Mag ze mijn krukken wel lenen na die date met 15 collega'squote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
En straks loopt ze er een week niet van
Eigenlijk moet ik gewoon mijn bek erover houden maar ik kan het niet latenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet het echt een keer gaan onthouden
Sneller dan, even groot als. Dus overtreffend -> dan / vergelijkend -> als.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of welquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
Ik wist iig dan het niet "als mij" wasquote:Op donderdag 17 april 2008 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of wel?
Tis zo simpel
Ik ook, ik let er ook vaak niet echt opquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Groter/kleiner/meer/minder/groter/kleiner DANquote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist iig dan het niet "als mij" was
Als in de band, dat is wel een lekkere manier om wakker te worden. Ben ook net wakker, zo eerst maar uit bed.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Bravebart het volgende:
* terror aanzet
Zo, huisgenoot ook wakker
Maak hem lek!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
pff ik ben er ook weer.. Voor de zoveelste keer dat die kloteboot uitvalt..
Heb er nu al zoveel problemen mee gehad
Nou band, bandquote:Op donderdag 17 april 2008 09:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als in de band, dat is wel een lekkere manier om wakker te worden. Ben ook net wakker, zo eerst maar uit bed.
4.358 (gemiddeld 3 per dag)
Laat dan maarquote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou band, bandMeer alsin muzieksoort
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou band, bandMeer alsin muzieksoort
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?
Neuh, zelfs tyfusherrie mag af en toe muziek genoemt wordenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?
Ik ken dus iemand die Green Day al tyfusherrie vindquote:Op donderdag 17 april 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, zelfs tyfusherrie mag af en toe muziek genoemt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |