ik blijf nog wel evenquote:
Ik snap. A New Dawn stond in het voorprogramma van After Forever en ik kende band niet. Dus ik was opzoek naar de vent die stond te grunten. Stond er een prachtige dame de longen uit haar lijf te schreeuwenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel leuk inderdaad, maar ik vind aan gorefest het complete ongeforceerde zo mooi.
2,5 dag bedoel je zeker?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je aan Erasmus uitwisseling doet, is 2,5 week nuchter een hele prestatie.
hopelijk kan jij me dan helpen vanavond van de fles af te blijven...!quote:
Hoe doe ik dat? Heb je pr0n nodig?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hopelijk kan jij me dan helpen vanavond van de fles af te blijven...!
blijf tegen me praten...!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Heb je pr0n nodig?
ik ben er nog!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Je hebt al 4 minuten niet geantwoord Kuno, doe het niet!
Ik vind het toppie!quote:
Piles, i thought you wel!!quote:
Cool!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben er nog!
Moest even een email typen naar de HU of ik een tentamen mag maken in June/July
Echt kut, volg een vak hier, kost me geen moeite, misschien max 20 uurtjes werk, verdien ik 7,5 credits mee, wil een vak volgen in Juni/July in Utrecht, 90 uur werk, 3 credits...! waaaaaar gaat het over!quote:
Daar hebben ze bij de hro ook last van. Heb je een vak voor 2 ects waar je echt niets voor hoeft te doen en een ander vak voor 3 studiepunten wat je eigenlijk 4 zou moeten opleveren. Maar dan komen ze met de prachtige zin: Naja dat is op deze manier goed gecompenseerdquote:Op woensdag 16 april 2008 23:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Echt kut, volg een vak hier, kost me geen moeite, misschien max 20 uurtjes werk, verdien ik 7,5 credits mee, wil een vak volgen in Juni/July in Utrecht, 90 uur werk, 3 credits...! waaaaaar gaat het over!
Probleem hier in zweden is dat vakken te zwaar gewaardeerd zijn...!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij de hro ook last van. Heb je een vak voor 2 ects waar je echt niets voor hoeft te doen en een ander vak voor 3 studiepunten wat je eigenlijk 4 zou moeten opleveren. Maar dan komen ze met de prachtige zin: Naja dat is op deze manier goed gecompenseerd
modjes zijn ook niet belangrijk!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
Shit, fout in m'n stats ontdekt![]()
Hij neemt de posts van modjes niet mee
Maar ga nu slapen, en morgenavond eens kijken.
Tot morgenochtend
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef Californium het volgende:
TVP and all<3
Zekerquote:Op donderdag 17 april 2008 08:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaa, daar ben je weer![]()
Vermoeiend hè, shoppen
Vanalles, maar vooral dat de meet na 7 juni isquote:Op donderdag 17 april 2008 08:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alles goed hier? Heb ik nog wat gemist?
Goedemorgenquote:
Goed dat u er ook weer bentquote:
Neem een lekker kopje koffie jongenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef PoeK het volgende:
OK, NU IEDEREEN WEER BEK HOUWE JA.
BEN HET AL LANG ZAT
volop zonquote:Op donderdag 17 april 2008 08:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis heerlijk weer
Al een beetje koud
Ik ookquote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef PoeK het volgende:
OK, NU IEDEREEN WEER BEK HOUWE JA.
BEN HET AL LANG ZAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |