Vetquote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nokia 3310/330 FTW.
Mobieltjes Werpen FTW
Paar jaar geleden voor de grap met een stel vrienden georganiseerd.. Toen kwam een vriend van mij, bij Giel in de uitzending
quote:
Wekenlang is ook wel wat overdreven of niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar in DK een 1112 met Deens nummer gehad, ding was echt tof, heerlijk plat, klein enzo, kon wekenlang op een batterij... mijn N95 is in een dag leeg, en met wat internetten in een uurtje...
Ik zei: ik vind je een vuile tyfusmongoolquote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
was die boete dan voor door rood rijden of voor beledigen van ambtenaar in functie?
Ja, daarom overtreed ik ze nooit!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar regels zijn regels
moguhquote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef jna het volgende:
En weer 4 pagina's gemist
Goeiemorgen trouwens iedereen
Er stond 0 verkeerquote:
Mijn Siemens M55 kon ook 2 weken (zonder al te veel gebruik) aan staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wekenlang is ook wel wat overdreven of niet.
Sinds ik m'n rijbewijs ben ik ook heel anders op de fietsquote:
mja.. meeste trekken zich weinig aan van dat vind-gedeelte. Over vrijheids van meningsuiting zijn de meningen ook verdeelt. Kijk maar eens naar die Fitna film..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei: ik vind je een vuile tyfusmongool
Dus geen belediging. Voor door rood rijden dus.
Nou....quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wekenlang is ook wel wat overdreven of niet.
Officieel is het staandegehouden.. als je aangehouden wordt, moet je mee naar het bureauquote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, daarom overtreed ik ze nooit!Ik ben ook pas 1 keer aangehouden.. In een straat waar je niet mocht fietsen... Dus ik netjes afstappen.. En aan het eind stap ik op de fiets, ik zit 1 seconde op de fiets komt er een agent op een motor er aan gereden. "Ja mag niet" ik uitleggen.. Lul zei dat ie niet geloofde.. Maar ik mocht door rijden zonder boete
Stomme was wel dat die agenten daarna met de motor door dat straatje gingen RIJDEN... Ik wilde ze naroepen maar toch maar niet gedaan
Ik was altijd al netjesquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds ik m'n rijbewijs ben ik ook heel anders op de fiets
Netjes hand uit steken, weten dat je zonder licht echt niet te zien bent in het donker en dat soort dingen
Wel erger ik me meer aan auto's die geen rekening houden met fietsers
Fietsen is voor Polen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds ik m'n rijbewijs ben ik ook heel anders op de fiets
Netjes hand uit steken, weten dat je zonder licht echt niet te zien bent in het donker en dat soort dingen
Wel erger ik me meer aan auto's die geen rekening houden met fietsers
Ik weet het, maar anders klaag ik hem aanquote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. meeste trekken zich weinig aan van dat vind-gedeelte. Over vrijheids van meningsuiting zijn de meningen ook verdeelt. Kijk maar eens naar die Fitna film..
een uurtje!! mijn god..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vet
Heb ik toen gehoord ja
Ook 3310 gehad vroeger
Maar in DK een 1112 met Deens nummer gehad, ding was echt tof, heerlijk plat, klein enzo, kon wekenlang op een batterij... mijn N95 is in een dag leeg, en met wat internetten in een uurtje...
Weet iemand waar ze voordeling simlockvrije telefoons verkopen?
Je moet ook weer niet willen dat alles te streng gecontroleerd wordt. REgels zijn richtlijnen waar je best eens overheen mag gaan, soms met een boete als gevolg, meestal niet.quote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Officieel is het staandegehouden.. als je aangehouden wordt, moet je mee naar het bureau
Ook nog nooit een boete gehad, en nog gevaarlijk gefietst ofzo. Maar meer kleine dingetjes, zoals bij het rechtsaf slaan ook je hand uitstekenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was altijd al netjesMaar nog nooit boete gehad voor iets
In Rotterdam loop ik altijd door rood bij Westin hotel.. Telt dat??quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet willen dat alles te streng gecontroleerd wordt. REgels zijn richtlijnen waar je best eens overheen mag gaan, soms met een boete als gevolg, meestal niet.
Alles wat niet mag, maar wel kan, dat moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |