nix, maar ik doe het liever niet in een pisbak ofzoquote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef Yesse het volgende:
Maar inderdaad. Wat is er mis met zitten?
Dan kan je hem niet bewonderenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef Yesse het volgende:
tja.. ik hang m normaal gewoon op het randje.. kan je er goed naar kijken en kan je niet missen ookquote:
probeer het andere oor eens.. of allebeiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Moet al op een oor liggen, maar kan niet slapen..
Dan moet je moeilijk gaan doenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt dan maar snel het topic vol makenquote:
borsten FTWquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wij vrouwen kunnen ook niks bewonderen
nou ik wordt het zo zat dat ik maar gewoon naar bed gaquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar snel het topic vol maken
daar zijn wij ook niet voor!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
Ik heb nog steeds geen TT suggesties gezien anders
Die wordt je ook zat na een tijdje.. ik heb ze zien groeien, dan vind je ze niet zo sexyquote:
Ik vind gorefest echt verschrikkelijk :$quote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Gorefest - Erasewat heeft die man toch een dijk van een stem!
Waarom moet ik opeens aan het tietenlied denkenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die wordt je ook zat na een tijdje.. ik heb ze zien groeien, dan vind je ze niet zo sexyBen blij dat ik ze heb en ben er blij mee maar om ze nou te bewonderen..
inkoppertje natuurlijk.. ik wil ze wel bewonderenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die wordt je ook zat na een tijdje.. ik heb ze zien groeien, dan vind je ze niet zo sexyBen blij dat ik ze heb en ben er blij mee maar om ze nou te bewonderen..
Je moet de gruntster van A New Dawn eens horenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Gorefest - Erasewat heeft die man toch een dijk van een stem!
ik aanquote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens aan het tietenlied denken
Weltrustenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
inkoppertje natuurlijk.. ik wil ze wel bewonderen![]()
Maar goed.. ik ga slapen
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik aan
IIIIIIK KRIJGGGGGG TIETENNNNNNNNNNNNNN![]()
Vond ik vroeger heel stoer nummer
Het is nog steeds een leuk nummer..quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik aan
IIIIIIK KRIJGGGGGG TIETENNNNNNNNNNNNNN![]()
Vond ik vroeger heel stoer nummer
quote:Moslim Droomvrouw
Een Bloedmooi Meisje Verwacht U. Bekijk Gratis Haar Foto En Profiel.
www.Muslima.com
Don't leave usquote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Ik smeer hem weer, te druk enzulks.
Tot.. ja weet ik eigenlijk niet.
Jooooo
1-2
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nog steeds een leuk nummer..![]()
Om een lang verhaal kort te houden, we hadden het over kindersterretjes, en de Nederlanders kwamen toen met Kinderen voor Kinderen en het leukste liedje is na op een onbewoond eiland toch het tietenlied..
Toen hebben wij een Engels 'Help, mijn tieten krimpen" geleerd..
Wat meer Help, min titten krimmmpen werd
quote:
You make it sound like its a bad thingquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik probeer vanavond nuchter te blijven, de laaste 2,5 week heb ik iedere avond aan de fles gezeten..
Je kan het, kom op!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
T wordt eigenlijk wel tijd om te gaan slapen, maar ik moet nog een TT bedenken
dat deed ik dus ook, mijn weekend duurde 4 weekquote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You make it sound like its a bad thing![]()
Maar ik moet zeggen: Ik beperkt de fles altijd tot de weekenden, werkt prima
Ik zat te denken aan "Uitgeblust", "Tijd voor weekend", maar dat is nou niet echt orgineel. En op het laatst van het vorige topic ging het over zoveel verschillende dingen opeens.quote:
dan is het maar goed dat het maandag afgelopen is. Te veel vrije tijd is niet goed. Dat heb ik wel geleerdquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook, mijn weekend duurde 4 weeken houd komende maandag weer op, gewoon te lang vrij gehad dus iedere dag niets te doen, savonds maar wat drinken en vaak liep dat uit tot samen met een duitser een halve tot hele fles wodka leegmaken...
Dan heb je dus genoeg stof om een TT van te makenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "Uitgeblust", "Tijd voor weekend", maar dat is nou niet echt orgineel. En op het laatst van het vorige topic ging het over zoveel verschillende dingen opeens.
Als je aan Erasmus uitwisseling doet, is 2,5 week nuchter een hele prestatie.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You make it sound like its a bad thing![]()
Maar ik moet zeggen: Ik beperkt de fles altijd tot de weekenden, werkt prima
Wel leuk inderdaad, maar ik vind aan gorefest het complete ongeforceerde zo mooi.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je moet de gruntster van A New Dawn eens horen
Neen, doe het nietquote:
ik blijf nog wel evenquote:
Ik snap. A New Dawn stond in het voorprogramma van After Forever en ik kende band niet. Dus ik was opzoek naar de vent die stond te grunten. Stond er een prachtige dame de longen uit haar lijf te schreeuwenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel leuk inderdaad, maar ik vind aan gorefest het complete ongeforceerde zo mooi.
2,5 dag bedoel je zeker?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je aan Erasmus uitwisseling doet, is 2,5 week nuchter een hele prestatie.
hopelijk kan jij me dan helpen vanavond van de fles af te blijven...!quote:
Hoe doe ik dat? Heb je pr0n nodig?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hopelijk kan jij me dan helpen vanavond van de fles af te blijven...!
blijf tegen me praten...!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Heb je pr0n nodig?
ik ben er nog!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Je hebt al 4 minuten niet geantwoord Kuno, doe het niet!
Ik vind het toppie!quote:
Piles, i thought you wel!!quote:
Cool!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben er nog!
Moest even een email typen naar de HU of ik een tentamen mag maken in June/July
Echt kut, volg een vak hier, kost me geen moeite, misschien max 20 uurtjes werk, verdien ik 7,5 credits mee, wil een vak volgen in Juni/July in Utrecht, 90 uur werk, 3 credits...! waaaaaar gaat het over!quote:
Daar hebben ze bij de hro ook last van. Heb je een vak voor 2 ects waar je echt niets voor hoeft te doen en een ander vak voor 3 studiepunten wat je eigenlijk 4 zou moeten opleveren. Maar dan komen ze met de prachtige zin: Naja dat is op deze manier goed gecompenseerdquote:Op woensdag 16 april 2008 23:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Echt kut, volg een vak hier, kost me geen moeite, misschien max 20 uurtjes werk, verdien ik 7,5 credits mee, wil een vak volgen in Juni/July in Utrecht, 90 uur werk, 3 credits...! waaaaaar gaat het over!
Probleem hier in zweden is dat vakken te zwaar gewaardeerd zijn...!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij de hro ook last van. Heb je een vak voor 2 ects waar je echt niets voor hoeft te doen en een ander vak voor 3 studiepunten wat je eigenlijk 4 zou moeten opleveren. Maar dan komen ze met de prachtige zin: Naja dat is op deze manier goed gecompenseerd
modjes zijn ook niet belangrijk!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
Shit, fout in m'n stats ontdekt![]()
Hij neemt de posts van modjes niet mee
Maar ga nu slapen, en morgenavond eens kijken.
Tot morgenochtend
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef Californium het volgende:
TVP and all<3
Zekerquote:Op donderdag 17 april 2008 08:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaa, daar ben je weer![]()
Vermoeiend hè, shoppen
Vanalles, maar vooral dat de meet na 7 juni isquote:Op donderdag 17 april 2008 08:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alles goed hier? Heb ik nog wat gemist?
Goedemorgenquote:
Goed dat u er ook weer bentquote:
Neem een lekker kopje koffie jongenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef PoeK het volgende:
OK, NU IEDEREEN WEER BEK HOUWE JA.
BEN HET AL LANG ZAT
volop zonquote:Op donderdag 17 april 2008 08:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis heerlijk weer
Al een beetje koud
Ik ookquote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef PoeK het volgende:
OK, NU IEDEREEN WEER BEK HOUWE JA.
BEN HET AL LANG ZAT
Behoorlijk ja... Was ook krabben vanmorgen, gelukkig zat het ijs er niet te dik opquote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef PoeK het volgende:
Volgens mijn weer widget is het nu 100% zon en +1°
Wel koud ja.
Dan zit je in het verkeerde topic.quote:
Toch nog best vaak lately he.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Behoorlijk ja... Was ook krabben vanmorgen, gelukkig zat het ijs er niet te dik op
En ik dacht nog; ik heb weinig gepost gisterenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:09 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen allemaal
002. 172 Piles
004. 137 Yesse
005. 134 G.Fawkes
010. 103 nicomart
012. 098 Bravebart
014. 091 PieterBas
021. 078 Kuno_van_Dijk
023. 076 Deansensitized
050. 057 KaheemSaid
Ik zal vast iemand vergeten zijn, maar we gingen lekker![]()
ftl.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Deansensitized het volgende:
Sleur
Hang wat vast in een project, wil niet verder, vind er niks aan, bleegh
137 is ook weinig.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik dacht nog; ik heb weinig gepost gisteren
Ja dat is wel waar..quote:
Klopt ja, het is weer regelmatig raak de laatste tijd. Ach, ik moet blij zijn dat ik mag krabben van de baasquote:Op donderdag 17 april 2008 08:39 schreef PoeK het volgende:
Toch nog best vaak lately he.
Hoor hier elke ochtend nog mensen krabben.
Ik wil dat als ik wakker wordt, het al minstens 10 graden is
En 25 ofzo overdag
Heb ik ook, gelukkig nu ff wat anders. Het is niet helemaal HBO-niveau, maar eindelijk iets waar ik zelf helemaal mee door kanquote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Deansensitized het volgende:
Sleur
Hang wat vast in een project, wil niet verder, vind er niks aan, bleegh
Jij hebt meer gepostquote:
mwah, je post overdag he.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar..Maar voor een hele avond niet posten is het niet zo heel weinig..
Whoei, kusje op donderdagochtend... ik hou d'r van!quote:
Goede morgen, superposterquote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen voor iedereen die ik nog geen goedemorgen gewenst heb![]()
true that.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt ja, het is weer regelmatig raak de laatste tijd. Ach, ik moet blij zijn dat ik mag krabben van de baas
Nee, dat gaat inderdaad nergens overquote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef PoeK het volgende:
Toen ik nog niets deed, niet werkte etc zat ik makkelijk op 350+ elke dag
Gaat ook nergens over.
whehe. Gelukkig moet je nog een heleboel doen om Tong in te halenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook serieus dat het wel meeviel
Allang blij dat ik Tong nog boven me heb
Ach, als je 3 of 4 SC-topics hebt, haal je dat makkelijkquote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef PoeK het volgende:
Toen ik nog niets deed, niet werkte etc zat ik makkelijk op 350+ elke dag
Gaat ook nergens over.
Nou, in het dagtotaal gister was ik een heel eindquote:Op donderdag 17 april 2008 08:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whehe. Gelukkig moet je nog een heleboel doen om Tong in te halen
Had deze SC, KSC en FC.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, als je 3 of 4 SC-topics hebt, haal je dat makkelijk
Maar nuttig is anders
Ik posts soms ook tijden niet en ik zal er ook wel ergens in staan nogquote:Op donderdag 17 april 2008 08:51 schreef PoeK het volgende:
al een maand een ban en toch nog in die top 500
#175 eer-ik 39347
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, in het dagtotaal gister was ik een heel eind
Ik kwam regelmatig in R&P, was best tof toen. Beetje aparte lui, dat welquote:Op donderdag 17 april 2008 08:52 schreef PoeK het volgende:
[..]
Had deze SC, KSC en FC.
Maar FC kwam ik nooit eigenljik
Die van mij staat op 13quote:Op donderdag 17 april 2008 08:54 schreef Piles het volgende:
Tis wel leuk dat m'n gemiddelde nog op 8 per dag staat
* was langer lurker
Kom je snel op als je instapt met posten in een SCquote:
Al jarenquote:
Ach, ik heb straks toch weer een ban en kom dan weer niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik posts soms ook tijden niet en ik zal er ook wel ergens in staan nog
Jij hebt echt een belachelijk hoog gemiddelde Jackson.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:55 schreef jackson het volgende:
Daar sta ik ook van te kijken... dat gemiddelde van mij wil niet snel meer omhoog of omlaag. Ik snap dat het logisch is maar toch
Boefjequote:Op donderdag 17 april 2008 08:57 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ach, ik heb straks toch weer een ban en kom dan weer niet.
Hij stond vorig jaar op 25 meen ik. Heb tijden erg veel gepost, vooral tijdens stages. Dan zal ik elke dag wel op 70-150 postsquote:Op donderdag 17 april 2008 08:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij hebt echt een belachelijk hoog gemiddelde Jackson.
Ik heb maar 1 x een ban gehad en daar heb ik letterlijk zelf om gevraagdquote:Op donderdag 17 april 2008 08:57 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ach, ik heb straks toch weer een ban en kom dan weer niet.
Al die hoge gemiddelden hierquote:Op donderdag 17 april 2008 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn gemiddelde staat ook op 29
Nog niet zo lang member natuurlijk, dat scheelt. Ik postte in het begin echt weinig. Sowieso post ik weinig behalve als ik ineens weer zo'n stage heb, die overigens nu over zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Hee ouwe, wat ben je laat... Ochtendje vrij genomen ?quote:
mijn gemiddelde was 41quote:Op donderdag 17 april 2008 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Fawksiequote:
aantal posts: 67632 (gemiddeld 65 per dag)quote:Op donderdag 17 april 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over mijn gemiddelde![]()
Neuh dat niet, maar we beginnen pas om 10 uur vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 09:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee ouwe, wat ben je laat... Ochtendje vrij genomen ?
Nee, jij valt buiten de schaalquote:Op donderdag 17 april 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over mijn gemiddelde![]()
Joahwel, eerst andere username gehadquote:Op donderdag 17 april 2008 09:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nog niet zo lang member natuurlijk, dat scheelt. Ik postte in het begin echt weinig. Sowieso post ik weinig behalve als ik ineens weer zo'n stage heb, die overigens nu over zijn
Ik noem dat een ochtend vrij nemenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar we beginnen pas om 10 uur vandaag
Ik niet... behalve als ze uit Mexico komenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb officieel een hekel aan helpdesk medewerkers...![]()
Die moet je ook niks vragen, daar zijn ze niet voorquote:Op donderdag 17 april 2008 09:07 schreef Yesse het volgende:
Ik heb officieel een hekel aan helpdesk medewerkers...![]()
Ik heb er pas 4 ofzo gehadquote:Op donderdag 17 april 2008 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joahwel, eerst andere username gehad
Godver 1 gezaktquote:Op donderdag 17 april 2008 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
aantal posts: 67632 (gemiddeld 65 per dag)
its not a bug, its a featurequote:Op donderdag 17 april 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Die moet je ook niks vragen, daar zijn ze niet voor
whehe. Ik nog niet eens 10000 postsquote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godver 1 gezakt
Ik had 2 weken geleden het supertoffe punt bereikt van 66.666 (66 per dag)
Dan moeten ze er maar voor zorgen dat hun programma's een beetje fatsoenlijk werkenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Die moet je ook niks vragen, daar zijn ze niet voor
Tsssquote:Op donderdag 17 april 2008 09:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik noem dat een ochtend vrij nemen
Op je CV zetten, doet het altijd goedquote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godver 1 gezakt
Tsss, lui volkquote:Op donderdag 17 april 2008 09:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TsssIk kan dan 2 ipv 3 uur werken 's morgens dus vrijnemen zou ik het niet willen noemen
Duivels..quote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mogguh blondjequote:Op donderdag 17 april 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar voor zorgen dat hun programma's een beetje fatsoenlijk werkenEn VOORAL mij niet behandelen als een of ander nitwit blondje die het niet snapt. Want dat ben ik niet.
ahhhquote:Op donderdag 17 april 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar voor zorgen dat hun programma's een beetje fatsoenlijk werkenEn VOORAL mij niet behandelen als een of ander nitwit blondje die het niet snapt. Want dat ben ik niet.
Nou nou.... beetje respectquote:
Idd en bij dates werkt het ook altijd super!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Op je CV zetten, doet het altijd goed
Zie je, je wordt niet als geek gezienquote:Op donderdag 17 april 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heb ik nooitquote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en bij dates werkt het ook altijd super!
Wat, ze is toch blond?quote:
Ik ook niet, maar van horen zeggen hequote:
Whehe.... ik schrik niet snel hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, ze is toch blond?
En wij, schorpioenen onder elkaar, kunnen dat wel hebben
Ik zou best wel weer eens een date willenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van horen zeggen he
Aahwquote:
Wil je ook in de OPquote:Op donderdag 17 april 2008 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer eens een date willen. Wel iemand anders dan mijn huidige vriendin natuurlijk
Ja ik snapquote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe.... ik schrik niet snel hoor. Garpje naar aanleiding van mijn "incident"
Nee, maar ik ben het wel en die gast doet alsof ik achterlijk ben.. Met het programma moet je rechtstreeks een mail kunnen verzenden, daarvoor zet hij het om in PDF'jes en gooit het dan in een mailtje. Het leuke is alleen dat bij ons het systeem vastloopt en er gewoon mee kapt.. Leuk, nu heb ik een PDF printer maar het hoort gewoon goed te werken.. Bleek het probleem in het systeem te zijn. Krijg ik .dll'etje, ik in de juiste map gezet, programma opgestart.. Zelfde probleem. Ik terug sturen naar die vent dat het niet werkt.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, je wordt niet als geek gezien
Nee, dat is dan weer niet nodig. Ik zoek geen dames via fok! maargoed, dat lijkt me logisch. Uiteraard ben ik stiekem wel verliefd op Y, wie nietquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, ze is toch blond?
En wij, schorpioenen onder elkaar, kunnen dat wel hebben
Rustig aan hè, denk aan je bloeddrukquote:Op donderdag 17 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
Krijg ik een prtscr terug.. Maar zij hebben Vista+Office 2007 en wij XP en Office 2003.. Dat kan je niet vergelijkenBlijkbaar want hij doet het echt niet..
Ik niet. Iig dat gedeelte over stiekem nietquote:Op donderdag 17 april 2008 09:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer niet nodig. Ik zoek geen dames via fok! maargoed, dat lijkt me logisch. Uiteraard ben ik stiekem wel verliefd op Y, wie niet
Die is normaal perfect maar nu wat hogerquote:
Ik ook niet, maar ik ga straks wel hard aan het werk. Eerst ontspannenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef Piles het volgende:
Het is hier weer veel te gezellig, nu heb ik geen zin meer om iets te doen
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll omquote:Op donderdag 17 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben het wel en die gast doet alsof ik achterlijk ben.. Met het programma moet je rechtstreeks een mail kunnen verzenden, daarvoor zet hij het om in PDF'jes en gooit het dan in een mailtje. Het leuke is alleen dat bij ons het systeem vastloopt en er gewoon mee kapt.. Leuk, nu heb ik een PDF printer maar het hoort gewoon goed te werken.. Bleek het probleem in het systeem te zijn. Krijg ik .dll'etje, ik in de juiste map gezet, programma opgestart.. Zelfde probleem. Ik terug sturen naar die vent dat het niet werkt.
Krijg ik een prtscr terug.. Maar zij hebben Vista+Office 2007 en wij XP en Office 2003.. Dat kan je niet vergelijkenBlijkbaar want hij doet het echt niet..
Mag niet dan krijgen we problemenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll om
Tof dat je er gewoon voor uitkomtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik niet. Iig dat gedeelte over stiekem niet
Of een nieuwe baan als programmeur. Al weet ik niet of dat een mooi vooruitzicht isquote:
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll om
Volgens de dokter is dat de eerste stapquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Makkie toch!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Ook meteen de laatstequote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens de dokter is dat de eerste stap
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijnequote:
werk je @ kepvo?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
..
Spannende tijdenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijne
Voor zowel Yesse als voor mijquote:
dan ikquote:
En straks loopt ze er een week niet vanquote:
dll's zijn gewoon libraries dus in principe moet dat wel kunnen, zal alleen niet vaak voorkomen nee. Meeste systeemlibraries zijn natuurlijk C(++) ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mag ze mijn krukken wel lenen na die date met 15 collega'squote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
En straks loopt ze er een week niet van
Eigenlijk moet ik gewoon mijn bek erover houden maar ik kan het niet latenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet het echt een keer gaan onthouden
Sneller dan, even groot als. Dus overtreffend -> dan / vergelijkend -> als.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of welquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
Ik wist iig dan het niet "als mij" wasquote:Op donderdag 17 april 2008 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of wel?
Tis zo simpel
Ik ook, ik let er ook vaak niet echt opquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Groter/kleiner/meer/minder/groter/kleiner DANquote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist iig dan het niet "als mij" was
Als in de band, dat is wel een lekkere manier om wakker te worden. Ben ook net wakker, zo eerst maar uit bed.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Bravebart het volgende:
* terror aanzet
Zo, huisgenoot ook wakker
Maak hem lek!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
pff ik ben er ook weer.. Voor de zoveelste keer dat die kloteboot uitvalt..
Heb er nu al zoveel problemen mee gehad
Nou band, bandquote:Op donderdag 17 april 2008 09:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als in de band, dat is wel een lekkere manier om wakker te worden. Ben ook net wakker, zo eerst maar uit bed.
4.358 (gemiddeld 3 per dag)
Laat dan maarquote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou band, bandMeer alsin muzieksoort
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou band, bandMeer alsin muzieksoort
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?
Neuh, zelfs tyfusherrie mag af en toe muziek genoemt wordenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?
Ik ken dus iemand die Green Day al tyfusherrie vindquote:Op donderdag 17 april 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, zelfs tyfusherrie mag af en toe muziek genoemt worden
De stuurman was nog even aan het bellen met z'n nieuwe iPhone.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
pff ik ben er ook weer.. Voor de zoveelste keer dat die kloteboot uitvalt..
Heb er nu al zoveel problemen mee gehad
Beter als 2equote:Op donderdag 17 april 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Zag net dat ik 14de sta in de posting lijst.... maar eigenlijk moet ik daar helemaal niet blij mee zijn..
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef plukkert het volgende:
[..]
De stuurman was nog even aan het bellen met z'n nieuwe iPhone.
yeah! top 10quote:Op donderdag 17 april 2008 08:09 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen allemaal
002. 172 Piles
004. 137 Yesse
005. 134 G.Fawkes
010. 103 nicomart
012. 098 Bravebart
014. 091 PieterBas
021. 078 Kuno_van_Dijk
023. 076 Deansensitized
050. 057 KaheemSaid
Ik zal vast iemand vergeten zijn, maar we gingen lekker![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:01 schreef Yesse het volgende:
Foute uur is afgelopenen hier wordt het stil
Ga maar eens wat doen
Ik wil er misschien nog wel een Nokia 1112 bij, heerlijke dingenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
Ik heb sinds vandaag wel een hippe Nokia 6610![]()
[ afbeelding ]
polyfone ringtones en 256 kleuren FTW!!
was die boete dan voor door rood rijden of voor beledigen van ambtenaar in functie?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef Bravebart het volgende:
Godver, boeteVoor door rood rijden
Bij zo'n stoplicht die alleen bestemd is voor een zijstraat (waar geen auto's stonden) en ik reed op een weg waar óók geen auto's stonden
's Morgens rijdt iedereen daar door, omdat er toch geen verkeer rijdt, dus doe ik ook altijd
Motoragentje achter me aan (zo'n man van midden 50 met een snor van 10 jaar oud) die me even de regels wilde gaan uitleggenIk heb gezegd dat ik hem een tyfusmongool vond en toen mocht ik weer doorfietsen
Leuk begin van de dag
Nokia 3310/330 FTW.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik wil er misschien nog wel een Nokia 1112 bij, heerlijke dingen
[ afbeelding ]
Leuk is anders, maar regels zijn regelsquote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef Bravebart het volgende:
Godver, boeteVoor door rood rijden
Bij zo'n stoplicht die alleen bestemd is voor een zijstraat (waar geen auto's stonden) en ik reed op een weg waar óók geen auto's stonden
's Morgens rijdt iedereen daar door, omdat er toch geen verkeer rijdt, dus doe ik ook altijd
Motoragentje achter me aan (zo'n man van midden 50 met een snor van 10 jaar oud) die me even de regels wilde gaan uitleggenIk heb gezegd dat ik hem een tyfusmongool vond en toen mocht ik weer doorfietsen
Leuk begin van de dag
Ik las pedicurequote:Op donderdag 17 april 2008 10:06 schreef PieterBas het volgende:
Ga weer eens aan mijn procedure handboek zitten..
Dank jequote:
Daar dacht ik ook aanquote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
was die boete dan voor door rood rijden of voor beledigen van ambtenaar in functie?
Vetquote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nokia 3310/330 FTW.
Mobieltjes Werpen FTW
Paar jaar geleden voor de grap met een stel vrienden georganiseerd.. Toen kwam een vriend van mij, bij Giel in de uitzending
quote:
Wekenlang is ook wel wat overdreven of niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar in DK een 1112 met Deens nummer gehad, ding was echt tof, heerlijk plat, klein enzo, kon wekenlang op een batterij... mijn N95 is in een dag leeg, en met wat internetten in een uurtje...
Ik zei: ik vind je een vuile tyfusmongoolquote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
was die boete dan voor door rood rijden of voor beledigen van ambtenaar in functie?
Ja, daarom overtreed ik ze nooit!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar regels zijn regels
moguhquote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef jna het volgende:
En weer 4 pagina's gemist
Goeiemorgen trouwens iedereen
Er stond 0 verkeerquote:
Mijn Siemens M55 kon ook 2 weken (zonder al te veel gebruik) aan staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wekenlang is ook wel wat overdreven of niet.
Sinds ik m'n rijbewijs ben ik ook heel anders op de fietsquote:
mja.. meeste trekken zich weinig aan van dat vind-gedeelte. Over vrijheids van meningsuiting zijn de meningen ook verdeelt. Kijk maar eens naar die Fitna film..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei: ik vind je een vuile tyfusmongool
Dus geen belediging. Voor door rood rijden dus.
Nou....quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wekenlang is ook wel wat overdreven of niet.
Officieel is het staandegehouden.. als je aangehouden wordt, moet je mee naar het bureauquote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, daarom overtreed ik ze nooit!Ik ben ook pas 1 keer aangehouden.. In een straat waar je niet mocht fietsen... Dus ik netjes afstappen.. En aan het eind stap ik op de fiets, ik zit 1 seconde op de fiets komt er een agent op een motor er aan gereden. "Ja mag niet" ik uitleggen.. Lul zei dat ie niet geloofde.. Maar ik mocht door rijden zonder boete
Stomme was wel dat die agenten daarna met de motor door dat straatje gingen RIJDEN... Ik wilde ze naroepen maar toch maar niet gedaan
Ik was altijd al netjesquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds ik m'n rijbewijs ben ik ook heel anders op de fiets
Netjes hand uit steken, weten dat je zonder licht echt niet te zien bent in het donker en dat soort dingen
Wel erger ik me meer aan auto's die geen rekening houden met fietsers
Fietsen is voor Polen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds ik m'n rijbewijs ben ik ook heel anders op de fiets
Netjes hand uit steken, weten dat je zonder licht echt niet te zien bent in het donker en dat soort dingen
Wel erger ik me meer aan auto's die geen rekening houden met fietsers
Ik weet het, maar anders klaag ik hem aanquote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. meeste trekken zich weinig aan van dat vind-gedeelte. Over vrijheids van meningsuiting zijn de meningen ook verdeelt. Kijk maar eens naar die Fitna film..
een uurtje!! mijn god..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vet
Heb ik toen gehoord ja
Ook 3310 gehad vroeger
Maar in DK een 1112 met Deens nummer gehad, ding was echt tof, heerlijk plat, klein enzo, kon wekenlang op een batterij... mijn N95 is in een dag leeg, en met wat internetten in een uurtje...
Weet iemand waar ze voordeling simlockvrije telefoons verkopen?
Je moet ook weer niet willen dat alles te streng gecontroleerd wordt. REgels zijn richtlijnen waar je best eens overheen mag gaan, soms met een boete als gevolg, meestal niet.quote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Officieel is het staandegehouden.. als je aangehouden wordt, moet je mee naar het bureau
Ook nog nooit een boete gehad, en nog gevaarlijk gefietst ofzo. Maar meer kleine dingetjes, zoals bij het rechtsaf slaan ook je hand uitstekenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was altijd al netjesMaar nog nooit boete gehad voor iets
In Rotterdam loop ik altijd door rood bij Westin hotel.. Telt dat??quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet willen dat alles te streng gecontroleerd wordt. REgels zijn richtlijnen waar je best eens overheen mag gaan, soms met een boete als gevolg, meestal niet.
Alles wat niet mag, maar wel kan, dat moet.
En voor mensen die het geld niet voor een auto overhebben, gratis OV hebben en 5km van stage wonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |