Tof dat je er gewoon voor uitkomtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik niet. Iig dat gedeelte over stiekem niet
Of een nieuwe baan als programmeur. Al weet ik niet of dat een mooi vooruitzicht isquote:
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll om
Volgens de dokter is dat de eerste stapquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Makkie toch!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Ook meteen de laatstequote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens de dokter is dat de eerste stap
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijnequote:
werk je @ kepvo?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
..
Spannende tijdenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijne
Voor zowel Yesse als voor mijquote:
dan ikquote:
En straks loopt ze er een week niet vanquote:
dll's zijn gewoon libraries dus in principe moet dat wel kunnen, zal alleen niet vaak voorkomen nee. Meeste systeemlibraries zijn natuurlijk C(++) ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mag ze mijn krukken wel lenen na die date met 15 collega'squote:Op donderdag 17 april 2008 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
En straks loopt ze er een week niet van
Eigenlijk moet ik gewoon mijn bek erover houden maar ik kan het niet latenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet het echt een keer gaan onthouden
Sneller dan, even groot als. Dus overtreffend -> dan / vergelijkend -> als.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of welquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
Ik wist iig dan het niet "als mij" wasquote:Op donderdag 17 april 2008 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
> is toch ook geen groter als teken of wel?
Tis zo simpel
Ik ook, ik let er ook vaak niet echt opquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Groter/kleiner/meer/minder/groter/kleiner DANquote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist iig dan het niet "als mij" was
Als in de band, dat is wel een lekkere manier om wakker te worden. Ben ook net wakker, zo eerst maar uit bed.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Bravebart het volgende:
* terror aanzet
Zo, huisgenoot ook wakker
Maak hem lek!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
pff ik ben er ook weer.. Voor de zoveelste keer dat die kloteboot uitvalt..
Heb er nu al zoveel problemen mee gehad
Nou band, bandquote:Op donderdag 17 april 2008 09:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als in de band, dat is wel een lekkere manier om wakker te worden. Ben ook net wakker, zo eerst maar uit bed.
4.358 (gemiddeld 3 per dag)
Laat dan maarquote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou band, bandMeer alsin muzieksoort
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou band, bandMeer alsin muzieksoort
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?
Neuh, zelfs tyfusherrie mag af en toe muziek genoemt wordenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Muziek? Muziek? Overschat je die tyfusherrie nu niet een beetje?
Ik ken dus iemand die Green Day al tyfusherrie vindquote:Op donderdag 17 april 2008 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, zelfs tyfusherrie mag af en toe muziek genoemt worden
De stuurman was nog even aan het bellen met z'n nieuwe iPhone.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
pff ik ben er ook weer.. Voor de zoveelste keer dat die kloteboot uitvalt..
Heb er nu al zoveel problemen mee gehad
Beter als 2equote:Op donderdag 17 april 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Zag net dat ik 14de sta in de posting lijst.... maar eigenlijk moet ik daar helemaal niet blij mee zijn..
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:53 schreef plukkert het volgende:
[..]
De stuurman was nog even aan het bellen met z'n nieuwe iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |