Zie je, je wordt niet als geek gezienquote:Op donderdag 17 april 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar voor zorgen dat hun programma's een beetje fatsoenlijk werkenEn VOORAL mij niet behandelen als een of ander nitwit blondje die het niet snapt. Want dat ben ik niet.
Die heb ik nooitquote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en bij dates werkt het ook altijd super!
Wat, ze is toch blond?quote:
Ik ook niet, maar van horen zeggen hequote:
Whehe.... ik schrik niet snel hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, ze is toch blond?
En wij, schorpioenen onder elkaar, kunnen dat wel hebben
Ik zou best wel weer eens een date willenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van horen zeggen he
Aahwquote:
Wil je ook in de OPquote:Op donderdag 17 april 2008 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer eens een date willen. Wel iemand anders dan mijn huidige vriendin natuurlijk
Ja ik snapquote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe.... ik schrik niet snel hoor. Garpje naar aanleiding van mijn "incident"
Nee, maar ik ben het wel en die gast doet alsof ik achterlijk ben.. Met het programma moet je rechtstreeks een mail kunnen verzenden, daarvoor zet hij het om in PDF'jes en gooit het dan in een mailtje. Het leuke is alleen dat bij ons het systeem vastloopt en er gewoon mee kapt.. Leuk, nu heb ik een PDF printer maar het hoort gewoon goed te werken.. Bleek het probleem in het systeem te zijn. Krijg ik .dll'etje, ik in de juiste map gezet, programma opgestart.. Zelfde probleem. Ik terug sturen naar die vent dat het niet werkt.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, je wordt niet als geek gezien
Nee, dat is dan weer niet nodig. Ik zoek geen dames via fok! maargoed, dat lijkt me logisch. Uiteraard ben ik stiekem wel verliefd op Y, wie nietquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat, ze is toch blond?
En wij, schorpioenen onder elkaar, kunnen dat wel hebben
Rustig aan hè, denk aan je bloeddrukquote:Op donderdag 17 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
Krijg ik een prtscr terug.. Maar zij hebben Vista+Office 2007 en wij XP en Office 2003.. Dat kan je niet vergelijkenBlijkbaar want hij doet het echt niet..
Ik niet. Iig dat gedeelte over stiekem nietquote:Op donderdag 17 april 2008 09:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer niet nodig. Ik zoek geen dames via fok! maargoed, dat lijkt me logisch. Uiteraard ben ik stiekem wel verliefd op Y, wie niet
Die is normaal perfect maar nu wat hogerquote:
Ik ook niet, maar ik ga straks wel hard aan het werk. Eerst ontspannenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef Piles het volgende:
Het is hier weer veel te gezellig, nu heb ik geen zin meer om iets te doen
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll omquote:Op donderdag 17 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben het wel en die gast doet alsof ik achterlijk ben.. Met het programma moet je rechtstreeks een mail kunnen verzenden, daarvoor zet hij het om in PDF'jes en gooit het dan in een mailtje. Het leuke is alleen dat bij ons het systeem vastloopt en er gewoon mee kapt.. Leuk, nu heb ik een PDF printer maar het hoort gewoon goed te werken.. Bleek het probleem in het systeem te zijn. Krijg ik .dll'etje, ik in de juiste map gezet, programma opgestart.. Zelfde probleem. Ik terug sturen naar die vent dat het niet werkt.
Krijg ik een prtscr terug.. Maar zij hebben Vista+Office 2007 en wij XP en Office 2003.. Dat kan je niet vergelijkenBlijkbaar want hij doet het echt niet..
Mag niet dan krijgen we problemenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll om
Tof dat je er gewoon voor uitkomtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik niet. Iig dat gedeelte over stiekem niet
Of een nieuwe baan als programmeur. Al weet ik niet of dat een mooi vooruitzicht isquote:
Waar zijn dll bestanden eigenlijk in geschreven? Lijkt me toch geen 4GL spul wel ?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:28 schreef plukkert het volgende:
[..]
Als je een echte nerd bent schrijf je toch zelf gewoon even die .dll om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |