Ok hier komtie dan!
Na lang buiten wachten (ze hadden binnen wat vertraging) konden we eindelijk om 5 uur naar binnen. En daar zaten we dan, Front row

Veel bn'rs waren er niet. Vooral veel lui van HNTM. Daphne en de rest en wat oud kandidates
De tweelingen zagen er mooi uit
De runway was een soort van roze parcours met verschillende heuvels

De eerste heuvel was het hoogst, waarbij de modellen echt aanlopen moesten nemen en met hun hakken de heuvel op moesten rennen

Bij 1 meisje ging het bijna mis, helaas lukte het haar net de heuvel op te komen...
Iedereen vroeg zich af wie de final 2 waren, dat kregen we namelijk niet te horen.. Al gauw konden we zien wie het waren, aangezien de camera's het meest op hun gericht waren. Ik weet geen namen, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond ze allebei niet geweldig lopen. De jurken waren wel

! Oh en Whitney
Tyra was er, just like de rest van de jury. Aan het einde van de fashion show kwamen de meisjes klappend naar voren, just like any fashion show, alleen ging het dit keer te sloom door die stomme heuvels. Tyra werd chagi, stond op en verdween backstage. Ze vond het niet goed, niet mooi, te langzaam. Het moest opnieuw!

Toen werd een andere route genomen, wat beter uitzag op tv. Na de show verdween chagerijnige Tyra in a sec met haar bodyguard, terwijl de andere juryleden bleven staan voor een praatje. Viel me wel tegen van dr. Ik heb haar geen sec. zien glimlachen...
Al met al een toffe show, ow en nog een spoiler: Ik denk dat de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat winnen

CDP kom jij maar op met je juicy verhalen. Jij hebt er meer van
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
MisterO
wispelvurig
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe nee, er zaten twee mensen schuin tegenover ons aan de catwalk die precies op jou en skaai leken! precies!

.
Oh meen je

Ik dacht dat jullie bedoelden dat zij het echt waren
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
tvp

Ben echt onwijs benieuwd naar de serie

En ik hoop zoooo dat ze een commercial in het Nederlands op moeten nemen
I had a signature once. It was awful.