quote:Op maandag 14 april 2008 15:44 schreef Basimah het volgende:
Ja inderdaad diaan73
bij deze weiger ik dan ook maar een stap in het andere topic te zetten zonder je
Dus we gaan gewoon samen en welnu
Marie... je hebt gelijk... ooit is het voor ons ook raak inderdaad... hoe is het met jou? Alles goed met je grote kleine wonder?quote:Op zondag 13 april 2008 19:51 schreef Marie79 het volgende:
En voor jullie is het écht eens zover lieverds
Ik kan hier nog geen antwoord opgeven... heb net 7 dagen gespoten... volgens mij is dat heel erg verschillend per persoon. Ik ben nog wel op zoek geweest naar de "normale" groei van follikels, maar daar kan ik niets over vinden. Zou wel graag willen weten hoe de groeiverloop van een follikel in een normale cyclus is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:27 schreef wilmadonna het volgende:
hoeveel dagen moeten jullie ongeveer puregon prikken voordat je de pregnyl mag zetten?
Dat vroeg ik me gewoon af...
ik heb vorige keer 11 dagen puregon gespoten en de 12e dag pregnyl, maar misschien groeien de eitjes bij mij dan sneller, omdat ik daarnaast ook de neusspray gebruik???
en ja diaan, haha het moet dus 7 mei zijn... foutje bedaaaaaank, hahahaha
Basimah, wat is dan te snel volgens jouw gyn?quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Basimah het volgende:
Ik zit nu op dag 16 maar goed het is ook netjes, te snel is ook niet goed volgens mijn gyn
ik begin met prikken op dag 3 van mijn cyclus en voor dag 9 a 10 hoef je niet terug te komen bij de mijne, dan is het gewoon met een instapdosis beginnen.
De uitslag is door het ziekenhuis besproken met mijn huisarts, ik weet niet of deze arts een gynaecoloog was maar het is dus niet zo dat onze huisarts zelf besloten heeft dat het een slechte uitslag was.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:41 schreef Jose81 het volgende:
Fruppel, ik moet eerlijk gezegd wel gelijk denken aan onze eigen huisarts... ik vertelde je dat verhaal in het andere forum ook. Volgens onze huisarts was alleen IVF mogelijk voor ons, omdat het zaad zeer, zeer slecht zou zijn... maar volgens de gyn en de uroloog in het ziekenhuis was dat helemaal niet zo. Het zaad was niet super goed, maar redelijk normaal. Heb je het ook door een gynaecoloog laten checken?
Om je ook nog een beetje positief te stemmen; wij hadden de eerste keer 7 % goede zwemmers, de tweede keer 14 %... en op het totale aantal kwamen we volgens de gyn dan boven de 10 miljoen uit. Dus ik bedoel maar; het verschilt inderdaad per keer! En ik hoop ook echt dat het de volgende keer een betere uitslag is voor jullie!En dat je je kinderwens in duigen zag vallen... ik herken je gevoel. Toen wij van de huisarts dat bovenstaande te horen kregen, waren wij ook 'ontroostbaar', maar toen we net zoiets hadden van 'oke... het is nou eenmaal zo... we moeten het er maar mee doen', bleek het allemaal dus nogal mee te vallen.
Fruppel, in ieder geval "fijn" om te weten dat dit dan ook echt de uitslag is! Ik hoop gewoon heel erg voor jullie dat jullie de volgende keer een betere uitslag krijgen als er ook niks naast het potje geknoeid wordt.. wie weet scheelt dat dan toch nog behoorlijk!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
De uitslag is door het ziekenhuis besproken met mijn huisarts, ik weet niet of deze arts een gynaecoloog was maar het is dus niet zo dat onze huisarts zelf besloten heeft dat het een slechte uitslag was.
We kunnen er op het moment nog niet zoveel mee, willen eerst zien wat de volgende uitslag gaat brengen.
Wat een onwijs verschil zit er dus soms in he, jeetje mina! Het geeft inderdaad wel een beetje hoop!
Is slecht zaad bij jullie de hoofd reden van het uitblijven van de zwangerschap?
Moeten jullie nog vrijen dan? Wij niet...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef Basimah het volgende:
Mijn pregnyl staat !dus ik loop nu een avond voor op Diaan
En toch ga ik niet zonder je :|
Maarre vanavond en morgenavond mag er geklust worden !
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef Basimah het volgende:
Ja wij vrijen vanavond en morgenavondvoorkeur van mijn gyn hahahaha
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef Basimah het volgende:
Ik moet het zonder doen, althans gewoon door te klussen, ik heb het ook niet op verplicht klussen, maar voor ons is dit niet anders als een normaal weekend, dan doen we het ook gemiddeld 2/3 keer alleen nu hangt er een droompie omheen en andere keren niet
Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Pinkjes zijn ook prima... ben benieuwd hoe het met miss_sly is. Jose ook nog maar een paar dagen... spannend hoor.
Ik heb nog geen Pregnyl gezet, over 20 minuten... zo maar eens de spuit klaarmaken... spannend....quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:35 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?
Hoe het hier gaat... ik vind het zo vreselijk moeilijk om positief te zijn... ik zit de hele tijd maar 'maar ik ben niet zwanger hoor... ik word vandaag vast en zeker ongesteld..', mijnwordt daar soms wel een beetje boos om... en ik snap dat ook wel eigenlijk...
Nou meiden, zet 'm op allemaal! Dat we hier binnenkort eindelijk maar weer eens een paar positieve tests mogen hebben!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee Miss_Sly, daar ben je weer! Balen dat de vakantie niet zo leuk is geweest als gehoopt en ik denk dat het een goed voornemen is om het nog een keer over te doen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Jose, meis, ik snap wel dat je je zo voelt, hoor.Het is ook hartstikke lastig en verwarrend en je wilt helemaal geen valse hoop hebben! Maar een keer (misschien wel deze keer) vergis je je als je zegt dat je niet zwanger bent, want dan ben je het gewoon wel![]()
Miss Sly... ten eerst wat rot dat je menstruatie nu toch weer is doorgezet... Maar ik sluit me helemaal aan bij '3 x is scheepsrecht!' Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet op zo'n kijkoperatie zit te wachten. Waarom doen ze dat eigenlijk standaard in het ziekenhuis? Ze zien toch ook al hoe de situatie is bij een HSG?quote:Op zondag 20 april 2008 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Jose, op hoeveel dagen na de pregnyl zit je nu en wat hebben ze gezegd mbt testen? Hoeveel dagen na de pregnyl?
Tegen ons zeiden ze 15 dagen (dat was gisteren dus) maar ik ben nu weer op de ochtend van dag 16 ongesteld. Mijn zusje keurig op de 14e dag. Heel verschillend dus.
Omdat er een wachtlijst is....quote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef wilmadonna het volgende:
mcLaura, waarom moet je tot juli wachten met de behandeling???
Nog 8??? Dat is bijna onmenselijk...... Ik hoop dat het snel werkt!quote:Op maandag 21 april 2008 12:02 schreef Basimah het volgende:
Nou ik vind twee en een haf jaar wel lang, ik vind die maanden van mij nu al lang, ik zit nu op bijna 2 jaar en nu zit ik aan de puregon en pregnyl, als deze tweede poging niet gelukt is, dan moet ik nog acht pogingen doen voor iui bij mij bespreekbaar gemaakt word in het traject waar ik in zit.
Ik moet er niet aan denken
quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef snoopy het volgende:
Rottdog, hoe is het met jou nu eigenlijk? Ik lees niet alles mee hier![]()
Wilmadonna, weet je nog hoeveel dagen je overtijd was?quote:Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
jose81: laten we hopen dat je een positieve test krijgt deze keer!!!! Maar misschien nog even wachten, ik was ook een paar dagen later met mijn menstruatie na de pregnylspuit.
Heequote:Op maandag 21 april 2008 14:20 schreef Mariposa het volgende:
Jose, weet je al iets? Ik hoop heel erg op een goed resultaat. Zet 'm op
Ik word in december 40. Het begint dus wel echt mee te tellen, de leeftijdquote:Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
miss-sly: oh wat jammer zeg... had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn deze keer.... maar wel fijn dat je meteen verder mag met een nieuwe behandeling. Hier mag dat niet, hier moet er minstens 1 rustmaand tussen zitten omdat het best heftig voor je lichaam is... hoe oud ben je als ik vragen mag?
Kun je geen glijmiddel gebruiken? Sowieso is er glijmiddel dat je kunt gebruiken met condooms, of condooms die al glijmiddel hebben.quote:ben zooooooooo moe de hele tijd.... komt door de neusspray synarela. Misschien heet het in NL anders?
Heb nog steeds een hele droge vagina van binnen en vrijen doet heel erg pijn... nog meer mensen hier last van??? Als ik weer met de spuiten begin moeten wij ook zelf klussen, dus dat is wel een beetje pijnlijk....
Nu mogen we geen sex hebben (wel met condoom, maar dat doet nog meer pijn) ivm de neusspray.
Jose, lieve meidquote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Jose81 het volgende:
ik zit nu helemaal in een dip. Ik weet het gewoon niet meer. Nog geen spoor van de menstruatie, maar op de één of andere manier zit ik ineens weer een diep dal. Ik geloof er niet in dat het raak zou kunnen zijn, heb heel erg het gevoel van 'volgens mij word ik gelijk ongesteld als ik test, en houden mijn gedachten het nu tegen ofzo'.
Ik heb ook al een paar dagen zere borsten, vooral zonder beha... misschien klinkt dat heel dom, maar vooral dan zijn ze super gevoelig... en ik weet dat natuurlijk wel een teken kàn zijn... maar dan denk ik aan de andere kant 'misschien hoort dit wel bij de pregnyl, dat het nu zo rond de menstruatie zo gevoelig is'.
Je zult al wel in de gaten hebben, dat ik een beetje veel aan het doemdenken ben... ik voel me er echt rot bij. Ik moet gewoon blij zijn dat ik nog niet ongesteld ben... maar oh, wat is het moeilijk om er ook echt in de mogen geloven...![]()
Ik ben ook gewoon moe nu, maar ik moest mijn ei even kwijt voordat ik zo naar bed ga... Morgen misschien wel weer meer nieuws...
Het lijkt me geweldig als Z&G dadelijk eens een maand of 9 bevolkt wordt door veel dames uit dit topicquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:03 schreef E.T. het volgende:
Jose, wat geweldig!!![]()
![]()
![]()
En nu mag de rest van de vaste posters hier aansluiten in de polonaise achter Jose aan![]()
Daar sluit ik me bij aan....quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig als Z&G dadelijk eens een maand of 9 bevolkt wordt door veel dames uit dit topic
Maar vooralsnog ben ik gewoon blij voor Jose dat ze eindelijk weg kan
wij zijn 2 jaar en 4 maanden bezig geweest. Eerst een jaar zelf klussen, daarna een jaar Clomid. Dat heeft niet voldoende gewerkt... ik heb één ronde Puregon en Pregnyl gespoten en dus nu (al) zwanger...quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:12 schreef Belana het volgende:
Joseik heb niet helemaal gevolgd welke behandeling je hebt gehad, ik las over pregnyl, is dat het enige?
wat goed johIk ben enorm blij voor jullie!!!
ik weet nog goed dat je hier (in OUD) binnen kwamquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:54 schreef Jose81 het volgende:
[..]
wij zijn 2 jaar en 4 maanden bezig geweest. Eerst een jaar zelf klussen, daarna een jaar Clomid. Dat heeft niet voldoende gewerkt... ik heb één ronde Puregon en Pregnyl gespoten en dus nu (al) zwanger...
...het kàn dus toch gewoon in één keer raak zijn...
Lieve meiden hier, natuurlijk blijf ik jullie hier ook volgen.. ik wil jullie gewoon allemaal heeeeel veel succes wensen en ik hoop dat jullie mij snel volgen...![]()
![]()
![]()
Naar he, zo'n onzekerheid.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Basimah het volgende:
Ik voel niets. Geen hormonen geen auw geen kramp
heb ook mijn eisprong niet gevoeld
ik voel helemaal niets
denk dat het mislukt is deze keer
Niet de hoop opgevenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Basimah het volgende:
ik voel helemaal niets
Basimah, het kan best zijn dat je niet zwanger bent geworden, maar dat je je eisprong niet hebt gevoeld zegt echt helemaal niets! En als je dus wel een eisprong hebt gehad, is dat toch een goed iets? Op welke dag in je cyclus zit je nu?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Basimah het volgende:
ik voel helemaal niets
Hoeveel mg clomid heb je geslikt?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zit ondertussen op dag 45 na m'n eerste clomid. Geen uitblinkende follikel, wel opbouw van baarmoederslijmvlies, maar niet ongesteld geworden. Dus maar aan de duphaston (vandaag dag 9 van de 14). Heb het idee dat dit wel wat met m'n emoties doet, maar zeker weten doe ik het niet. Kan ook met m'n werk te maken hebben.
Ik heb er de pest in dat ik al anderhalve maand bezig ben en nog nul resultaat heb. Ik had gehoopt dat ik toch in ieder geval ongesteld zou wordenNog een week en dan hoop ik toch wel echt ongesteld te zijn...
Er zullen niet veel vrouwen zijn die zo ongeduldig zijn om ongesteld te worden![]()
![]()
Ik heb 50 mg geslikt. De 2x50 voor de volgende keer heb ik al in huisquote:Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoeveel mg clomid heb je geslikt?
Vervelend he, dat het niet op lijkt te schieten. Dat duphaston iets met je emoties doet, geloof ik zeker, want ik had daar ook last van. Word je niet pas ongesteld een paar dagen nadat je de laatste duphaston hebt geslikt?
Wat bedoel je met zwaar geschut?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Rottdog het volgende:
En ja hoor hier kwamen ze gisteren weer met zwaar geschut
Dat wist ik niet... Maar ik vermoed dat ik gewoon ongesteld zal worden. Het zou me verbazen als er ineens wel een follikel gegroeid zou zijn. Maar je weet maar nooit hequote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef miss_sly het volgende:
He Rottdog, wat balen weerhet schiet ook niet op voor jullie he?
CrazyPrincess ik denk dat je inderdaad eind van de week ongeveer ongesteld wordt. Maar schrik niet als dat niet zo is, want duphaston legt niet je cyclus stil en een eisprong is zelfs nog mogelijk.
100 mg doet het bij mij erg goed. Ik hoop dat dat voor jou ook de goede dosis is
Mijn ongesteldheid die inslaat als een bomquote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat bedoel je met zwaar geschut?![]()
Owh, hahaha, mooie metafoorquote:Op donderdag 24 april 2008 21:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Mijn ongesteldheid die inslaat als een bom
Ze kunnen helaas niet zien of je zwanger bent. Ze willen kijken of de eistokken e.d. rustig zijn zodat je - als je ongi wordt - meteen weer kunt beginnen. Bij ons doen ze die echo dus 10 dagen na de Pregnyl... ik krijg dan ook meteen weer medicijnen mee voor een evt. nieuwe ronde. Daarna pas weer echo op CD9, 10 of 11.quote:Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Basimah het volgende:
Diaan73: Wat gaan ze bekijken op de uitgangsecho ? Kunnen ze daar iets op zien ?
quote:Op maandag 28 april 2008 12:10 schreef Basimah het volgende:
maar je gaat helemaal geen nieuwe medicijnen gebruiken, wij gaan volgende week alleibei goed nieuws krijgen.
Ik ga niet weg zonder je
En toch heb ik wel dat kleine beetje hoop. Ook zelfbescherming aan de ene kant aan de andere kant ben ik gewoon positief ingesteld.quote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
dat is lief van je..... ik hoop het ook van harte, maar uit zelfbescherming ga ik er gewoon vanuit dat er een nieuwe ronde komt.... Ik ga trouwens ook niet weg zonder jou...
Hoop heb ik ook nog steeds hoor, hoop doet levenquote:Op maandag 28 april 2008 17:56 schreef Basimah het volgende:
[..]
En toch heb ik wel dat kleine beetje hoop. Ook zelfbescherming aan de ene kant aan de andere kant ben ik gewoon positief ingesteld.
