SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Yup, wat een rotwijven zijn dat zeg deze cycle.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef JannekeB. het volgende:
maar zijn er ook mensen die australia's next top model kijken??
Ja, zijn ze inmiddels bij cycle 4?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef JannekeB. het volgende:
heb nog niet gekeken, maar ik vind het echt goed dat whitney gewonnen heeft![]()
maar zijn er ook mensen die australia's next top model kijken??
Is jou avatar die secretaresse van Ugly Betty?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saleisha vind ik nog steeds geen model. Gewoon een lelijkere versie van Rihanna.
Goed gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is jou avatar die secretaresse van Ugly Betty?
eeensch!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saleisha vind ik nog steeds geen model. Gewoon een lelijkere versie van Rihanna.
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:17 schreef Torio het volgende:
[ afbeelding ]
Fatima heeft nieuw haar, en Anya lijkt erg op Madonna
Het schijnt dat Anya haar achternaam (Kop) heeft veranderd in Rozova, en is inmiddeld verhuisd naar NY.
Wellicht is ze gesigned?
dit is de beste foto van cycle 10! alleen whitney heeft nog steeds een beetje een playboylook... ofzo...quote:Op zondag 18 mei 2008 11:17 schreef Torio het volgende:
[ afbeelding ]
Fatima heeft nieuw haar, en Anya lijkt erg op Madonna
Het schijnt dat Anya haar achternaam (Kop) heeft veranderd in Rozova, en is inmiddeld verhuisd naar NY.
Wellicht is ze gesigned?
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:51 schreef Toeps het volgende:
Jah, wie weet is Whitney over een half jaartje wel weer gewoon een regular size model. Staat TyTy toch mooi met haar mond vol tanden.
Nog niet gesigned dusquote:RNO: I have to ask, since I’ve been curious all season… what kind of accent do you have?
Anya: It’s kind of a Hawaiian-Creole type accent. Most people born and raised in Hawaii have the same accent, but my whole thing is that I was adopted when I was four years old. English was my second language, since I had already spoke Russian as well. It’s something I’m still working on – having people
understand me more clearly, but I’m not ashamed of my accent or who I am.
RNO: What are your plans from here? Do you plan on moving from Hawaii and pursuing a full time modeling career?
Anya: Oh, definitely… modeling is my passion and my heart. I’m moving to NYC soon to find and agent. I know I won’t be able to model for the rest of my life, so I definitely want to continue growing and possibly get into drama and maybe even writing. I love to write.
Yup, Lay-den wordt het uitgesproken. Demelza vind ik ook zo'n vage naam. Hehe die pesterijen daar: Er moest zelfs een PSA ervoor komen dat ze het gedrag in het huis niet tolereren.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef PeRi het volgende:
Even zeiken over Australian's next top model. Alamella eruit! Zijn ze gek ofzo! Ze deed het niet eens zo slecht deze week! Ik kijk niet meer. Hoop dat Alexandra, Leiden of Jamie wint , want die andere bitches, gatverdamme
.
Is dit het Australias Next Topmodel topic?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef JannekeB. het volgende:
[..]
Alamela eruit, Belachelijk idd,![]()
zij was echt niet de slechtste deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was net op Shownieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |