Volgens de dokter is dat de eerste stapquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Makkie toch!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Ook meteen de laatstequote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens de dokter is dat de eerste stap
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijnequote:
werk je @ kepvo?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
..
Spannende tijdenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijne
Voor zowel Yesse als voor mijquote:
dan ikquote:
En straks loopt ze er een week niet vanquote:
dll's zijn gewoon libraries dus in principe moet dat wel kunnen, zal alleen niet vaak voorkomen nee. Meeste systeemlibraries zijn natuurlijk C(++) ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mag ze mijn krukken wel lenen na die date met 15 collega'squote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
En straks loopt ze er een week niet van
Eigenlijk moet ik gewoon mijn bek erover houden maar ik kan het niet latenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet het echt een keer gaan onthouden
Sneller dan, even groot als. Dus overtreffend -> dan / vergelijkend -> als.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of welquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
Ik wist iig dan het niet "als mij" wasquote:Op donderdag 17 april 2008 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of wel?
Tis zo simpel
Ik ook, ik let er ook vaak niet echt opquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |