Ik ook niet, maar ik ga straks wel hard aan het werk. Eerst ontspannenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef Piles het volgende:
Het is hier weer veel te gezellig, nu heb ik geen zin meer om iets te doen
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll omquote:Op donderdag 17 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben het wel en die gast doet alsof ik achterlijk ben.. Met het programma moet je rechtstreeks een mail kunnen verzenden, daarvoor zet hij het om in PDF'jes en gooit het dan in een mailtje. Het leuke is alleen dat bij ons het systeem vastloopt en er gewoon mee kapt.. Leuk, nu heb ik een PDF printer maar het hoort gewoon goed te werken.. Bleek het probleem in het systeem te zijn. Krijg ik .dll'etje, ik in de juiste map gezet, programma opgestart.. Zelfde probleem. Ik terug sturen naar die vent dat het niet werkt.
Krijg ik een prtscr terug.. Maar zij hebben Vista+Office 2007 en wij XP en Office 2003.. Dat kan je niet vergelijkenBlijkbaar want hij doet het echt niet..
Mag niet dan krijgen we problemenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll om
Tof dat je er gewoon voor uitkomtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik niet. Iig dat gedeelte over stiekem niet
Of een nieuwe baan als programmeur. Al weet ik niet of dat een mooi vooruitzicht isquote:
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll om
Volgens de dokter is dat de eerste stapquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Makkie toch!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
pff ze zijn hier bezig met examens, nu moet ik ze gaan uitleggen hoe je Word opent en het document in hun eigen netwerkschijf opslaat![]()
..
Ook meteen de laatstequote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens de dokter is dat de eerste stap
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijnequote:
werk je @ kepvo?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef makkie88 het volgende:
..
Spannende tijdenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee. De volgende reactie hangt af van hoe ik reageer op mijn nieuwe medicijne
Voor zowel Yesse als voor mijquote:
dan ikquote:
En straks loopt ze er een week niet vanquote:
dll's zijn gewoon libraries dus in principe moet dat wel kunnen, zal alleen niet vaak voorkomen nee. Meeste systeemlibraries zijn natuurlijk C(++) ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |