Nee, ik werkquote:
Nee, dat was even leuk, maar daar ben ik mee gestopt. Nu weer normaal postenquote:Op maandag 14 april 2008 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het spammen voor die kutaantallen
Precies, dan zou mijn werkgever zich afvragen wat ik tussen die 500 posts de afgelopen 5 uur heb gedaanquote:
nee, valt eigenlijk wel mee!quote:
Gelukkig maar. Ik mag vanavond ALVen. Lees: effe bijkletsen met het bestuur en mijn collega instructeurs onder het genot van een kopje koffie en 2 stukken vlaaiquote:Op maandag 14 april 2008 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, valt eigenlijk wel mee!
Ik trek wat vaker mijn mond open, dus dan kletst de rest wat minder
Zou mij er ongeveer 260 schelen, inclusief die 190 van afgelopen weekquote:Op maandag 14 april 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Ze moeten alle posts van MEN van de postaantallen aftrekken, volgens mij komen er dan nog mensen in de min
ugh, de notulen van de ALV moeten ook nogquote:Op maandag 14 april 2008 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik mag vanavond ALVen. Lees: effe bijkletsen met het bestuur en mijn collega instructeurs onder het genot van een kopje koffie en 2 stukken vlaai
Het zit je ook niet mee he!quote:Op maandag 14 april 2008 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik mag vanavond ALVen. Lees: effe bijkletsen met het bestuur en mijn collega instructeurs onder het genot van een kopje koffie en 2 stukken vlaai
Neequote:
Aww schatje toch! Zeg die lui dan ook dat ze niet zoveel moeten zeurenquote:Op maandag 14 april 2008 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ugh, de notulen van de ALV moeten ook nog
das iets meer dan bij jullie
ik heb 11 pagina's volgeschreven namelijk
maar verder vind ik je wel lief hoorquote:
heb ik gezegdquote:Op maandag 14 april 2008 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Aww schatje toch! Zeg die lui dan ook dat ze niet zoveel moeten zeuren.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik gezegd![]()
"jongens, niet allemaal door elkaar, want dan schrijf ik gewoon niks op en is het niet gebeurd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |