nix, maar ik doe het liever niet in een pisbak ofzoquote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef Yesse het volgende:
Maar inderdaad. Wat is er mis met zitten?
Dan kan je hem niet bewonderenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef Yesse het volgende:
tja.. ik hang m normaal gewoon op het randje.. kan je er goed naar kijken en kan je niet missen ookquote:
probeer het andere oor eens.. of allebeiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Moet al op een oor liggen, maar kan niet slapen..
Dan moet je moeilijk gaan doenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt dan maar snel het topic vol makenquote:
borsten FTWquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wij vrouwen kunnen ook niks bewonderen
nou ik wordt het zo zat dat ik maar gewoon naar bed gaquote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar snel het topic vol maken
daar zijn wij ook niet voor!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
Ik heb nog steeds geen TT suggesties gezien anders
Die wordt je ook zat na een tijdje.. ik heb ze zien groeien, dan vind je ze niet zo sexyquote:
Ik vind gorefest echt verschrikkelijk :$quote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Gorefest - Erasewat heeft die man toch een dijk van een stem!
Waarom moet ik opeens aan het tietenlied denkenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die wordt je ook zat na een tijdje.. ik heb ze zien groeien, dan vind je ze niet zo sexyBen blij dat ik ze heb en ben er blij mee maar om ze nou te bewonderen..
inkoppertje natuurlijk.. ik wil ze wel bewonderenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die wordt je ook zat na een tijdje.. ik heb ze zien groeien, dan vind je ze niet zo sexyBen blij dat ik ze heb en ben er blij mee maar om ze nou te bewonderen..
Je moet de gruntster van A New Dawn eens horenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Gorefest - Erasewat heeft die man toch een dijk van een stem!
ik aanquote:Op woensdag 16 april 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens aan het tietenlied denken
Weltrustenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
inkoppertje natuurlijk.. ik wil ze wel bewonderen![]()
Maar goed.. ik ga slapen
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik aan
IIIIIIK KRIJGGGGGG TIETENNNNNNNNNNNNNN![]()
Vond ik vroeger heel stoer nummer
Het is nog steeds een leuk nummer..quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik aan
IIIIIIK KRIJGGGGGG TIETENNNNNNNNNNNNNN![]()
Vond ik vroeger heel stoer nummer
quote:Moslim Droomvrouw
Een Bloedmooi Meisje Verwacht U. Bekijk Gratis Haar Foto En Profiel.
www.Muslima.com
Don't leave usquote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Ik smeer hem weer, te druk enzulks.
Tot.. ja weet ik eigenlijk niet.
Jooooo
1-2
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nog steeds een leuk nummer..![]()
Om een lang verhaal kort te houden, we hadden het over kindersterretjes, en de Nederlanders kwamen toen met Kinderen voor Kinderen en het leukste liedje is na op een onbewoond eiland toch het tietenlied..
Toen hebben wij een Engels 'Help, mijn tieten krimpen" geleerd..
Wat meer Help, min titten krimmmpen werd
quote:
You make it sound like its a bad thingquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik probeer vanavond nuchter te blijven, de laaste 2,5 week heb ik iedere avond aan de fles gezeten..
Je kan het, kom op!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
T wordt eigenlijk wel tijd om te gaan slapen, maar ik moet nog een TT bedenken
dat deed ik dus ook, mijn weekend duurde 4 weekquote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You make it sound like its a bad thing![]()
Maar ik moet zeggen: Ik beperkt de fles altijd tot de weekenden, werkt prima
Ik zat te denken aan "Uitgeblust", "Tijd voor weekend", maar dat is nou niet echt orgineel. En op het laatst van het vorige topic ging het over zoveel verschillende dingen opeens.quote:
dan is het maar goed dat het maandag afgelopen is. Te veel vrije tijd is niet goed. Dat heb ik wel geleerdquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook, mijn weekend duurde 4 weeken houd komende maandag weer op, gewoon te lang vrij gehad dus iedere dag niets te doen, savonds maar wat drinken en vaak liep dat uit tot samen met een duitser een halve tot hele fles wodka leegmaken...
Dan heb je dus genoeg stof om een TT van te makenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "Uitgeblust", "Tijd voor weekend", maar dat is nou niet echt orgineel. En op het laatst van het vorige topic ging het over zoveel verschillende dingen opeens.
Als je aan Erasmus uitwisseling doet, is 2,5 week nuchter een hele prestatie.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You make it sound like its a bad thing![]()
Maar ik moet zeggen: Ik beperkt de fles altijd tot de weekenden, werkt prima
Wel leuk inderdaad, maar ik vind aan gorefest het complete ongeforceerde zo mooi.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je moet de gruntster van A New Dawn eens horen
Neen, doe het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |