Dan wordt haar/zijn piewiee groterquote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef Treezz het volgende:
Wat nou als ze / hij op gewonden is... wat dan..
Hey Hey!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
This is Isis her moment, so we're gonna have you be quiet for a moment.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig ook hoe haar gebrabbel maar door bleef lopen onder de aftiteling.
Ja en dan? Het is iig niet persoonlijk gericht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef missymuffet het volgende:
Draai 't eens om en laat die meiden 's naar Alaska gaan; ''Oh my gosh,..no water! Ànd no electricity!!!''
Is hier al voorbij gekomen dat Bianca en Nikki Blonski (Hairspray) in een gevecht zijn geraakt op een vliegveld, waarbij Bianca's moeder naar de Intensive Care is gevlogen (ze zaten op eoa eiland in de Cariben), en Nikki's vader gearresteerd is, en nog steeds vast zit omdat ie de bail van 75.000 niet kan betalen?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef Jerruh het volgende:
ik zit nu cycle 9 nog eens terug te kijken en check dit:
[ afbeelding ]
will smith!
zoiets had ik al gelezen, maar niet hier op Fok. Nikki's vader had als ik het goed begrepen heb de moeder van Bianca een schedelfractuur bezorgd? Oeh en er waren racial issues involvedquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is hier al voorbij gekomen dat Bianca en Nikki Blonski (Hairspray) in een gevecht zijn geraakt op een vliegveld, waarbij Bianca's moeder naar de Intensive Care is gevlogen (ze zaten op eoa eiland in de Cariben), en Nikki's vader gearresteerd is, en nog steeds vast zit omdat ie de bail van 75.000 niet kan betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |