Heeft ie stiekem zijn gemuck verwijderd?quote:
Ik bedoel dus dat ik me terugtrek uit die post/spamcapetitie, straks ga sporten, daarna een ruim twee uur durende film wil gaan kijken omvervolgens nog wat te gaan schrijven en dus niet veel meer zal posten vandaag... en dan ben je er zelf niet eens om me voorbij te spammenquote:
de laatste tijd valt dat best meequote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar het over gaat
tuurlijkquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie stiekem zijn gemuck verwijderd?
Het was slechts een preventieve waarschuwing, die ironisch genoeg leidde tot het gedrag waarvoor ik gewaarschuwd werdquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie stiekem zijn gemuck verwijderd?
En met dat laatste woord in de TT breng je ze niet op ideeën gelukkigquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar het over gaat
Op zijn tijd is het best lekker ja, Coca Cola dan.quote:
liefquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
even een mededeling van huishoudelijke aard: met deze post ben ik van #350 naar #349 gegaan
eensch!quote:Op maandag 14 april 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op zijn tijd is het best lekker ja, Coca Cola dan.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik me terugtrek uit die post/spamcapetitie, straks ga sporten, daarna een ruim twee uur durende film wil gaan kijken omvervolgens nog wat te gaan schrijven en dus niet veel meer zal posten vandaag... en dan ben je er zelf niet eens om me voorbij te spammen.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dat laatste woord in de TT breng je ze niet op ideeën gelukkig.
Nog 4 tot aan OAquote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
even een mededeling van huishoudelijke aard: met deze post ben ik van #350 naar #349 gegaan
Ehhquote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
quote:Op maandag 14 april 2008 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was slechts een preventieve waarschuwing, die ironisch genoeg leidde tot het gedrag waarvoor ik gewaarschuwd werd.
top500 businessquote:
Top!quote:Op maandag 14 april 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
Hou vanavond pics van me draaitafels:
[ afbeelding ]
My god, wat is dat voor iets?!quote:Op maandag 14 april 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
Hou vanavond pics van me draaitafels:
[ afbeelding ]
Een lelijkerd met een draaitafel, om houseplaten te draaienquote:
Weet je wie pas lelijk is?quote:Op maandag 14 april 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een lelijkerd met een draaitafel, om houseplaten te draaien
Je moeder?quote:
MortKquote:Op maandag 14 april 2008 15:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Begint met een M en eindigd niet op oeder
Hoezo lelijk, het gaat toch om het persoon zelf. En niet om het uiterlijkquote:Op maandag 14 april 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Een lelijkerd met een draaitafel, om houseplaten te draaien
quote:
jamaar hij kijkt heel boosaardigquote:Op maandag 14 april 2008 15:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo lelijk, het gaat toch om het persoon zelf. En niet om het uiterlijk!?
quote:Op maandag 14 april 2008 15:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Begint met een M en eindigd niet op oeder
het lijkt wel een duitser op vakantiequote:
jaquote:Op maandag 14 april 2008 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Jort heeft zo'n raar petje op op die foto.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
het lijkt wel een duitser op vakantie![]()
alleen kan ik de bijbehorende kuil nog niet vinden
Die komt wel als die vent een jumpstylenummer draait en zelf mee gaat jumpenquote:Op maandag 14 april 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
het lijkt wel een duitser op vakantie![]()
alleen kan ik de bijbehorende kuil nog niet vinden
quote:Op maandag 14 april 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die komt wel als die vent een jumpstylenummer draait en zelf mee gaat jumpen.
quote:Op maandag 14 april 2008 16:08 schreef Muck het volgende:
jongens, jongens, we gaan nu niet wéér dikke mensen bashen he?
dan ga ik op jullie tenen staan
Jij bent dik?quote:Op maandag 14 april 2008 16:08 schreef Muck het volgende:
Hier wordt niet gebasht, we maken gewoon een grapje. Als die vent graatmager was geweest, had ik gezegd dat de kuil dan niet dieper dan 1 cm mocht zijn, omdat hij anders onder het zand verdweenquote:Op maandag 14 april 2008 16:08 schreef Muck het volgende:
nee, maar ik heb wel naaldhakkenquote:
quote:
Staat ie hier tussen?quote:Op maandag 14 april 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
er is zo'n smiley met een fototoestel, maar ik kan hem niet vinden
Lach eens naar het vogeltje!quote:Op maandag 14 april 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
er is zo'n smiley met een fototoestel, maar ik kan hem niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik tochquote:Op maandag 14 april 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier wordt niet gebasht, we maken gewoon een grapje. Als die vent graatmager was geweest, had ik gezegd dat de kuil dan niet dieper dan 1 cm mocht zijn, omdat hij anders onder het zand verdween.
ja dat jaquote:
hey, wil je geen foto's van mij op FOK! zetten zonder toestemming?quote:
Jamaar, jamaar... dat ben ik zelfquote:Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
hey, wil je geen foto's van mij op FOK! zetten zonder toestemming?
wat lijken we op elkaar dan zeg!quote:
Ja, eng he?quote:
quote:
pwnquote:Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef PoeK het volgende:
Camera vandaag bezorgd
Alleen was ik niet thuis, dus moeten ze morgen terugkomen
lmfdquote:Op maandag 14 april 2008 17:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
PoeK, kan dat geheugen in jouw Mac?
opbokken met je tyfusspamquote:Op maandag 14 april 2008 18:50 schreef focoff het volgende:
Zie opmerking van PoeK hieronder!
waarschijnlijk omdat focoff lichtelijk de indruk wekt dat dit wel eens niet helemaal pluis zou kunnen zijn D:quote:
Dat zal het zijn iddquote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef ethr het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat focoff lichtelijk de indruk wekt dat dit wel eens niet helemaal pluis zou kunnen zijn D:
quote:Op maandag 14 april 2008 18:50 schreef focoff het volgende:
zou ik een waarschuwing krijgen als ikspam hier post?
cool.quote:Op maandag 14 april 2008 19:03 schreef focoff het volgende:
ik ben stoned, maar ok dronken, maarja schijt aan, ga effe verder zuipen
Ja flikker maar lekker opquote:Op maandag 14 april 2008 19:03 schreef focoff het volgende:
ik ben stoned, maar ok dronken, maarja schijt aan, ga effe verder zuipen
Eeensch. Dat soort figuren zou ik gaerne uit de KSC tyfenquote:
Check.quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spam moet je doodvermoorden voordat de spammer er iets mee verdient.
Altijd alles goed hierquote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef Houniet het volgende:
Zeker zeker, relaxed rooster voor dit blok. Over 9 weken zomervakantie!
Nu ef douchen! Tot zo.
Ook met jouw alles goed PoeK?
Aha, ik zal eens kijken. Ik moet de hele dag werken, tot half 5 in Damsco (quote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik ga met Ver even op locatie de eend op den gevoeligen plaet vaschtleggen.
Is goed.quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, ik zal eens kijken. Ik moet de hele dag werken, tot half 5 in Damsco () dus weet niet of ik daarna nog naar Utrecht ga. Ik laat het nog weten
Laten we het hopenquote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef PoeK het volgende:
[..]
Is goed.
Ver is ook pas laat, die mot naar school.
of nou ja, laat...Rond de klok van 7.
Maar dan is er nog zon, dus kan het nog.
En anders die práchtige machine tegen ondergaande zon
Gaat wel goedkomenquote:
Hehe, mooie bakkenquote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef PoeK het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen
Anders plant ik 'm wel ergens onder een lantaarnpaal.
Ik zag net in m'n topic deze plaat
[ afbeelding ]
Hehe, nee man dan had het vandaag moeten 'beuren, vandaag waren we in Utrecht. Waarom mochten we geen bakkie komen doen?quote:Op maandag 14 april 2008 22:36 schreef PoeK het volgende:
[..]
lmfd
Jouw rooie beest er ook bij op de foto?
Van mij mag het wel, maar voordat je binnen bent is mijn bakkie alweer over dan...quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nee man dan had het vandaag moeten 'beuren, vandaag waren we in Utrecht. Waarom mochten we geen bakkie komen doen?
Heb ik altijd bij mequote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
Van mij mag het wel, maar voordat je binnen bent is mijn bakkie alweer over dan...
Je moet paspoort bij je hebben, anders kom je sowieso al niet binnen.
Het is best streng beveiligd daar
zag ze staan idd.quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik altijd bij meWe stonden voor het gebouw in de 'file' voor het stoplicht. Was politie daar aan het 'controleren' ze waren echt geen flikker aan het doen man
Toppertjequote:
Ze stonden toen recht voor de Inktpot.quote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef PoeK het volgende:
Ik
[..]
zag ze staan idd.
Mafkezen.
Bij dat paardenbeeld, tussen hoog catharijne en de inktpot bedoel je?
Inktpot.quote:Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze stonden toen recht voor de Inktpot.
PoeKquote:
Zekers.quote:
Hoi Tmaatquote:Op maandag 14 april 2008 23:29 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond allemaal![]()
![]()
Papier jij bent ook liev
slaap lekker Martquote:
Joo hoiquote:Op maandag 14 april 2008 23:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Yep, maar ik moest hier even geweest zijn, truste !!![]()
Tot morgen en slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
Ook voor mij is het nu wel zo langzaamaan bedtijd![]()
Tot morgen
Ja, als je er om 04.00 uur uit bent, lijkt me dat wel verstandigquote:Op dinsdag 15 april 2008 06:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
morgenik ga mn bed maar nu in
quote:Op dinsdag 15 april 200806:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
morgen [afbeelding] ik ga mn bed maar nu in [afbeelding]
JIJ bent snel!quote:Op dinsdag 15 april 200807:26 schreef BrandX het volgende:
Schatten, het duurt nog bijna 900.000 posts voordat 59.000.000 aan de beurt is [afbeelding]
Post eerst nog maar gewoon ff lekker verder, maar dan elders [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey BX
[..]
JIJ bent snel!
hier dan maar verder....
gooi eens wat van die hitte hierheen dan, hier is het grijs en koud weerquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:54 schreef indahnesia.com het volgende:
godsallemachtig wat het het warm...
lekker, he.. dat Nederlandse voorjaarquote:Op dinsdag 15 april 200807:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
gooi eens wat van die hitte hierheen dan, hier is het grijs en koud weer [afbeelding]
Ohio? Nee, daar woon ik nietquote:Op dinsdag 15 april 200808:23 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu.
da's minder, die files van tegenwoordig worden erook niet korter opquote:Op dinsdag 15 april 200808:24 schreef Pheno het volgende:
Vanmorgen nog een begrafenis, dus altijd fijn, zeker als je nog in een file moet gaan staan , veroorzaakt door badmongolen. Eke dag staat daar file, kutn00bs [afbeelding]
Het is hier alweer eventjes middagquote:Op dinsdag 15 april 200808:35 schreef Pheno het volgende:
Over 3 en half uur piep je wel anders!
goedemorgen Joolzquote:
Das mooi want haasten zit er niet inquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
combineer mijn posts maar zodat Marc zich niet hoeft te haasten.
haha.. ik ook niet, maar een beetje in de 50-ers blijven hangen wil ik wel, dus zal er af en toe wat gepost moeten worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 200808:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das mooi want haasten zit er niet in [afbeelding]
jah, maar ik ookquote:Op dinsdag 15 april 200808:59 schreef Pheno het volgende:
Tss, n00b. top 50 staat zo stil als wat.
quote:Dagcijfers van maandag 14 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
004. 113 MPG
019. 070 Muck
021. 068 Kuukske
026. 062 ethr
030. 061 DaMart
032. 057 vrolijke-frits
033. 054 Houniet
040. 049 PoeK
050. 045 JortK
065. 041 Pheno
079. 037 Sjowhan
103. 033 marcb1974
119. 030 Papierversnipperaar
133. 026 Surveillance-Fiets
213. 018 Jo0Lz
213. 018 vdvorst
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
HFquote:
Jij zit ook ruim boven je langjarig gemiddeldequote:
Niet moeilijk met periodes van amper 100 posts in een half jaar in dat lange jaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zit ook ruim boven je langjarig gemiddelde
Daar heb je wel een punt .quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet moeilijk met periodes van amper 100 posts in een half jaar in dat lange jaar.
Maak jij er vandaag eens 150 of zo, ik hou er niet van om me te mengen in andermans relatiequote:Op dinsdag 15 april 2008 09:27 schreef MPG het volgende:
#345 OA 28394
#349 Muck 28273
#363 DaMart 27597
#367 MPG 27483
#369 Papierversnipperaar 27313
Want goede koffie? Of leuke dames? Of .... ?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak jij er vandaag eens 150 of zo, ik hou er niet van om me te mengen in andermans relatie.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of doe meteen 300, dan sta ik morgenavond niet meteen weer tussen jullie in.
Soms wel ja... en ik bied je nu de mogelijkheid om te spammen zonder dat ik nog mee doe. Vanavond wil ik weer schrijven, en ik zit erover te denken om internet gewoon uit te gooien danquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Ben ik een spammert ofzo?
Jij zit er tussen met een andere piquote:
Maar alleen spammen werkt niet echtquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wel ja... en ik bied je nu de mogelijkheid om te spammen zonder dat ik nog mee doe. Vanavond wil ik weer schrijven, en ik zit erover te denken om internet gewoon uit te gooien dan.
Dat laatste omdat internet de laatste dagen een zodanige bron van afleiding is gebleken, dat de enige verhalende woorden die ik sinds vrijdag geschreven heb, vanochtend in de trein in mijn schrijfschrift zijn belandquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wel ja... en ik bied je nu de mogelijkheid om te spammen zonder dat ik nog mee doe. Vanavond wil ik weer schrijven, en ik zit erover te denken om internet gewoon uit te gooien dan.
Nee, overleg om echt de handen uit de zakken te halen.. Hard werken en denken dus, om alles gestroomlijnd te maken (uitrol van kassa's gaat het om)quote:Op dinsdag 15 april 200809:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Want goede koffie? Of leuke dames? Of .... ?
Pas je op dat je niet een uur te laat bent?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zit er tussen met een andere pi
[..]
Maar alleen spammen werkt niet echt![]()
En daarbij, het is mooi geweest, ik wil het ook *iets* rustiger aan gaan doen.
Daar ga ik nu al mee beginnen trouwens, door naar college te gaan
Goede koffie weet ik niet zo, ik ben 't na 't 4de/5de bakkie wel zatquote:Op dinsdag 15 april 200809:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Want goede koffie? Of leuke dames? Of .... ?
Dat jij dat niet weetquote:
HOU NIET van uitgaan, wel van vrije tijdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat jij dat niet weet [ afbeelding ]!
UVT mén.
Ik hoop dat je jezelf hiermee bedoeltquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HOU NIET van uitgaan, wel van vrije tijd
Neuh, meer een gewoon leuk speeltje voor mezelfquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat jij dat niet weet [ afbeelding ]!
UVT mén.
UVT, UV-lamp... ik zie een patroon. De volgende KSC krijgt een UV-titel?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Yeah, eindelijk een uv-lamp gekocht.. kan ik de postzegeltjes ook op echtheid controleren.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jezelf hiermee bedoelt.
[KSC #794]Koffie gecontroleerd met de UV(T)-lampquote:Op dinsdag 15 april 200812:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
UVT, UV-lamp... ik zie een patroon. De volgende KSC krijgt een UV-titel? [afbeelding]
Dat wordt hemquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[KSC #794]Koffie gecontroleerd met de UV(T)-lamp
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tenzij iemand anders hem opent dan jij of ik
WTFquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:09 schreef ethr het volgende:
Vandaag is de legendarische dag dat een klant een artikel kwam retourneren en ons het aankoopbedrag liet houden omdat hij de service uitstekend vond.
Ik moet er bijna van huilen. >:
postpostpostquote:
Geef het cadeau aan je vriendinquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niks bijzonders niet eens 1 filmpje
zal ze blij mee zijn , de wii staat in de woon kamer bij dr, ben niet zo gekquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal ze blij mee zijn , de wii staat in de woon kamer bij dr, ben niet zo gek![]()
Kijk MAM , van CMG gekregen * doet een ubergeil dansje voor *![]()
![]()
Das fucked upquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:19 schreef cablegunmaster het volgende:
blegh..... nu is 1 van mn partities op mn schijf lichtelijk corrupt , Formatteren en die partitie opnieuw aanmaken ....
klote zooi staan al mn mp3's op, moet ik weer een zooi ruimte vrijmaken kopieren en dan terug zetten -_-.
20 gb kopieren , waar heb ik 20 gb vrije ruimte .....
quote:
Dan ga je een boek lezenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan wens je echt meteen een dual core , je film die je tegelijk wil kijken ... stottert half omdat je eigenlijk niks anders kan doen op de pc ,
Het zou verboden moeten wordenquote:
Nee. Hooguit postopkrikken met kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:56 schreef JortK het volgende:
Gaan we vanavond trouwens nog baggeren?
kutquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Hooguit postopkrikken met kwaliteitsposts
quote:
Niks mis mee, gewoon "kwaliteitspost" herdefiniëren.quote:
quote:[..]
Goed puntquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee, gewoon "kwaliteitspost" herdefiniëren.
Moet lukkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
Vanavond moet natuurlijk nog minstens een deeltje vol
Keurig netjesquote:
Geod tpoicquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:29 schreef JortK het volgende:
Goed topic trouwens: Waarom hebben smilies geen oren?
Ph. Hoe is het ermee?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:41 schreef Pheno het volgende:
Dat hebben we ook weer gehad.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef Pheno het volgende:
Kut. Net een begrafenis gehad. En ik ben erg slecht in emotionele meuk, dus dat was weer janken. Vooral toen de vrouw van hem ging spreken en het ook te kwaad kreeg. Ik ben toch meegelopen naar de begraafplaats, om toch een soort afscheid te nemen. Ik ga niet naar lijken in een kist kijken, dus dat heb ik van de week niet gedaan.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef Pheno het volgende:
Kut. Net een begrafenis gehad. En ik ben erg slecht in emotionele meuk, dus dat was weer janken. Vooral toen de vrouw van hem ging spreken en het ook te kwaad kreeg. Ik ben toch meegelopen naar de begraafplaats, om toch een soort afscheid te nemen. Ik ga niet naar lijken in een kist kijken, dus dat heb ik van de week niet gedaan.
Dat zou ik ook niet accepterenquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, ja, het kan niet allemaal lol zijn in het leven. Nu heb ik nog nooit een half jaar alleen maar kutzooi gehad, maar goed, zonder dalen geen toppen. Of zo iets dergelijks.
Maandag maar weer naar de huisarts, lekker vroeg om hem weer eens te pesten. Waarschijnlijk wilt hij het onderzoeken stoppen en good luck, have fun wensen, maar daar ben ik het niet zo mee eens.
Alle ruiten ingooien!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, ja, het kan niet allemaal lol zijn in het leven. Nu heb ik nog nooit een half jaar alleen maar kutzooi gehad, maar goed, zonder dalen geen toppen. Of zo iets dergelijks.
Maandag maar weer naar de huisarts, lekker vroeg om hem weer eens te pesten. Waarschijnlijk wilt hij het onderzoeken stoppen en good luck, have fun wensen, maar daar ben ik het niet zo mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |