quote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef MisterO het volgende:
Ok, wie de 2 finalisten wil weten. ik weet het bijna zeker.
SPOILERInteressant want ik herinner me vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Clark zo'n heerlijke bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. i/d final runway.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 03:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Interessant want ik herinner me vooralAan het einde van de runway show waren alle overige modellen van de catwalk af en stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. i/d final runway.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Ik heb precies dezelfde favorietenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering, en diegene die exit ging vond ik ook de minst mooie, lelijk zelfs en irritant ook, dus mooi. Favo's zijn Elina (prachtig koppie), Majorie (doet me een beetje aan HTNM-Kassandra denken, maar dan met een lievere uitstraling) en Annaleigh. Lekkere bekrompen reacties ook weer op Isis, die Amerikanen zijn niks gewend. Isis vind ik best apart, een beetje lelijk/mooi zeg maar. Mag er nog wel even inbljiven, de andere donkere meisjes zijn veel meer 13-in-een-dozijn. Ohja, dat Aziatische meisje vind ik ook wat hebben, vrolijke persoonlijkheid ook.
Ik ook!quote:Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef Cee het volgende:
Ik wist trouwens vantevoren dat er een transgender meedoet aan deze cycle en dacht tijdens de introductie van de modellen in episode 1 even dat het om Clark ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |