Je kan niet eens Photoshop activerenquote:Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo geheugen inbouwen bij een vriend van me met een MacBook, ik schijn opeens expert te zijn![]()
Mwoa, ik kan pas over een week bij de huisarts terecht. Volle bak daar.quote:
Het is ook zo enorm lastigquote:Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga zo geheugen inbouwen bij een vriend van me met een MacBook, ik schijn opeens expert te zijn![]()
Wat een badmongool zegquote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef ScarFace- het volgende:
FOK!tv: PSV-supporter slaat FOK!tv-crew
Ook dat nog, maar die week zing jij ook nog wel uitquote:Op maandag 14 april 2008 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik kan pas over een week bij de huisarts terecht. Volle bak daar.
Wat danquote:Op maandag 14 april 2008 10:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je blijft het mooi vinden hè![]()
Kom jij het doen dan!
1 van de redenen waarom ik voetbal niet zo interessant vind.quote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef ScarFace- het volgende:
Wat een klapjostiquote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef ScarFace- het volgende:
Waar spreken we af?quote:Op maandag 14 april 2008 10:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je blijft het mooi vinden hè![]()
Kom jij het doen dan!
Nah als ik de krant zo lees was het een grote fout van Fc groningen om wc Rollen toe te staan.quote:Op maandag 14 april 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
In Eindhoven, daar matten ze graag. Of Groningen, als het activeren niet lukt steken ze de boel in de fik.
Leuk joh, voetbal
En toch is het goed bedacht... ik was er niet opgekomenquote:Op maandag 14 april 2008 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nah als ik de krant zo lees was het een grote fout van Fc groningen om wc Rollen toe te staan.![]()
maarja , je hebt altijd stomme mensen tussen zitten die achterlijk genoeg zijn om een vuurtje te stoken.
Nou!!quote:Op maandag 14 april 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
In Eindhoven, daar matten ze graag. Of Groningen, als het activeren niet lukt steken ze de boel in de fik.
Leuk joh, voetbal
Het is nogal een eind ja. Maar daar is het dus wel heerlijk weer?quote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
stik ik ben gaar zeg.... 192 km rijden, strand en lunch heeft toch wel z'n charmes, maar nu ben ik gewoon moe
Het was schitterend weer. Had regen verwacht na het middaguur, maar het is droog gebleven ook nogquote:Op maandag 14 april 200812:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is nogal een eind ja. Maar daar is het dus wel heerlijk weer?
chillquote:Op maandag 14 april 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was schitterend weer. Had regen verwacht na het middaguur, maar het is droog gebleven ook nog
En hoe laat is het nu daarquote:Op maandag 14 april 2008 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps..Maar erg vermoeiend.. ik denk dat ik om een uur of acht in bed lig..
kwart voor zeven in de avond.quote:Op maandag 14 april 200813:44 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe laat is het nu daar [afbeelding] ?
Zat ik toch goed met mijn NL-tijd +65quote:Op maandag 14 april 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwart voor zeven in de avond.
eeh... plus 5quote:Op maandag 14 april 200813:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zat ik toch goed met mijn NL-tijd +6 [afbeelding]
quote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh... plus 5
in de wintertijd is het +6
MPG zei laatst al dat hij het zo vreemd vond dat zijn colleges een uur eerder begonnen dan in het rooster stond, nu weet hij waarom!quote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh... plus 5
in de wintertijd is het +6
quote:
Och armequote:Op maandag 14 april 200813:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zei laatst al dat hij het zo vreemd vond dat zijn colleges een uur eerder begonnen dan in het rooster stond, nu weet hij waarom! [afbeelding]
Jaquote:Op maandag 14 april 2008 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zei laatst al dat hij het zo vreemd vond dat zijn colleges een uur eerder begonnen dan in het rooster stond, nu weet hij waarom!
zolang je dat donderdag maar niet doetquote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef MPG het volgende:
*noteert: morgen uur eerder naar TU heen gaan.
goed ideequote:Op maandag 14 april 200813:57 schreef MPG het volgende:
*noteert: morgen uur eerder naar TU heen gaan.
Ik zeg toch "morgen" en niet "donderdag"quote:
ja, maar dat had ook vanáf morgen kunnen zijnquote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg toch "morgen" en niet "donderdag"![]()
Wie weet kan ik woensdag wel een uur eerder vertrekken op de TU
Dan had ik dat erbij gezet popjequote:Op maandag 14 april 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar dat had ook vanáf morgen kunnen zijn
hihiquote:oeh, dat mag altijd
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:
doe je goedquote:Op maandag 14 april 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, een kast gejat.
He, zij maken fouten, ik niet.quote:
Jij boefjequote:Op maandag 14 april 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, een kast gejat.
Die koffie dan, hequote:
Die kun je lokken met koffiequote:Op maandag 14 april 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een papierversnipperaar zien te regelen.
Whehequote:
mmmm. koffiequote:
ongetwijfeldquote:Op maandag 14 april 2008 14:50 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ga naar de kijkshop, daar zal er vast 1 liggen.
lijkt me een prima dingquote:Op maandag 14 april 2008 14:51 schreef Pheno het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)r-papiervernietiger/
Er staat niet bij hoeveel koffie hij per dag nodig heeftquote:Op maandag 14 april 2008 14:51 schreef Pheno het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)r-papiervernietiger/
ik nietquote:Op maandag 14 april 2008 14:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk productieve thuiswerkdag heb ik vandaag.
Je hebt al 200 posts in MENquote:Op maandag 14 april 2008 14:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk productieve thuiswerkdag heb ik vandaag.
en broodjes....quote:Op maandag 14 april 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Er staat niet bij hoeveel koffie hij per dag nodig heeft
Zijn jullie nog steeds aan het spammen voor die kutaantallenquote:
Awww popje toch. Zijn het veul notulen?quote:
Neequote:Op maandag 14 april 2008 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het spammen voor die kutaantallen
Nee, ik werkquote:
Nee, dat was even leuk, maar daar ben ik mee gestopt. Nu weer normaal postenquote:Op maandag 14 april 2008 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds aan het spammen voor die kutaantallen
Precies, dan zou mijn werkgever zich afvragen wat ik tussen die 500 posts de afgelopen 5 uur heb gedaanquote:
nee, valt eigenlijk wel mee!quote:
Gelukkig maar. Ik mag vanavond ALVen. Lees: effe bijkletsen met het bestuur en mijn collega instructeurs onder het genot van een kopje koffie en 2 stukken vlaaiquote:Op maandag 14 april 2008 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, valt eigenlijk wel mee!
Ik trek wat vaker mijn mond open, dus dan kletst de rest wat minder
Zou mij er ongeveer 260 schelen, inclusief die 190 van afgelopen weekquote:Op maandag 14 april 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Ze moeten alle posts van MEN van de postaantallen aftrekken, volgens mij komen er dan nog mensen in de min
ugh, de notulen van de ALV moeten ook nogquote:Op maandag 14 april 2008 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik mag vanavond ALVen. Lees: effe bijkletsen met het bestuur en mijn collega instructeurs onder het genot van een kopje koffie en 2 stukken vlaai
Het zit je ook niet mee he!quote:Op maandag 14 april 2008 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik mag vanavond ALVen. Lees: effe bijkletsen met het bestuur en mijn collega instructeurs onder het genot van een kopje koffie en 2 stukken vlaai
Neequote:
Aww schatje toch! Zeg die lui dan ook dat ze niet zoveel moeten zeurenquote:Op maandag 14 april 2008 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ugh, de notulen van de ALV moeten ook nog
das iets meer dan bij jullie
ik heb 11 pagina's volgeschreven namelijk
maar verder vind ik je wel lief hoorquote:
heb ik gezegdquote:Op maandag 14 april 2008 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Aww schatje toch! Zeg die lui dan ook dat ze niet zoveel moeten zeuren.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik gezegd![]()
"jongens, niet allemaal door elkaar, want dan schrijf ik gewoon niks op en is het niet gebeurd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |