abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61391773
Marjorie en Elina zijn totnutoe m'n favorieten qua looks.
Sheena vind ik tof qua persoonlijkheid, gelukkig niet zo'n stereotype Asian-American met een white-complex en die frigide is (April Cycle 2) en met d'r hihihih: "I don't date Asian men" (Gina cycle 6).
  vrijdag 5 september 2008 @ 03:36:10 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61392040
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef MisterO het volgende:
Ok, wie de 2 finalisten wil weten. ik weet het bijna zeker.

SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Clark zo'n heerlijke bitch
Interessant want ik herinner me vooral
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i/d final runway.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:47:29 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61393326
Wat een enorm leuk begin van het 11e seizoen!
Zit er meteen weer helemaal in.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:04:01 #204
182751 MisterO
wispelvurig
pi_61398007
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 03:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Interessant want ik herinner me vooral
SPOILER
i/d final runway.
Aan het einde van de runway show waren alle overige modellen van de catwalk af en stonden
SPOILER
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_61398998
Clark vind ik wel een heel, heel, heel erg knappe meid Maar niet echt model... ik van Annaleigh oid p Denise Richards met een snufje Doutzen lijken, maar wel heel leuk..... Maar ik denk dat ze te weinig personality heeft. En Isis is gewoon spuuglelijk, maar pakt wel mooi op foto's..... Denk dat ik qua model Elina en Sheena het leukste vind.
I had a signature once. It was awful.
pi_61402233
Vond het Future thema wel leuk gedaan. Verder ben ik nu de namen en bijpassende gezichten weer vergeten dus ik kan er niet veel zinnings over zeggen. Behalve dat die transeksueel niet eens knap is Maar goed, alles voor de kijkcijfers he!
I approve this message
pi_61408480
Leuke aflevering, en diegene die exit ging vond ik ook de minst mooie, lelijk zelfs en irritant ook, dus mooi. Favo's zijn Elina (prachtig koppie), Majorie (doet me een beetje aan HTNM-Kassandra denken, maar dan met een lievere uitstraling) en Annaleigh. Lekkere bekrompen reacties ook weer op Isis, die Amerikanen zijn niks gewend. Isis vind ik best apart, een beetje lelijk/mooi zeg maar. Mag er nog wel even inbljiven, de andere donkere meisjes zijn veel meer 13-in-een-dozijn. Ohja, dat Aziatische meisje vind ik ook wat hebben, vrolijke persoonlijkheid ook.
pi_61410766
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering, en diegene die exit ging vond ik ook de minst mooie, lelijk zelfs en irritant ook, dus mooi. Favo's zijn Elina (prachtig koppie), Majorie (doet me een beetje aan HTNM-Kassandra denken, maar dan met een lievere uitstraling) en Annaleigh. Lekkere bekrompen reacties ook weer op Isis, die Amerikanen zijn niks gewend. Isis vind ik best apart, een beetje lelijk/mooi zeg maar. Mag er nog wel even inbljiven, de andere donkere meisjes zijn veel meer 13-in-een-dozijn. Ohja, dat Aziatische meisje vind ik ook wat hebben, vrolijke persoonlijkheid ook.
Ik heb precies dezelfde favorieten . Ook met Sheena erbij.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61412778
Geen plussizes dit keer....
pi_61425828
Favo's hier Marjorie Sheena, Isis, Analeigh, Elina.

Samantha heeft niets bijzonders, maar haar poses, ik weet niet; toen zag ik ineens toch een model.
Clark is echt een ontzettend naar wijf en ik hoop dat ze zsm de ugly duckling makeover krijgt.
Joslyn is ook raar.
Nikeysha, waarom zit die erin??
Brittany R. vind ik leuk, niks bijzonders nog maar ze heeft zeker iets.
Brittany S./Mckey, zie wel ergens potentie.
Briitany B./Shauraun, blij dat die weg is .
Hannah, kan ik nog niks over zeggen. Zie ergens wel een model.
Lauren is een Caridee.

Die Kacey was ook echt freeeaky, zo bevooroordeeld gatverdamme .
Wel echt irritant, al die meiden die vallen over dingen die ze niet kennen (isis, trainingsschema van Mckey). Jaloerse wijven, bah.
Whatever I want.
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:32:59 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_61427388
Annaleigh
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61432873
Het is weer begonnen, en hoe 'Let us beam fiercely!'

Mijn favorieten tot nu toe:

Brittany R vind ik het mooiste meisje
Elina vind ik ook mooi, exotisch blank meisje, doet me af en toe aan Gretchen van Prison Break denken
Marjorie is heel lief en bescheiden en heeft wel een modellen-look, niet per se een sexy model, maar meer zo een weirde als Agynes (?) ofzo
Sheena is gewoon heel tof en gaaf enz, weet dat van model nog niet

Clark is een cunt, niet perfect zoals ze denkt (hello nose)
Sharaun is er terecht uit, kan me niet voorstellen dat er geen leukere, minder ghetto donkere meisjes waren
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_61438981
Handjes in de lucht 'Heeeeeeee'
  ESF Reporter zondag 7 september 2008 @ 00:18:42 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_61439671
Zo, ik heb het ook eindelijk eens gekeken, leuke start van het seizoen! Beetje knullige futuristische effecten erbij, veel gegil, fierceness. Welkom terug van nooit weggeweest, ANTM! Mijn favorieten tot nu toe, eens even denken... Marjorie (vind haar zo schattig ), Isis en die ene fierce die zo gezellig met Miss Jay zat te kletsen tijdens de evaluation proef.

Oh, trouwens, wisten jullie al dat Hannah uit Alaska komt en dat ze geen stromend water had en geen elektriciteit en 4 weken in de zelfde onderbroek rondliep en rauwe geit voor ontbijt at?
Serieus, je kunt een drinking game doen met dat kind.
pi_61442578
Pics van deze episode
Thema: Politcal issues/making voting sexy

Analeigh

Brittany

Clark

Elina

Hannah

Isis

Joslyn

Lauren Brie

Marjorie

McKey

Nikeysha

Samantha

Sharaun

Sheena
In life you achieve what you thínk you deserve
  ESF Reporter zondag 7 september 2008 @ 09:09:29 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_61442794
Ik wist trouwens vantevoren dat er een transgender meedoet aan deze cycle en dacht tijdens de introductie van de modellen in episode 1 even dat het om Clark ging.
pi_61445422
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef Cee het volgende:
Ik wist trouwens vantevoren dat er een transgender meedoet aan deze cycle en dacht tijdens de introductie van de modellen in episode 1 even dat het om Clark ging.
Ik ook! Ik vind haar ook écht niet mooi..

Analeigh, McKey, Isis en Elina zijn tot nu toe mijn favorieten!
  zondag 7 september 2008 @ 20:12:59 #218
182751 MisterO
wispelvurig
pi_61456267
Zooo wat staat Clark er lelijk op
pi_61456445
Waarom heet Lauren Lauren Brie?
  zondag 7 september 2008 @ 20:21:18 #220
182751 MisterO
wispelvurig
pi_61456544
Ik vind de foto van Brittany het allerbeste, wat een mooie blik
  zondag 7 september 2008 @ 20:42:14 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61457365
Die benen van Clark kloppen niet, lijkt het wel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61515367
Kut dat ik de spoilers heb gelezen!

aja anyway, Sheena, Isis, Marjorie, Mckey en Elina favo's!

jammer dat het bitchgehalte laag is..
Hoopte op Jade/Camile/freak Lauren-personality's
pi_61547795
ik ben blij dat deze eruit is gegaan, vond haar echt heel irritant
  donderdag 11 september 2008 @ 12:56:30 #224
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61548351
doen we hier trouwens ook gewoon de fotos posten als ze online staan!? (van deze afleveringen dan, de komende afleveringen staan sowieso nog niet online qua fotos)
put
your
clothes
on!
  donderdag 11 september 2008 @ 13:19:20 #225
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61548859
put
your
clothes
on!