abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61636110
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:00 schreef Toeps het volgende:
En McKey praat als Andre van Duin.
Nu je het zegt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_61681915
heeft niemand de foto's online na mekaar?
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:15:28 #253
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61682413
analeigh

brittany

clark

elina

hannah

isis

joslyn

lauren brie

marjorie

mcKey

nikeysha

samantha

sheena
put
your
clothes
on!
pi_61683018
Ik word zo moe van dat "racist!" geroep elke cycle...

En Sheena is gewoon een famewhore, die zit daar in de show om bekend te worden, een celeb. Niet een model. Dat zie je ook wel aan die youtube filmpjes van haar, als zangeres en zo. Sheena wil beroemd worden.
pi_61721079
Zit nu de 1e aflevering te kijken...

Wat erg die bekrompen reacties op Isis.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_61732090
Heb net de nieuwe, 4e aflevering gezien. Ik vind het altijd zo jammer dat het zo voorspelbaar is wie bij de bottom 2 zullen komen... Diegene die het meest aan het woord zijn.

Make-Overs!
Elina dat haar ziet er niet uit, ondanks dat, vind ik haar gezicht nog steeds
Lauren Brie

En verder zijn de make-overs dit jaar vrij saai geworden vind ik
Elk deelneemster weet inmiddels dat ze er geen drama van kan maken, omdat ze dan meer kans heeft om eruit gekickt te worden..
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_61732417
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.

Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief is ze doet me denken aan Nicolette Kluijver Weer degene die eruit wilde ging exit ! Tof seizoen tot nu toe
  donderdag 18 september 2008 @ 15:12:42 #258
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61732487
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.

Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief is ze doet me denken aan Nicolette Kluijver Weer degene die eruit wilde ging exit ! Tof seizoen tot nu toe
Ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe de shoots en de resultaten ervan best goed vind! die bikinishoot leverde eigenlijk bijna alleen maar goeie fotos op!
put
your
clothes
on!
pi_61732961
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:

Anna Leigh is gewoon de jongere versie van Denise Richards
pi_61733019
Elina's hairweave vind ik echter wel geslaagd . Ze krijgt er eerder een doll-face van, maar ze trekt wel dat 'ongeïnteresseerd-geïnteresseerd'-gezicht tijdens alles.

Tyra als fee is eng
pi_61733399
Volgende aflevering trouwens twee exits, of begreep ik het verkeerd ?
Dan mogen Clark en Isis eruit, die presteren toch het minst goed. Clark doet me erg denken aan Maj-Britt uit HNTM. Isis moet er natuurlijk inblijven vanwege haar 'probleem', maar geweldig doet ze het niet. McKey doet me ook al zo denken aan iemand, ben er nog niet achter wie.
pi_61733721
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
McKey doet me ook al zo denken aan iemand, ben er nog niet achter wie.
Ze doet mij aan Hilary Swank denken
pi_61734895
Tyra, bitch pleeeeeeaaaaase! Niet achteren! Niet doen!

Verder, behalve het extreem ridicule van de show (zouden ze het zelf nog serieus nemen?) vind ik er veel goede meiden bij zitten deze keer.

Ik zou Lauren Brie zooooo graag eens willen shooten (jammer van Christina A. hoochie haar...), en Marjorie ook wel, en Analeigh... zelfs Clark. En verder gewoon aardige meiden, Sheena valt me 100% mee, Hannah vind ik een schatje, Kimberley is echt ontzettend grappig (die moeten ze na ANTM een reallife soap geven, ik zou nog kijken ook). Verder vind ik Isis wel erg lelijk, als ze niet transgender was geweest had ze er waarschijnlijk nooit in gezeten.

Enige die ik wat irritant vindt is Elina. Het is ook geen model met die kogelstootschouders, maar gelukkig leidt dat nieuwe haar wel wat af. Joslyn snap ik ook niet helemaal, en als ik nog iemand vergeten ben... Oh ja, McKey, tegenvaller.
  ESF Reporter donderdag 18 september 2008 @ 21:55:18 #264
87554 Cee
Welluk?
pi_61742576
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Toeps het volgende:
Tyra, bitch pleeeeeeaaaaase! Niet achteren! Niet doen!
Ik krijg daar altijd zo'n plaatsvervangend schaamtegevoel van. Alsof ze ieder seizoen weer denkt een huzarenstukje af te leveren dat haar die ene rol zal bezorgen waarvoor ze een Oscar ontvangt.
pi_61743442
En laat 'r puh-leeeeeaaase ook eens ophouden met "Tyra was de first black model on the cover of SI" NOU to the fuckin' EN?! "

Back in the day when I was in Milaaaan...
pi_61750834
Ohh... wat een chaotische aflevering! De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk. En het allerleukste van de make-overs (de verschrikte koppies als Tyra ze vertelt wat er gaat gebeuren) hebben ze eruit gehaald, wat ik erg jammer vond.

De make-overs zelf zijn wel mooi geworden. Maar; mooi = saai om naar te kijken

Jammer dat Brittany eruit is, ik vond haar errug pretty. Clark (die mij ookal deed denken aan Maj-Britt ) mag van mij wel vertrekken, samen met Joslyn.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:35:17 #267
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61754403
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering! De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk. En het allerleukste van de make-overs (de verschrikte koppies als Tyra ze vertelt wat er gaat gebeuren) hebben ze eruit gehaald, wat ik erg jammer vond.

De make-overs zelf zijn wel mooi geworden. Maar; mooi = saai om naar te kijken
Ja, dat dus, wat een anti-climax zeg
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  ESF Reporter vrijdag 19 september 2008 @ 19:00:51 #268
87554 Cee
Welluk?
pi_61765889
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering! De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk.
Ze had dus in een 'bad apple' gebeten waardoor ze bijna dood ging, de prins haar moest redden maar door het gif in de appel wist ze helemaal niet meer wat voor make-overs de modellen kregen, vandaar dat ze het niet te horen kregen.
Ik denk dat de scriptschrijvers van ANTM nog steeds staken.
pi_61769247
Het wordt steeds kitscheriger. :$ Challenge in een warenhuis (inclusief mislukte promotiepraatjes), dat hele Sneeuwwitje/Afgrijselijke feeënstem gebeuren en het overduidelijk maken wie delke aflevering afvalt.
pi_61773171
Ik vind er veel leuke meiden bij zitten

Marjorie: geweldig gezicht en interessant persoontje
Elina: vond haar met haar oude haar mooier...net Angelina Jolie, schitterend gezicht
McKey: wat een gezicht..vind dat haar haarkleur wat softer moet want het gezicht is al sprekend genoeg
Sheena vind ik erg grappig.

De enige die me echt irriteert is Joslene..die stem, dat overdreven gedoe. Weg ermee. Ook die meiden die zo gemeen tegen Isis deden in de shoot voor de 'register to vote' campagne waren erg onbeschoft. Zat met plaatsvervangende schaamte te kijken.

isis vind ik grappig en dapper, maar hoort hier niet thuis.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:48:22 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_61778403
Ik miste even het bruggetje tussen sneeuwwitje en een make-over, maar dat acteerspelletje hadden ze beter sowieso niet kunnen doen

Is die Sheena trouwens het volslanke model van deze cycle?

En nog steeds stemt voor annaleigh
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61779522
Ik kan me die hele Joslyn eigenlijk niet herinneren vaag.
pi_61779531
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:

Is die Sheena trouwens het volslanke model van deze cycle?

Volslank, alleen omdat ze grote boobies heeft?
Lijkt me niet, ze is slank naar mijn mening. Misschien ietwat voller dan de andere meiden, maar geen plussize.
pi_61781034
valt wel op dat ze de goeie gesprkken pakken van de gene die afvalt.., zullen ze dat weten
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_61781054
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan me die hele Joslyn eigenlijk niet herinneren vaag.
joslyn is dat hyper .. schreeuw en iieeh gehalte..
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')