Anna Leigh is zeker mooi, maar ik vind haar eerder een type voor in een OC/Gossip Girl-achtige serie, dan als model.quote:
Dat denk ik niet want:quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:45 schreef Deceit het volgende:
Denk dat Marjorie volgende keer eruit gaat!
aan het preview filmpje te zien dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 17:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Jep, ze gaan naar Amsterdamquote:Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef Adelante het volgende:
Komen ze in deze cycle trouwens ook nog naar NL?Ik kan me ergens iets herinneren dat er wat modellen en Tyra gespot waren in A'dam...
quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]Ik moet écht eens ophouden met spoilers lezen. Echt.. waarom klik ik er toch altijd weer op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indd, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef Ephemera het volgende:
Mja.. en nu denken ze in Amerika dat alle Europeanen zo negatief en 'uit zelfbescherming' zo kritisch naar zichzelf zijn
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ Bericht 15% gewijzigd door MisterO op 09-10-2008 12:44:44 ]Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:57 schreef Jerruh het volgende:
toen ik de aflevering zag, dacht ik al: dit gaat leuk worden in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef MisterO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
hebben we eindelijk eens een cycle zonder dat er tien keer per aflevering minstens dingen worden geroepen als ik ben opgegroeid in de ghetto en heb mijn hele leven moeten vechten om te overleven' en 'I'm legally blind' en 'ik heb een vleesetende bacterie' enzo, is het weer niet goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Maargoed. Ik ben er ook mee eens dat er weinig drama is.
Ik wil gewoon classic catfightquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hebben we eindelijk eens een cycle zonder dat er tien keer per aflevering minstens dingen worden geroepen als ik ben opgegroeid in de ghetto en heb mijn hele leven moeten vechten om te overleven' en 'I'm legally blind' en 'ik heb een vleesetende bacterie' enzo, is het weer niet goed
Heerlijk vind ik het! Gewoon weer een keertje een normale serie, waar het draait om modellenwerk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hebben we eindelijk eens een cycle zonder dat er tien keer per aflevering minstens dingen worden geroepen als ik ben opgegroeid in de ghetto en heb mijn hele leven moeten vechten om te overleven' en 'I'm legally blind' en 'ik heb een vleesetende bacterie' enzo, is het weer niet goed
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Deceit het volgende:
zou iemand aub een foto kunnen posten van samantha wanneer ze met haar kubus zit te spelen vlak voordat ze naar de jury gaat en hier posten? lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
ja en dat paulina tussen de opnames door aan het breien wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister vertelde Daphne Deckers bij Boulevard dat zij ook guestjudge was!
quote:The CW developing Top Model spinoff
The CW is spinning off its hit reality series "America's Next Top Model."
The network has ordered a pilot for "Operation Fabulous," starring "Top Model" regulars Jay Manuel and J. Alexander and executive produced by "Top Model" chiefs Tyra Banks and Ken Mok.
On "Fabulous," "Jay and J" (as Manuel and Alexander are called on "Top Model") will travel the country giving women makeovers. In various towns, the duo will select five participants and give them "Top Model"-style overhauls -- how to dress, wear their hair and makeup and bring out their confidence with the support of family, friends and their community.
The project, from Kristina Prods., Mok's 10x10 Entertainment and Banks' Bankable Prods., seeks to capitalize on a fan-favorite "Model" segment, when contestants are given head-to-toe high-fashion makeovers supervised by Alexander.
Manuel and Alexander have been with "Model" since the series' debut on UPN in 2003. Manuel is the creative director of show's photo shoots; Alexander is a runway expert who has been a judge for the past few seasons.
"Model" airs twice a year on the CW. Although ratings have ebbed in recent years, the reality show remains the network's highest-rated series.
"Fabulous" would mark the third fashion-themed reality series on CW from Banks and Mok, who also exec produce the network's series "Stylista," slated to debut Oct. 22, which features contestants vying for an editorial position at Elle magazine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |