kwart voor zeven in de avond.quote:Op maandag 14 april 200813:44 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe laat is het nu daar [afbeelding] ?
Zat ik toch goed met mijn NL-tijd +65quote:Op maandag 14 april 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kwart voor zeven in de avond.
eeh... plus 5quote:Op maandag 14 april 200813:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zat ik toch goed met mijn NL-tijd +6 [afbeelding]
quote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh... plus 5
in de wintertijd is het +6
MPG zei laatst al dat hij het zo vreemd vond dat zijn colleges een uur eerder begonnen dan in het rooster stond, nu weet hij waarom!quote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh... plus 5
in de wintertijd is het +6
quote:
Och armequote:Op maandag 14 april 200813:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zei laatst al dat hij het zo vreemd vond dat zijn colleges een uur eerder begonnen dan in het rooster stond, nu weet hij waarom! [afbeelding]
Jaquote:Op maandag 14 april 2008 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zei laatst al dat hij het zo vreemd vond dat zijn colleges een uur eerder begonnen dan in het rooster stond, nu weet hij waarom!
zolang je dat donderdag maar niet doetquote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef MPG het volgende:
*noteert: morgen uur eerder naar TU heen gaan.
goed ideequote:Op maandag 14 april 200813:57 schreef MPG het volgende:
*noteert: morgen uur eerder naar TU heen gaan.
Ik zeg toch "morgen" en niet "donderdag"quote:
ja, maar dat had ook vanáf morgen kunnen zijnquote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg toch "morgen" en niet "donderdag"![]()
Wie weet kan ik woensdag wel een uur eerder vertrekken op de TU
Dan had ik dat erbij gezet popjequote:Op maandag 14 april 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar dat had ook vanáf morgen kunnen zijn
hihiquote:oeh, dat mag altijd
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:
doe je goedquote:Op maandag 14 april 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, een kast gejat.
He, zij maken fouten, ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |