Check.quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spam moet je doodvermoorden voordat de spammer er iets mee verdient.
Altijd alles goed hierquote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef Houniet het volgende:
Zeker zeker, relaxed rooster voor dit blok. Over 9 weken zomervakantie!
Nu ef douchen! Tot zo.
Ook met jouw alles goed PoeK?
Aha, ik zal eens kijken. Ik moet de hele dag werken, tot half 5 in Damsco (quote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik ga met Ver even op locatie de eend op den gevoeligen plaet vaschtleggen.
Is goed.quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, ik zal eens kijken. Ik moet de hele dag werken, tot half 5 in Damsco () dus weet niet of ik daarna nog naar Utrecht ga. Ik laat het nog weten
Laten we het hopenquote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef PoeK het volgende:
[..]
Is goed.
Ver is ook pas laat, die mot naar school.
of nou ja, laat...Rond de klok van 7.
Maar dan is er nog zon, dus kan het nog.
En anders die práchtige machine tegen ondergaande zon
Gaat wel goedkomenquote:
Hehe, mooie bakkenquote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef PoeK het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen
Anders plant ik 'm wel ergens onder een lantaarnpaal.
Ik zag net in m'n topic deze plaat
[ afbeelding ]
Hehe, nee man dan had het vandaag moeten 'beuren, vandaag waren we in Utrecht. Waarom mochten we geen bakkie komen doen?quote:Op maandag 14 april 2008 22:36 schreef PoeK het volgende:
[..]
lmfd
Jouw rooie beest er ook bij op de foto?
Van mij mag het wel, maar voordat je binnen bent is mijn bakkie alweer over dan...quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nee man dan had het vandaag moeten 'beuren, vandaag waren we in Utrecht. Waarom mochten we geen bakkie komen doen?
Heb ik altijd bij mequote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
Van mij mag het wel, maar voordat je binnen bent is mijn bakkie alweer over dan...
Je moet paspoort bij je hebben, anders kom je sowieso al niet binnen.
Het is best streng beveiligd daar
zag ze staan idd.quote:Op maandag 14 april 2008 22:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik altijd bij meWe stonden voor het gebouw in de 'file' voor het stoplicht. Was politie daar aan het 'controleren' ze waren echt geen flikker aan het doen man
Toppertjequote:
Ze stonden toen recht voor de Inktpot.quote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef PoeK het volgende:
Ik
[..]
zag ze staan idd.
Mafkezen.
Bij dat paardenbeeld, tussen hoog catharijne en de inktpot bedoel je?
Inktpot.quote:Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze stonden toen recht voor de Inktpot.
PoeKquote:
Zekers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |