Ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe de shoots en de resultaten ervan best goed vind! die bikinishoot leverde eigenlijk bijna alleen maar goeie fotos op!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.
Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief isze doet me denken aan Nicolette Kluijver
Weer degene die eruit wilde ging exit
! Tof seizoen tot nu toe
Anna Leigh is gewoon de jongere versie van Denise Richardsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.
Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief isze doet me denken aan Nicolette Kluijver
Weer degene die eruit wilde ging exit
! Tof seizoen tot nu toe
Ze doet mij aan Hilary Swank denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
McKey doet me ook al zo denken aan iemand, ben er nog niet achter wie.
Ik krijg daar altijd zo'n plaatsvervangend schaamtegevoel van. Alsof ze ieder seizoen weer denkt een huzarenstukje af te leveren dat haar die ene rol zal bezorgen waarvoor ze een Oscar ontvangt.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Toeps het volgende:
Tyra, bitch pleeeeeeaaaaase! Niet achteren! Niet doen!
Ja, dat dus, wat een anti-climax zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering!De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk. En het allerleukste van de make-overs (de verschrikte koppies als Tyra ze vertelt wat er gaat gebeuren) hebben ze eruit gehaald, wat ik erg jammer vond.
De make-overs zelf zijn wel mooi geworden. Maar; mooi = saai om naar te kijken![]()
Ze had dus in een 'bad apple' gebeten waardoor ze bijna dood ging, de prins haar moest redden maar door het gif in de appel wist ze helemaal niet meer wat voor make-overs de modellen kregen, vandaar dat ze het niet te horen kregen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering!De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk.
Volslank, alleen omdat ze grote boobies heeft?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
Is die Sheena trouwens het volslanke model van deze cycle?
joslyn is dat hyper .. schreeuw en iieeh gehalte..quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan me die hele Joslyn eigenlijk niet herinnerenvaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |