abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:16:49 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_61948874
This season's models:

Latest photoshoot:

Hosted by:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61949318
Anna Leigh
pi_61950326
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Anna Leigh
& Lauren Brie
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:40:17 #4
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61950705
TopVP!
put
your
clothes
on!
pi_61950777
Denk dat Marjorie volgende keer eruit gaat!
aan het preview filmpje te zien dan..
pi_61951223
Ik heb nog niet echt een favoriet.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_61952214
tvppppp
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_61952335
Samantha en Hannah op de runway !!!!!!

Toch wel weird dat er iemand tussendoor ineens naar huis moest. Nouja zal Hannah absoluut niet missen .

Isis eruit vind het erg jammer, ze hadden haar best nog een kans kunnen geven en Hannah gewoon op het eind eruit schoppen .

Rare shoot en rare aflevering deze week, beetje matig zelfs.
Whatever I want.
pi_61952645
De foto van Lauren bri was deze keer het mooiste...
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_61956678
een terugvindpostje. Blij dat Isis eruit is, vond haar helemaal niet goed.....
I had a signature once. It was awful.
pi_61959860
Vond het ook wel een beetje lullig voor elina, dat nigel tijdens de shoot zei: dit heb ik net al gezien, verzin iets nieuws. Als ze als eerste was geweest, was er geen enkel probleem. Ik snap ook niet dat joslyn er nog in zit...
pi_61960522
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Anna Leigh
Anna Leigh is zeker mooi, maar ik vind haar eerder een type voor in een OC/Gossip Girl-achtige serie, dan als model.
pi_61974523
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:45 schreef Deceit het volgende:
Denk dat Marjorie volgende keer eruit gaat!
aan het preview filmpje te zien dan..
Dat denk ik niet want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61977972
wtf die zevende foto in de OP...het lijkt net of ze het hoofd van een ander vastheeft ofzo
pi_61982197
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:22 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zondag 28 september 2008 @ 22:32:49 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_61983474
Komen ze in deze cycle trouwens ook nog naar NL? Ik kan me ergens iets herinneren dat er wat modellen en Tyra gespot waren in A'dam...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61983523
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef Adelante het volgende:
Komen ze in deze cycle trouwens ook nog naar NL? Ik kan me ergens iets herinneren dat er wat modellen en Tyra gespot waren in A'dam...
Jep, ze gaan naar Amsterdam en bij de final runway hebben ze jurken aan van Addy van den Krommenacker
pi_61992148
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:

[..]
SPOILER
Ik moet écht eens ophouden met spoilers lezen. Echt.. waarom klik ik er toch altijd weer op?
SPOILER
pi_61999271
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_62070988
Clarke goes home !!!!

Vond niet zoveel aan aan deze aflevering.
Whatever I want.
pi_62075700
Vrij saaie aflevering idd. Al vond ik het idee van de shoot erg leuk.

Ik dacht trouwens eerst dat Marjorie zou vertrekken (zou ik geen problemen mee hebben) en tijdens de 'bottom two' dacht ik dat Joslyn weg moest (zou ik ook helemaaaaal geen problemen mee hebben). Eigenlijk was Clarke zo slecht nog niet, maar ik ga haar ook niet missen.
pi_62076916
Op zich wel jammer dat Clark weg is, ze heeft toch wel iets bijzonders vind ik.
En brrr ik kan Marjorie echt niet meer aanhoren met haar gezeik! Ik snap wel waarom Samantha helemaal gek van haar wordt
pi_62077485
Mja.. en nu denken ze in Amerika dat alle Europeanen zo negatief en 'uit zelfbescherming' zo kritisch naar zichzelf zijn
pi_62077533
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef Ephemera het volgende:
Mja.. en nu denken ze in Amerika dat alle Europeanen zo negatief en 'uit zelfbescherming' zo kritisch naar zichzelf zijn
Indd, ik dacht precies hetzelfde GVD, nu denken alle Amerikanen dat wij Marjories zijn
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:54:07 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62077769
toch vind ik marjorie wel een realistisch iemand en wel iemand die eerlijke emoties heeft. ze moet alleen meer vertrouwen in haarzelf hebben. Wat zij met negativiteit bedoelt snap ik in vergelijking met de VS heel goed: europeanen zijn expressiever over een heel spectrum van emoties, terwijl amerikanen sneller negativiteit proberen weg te juichen met een bijna absurde vorm van positivisme. daarin verschillen europeanen toch wel met amerikanen. de eerste groep is dramatischer ingesteld (niet in die zin dat europeanen sneller drama maken maar meer dat elke emotie even krachtig kan zijn).

ik zie daarom wel wat in marjorie.
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')