Was het maar niet zo dubbel allemaal
Dat is waar, maar je kunt net op dag 15 ongi worden,dan hoef je niet meer te testen. En aangezien ik wel vaker langere cyclussen heb gehad, wacht ik zoiezo wat langer met testen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:40 schreef Basimah het volgende:
Ik test op dag 14. Ik heb geen hekel aan testen want de uitslag kan ik toch niet veranderen.
Okay, dat is wel duidelijke taal!! Alvast heel veel succes zondag!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Basimah het volgende:
Diaan73 : Ja wel een cyclus maar geen idee van hoelang, of dat het 10 dagen is of 12 of langer. Maar de Gyn had gezegd na 14 dagen testen en als het positief is dan een afspraak maken voor 4 dagen erna voor een bloedtest.
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef wilmadonna het volgende:
Vandaag een ***dag gehad want de zoon van mijn man (17 jaar inmiddels) ligt in het ziekenhuis, hij heeft diabetici vanaf zijn 5e en vandaag was het goed mis. Bijna dood zelfs, dus ik ben helemaal op...
Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar het kan zijn dat hij een week in het ziekenhuis moet blijven.
Geen feest voor ons dus morgenavond (de grote kampvuren hier).... want dan zitten we weer in het ziekenhuis.
Probeer me rustig te houden en niet al te veel op te stressen... kan ik er nu niet bijhebben, ben al helemaal gebroken steeds door die neusspray... (moe, ik ga vaak 's middags even op bed liggen)
Nou, ik duim voor jullie meiden... hopelijk gaan jullie snel naar het andere forum... hoe heet dat eigenlijk precies? Altijd makkelijk om te weten mocht het lukken
Ik herken die financiele tegenvaller, die heb ik vorige week gehad en dan kun je even flink van uit je hum zijn. Hopelijk vinden jullie een goede oplossing...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:19 schreef Basimah het volgende:
Ik heb eendag
Eergisteren een financiele tegenvaller gehad dus nu bedenken 'hoe lossen we dat nu weer op'.
Daarnaast lijkt het wel of er een olifant op mijn blaas ligt de hele dag
Zou het blaasontsteking zijn ?
Basimah, wat kl*tequote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
Mooi, goed om te horen! Wie weet gaat deze poging wel voor een hele mooi 2e streepje zorgen zo rond 21 mei, het is jullie van harte gegund!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mmen dat al op dag 14
Toch nog getest? In ieder geval sterkte en vandaag mag je lekker sippen!!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:00 schreef Basimah het volgende:
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)
Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor jequote:Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan.Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.
McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Jammer dat je menstruatie net te vroeg komt, zodat je nog een cyclus moet wachten. Ik hoop voor jullie dat IVF de juiste manier blijkt en dat het meteen lukt!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:25 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor je
Okay... ik was ook zeker niet van plan eerder te testen hoor.... nog even een paar spannende dagen dus.... al ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi wordt deze week.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, ik werd beide keren op de 16e dag na IUI ongesteld. Zelf zou ik dus niet eerder dan dag 16/17 testen en als ze bij jou dag 17 aangaven, zou ik ook zeke rniet eerder testen. Spannende dagen hoor! Ik hoop zo dat het gelukt is
Kreeg net een smsje van mijn vriendinnetje dat ze ongesteld isPoging 1 niet gelukt, helaas.
En ik voel mijn eieren nog steeds zitten hoor! Jeumig, dat voel je echt
Bij mij werd er niet veel gevraagd.... maar cyclusinformatie lijkt me het belangrijkst.....quote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje.... ik hang inmiddels al een tijdje rond in het 'Wachten op een 2e streepjes topic' en na ruim 10 maanden hebben we morgen een eerste afspraak bij de huisarts om eventuele onderzoeken/testen te bespreken.
Kan iemand me helpen aan informatie die ik zou moeten meenemen? Ikzelf wil wel een overzicht maken van mijn cyclus-informatie (lengte en data) en wanneer ik met de pil ben gestopt maar misschien is er wel meer waar naar gevraagd wordt?
Spannend woensdagquote:Op maandag 5 mei 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
Als je toevallig al een temperactuurcurve hebt van een paar maanden, zou dat erg handig zijn. Kans is best aanwezig dat je naar huis gestuurd wordt met oa de opdracht om te gaan temperaturen.
Behalve cyclusinformatie kan eventueel info over moeder of zussen van belang zijn: hoe snel of juist niet werden zij zwanger.
Ik moet vandaag tussen 17.30 en 18.00 uur pregnyl spuiten en woensdagochtend om 11.20 uur is de IUI!
Thats mequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, wat maak je het spannend joh! [sub[Mijn water zegt dat het wel heel goed klinkt, maar ja... mijn water zegt wel meer.[/sub]
Blijven vertrouwen dat het goed komt hoor! Je lichaam kan die negatieve energie helemaal niet gebruiken nu. Gelukkig hebben de andere meiden wat inhoudelijkere redenen waarom je nog niet moet wanhopen. Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het echt heel raar, maar gisteren ongeveer de hele dag tot het naar bed gaan, voelde ik echt mijn rechtereierstok waar de twee follikels zitten. Nu voel ik niks meer...ik maak me dan zorgen dat de eisprong al geweest is en de IUI morgen echt grote onzin. Stomme is dat ze hier nooit nog even kijken hoe het zit met de follikels. Ze zouden aan het slijmvlies kunnen zien of het nog netjes op tijd is...
Nou, deze ronde heb ik nu al geen goed gevoel over, en dan moet ie nog beginnen
Vrijdag is al de 14e cyclusdag. Dan zou er toch zeker al wat te zien moeten zijn. Bij de vorige poging was op dag 14 na de eerste clomid (ik had geen cyclus) het baarmoederslijmvlies in ieder geval wel gegroeid. Helaas wilde de follikel niet meequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:06 schreef miss_sly het volgende:
CrazyPrincess, je hoeft ze niet te voelen hoor. Ik voelde het ook niet toen het er maar eentje was, en twee voelde ik ook pas vanaf CD15-16 ofzo. En het kan ook best zo zijn dat je ook twee tegelijk niet voelt. Dus vanwege het niet voelen nog geen verkeerde conclusie trekken. Je hebt vrijdag vast een mooie follikel
Welke cyclusdag is het vrijdag voor je?
Ja, "ons" inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, dat wilde ik ook vragen idd, hoe lang ga je onsnog in spanning laten zitten?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je voorzichtig bent, DiaanMaar echt tot 19 dagen na IUI wachten is veel te lang. 14-16/17 dagen na de IUI moet je echt ongesteld worden, na hormonen en pregnyl etc. Heeft niets meer te maken met je normale cyclus, maar alles met zoveel dagen na de eisprong
Maar goed, ik hoop dat ik zaterdag nog nagels over heb
Dat is waar natuurlijk. Ik wacht in ieder geval de 17e dag (morgen) nog even af.... vind het wel erg spannend worden. En als ik dan toch niet zwanger ben... word ik liever zsm ongi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Tja, geest...ik denk dat dat nogal meevalt, anders zou niemand die met via die in de mmm zit ongesteld worden op zoveel dagen na de behandeling. Al die meiden zijn er natuurlijk zo mee bezig, dat dat dan de menstruatie behoorlijk zou moeten beinvloeden.
Then again, ik wil je niet gek maken, hoor. Als jij je nog niet prettig voelt bij testen, stel je het gewoon nog even uit. Als je zwanger bent, ben je dat zaterdag nog steeds
Ik hoop het ook.... maar vind het ook wel een beetje eng.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik ga je met zoveel plezier uitzwaaien naar het andere topic! Ik hoop zo voor je dat je Jose lekker achterna kunt
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
6 miljoen kwalitatief goede zwemmertjes vandaagGoede score tesamen met 2 mooie eitjes van mij zou toch ergens rond eind januari volgend jaar moeten kunnen resulteren in een geweldige mooie, lieve, schattige baby
![]()
Diaan, is ook hartstikke eng!! Gewoon testen als je voldoende moed verzameld hebt
Basimah, succes morgen, hoop dat de echo goed is en je met spuiten mag beginnen!
Wij gaan nu even lekker picknicken in het park. Daarna moet schaap nog wat werken, maar ik vind het eigenlijk te mooi weer, dus ik denk dat ik met een boek in het park blijf hangen. Lekker broeden in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |