quote:Op vrijdag 5 september 2008 03:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Interessant want ik herinner me vooralAan het einde van de runway show waren alle overige modellen van de catwalk af en stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. i/d final runway.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Ik heb precies dezelfde favorietenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering, en diegene die exit ging vond ik ook de minst mooie, lelijk zelfs en irritant ook, dus mooi. Favo's zijn Elina (prachtig koppie), Majorie (doet me een beetje aan HTNM-Kassandra denken, maar dan met een lievere uitstraling) en Annaleigh. Lekkere bekrompen reacties ook weer op Isis, die Amerikanen zijn niks gewend. Isis vind ik best apart, een beetje lelijk/mooi zeg maar. Mag er nog wel even inbljiven, de andere donkere meisjes zijn veel meer 13-in-een-dozijn. Ohja, dat Aziatische meisje vind ik ook wat hebben, vrolijke persoonlijkheid ook.
Ik ook!quote:Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef Cee het volgende:
Ik wist trouwens vantevoren dat er een transgender meedoet aan deze cycle en dacht tijdens de introductie van de modellen in episode 1 even dat het om Clark ging.
Dan wordt haar/zijn piewiee groterquote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef Treezz het volgende:
Wat nou als ze / hij op gewonden is... wat dan..
Hey Hey!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
This is Isis her moment, so we're gonna have you be quiet for a moment.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig ook hoe haar gebrabbel maar door bleef lopen onder de aftiteling.
Ja en dan? Het is iig niet persoonlijk gericht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef missymuffet het volgende:
Draai 't eens om en laat die meiden 's naar Alaska gaan; ''Oh my gosh,..no water! Ànd no electricity!!!''
Is hier al voorbij gekomen dat Bianca en Nikki Blonski (Hairspray) in een gevecht zijn geraakt op een vliegveld, waarbij Bianca's moeder naar de Intensive Care is gevlogen (ze zaten op eoa eiland in de Cariben), en Nikki's vader gearresteerd is, en nog steeds vast zit omdat ie de bail van 75.000 niet kan betalen?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef Jerruh het volgende:
ik zit nu cycle 9 nog eens terug te kijken en check dit:
[ afbeelding ]
will smith!
zoiets had ik al gelezen, maar niet hier op Fok. Nikki's vader had als ik het goed begrepen heb de moeder van Bianca een schedelfractuur bezorgd? Oeh en er waren racial issues involvedquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is hier al voorbij gekomen dat Bianca en Nikki Blonski (Hairspray) in een gevecht zijn geraakt op een vliegveld, waarbij Bianca's moeder naar de Intensive Care is gevlogen (ze zaten op eoa eiland in de Cariben), en Nikki's vader gearresteerd is, en nog steeds vast zit omdat ie de bail van 75.000 niet kan betalen?
Ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe de shoots en de resultaten ervan best goed vind! die bikinishoot leverde eigenlijk bijna alleen maar goeie fotos op!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.
Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief isze doet me denken aan Nicolette Kluijver
Weer degene die eruit wilde ging exit
! Tof seizoen tot nu toe
Anna Leigh is gewoon de jongere versie van Denise Richardsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.
Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief isze doet me denken aan Nicolette Kluijver
Weer degene die eruit wilde ging exit
! Tof seizoen tot nu toe
Ze doet mij aan Hilary Swank denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
McKey doet me ook al zo denken aan iemand, ben er nog niet achter wie.
Ik krijg daar altijd zo'n plaatsvervangend schaamtegevoel van. Alsof ze ieder seizoen weer denkt een huzarenstukje af te leveren dat haar die ene rol zal bezorgen waarvoor ze een Oscar ontvangt.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Toeps het volgende:
Tyra, bitch pleeeeeeaaaaase! Niet achteren! Niet doen!
Ja, dat dus, wat een anti-climax zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering!De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk. En het allerleukste van de make-overs (de verschrikte koppies als Tyra ze vertelt wat er gaat gebeuren) hebben ze eruit gehaald, wat ik erg jammer vond.
De make-overs zelf zijn wel mooi geworden. Maar; mooi = saai om naar te kijken![]()
Ze had dus in een 'bad apple' gebeten waardoor ze bijna dood ging, de prins haar moest redden maar door het gif in de appel wist ze helemaal niet meer wat voor make-overs de modellen kregen, vandaar dat ze het niet te horen kregen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering!De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk.
Volslank, alleen omdat ze grote boobies heeft?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
Is die Sheena trouwens het volslanke model van deze cycle?
joslyn is dat hyper .. schreeuw en iieeh gehalte..quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan me die hele Joslyn eigenlijk niet herinnerenvaag.
Volgens mij ook de laatste (solo dan). Dat is toch wel erg.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Toeps het volgende:
En laat 'r puh-leeeeeaaase ook eens ophouden met "Tyra was de first black model on the cover of SI" NOU to the fuckin' EN?! "
Wat is daar erg aan?quote:Op zondag 21 september 2008 16:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij ook de laatste (solo dan). Dat is toch wel erg.
Nog even, en modellen gaan huilen dat ze op hun uiterlijk worden beoordeeld...quote:Op zondag 21 september 2008 16:39 schreef Laureline het volgende:
Toont zo duidelijk dat je nog steeds veel minder kansen hebt als zwart model. En als je dan de Sports Illustratedcover krijgt, moet dat wel 'uitgebalanceerd' worden met een blanke chick ernaast, anders haken blijkbaar de lezers af. Voor 2008 vind ik dat behoorlijk erg.
Maar het is natuurlijk absoluut geen politiek correcte industrie, dus dit hoor je ook normaal te vinden als model neem ik aan?
Ben eff in de war je hebt het over seizoen 11 tochquote:Op donderdag 18 september 2008 14:56 schreef MisterO het volgende:
Heb net de nieuwe, 4e aflevering gezien. Ik vind het altijd zo jammer dat het zo voorspelbaar is wie bij de bottom 2 zullen komen... Diegene die het meest aan het woord zijn.![]()
Make-Overs!![]()
Elinadat haar ziet er niet uit, ondanks dat, vind ik haar gezicht nog steeds
![]()
Lauren Brie![]()
En verder zijn de make-overs dit jaar vrij saai geworden vind ik![]()
Elk deelneemster weet inmiddels dat ze er geen drama van kan maken, omdat ze dan meer kans heeft om eruit gekickt te worden..
Ja, we hebben het hier over seizoen 11quote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben eff in de war je hebt het over seizoen 11 toch![]()
Ik onthoud nooit de namen behalve Camille![]()
Bitches zijn leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, we hebben het hier over seizoen 11en als je van Camille houdt, zul je ook wel van Sheena houden
Oh.. ik vind dat zooooo'n grijs muisje in het echt. En eigenlijk nog wel lelijk ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:58 schreef MisterO het volgende:
Zo, ik ben echt verliefd op Lauren brie
Ik bedoel ook meer dat ik verliefd ben op haar foto's.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:42 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Oh.. ik vind dat zooooo'n grijs muisje in het echt. En eigenlijk nog wel lelijk ook.
Maar op foto'sDeze week was ze ook weer
Jeremy Scott is geen sukkel. Een gedreven designer, dat is ie!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel lekker overdreven 'you insulted the designer' huur dan geen onervaren modellen in, dat risico loop je, sukkel.
En hij had die blonde hoer al tien keer gezegd om niet d'r jurk op te trekken en ik zag ook geen excuses van haar kant... exitquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeremy Scott is geen sukkel. Een gedreven designer, dat is ie!
Juist. Domme sloerie dat 't is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:44 schreef Adelante het volgende:
En hij had die blonde hoer al tien keer gezegd om niet d'r jurk op te trekken en ik zag ook geen excuses van haar kant... exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |