SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist de hele clou van deze ep, ze kwam niet naar de photoshoot!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:18 schreef emss het volgende:
Mooie foto trouwens. Vooral Anya en Lauren staan er gorgeous op. En waar is Fatima?
Ze zijn al eens in Milaan geweest, hoewel ik het ook logischer had gevonden. Hoewel,quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:53 schreef PeRi het volgende:
Rome! Maar waarom niet Milaan?
.
Lauren was echt prachtig op het feestje en de foto. Anya is echt mijn #1.
En ergens wel suf, de producers wisten wel van Fatima's paspoort, dus ze had het wel aangekaart. Beetje fake dat ze het neerzetten alsof niemand er wat van wist, van de judges.
Ze kon waarschijnlijk niet eerder een visum regelen, omdat de show haar niet wilde zeggen waar ze heen zouden gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:53 schreef shut.up.and.love het volgende:
^ ^ Ik woon legaal in Amerika maar als ik naar het buitenland reis heb ik toestemming/papieren nodig.. ik weet Fatima's situatie niet, maar ook met greencard mag je volgens mij maar beperkt het land uit gaan. Anywayyyy, waarschijnlijk heeft ze gewoon nooit een paspoort aangevraagd en kon ze daarom het land niet uit. Wat dan ook, erg vaag want je zou denken dat dat toch wel ver voor de reis geregeld wordt!
Hopelijk wordt het vanavond leukI
Anya
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:41 schreef Toeps het volgende:
Leuk om te weten: In Cycle 3 gingen de meiden naar Japan. Bij aankomst werden ze door de douane geinterviewd, over wat ze gingen doen. Douane noemde het werken, en vond dat ze niet de goede visa hadden. Toen moesten ze via een ander land (Hong Kong?) alsnog een visum aanvragen, en kwamen ze later aan. In de show is er niks van te zien geweest, de meiden moesten net doen allsof ze net uit het vliegtuig kwamen, en eentje zegt zelfs: "It was such a long flight, I changed clothes!"
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 21:24 schreef Jerruh het volgende:
dat niet alleen, ik vond het een hilarische uitzending! anya die uit de bus dondert, whitney die later roept: "that's anya, blonde", diezelfde anya die grazia zegt in italie, lauren die de slechtse covergirl commercial ooit deed, dominique die me een jade-moment gaf en de immer lieve katarzhyna!!!!
mee eens! zonde als dat soort tpes verloren gaan want ze heeft gruwelijk veel potentie!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:04 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het jammer van Lauren. Ze heeft het 100% aan zichzelf te danken, maar ik hoop toch dat een agency haar oppikt, haar flink drillt, en haar de fashionwereld in stuurt. Love her look.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
put
your
clothes
on!
precies, dat denk ik ook... en in plaats daarvan wint het meisje uit t-camp.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:49 schreef Toeps het volgende:
Jason kan haar naam tenminste uitspreken.leuk ook dat ze naar victoria verwijst. Tyra haat ivy league girls, duidelijk.
Mijn god nee, dan zou Dominique nu winnen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies, dat denk ik ook... en in plaats daarvan wint het meisje uit t-camp.
zat die ook in t-camp dan!?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn god nee, dan zou Dominique nu winnen!
Amenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Whitney zo ontzettend Britney, y'all.
Die mag er van mij de volgende keer uit, gevolgd door Shemale Dominique. En dan mag Anya tijdens de final finale Fatima verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |