Anna Leigh is zeker mooi, maar ik vind haar eerder een type voor in een OC/Gossip Girl-achtige serie, dan als model.quote:
Dat denk ik niet want:quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:45 schreef Deceit het volgende:
Denk dat Marjorie volgende keer eruit gaat!
aan het preview filmpje te zien dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 17:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Jep, ze gaan naar Amsterdamquote:Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef Adelante het volgende:
Komen ze in deze cycle trouwens ook nog naar NL?Ik kan me ergens iets herinneren dat er wat modellen en Tyra gespot waren in A'dam...
quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]Ik moet écht eens ophouden met spoilers lezen. Echt.. waarom klik ik er toch altijd weer op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indd, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef Ephemera het volgende:
Mja.. en nu denken ze in Amerika dat alle Europeanen zo negatief en 'uit zelfbescherming' zo kritisch naar zichzelf zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |