abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 08:31:09 #1
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58036802
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo's

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73:
in IUI-traject. Mag volgende cyclus beginnen met puregon etc. 1e poging.
27 juni terug naar de gyn. Is begonnen, 14 april 1e follikelmeting.

Jaape
LEO operatie in september 2007, sindsdien eigen cyclus, gaat het even een poosje zonder hulp proberen.

basimah
bezig aan de tweede puregon - pregnyl cyclus, de eerste mislukt door overstimulatie

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 06-05-2008 15:14:29 ]
Make love, not war ☮
pi_58036886
Misschien handig om mij ook in de OP te zetten

basimah : bezig aan de tweede puregon - pregnyl cyclus, de eerste mislukt door overstimulatie

(ofzo)
  maandag 14 april 2008 @ 08:41:56 #3
114177 Diaan73
pi_58036897
done!!!
Make love, not war ☮
  maandag 14 april 2008 @ 12:05:31 #4
114177 Diaan73
pi_58040392
En weer terug.....

Rechts een eitje van ong. 10 x 10 mm en verder kleinere eitjes, links ook alleen kleinere eitjes. Vanavond toch nog dezelfde dosis en niet minder. Woensdag weer follikelmeting.
Make love, not war ☮
pi_58040783
hallo allemaal!!!!
ben weer terug van een weekje (droog) Nederland! Mijn batterij is weer opgeladen.
Tjonge wat is er veel gebeurd met jullie....
Nog bedankt voor alle leuke berichtjes.
Oh laura, wat rot zeg..... ik leef met je mee!!!

Basimah: ik herken dat gevoel...

Met de post in huis gehad: recepten, dus die kan ik morgen op gaan halen en ik begin dan de 16e april met de neusspray weer.... dat dus 3 weken lang en dan de 7e april inwendig onderzoek in het ziekenhuis en dan misschien beginnen met de puregon weer.
Dit wordt onze tweede poging met injecties....

Ik heb ook afgelopen keer 1 rompertje en 1 paar sokjes gekocht.... de verleiding is dan zo moeilijk te weerstaan, haha Bij een warenhuis hier hebben ze zelfs hele lieve Barbapappa rompertjes, zo lief!!!!!! Maar ja, daar moet ik maar mee wachten....

Sterkte allemaal meiden!!!!
pi_58042172
Ik heb een ei een ei twee zelfs
Ze zijn nog een beetje klein (14 mm en 13 mm) maar ik moet dus doorspuiten
Woensdag terugkomen en dan gaan we weer even kijken hoe het ervoor staat.
Ik ben erg benieuwd want ik hoop dus dat het nu goed gaat.
  maandag 14 april 2008 @ 15:36:09 #7
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_58044206
Kom op eitjes groeien

Fruppel heeft de dokter je al gebelt?
pi_58044235
Tvp

Even bijlezen hoor, wat een tempo weer
  maandag 14 april 2008 @ 15:40:34 #9
114177 Diaan73
pi_58044273
Basimah Goed nieuws..... we gaan een beetje gelijk op..... leuk.

Welcome back wilmadonna. Ik denk dat je 7 mei bedoelt met de inwendige echo. Spannend!!
Make love, not war ☮
pi_58044324
Ja inderdaad diaan73
bij deze weiger ik dan ook maar een stap in het andere topic te zetten zonder je
Dus we gaan gewoon samen en welnu
  maandag 14 april 2008 @ 15:44:09 #11
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58044325
Dokter belde toen ik net in gesprek was op mijn werk en helaas heb ik haar tot op heden niet meer te pakken kunnen krijgen!
Heel irritant maar ik heb geduld

Meiden met eitjes, goed hoor groei ei!!
  maandag 14 april 2008 @ 15:49:24 #12
114177 Diaan73
pi_58044420
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:44 schreef Basimah het volgende:
Ja inderdaad diaan73
bij deze weiger ik dan ook maar een stap in het andere topic te zetten zonder je
Dus we gaan gewoon samen en welnu
Deal
Make love, not war ☮
pi_58048128
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:51 schreef Marie79 het volgende:
En voor jullie is het écht eens zover lieverds
Marie... je hebt gelijk... ooit is het voor ons ook raak inderdaad... hoe is het met jou? Alles goed met je grote kleine wonder?

Diaan, fijn dat het er zo goed uitzag! Een eitje van 10 mm op dag 10 (toch?) is netjes!

Basimah!! Kijk!! Het begin is er! Goed joh!! Fijn dat het er nu op begint te lijken! En twee eitjes dus... dus ook een dubbele kans

Fruppel het is later in de middag ook zeker niet meer gelukt om je huisarts te pakken te krijgen of wel?

McLaura... wat rot... wat is nu de volgende stap? Heb je al contact gehad met het ziekenhuis?
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 14 april 2008 @ 20:37:25 #14
114177 Diaan73
pi_58050843
Jose, het was zelfs nog maar dag 9. Volgens mij is dat best netjes... maar dat weet ik niet zeker.
Make love, not war ☮
pi_58056172
Ik zit nu op dag 16 maar goed het is ook netjes, te snel is ook niet goed volgens mijn gyn
ik begin met prikken op dag 3 van mijn cyclus en voor dag 9 a 10 hoef je niet terug te komen bij de mijne, dan is het gewoon met een instapdosis beginnen.
pi_58059487
hoeveel dagen moeten jullie ongeveer puregon prikken voordat je de pregnyl mag zetten?
Dat vroeg ik me gewoon af...

ik heb vorige keer 11 dagen puregon gespoten en de 12e dag pregnyl, maar misschien groeien de eitjes bij mij dan sneller, omdat ik daarnaast ook de neusspray gebruik???

en ja diaan, haha het moet dus 7 mei zijn... foutje bedaaaaaank, hahahaha
pi_58059676
Ik heb in mijn vorige poging er te lang over gedaan doordat wij moesten afmeten waar ik op zou reageren dus het duurde meer dan 20 dagen prikken.
Nu zit ik dus op dag 17 vandaag, en hopelijk is er morgen weer het een en ander gegroeid en zit ik op een goede grote, maar dat is dus afwachten. Dat hoor ik pas morgenochtend.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:04:01 #18
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58061282
Ik heb uiteindelijk net de huisarts gesproken.
Het was echt een waardeloze uitslag. Weinig zwemmers en degene die er waren zijn dus heel erg traag.
Of dit komt omdat er een deel van de donatie verloren gegaan is kunnen ze niet met zekerheid zeggen maar het is een mogelijkheid.
Ik kan vandaag een nieuwe doorverwijzing voor het ziekenhuis ophalen en dan op een door ons gekozen moment een tweede onderzoek doen.
Waarom het ziekenhuis aangaf over 6 a 8 weken terug te komen is niet echt duidelijk.

Vind het echt mega spannend en hoop zo dat het tweede onderzoek minder slecht zal zijn.
Zag echt onze kinderwens aan duigen vallen
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:18:27 #19
114177 Diaan73
pi_58061540
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 07:27 schreef wilmadonna het volgende:
hoeveel dagen moeten jullie ongeveer puregon prikken voordat je de pregnyl mag zetten?
Dat vroeg ik me gewoon af...

ik heb vorige keer 11 dagen puregon gespoten en de 12e dag pregnyl, maar misschien groeien de eitjes bij mij dan sneller, omdat ik daarnaast ook de neusspray gebruik???

en ja diaan, haha het moet dus 7 mei zijn... foutje bedaaaaaank, hahahaha
Ik kan hier nog geen antwoord opgeven... heb net 7 dagen gespoten... volgens mij is dat heel erg verschillend per persoon. Ik ben nog wel op zoek geweest naar de "normale" groei van follikels, maar daar kan ik niets over vinden. Zou wel graag willen weten hoe de groeiverloop van een follikel in een normale cyclus is.

Fruppel, ow wat een vervelend bericht... de 2e keer moet je goed mikken en niets verloren laten gaan, zodat je in ieder geval een zuivere test hebt met een zuivere uitslag. Ik hoop dat het dan wel een goede uitslag is.
Make love, not war ☮
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:22:28 #20
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58061602
beloofde goed zijn best te doen de volgende keer haha.
Ik voel me een beetje raar door de uitslag, hoop echt zo dat de volgende keer beter is!
Hij is iedergeval braaf multivitamines met extra zink aan het slikken want dat schijnt de zaadkwalitiet te kunnen verbeteren, ach en baat het niet dan schaadt het niet.

Ik ga me maar eens een beetje inlezen wat er mogelijk is wanneer het volgende onderzoek ook niet goed blijkt te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fruppel op 15-04-2008 11:12:45 ]
pi_58061767
Fruppel
pi_58063273
Fruppel, ik denk toch echt dat het belangrijk om weten is dat er wat sperma verloren is gegaan. Mijn gyn heeft heel duidelijk gezegd dat mijn man echt zijn best moest doen om niets verloren te laten gaan omdat dat echt gevolgen kan hebben voor de resultaten (en dat het dan eigenlijk sowieso opnieuw moest gedaan worden).

Het moet vreselijk zijn om zo'n telefoon te krijgen, maar wie weet is het de volgende keer echt gewoon veel beter omdat het mikken in het potje wel beter zal gaan (oefening baart kunst, zeggen ze toch? )
pi_58063504
Fruppel, er zijn talloze soorten steriele potjes in alle soorten en maten te vinden in een ziekenhuis. Je zou volgens mij de volgende keer prima kunnen vragen om een breder potje
pi_58065362
"Fruppel : Echt naar om zo n mededeling te horen te krijgen Ik hoop dat jij je snel beter voelt en dat je snel de hoop weer terug vind want die is er ook voor jullie
pi_58066675
oh fruppel... wat een rot uitslag...
laat hem maar veel vitamientjes eten en vooral niet stressen....
heel veel sterkte!
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:59:32 #26
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58067305
Leonieke we wisten ook dat door het verliezen van een deel sperma de uitslag niet 100% zou zijn, maar toch is het geen fijne uitslag!
Volgende keer beter denk ik dan maar

Ik zal eens vragen of ze een ander potje hebben want deze was inderdaad wel erg smal Owlet!

Hoop heb ik nog wel maar moet hem even terug vinden
pi_58068348
Mja, ik ging op zoek naar een positieve noot... Wil het zeker en vast niet onderschatten ofzo

En die tip van Owlet vind ik alleszins al En ik duim mee voor een betere uitslag de volgende keer
pi_58068898
De apotheek heeft ook potjes, die grote kosten hier 20 cent dus dat is wel toen, die zijn heel gemakkelijk
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:48:22 #29
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58069140
Oh hihi ik bedoelde het ook niet negatief hoor! Het was ook hetgene dat ik zelf aanhaalde als zijnde positief

Goed om te weten Basimah!
pi_58071072
Fruppel, ik moet eerlijk gezegd wel gelijk denken aan onze eigen huisarts ... ik vertelde je dat verhaal in het andere forum ook. Volgens onze huisarts was alleen IVF mogelijk voor ons, omdat het zaad zeer, zeer slecht zou zijn... maar volgens de gyn en de uroloog in het ziekenhuis was dat helemaal niet zo. Het zaad was niet super goed, maar redelijk normaal. Heb je het ook door een gynaecoloog laten checken?

Om je ook nog een beetje positief te stemmen; wij hadden de eerste keer 7 % goede zwemmers, de tweede keer 14 %... en op het totale aantal kwamen we volgens de gyn dan boven de 10 miljoen uit. Dus ik bedoel maar; het verschilt inderdaad per keer! En ik hoop ook echt dat het de volgende keer een betere uitslag is voor jullie! En dat je je kinderwens in duigen zag vallen... ik herken je gevoel. Toen wij van de huisarts dat bovenstaande te horen kregen, waren wij ook 'ontroostbaar', maar toen we net zoiets hadden van 'oke... het is nou eenmaal zo... we moeten het er maar mee doen', bleek het allemaal dus nogal mee te vallen.

Diaan, volgens mij is dat ook goed hoor! Toen ik op dag 11 kwam, was mijn ei 13 mm. Op dag 13 was 'ie 18 (bijna 19) mm. Ik mocht toen op dag 13 de Pregnyl zetten.

WIlmadonna, ik heb dus 10 dagen Puregon gespoten en mocht op de 11e dag Pregnyl spuiten.
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Basimah het volgende:
Ik zit nu op dag 16 maar goed het is ook netjes, te snel is ook niet goed volgens mijn gyn
ik begin met prikken op dag 3 van mijn cyclus en voor dag 9 a 10 hoef je niet terug te komen bij de mijne, dan is het gewoon met een instapdosis beginnen.

Basimah, wat is dan te snel volgens jouw gyn?
pi_58072933
Ik denk dat al die informatie van verschillende gyn's enzo alleen maar verwarrend gaat werken. Dat is mijn persoonlijke mening, dat de een beter is als de andere geloof ik niet zo althans niet op die manier.
Maar goed, de mijne zegt dat als je gaat prikken op dag 3 en dan op dag 8 of 9 al eitjes hebt van 19 dat het te snel is en dat je lichaam daar te hard voor moet werken en dat dat niet goed is.
Dat kan net zo goed persoonlijk voor mij zijn en niet in het algemeen,
pi_58073944
tuurlijk dat begrijp ik... een arts kijkt altijd naar wat voor jou als persoon het beste is en niet voor wat iedereen geschikt is over het algemeen...

Ja, op dag 8 of 9 een ei van 19 mm is natuurlijk ook wel erg groot...! Kan me voorstellen dat dat niet helemaal de bedoeling kan zijn...!
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:54:25 #33
114177 Diaan73
pi_58074054
Ik denk ook dat dat een beetje teveel van het goede is, een ei van 19 mm op dag 9... Jose fijn om te horen dat je ongeveer gelijk zit met de grootte van het ei... Ben benieuwd hoe groot die van mij morgen, op dag 11, is.
Make love, not war ☮
  woensdag 16 april 2008 @ 10:27:59 #34
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58083204
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:41 schreef Jose81 het volgende:
Fruppel, ik moet eerlijk gezegd wel gelijk denken aan onze eigen huisarts ... ik vertelde je dat verhaal in het andere forum ook. Volgens onze huisarts was alleen IVF mogelijk voor ons, omdat het zaad zeer, zeer slecht zou zijn... maar volgens de gyn en de uroloog in het ziekenhuis was dat helemaal niet zo. Het zaad was niet super goed, maar redelijk normaal. Heb je het ook door een gynaecoloog laten checken?

Om je ook nog een beetje positief te stemmen; wij hadden de eerste keer 7 % goede zwemmers, de tweede keer 14 %... en op het totale aantal kwamen we volgens de gyn dan boven de 10 miljoen uit. Dus ik bedoel maar; het verschilt inderdaad per keer! En ik hoop ook echt dat het de volgende keer een betere uitslag is voor jullie! En dat je je kinderwens in duigen zag vallen... ik herken je gevoel. Toen wij van de huisarts dat bovenstaande te horen kregen, waren wij ook 'ontroostbaar', maar toen we net zoiets hadden van 'oke... het is nou eenmaal zo... we moeten het er maar mee doen', bleek het allemaal dus nogal mee te vallen.
De uitslag is door het ziekenhuis besproken met mijn huisarts, ik weet niet of deze arts een gynaecoloog was maar het is dus niet zo dat onze huisarts zelf besloten heeft dat het een slechte uitslag was.
We kunnen er op het moment nog niet zoveel mee, willen eerst zien wat de volgende uitslag gaat brengen.
Wat een onwijs verschil zit er dus soms in he, jeetje mina! Het geeft inderdaad wel een beetje hoop!

Is slecht zaad bij jullie de hoofd reden van het uitblijven van de zwangerschap?
pi_58083780
Ik ben naar het ziekenhuis geweest vandaag en ik moet vrijdag terugkomen
Mijn folikelen ( 2 stuks ) zijn gegroeid maar niet voldoende om te gebruiken dus ik mag vrijdag terugkomen.
Dan heb ik een hele drukke dag, s morgens een sollicitatie en dan s middags naar het ziekenhuis
Wat een gedoe om te regelen want het is een hele uitzondering namelijk, normaal is het zo dat het ziekenhuis alleen s morgens folikel metingen doet, gelukkig mag ik virjdagmiddag komen dan hoef ik niet te schuiven in afspraken.
Maar het vordert gestaag en langzaam en in de goede richting
  woensdag 16 april 2008 @ 13:06:16 #36
114177 Diaan73
pi_58086705
Goed nieuws Basimah we gaan echt gelijk op Ik heb nog steeds 1 mooi eitje die nu 13x16 mm is. Baarmoederslijm was nog wel wat dun, 6. Vrijdag weer echo en dan waarschijnlijk afspraak voor Pregnyl/IUI.
Make love, not war ☮
pi_58089203
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef Fruppel het volgende:

[..]

De uitslag is door het ziekenhuis besproken met mijn huisarts, ik weet niet of deze arts een gynaecoloog was maar het is dus niet zo dat onze huisarts zelf besloten heeft dat het een slechte uitslag was.
We kunnen er op het moment nog niet zoveel mee, willen eerst zien wat de volgende uitslag gaat brengen.
Wat een onwijs verschil zit er dus soms in he, jeetje mina! Het geeft inderdaad wel een beetje hoop!

Is slecht zaad bij jullie de hoofd reden van het uitblijven van de zwangerschap?
Fruppel, in ieder geval "fijn" om te weten dat dit dan ook echt de uitslag is! Ik hoop gewoon heel erg voor jullie dat jullie de volgende keer een betere uitslag krijgen als er ook niks naast het potje geknoeid wordt.. wie weet scheelt dat dan toch nog behoorlijk!

Nee, bij ons ligt het niet aan het zaad... dat is volgens de gyn oké. Hij zei toen wij daar kwamen met het uitslagenlijstje van de huisarts 'je kunt het vergelijken met een auto. Die rijdt op super benzine, maar ze doen het ook op gewone benzine. Je zou kunnen zeggen dat dit 'gewone' benzine is.'. Wij waren daar toen wel gerustgesteld in... al moet ik zeggen dat ik ook altijd wel een beetje bang blijf dat het toch niet voldoende is. Dat is er ingeslopen toen we dat gedoe met de huisarts hadden... (alleen kans op zwangerschap d.m.v IVF).

Bij ons ligt het aan mij. Ik heb geen regelmatige eisprong... ik heb wel een eisprong zonder medicijnen, maar dan maar een (paar) keer per jaar.

Diaan, mooi!! Je eitje is inderdaad net zo groot als de mijne aafgelopen cyclus!! Grappig trouwens dat jij echt de lengte en de breedte hoort. Ik hoorde alleen 13 mm en jij komt dus thuis met een 13 x 16 mm...
pi_58089368
ja ik kreeg ook alleen het gemiddelde te horen, dus niet twee maten (breedte en lengte) maar het gemiddelde daarvan dus.
Grappig dat het zo verscheelt met ziekenhuizen en artsen.

vandaag begonnen aan de tweede behandeling met injecties.. zit nu op stap 1: neusspray 3 weken lang...

wat spannend allemaal al die eitjes die groeien!!!
pi_58089719
bij mij doen ze ook lengte en breedte, omdat bij mij liggen er veel eitjes heel dicht op elkaar waarvan er twee groeien en de andere klein zijn, maar een van de twee word in de breedte een beetje verdrukt door zijn inieminibuureite dus die is aan de ene kant wat kleiner
Best bijzonder die eitjes!
  woensdag 16 april 2008 @ 17:02:18 #40
114177 Diaan73
pi_58091259
Ik vind het vooral ook bijzonder dat ze het zo goed kunnen zien op de echo. De baarmoeder en slijm herken ik inmiddels wel... maar die eitjes voor mij één grijze massa... :S Het is dat je ziet dat ze ze meten... dan zie ik een zwarte vlek. Het staat zelfs met deze maten op mn stimulatieschema. Vanavond trouwens weer 75 en morgenavond 50.

Inderdaad bijzonder al die eitjes
Make love, not war ☮
pi_58092048
ik zi e het wel, ik weet ook altijd waar ze liggen hihihi
dan zeg ik ietsje naar boven of onder
bij mij zie je ook een enorm verschil tussen links en rechts
rechts is actiever dan links
pi_58111219
Mag ik in de lijst in het starttopic?

Ik begin in juli met de hormonen voor IVF, tot die tijd rust.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_58113500
mcLaura, waarom moet je tot juli wachten met de behandeling???
  donderdag 17 april 2008 @ 16:03:24 #44
61800 Rottdog
pi_58114036
Heb afgelopen dinsdag een bezoekje gebracht aan onze gyn, we gaan nog even op dezelfde voet verder. Zelfde dosis Clomid en nu ook met gebruik van ovulatietesten (crisis wat een dure krengen). Ergens in augustus terug komen, we hebben even geen zin om verder te gaan zeg maar. Krijgen het hier nog druk zat met verhuizen enzo dus alle tijd. In augustus zien we wel weer verder.

Dames hopelijk leidt het broeden van jullie eieren deze maand ook ergens toe
pi_58114908
Rottdog: leuk verhuizen :d hopelijk word het een beetje een makkelijker verhuizing (zal je de horrorverhalen over mijnverhuizing besparen)
Ik hoop dat het voor augustus toch stiekem toch nog lukt hoor
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:02:24 #46
114177 Diaan73
pi_58130367
Rottdog, heel verstandig dat jullie op dezelfde voet doorgaan. Verhuizen brengt al genoeg stress met zich mee. En ik hoop met Basimah mee dat het voor augustus gewoon lukt.

Vanmorgen weer een meting gehad: eitje is nu 16x19mm en baarmoederslijm is 11. Vanavond even niets spuiten, morgenavond Pregnyl en dan maandag om 11:30 de IUI Ik heb er zin in.... en ben trots op mn lichaam... het doet wat ie moet doen, voor de verandering
Make love, not war ☮
pi_58138136
Diaan, fijn hoor!! Mooi dat het allemaal zo goed loopt! Spannend!!
pi_58142169
Mijn pregnyl staat ! dus ik loop nu een avond voor op Diaan En toch ga ik niet zonder je :|
Maarre vanavond en morgenavond mag er geklust worden !
pi_58145941
oh Diaan en Basimah, wat spannend weer!!!!
Ik zal voor jullie duimen..... heb straks geen duimen meer over, hahaa begin ik gewoon aan mijn pinkjes oke?!
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:27:52 #50
114177 Diaan73
pi_58146981
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef Basimah het volgende:
Mijn pregnyl staat ! dus ik loop nu een avond voor op Diaan En toch ga ik niet zonder je :|
Maarre vanavond en morgenavond mag er geklust worden !
Moeten jullie nog vrijen dan? Wij niet... En ja je loopt inderdaad een avond voor. Ik moet morgenavond om 20:00 uur... we zijn dan bij mn ouders maar ik ga even naar huis om rustig pregnyl klaar te maken en te spuiten.

En Basimah, ik ga ook niet zonder jou hoor

Pinkjes zijn ook prima... ben benieuwd hoe het met miss_sly is. Jose ook nog maar een paar dagen... spannend hoor.

Hebben jullie ook zo'n "last" van het eitje? ik voel hem de hele tijd zitten drukken, zal blij zijn als de eisprong is geweest.
Make love, not war ☮
pi_58147363
Ja wij vrijen vanavond en morgenavond voorkeur van mijn gyn hahahaha
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:44:00 #52
114177 Diaan73
pi_58147418
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef Basimah het volgende:
Ja wij vrijen vanavond en morgenavond voorkeur van mijn gyn hahahaha
mijn gyn heeft het daarover nooit gehad... en begon meteen over IUI. Heeft onze voorkeur trouwens ook.... we hebben het niet zo op dat "verplichte" vrijen.
Make love, not war ☮
pi_58148188
Ik moet het zonder doen, althans gewoon door te klussen, ik heb het ook niet op verplicht klussen, maar voor ons is dit niet anders als een normaal weekend, dan doen we het ook gemiddeld 2/3 keer alleen nu hangt er een droompie omheen en andere keren niet
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:21:33 #54
114177 Diaan73
pi_58148500
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef Basimah het volgende:
Ik moet het zonder doen, althans gewoon door te klussen, ik heb het ook niet op verplicht klussen, maar voor ons is dit niet anders als een normaal weekend, dan doen we het ook gemiddeld 2/3 keer alleen nu hangt er een droompie omheen en andere keren niet
mooie gedachte!!
Make love, not war ☮
pi_58155125
Die gedachte vol blijven houden is het moeilijkste
Vannacht ging prima hoor maar of het nu komt door de pregnyl of door mijzelf, ik maal als een gek, lijkt wel of mijn hersentjes een enorm toerental maken momenteel

Maar goed het was gisteren dan ook een veelste heftige dag, alles bij elkaar.
S morgens een sollicitatie
S middags het ziekenhuis bezoek
S middags (ha het zkh) te horen krijgen dat je een voorstel van die sollicitatie in je mailbox hebt
S avonds een vriendin die even moest zeuren over een en ander dat mijn mood echt
S avonds wachten tot 'het gedaan mag worden
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:37:26 #56
114177 Diaan73
pi_58155826
Jeetje inderdaad wat een dag zeg.... ga je de baan accepteren? Spannend hoor!!
Make love, not war ☮
pi_58159518
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Pinkjes zijn ook prima... ben benieuwd hoe het met miss_sly is. Jose ook nog maar een paar dagen... spannend hoor.
Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?

Hoe het hier gaat... ik vind het zo vreselijk moeilijk om positief te zijn... ik zit de hele tijd maar 'maar ik ben niet zwanger hoor... ik word vandaag vast en zeker ongesteld..', mijn wordt daar soms wel een beetje boos om... en ik snap dat ook wel eigenlijk...

Nou meiden, zet 'm op allemaal! Dat we hier binnenkort eindelijk maar weer eens een paar positieve tests mogen hebben!!
  Moderator zaterdag 19 april 2008 @ 16:18:24 #58
5428 crew  miss_sly
pi_58160161
We zijn weer terug
Vakantie was niet zo fantastisch als we hadden gehoopt, want schaap is de hele week ziek geweest: griep met behoorlijke koorts, hoestaanvallen en een dichte neus. Heeft meer paracetamol gegeten dan gewoon eten vond het zo sneu. Maar dus gaan we ergens in de loop van het jaar nog maar een keer om het goed te maken.

Mijn zusje is precies 14 dagen na de IUI ongesteld geworden, net als de vorige keren. Ik was de vorige keer op dag 16 ongesteld, en ik vermoed dat dat er vanavond of morgen ook weer aankomt. Gisteren de tampontest gedaan en toen zat er een druppeltje bloed op. Het heeft nog niet doorgezet, maar aangezien mijn temp vanochtend (wel om 5 uur ivm de vliegreis) weer laag was, ga ik ervan uit dat deze ronde ook is mislukt.

McLaura, ik las dat jullie 6e IUI ook mislukt is. Balen zeg. Even een pauze tot juli lijkt me best een goed idee

Basimah en Diaan, eitjes jullie spannende weken komen eraan. Wat zou het mooi zijn als jullie lekker kunnen vertrekken uit dit topic. Ik ga het voor jullie hopen

Jose, meis, ik snap wel dat je je zo voelt, hoor.Het is ook hartstikke lastig en verwarrend en je wilt helemaal geen valse hoop hebben! Maar een keer (misschien wel deze keer) vergis je je als je zegt dat je niet zwanger bent, want dan ben je het gewoon wel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:42:07 #59
114177 Diaan73
pi_58164002
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:35 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?

Hoe het hier gaat... ik vind het zo vreselijk moeilijk om positief te zijn... ik zit de hele tijd maar 'maar ik ben niet zwanger hoor... ik word vandaag vast en zeker ongesteld..', mijn wordt daar soms wel een beetje boos om... en ik snap dat ook wel eigenlijk...

Nou meiden, zet 'm op allemaal! Dat we hier binnenkort eindelijk maar weer eens een paar positieve tests mogen hebben!!
Ik heb nog geen Pregnyl gezet, over 20 minuten... zo maar eens de spuit klaarmaken... spannend....

miss_sly wat balen van die vakantie en het gevoel dat je waarschijnlijk ongi gaat worden. waar zijn jullie eigenlijk naartoe geweest??
Make love, not war ☮
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:02:49 #60
114177 Diaan73
pi_58164449
Hij is gezet de spuit op zich viel wel mee, maar moest even goed kijken hoe ik het moest mengen enz. maar het is goed gegaan......
Make love, not war ☮
pi_58164916
Gelukkig !
Nu op naar de volgende fase
Wij gaan vanavond vroeg naar bed
  Moderator zaterdag 19 april 2008 @ 20:29:49 #62
5428 crew  miss_sly
pi_58165137
Goed gedaan Diaan Maandag de IUI? Spannend!

Veel plezier vanavond Basimah

We waren naar Tunesie, heel mooi en goed hotel en ook mooi weer, dus dat was allemaal prima in orde! Alleen jammer dat schaap dus ziek was...
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:37:45 #63
114177 Diaan73
pi_58168025
Yeps, maandag de IUI, we vinden het ook erg spannend.... hopelijk zijn de zaadjes maandag ook van goede kwaliteit...

Veel plezier Basimah, al zul je nu al in bed liggen.

Zijn jullie nooit "bang" geweest dat je eisprong eerder is dan de IUI? Ik heb zelf het gevoel dat ie elk moment kan springen.. maar de experts zullen het wel weten.

Ow heerlijk, maar idd erg jammer dat Schaap ziek was. Gaat het nu wat beter met hem??
Make love, not war ☮
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:40:19 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58168088
Spannend Diaan.
Het lijkt me echt heel zenuwslopend idd. Ook om wat jij nu zegt, hoe weten ze zo zeker dat je lichaam die IUI braaf af wacht etc. etc.
Was het maar vast een paar dagen verder al.
pi_58168432
Diaan, ik vond het mengen enzo ook een heel gedoe... vooral omdat er een luchtbelletje in de naald bleef zitten die we er niet uitkrijgen, dus toen hebben we het hele goedje weer teruggespoten in één van de gebroken flesjes en toen weer opnieuw opgezogen (wel met een andere opzuignaald voor alle zekerheid). Maar mooi in ieder geval dat 'ie er nu in zit! En nu maar hopen op een geslaagde IUI poging! Ik ga voor jullie duimen!!
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Jose, meis, ik snap wel dat je je zo voelt, hoor.Het is ook hartstikke lastig en verwarrend en je wilt helemaal geen valse hoop hebben! Maar een keer (misschien wel deze keer) vergis je je als je zegt dat je niet zwanger bent, want dan ben je het gewoon wel
Hee Miss_Sly, daar ben je weer! Balen dat de vakantie niet zo leuk is geweest als gehoopt en ik denk dat het een goed voornemen is om het nog een keer over te doen!

Kl*te dat de poging van je zusje in ieder geval mislukt is... en voor jou is het dus nog even officieel afwachten. Wel super rot dat deze tweede poging waarschijnlijk ook mislukt is... .... hopelijk is het de derde ronde wel raak bij jou en ook bij je zusje!

Ja, ik vind het zeker lastig en verwarrend. Maar ik moet toch wel een beetje positief blijven, want ik wéét dat het ooit gewoon wel raak is... Maar of dat nu is?! Voor het moment geldt de regel 'geen bloed geeft moed...'
pi_58169063
vraagje; heeft iemand er weleens van gehoord dat door de Pregnyl je menstruatie later kan komen dan anders (oftewel dat je menstruatie daardoor een paar dagen kan worden uitgesteld)?
Ik maak mezelf weer eens gek denk ik...
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 10:05:53 #67
5428 crew  miss_sly
pi_58172965
Diaan, ik ben er ook telkens bang voor dat ze met de IUI te laat zullen zijn omdat de eisprong al geweest is. Het ei voelt altijd zo groot en aanwezig aan dat ik telkens denk dat het echt niet zo lang nog blijft zitten...maar zoals je zegt: de experts zullen het wel weten, denk ik dan ook maar.

Jose, op hoeveel dagen na de pregnyl zit je nu en wat hebben ze gezegd mbt testen? Hoeveel dagen na de pregnyl?
Tegen ons zeiden ze 15 dagen (dat was gisteren dus) maar ik ben nu weer op de ochtend van dag 16 ongesteld. Mijn zusje keurig op de 14e dag. Heel verschillend dus.
pi_58172993
miss sly...
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 20 april 2008 @ 10:25:12 #69
114177 Diaan73
pi_58173159
miss_sly wat balen dat je ongi bent geworden, hele dikke knuffel en hopelijk is het voor jullie 3x scheepsrecht!!
Make love, not war ☮
pi_58173363
Ik moet vandaag over 14 dagen testen. Wachtweken, en ik ben al zo geduldig
Gelukkig zitten er nog allerlei rampweken tussen want volgende week is het konininnedag en dan moet ik bij schoonloeder op visite want dan is haar moeder jarig, zo n dagje waar je niet onderuit komt.
Waarschijnlijk gaat zij zich er weer mee bemoeien, en ik gok dat zij zondag over 14 dagen dan ook aan de telefoon hangt of het 'gelukt' is. Wat de uitslag ook is de hele familie weet het dan, want ze kan haar mond niet houden.
Maar goed. Ik kan mijn niet verbieden met haar te praten erover en hij moet ook zijn verhaal kwijt, ik weet nu al dat hij dat geen week volhoudt helaas. Maar ik mag van mijzelf niet tussen hem en haar komen al vind ik het een loeder
Maar goed een kwestie van overleven Dag 14 komt ooit
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 11:14:31 #71
5428 crew  miss_sly
pi_58173785
Dank Lief en Diaan

Ik realiseerde me afgelopen week dat we in december 2006 voor het eerst naar het ziekenhuis gingen en we dus 15 maanden later pas aan de eerste IUI toe waren. Vind het, zeker gezien mijn leeftijd, eigenlijk wel te gek dat ze zo lang over al die onderzoeken hebben gedaan. Vanochtend iig weer gemeld voor de volgende poging, tussen 13 en 16 uur word ik teruggebeld of ik kan starten.
  zondag 20 april 2008 @ 11:58:51 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58174704
miss_sly... wat balen joh...
  zondag 20 april 2008 @ 12:26:30 #73
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58175236
miss_sly
Voor Basimah is het grote wachten begonnen
En Diaan, morgen de IUI, spannend!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 15:13:28 #74
5428 crew  miss_sly
pi_58178943
Ik heb een klein gelukje: ik had aangegeven op vakantie te zijn als ik ongesteld zou worden, dus niet in de buurt voor de uitgangsecho. Ik had vanochtend dus mooi niet gezegd dat we weer thuis zijn Geen uitgangsecho dus dinsdag 29 april om half 9 de eerste follikelmeting weer.

Driemaal moet maar gewoon scheepsrecht zijn En dat hoop ik des te meer, omdat ze in het VU na 3 keer IUI altijd een laparascopie doen en daar heb ik dus echt helemaal geen zin in
pi_58179024
Een gelukje mag ook gewoon hoor, miss_sly Wat fijn dat je zo snel weer terecht kunt Nog 9 dagen en hopelijk krijg je dan al een mooi ei te zien

En idd, derde keer goede keer
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 15:20:55 #76
5428 crew  miss_sly
pi_58179164
Ik had gehoopt zwanger te zijn (en te weten dat alles in orde is) voor de uitgerekende datum van de vorige zwangerschap. Met heel veel geluk gaat het eerste nog lukken: uitgaande van de vorige twee IUI's zou het einde van de wachtweken de volgende keer rond 21 mei afgelopen zijn. Wat zou het mooi zijn als ik dan een nieuwe positieve test in mijn handen zou hebben.
pi_58179463
miss-sly, dat zou heel mooi zijn!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 20 april 2008 @ 15:38:27 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_58179665
dat zou zeker heel mooi zijn
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 april 2008 @ 18:05:33 #79
114177 Diaan73
pi_58183626
miss_sly dat zou heel mooi zijn... geweldig dat je meteen weer mag beginnen en 29 april alweer je 1e follikelmeting hebt. Een laparoscopie valt op zich wel mee, vind ik... heb ik 4 jaar geleden ook gehad.
Make love, not war ☮
  zondag 20 april 2008 @ 19:44:12 #80
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58185823
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Jose, op hoeveel dagen na de pregnyl zit je nu en wat hebben ze gezegd mbt testen? Hoeveel dagen na de pregnyl?
Tegen ons zeiden ze 15 dagen (dat was gisteren dus) maar ik ben nu weer op de ochtend van dag 16 ongesteld. Mijn zusje keurig op de 14e dag. Heel verschillend dus.
Miss Sly... ten eerst wat rot dat je menstruatie nu toch weer is doorgezet... Maar ik sluit me helemaal aan bij '3 x is scheepsrecht!' Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet op zo'n kijkoperatie zit te wachten. Waarom doen ze dat eigenlijk standaard in het ziekenhuis? Ze zien toch ook al hoe de situatie is bij een HSG?

In het ziekenhuis hebben ze volgens mij gezegd dat ik na 14 dagen kon testen volgens mij...

Op hoeveel dagen ik nu zit na de pregnyl... het is echt heel erg ... maar dat is dus al dag 18 . Ik heb op woensdag 2 april de Pregnyl gezet... en ik ik heb volgens mij op donderdag (3 april dus) m'n eisprong gehad. Dus ik kon vanaf afgelopen donderdag mijn menstruatie verwachten. Meestal word ik dat op dag 16 na de ovulatie, maar zit dan nu op dag 17.

Ik ben dus nog steeds niet ongesteld, maar ik DURF gewoon niet te testen. Misschien heel naïef, maar aan de ene kant wil ik het gewoon niet weten als het toch negatief zou zijn, omdat je dan tenminste nog een heel klein beetje kunt hopen... aan de andere kant ben ik natuurlijk wel benieuwd. Ik wil mezelf gewoon niet gek maken... ik wacht gewoon 'geduldig' op mijn menstruatie... mocht die niet komen, dan zal ik ergens in de komende week wel gaan testen... ik heb geduld...

Bah, ik zit gewoon in tweestrijd. Ik ben gewoon bang dat ik raar op de Pregnyl reageer door later ongesteld te worden en ik heb geen zin om dáárom negatief te testen.

Nou... dat was weer een heel verhaal... wat ook zo dom is, ik heb altijd een soort van 'de Goden verzoeken'-gevoel als ik dus zeg maar kenbaar maak dat ik overtijd ben...
pi_58186504
miss-sly: oh wat jammer zeg... had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn deze keer.... maar wel fijn dat je meteen verder mag met een nieuwe behandeling. Hier mag dat niet, hier moet er minstens 1 rustmaand tussen zitten omdat het best heftig voor je lichaam is... hoe oud ben je als ik vragen mag?

jose81: laten we hopen dat je een positieve test krijgt deze keer!!!! Maar misschien nog even wachten, ik was ook een paar dagen later met mijn menstruatie na de pregnylspuit.

basimah: veel sterkte met je schoonloeder.... ook niet leuk zeg! Wat erg ook dat ze dan meteen aan de telefoon hangt en jij zoveel meemaakt op dat moment emotioneel.... is niet meer echt meeleven met je, maar meer de uitslag verspreiden als lopende vuurtjes... niet leuk dus!
Mijn schoonloeder is ook niet bepaald tactisch, maar nog niet zo erg....
sterkte ermee in ieder geval!

ben zooooooooo moe de hele tijd.... komt door de neusspray synarela. Misschien heet het in NL anders?
Heb nog steeds een hele droge vagina van binnen en vrijen doet heel erg pijn... nog meer mensen hier last van??? Als ik weer met de spuiten begin moeten wij ook zelf klussen, dus dat is wel een beetje pijnlijk....
Nu mogen we geen sex hebben (wel met condoom, maar dat doet nog meer pijn) ivm de neusspray.
  zondag 20 april 2008 @ 21:04:35 #82
114177 Diaan73
pi_58187955
Wilmadonna, ik heb geen ervaring met de neusspray... kan je helaas niet verder helpen.

Jose, wat spannend zeg!!! ik hoop zo dat je een positieve test hebt... Ik mag trouwens evt. pas testen op de 17e dag na de IUI, dus zo'n 19 dagen na de Pregnyl.
Make love, not war ☮
  zondag 20 april 2008 @ 21:31:30 #83
61800 Rottdog
pi_58188681
Diaan succes morgen

Miss_sly 3 keer is scheepsrecht it is

Basimah succes met het wachten

Jose spannend
pi_58188866
Rottdog, hoe is het met jou nu eigenlijk? Ik lees niet alles mee hier
pi_58196390
quote:
Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef wilmadonna het volgende:
mcLaura, waarom moet je tot juli wachten met de behandeling???
Omdat er een wachtlijst is....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_58198440
Jose81 : heb je inmiddels durven testen. Ik duim met je mee hoor !

McLaura: he balen zeg, die wachtlijsten zijn soms enorm, hier moest ik toen ik begon ook eventjes wachten maar dat viel gelukkig mee, ik dacht zes weken, maar ik vond dat wel zes spannende weken hoor want ik wist niet waar ik aan toe was.

Ik mag na 14 dagen testen, dus gisteren over 14 dagen. Ik heb al een streepje op de muur staan voor het aftellen hahahaha. Van mijn eisprong heb ik niets gevoeld, maar dat schijnt wel vaker voor te komen dus ik wacht het maar af. Ik ben druk met mijn werk (mogelijk nieuwe baan accepteren) en in huis. Dat komt wel goed!. Ook heb ik mijn vakantie gepland . Hopen dat alles een beetje in elkaar gaat vallen.
pi_58199887
Hey Basimah!

Ik vind eigenlijk dat wij inmiddels al wel genoeg gewacht hebben, maar goed, zo'n wachtlijst kun je nou eenmaal niet beïnvloeden. Ik heb zelfs in principe mazzel gehad, omdat je normaliter pas na het intake-gesprek IVF op de planning mag. Ik heb echter de assistente gebeld, en gevraagd of ik vast ingepland mocht worden. Gelukkig kon dat, want toen wij 3 april het intakegesprek hadden, waren ze al in oktober aan het plannen, en wij mogen 21 juli beginnen.

Maar sowieso is het hele traject één grote wachtpartij geworden. In Oktober 2005 is de Mirena naar de vuilstort gegaan. Na een jaar was ik bij de huisarts en moest mijn man zijn zaad laten onderzoeken. Dat was niet zo goed, en hij moest naar de uroloog. Na de nodige onderzoeken bleek dat er niets mis was, en bij de volgende zaadcheck (3 maanden later) bleek dat mijn mans zaad juist erg goed was (gemiddeld 80 miljoen/ml waarvan 75% prima was) en verschoof de aandacht naar mij. Ik moest toen in een cyclus een paar keer bloedprikken. Weer wat weken later hoorde ik dat er qua hormonen niks aan de hand was.

De volgende stap was een HSG (baarmoederfoto), maar omdat ik daar enorm tegenop zag (sexueel misbruikt in het verleden en daardoor nogal een hekel aan mensen die 'daaro' zitten) heeft de gynaecoloog besloten een laparoscopie (kijkoperatie) te doen. Ook daar was niks raars te ontdekken. Inmiddels was het Februari 2007 en we mochten nog een half jaar thuis gaan proberen.

In Augustus kwamen we weer terug bij de gynaecoloog, en die wilde IUI proberen. Vol goede moed zijn we daaraan begonnen, maar de eerste 3 pogingen liepen op niks uit, en dus heb ik een maand rust genomen. Daarna heb ik weer twee pogingen gedaan en vervolgens 2 maanden rust genomen voordat ik de 6e poging wilde doen. Die is ook mislukt zoals jullie weten. En toen was het alweer April 2008.....

Twee-en-een-half jaar.... voor sommige mensen is het niks, maar voor ons is het een mensenleven.....
pi_58199971
Nou ik vind twee en een haf jaar wel lang, ik vind die maanden van mij nu al lang, ik zit nu op bijna 2 jaar en nu zit ik aan de puregon en pregnyl, als deze tweede poging niet gelukt is, dan moet ik nog acht pogingen doen voor iui bij mij bespreekbaar gemaakt word in het traject waar ik in zit.
Ik moet er niet aan denken
pi_58200093
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:02 schreef Basimah het volgende:
Nou ik vind twee en een haf jaar wel lang, ik vind die maanden van mij nu al lang, ik zit nu op bijna 2 jaar en nu zit ik aan de puregon en pregnyl, als deze tweede poging niet gelukt is, dan moet ik nog acht pogingen doen voor iui bij mij bespreekbaar gemaakt word in het traject waar ik in zit.
Ik moet er niet aan denken
Nog 8??? Dat is bijna onmenselijk...... Ik hoop dat het snel werkt!
  maandag 21 april 2008 @ 12:32:45 #90
114177 Diaan73
pi_58200537
8 pogingen zelf doen nog? Pff dat is wel veel hoor. Krijg je tussentijds nog wel een gesprek.

Ik ben weer terug, de 1e IUI is een feit. En nu maar geduldig wachten en hopen. Het zag er trouwens allemaal mooi uit, mooi helder slijm, baarmoedermond prima.... eisprong nog niet geweest. Ze kon me ook vertellen dat het op zich niet zo erg was als je net je eisprong hebt gehad, 2 dagen voor en 2 dagen na de eisprong kun je nog zwanger worden. Het eitje is er dan nog......
Wij zijn inmiddels ook al ruim 2 jaar echt bezig.. vorig jaar niet medisch actief geweest maar wel geprobeerd zwanger te worden via natuurlijke manier. Time flies...
Make love, not war ☮
  maandag 21 april 2008 @ 12:41:13 #91
61800 Rottdog
pi_58200705
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef snoopy het volgende:
Rottdog, hoe is het met jou nu eigenlijk? Ik lees niet alles mee hier

Zoals het er voor staat is alles goed, heb een eisprong alleen maak ik te laat baarmoederslijm aan voor het vervoer van de zaadjes maar op zich weinig opstakels om zwanger te worden. Verder nog geen gedokter alleen clomid slikken voor de cyclus en in augustus terugkomen en verder praten. We gaan dus eerst verhuizen en zien het dan wel weer.

Ik haat wachtlijsten

Diaan benen bij elkaar en we gaan duimen
pi_58202667
Jose, weet je al iets? Ik hoop heel erg op een goed resultaat. Zet 'm op
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_58205139
Diaan, goed dat de eerste IUI nu een feit is! Toch weer een stap verder! Nu maar duimen voor een goed resultaat!!
Laura, tjonge, wat vreselijk wat je schrijft. Ik kan me goed voorstellen dat je vreselijk tegen die HSG op zag... Ik vind het wel super knap van je dat je nu dan toch op deze manier al zo ver bent gekomen! Nu maar hopen op het gewenste resultaat. En ja, 2,5 jaar ìs ook lang. Wij zijn nu ook ruim 2 jaar bezig en ik heb er ook wel genoeg van zo onderhand...
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
jose81: laten we hopen dat je een positieve test krijgt deze keer!!!! Maar misschien nog even wachten, ik was ook een paar dagen later met mijn menstruatie na de pregnylspuit.
Wilmadonna, weet je nog hoeveel dagen je overtijd was?
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:20 schreef Mariposa het volgende:
Jose, weet je al iets? Ik hoop heel erg op een goed resultaat. Zet 'm op
Hee !! Lang niet gezien/gehoord! Hoe is het met je?
Ik ben nog steeds niet ongesteld...! Ik heb het ziekenhuis gebeld en volgens hen moet ik er een test tegenaan gooien, omdat ik toch al wel ongesteld had moeten zijn zo onderhand... maar ik wil wachten tot woensdag...
ik ben gewoon zó bang om te testen... bah...

[ Bericht 2% gewijzigd door Jose81 op 21-04-2008 18:32:24 ]
  maandag 21 april 2008 @ 21:53:55 #94
61800 Rottdog
pi_58212494
Jose
kan het me zo goed voorstellen
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:01:20 #95
5428 crew  miss_sly
pi_58212731
Jose, snap het goed hoor
Maar als het ziekenhuis het zegt en je al zo ver in je cyclus bent, is een test niet raar. Woensdag is een mooie dag om te testen, bereid je daar gewoon langzaam op voor
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:04:59 #96
5428 crew  miss_sly
pi_58212846
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
miss-sly: oh wat jammer zeg... had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn deze keer.... maar wel fijn dat je meteen verder mag met een nieuwe behandeling. Hier mag dat niet, hier moet er minstens 1 rustmaand tussen zitten omdat het best heftig voor je lichaam is... hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik word in december 40. Het begint dus wel echt mee te tellen, de leeftijd
quote:
ben zooooooooo moe de hele tijd.... komt door de neusspray synarela. Misschien heet het in NL anders?
Heb nog steeds een hele droge vagina van binnen en vrijen doet heel erg pijn... nog meer mensen hier last van??? Als ik weer met de spuiten begin moeten wij ook zelf klussen, dus dat is wel een beetje pijnlijk....
Nu mogen we geen sex hebben (wel met condoom, maar dat doet nog meer pijn) ivm de neusspray.
Kun je geen glijmiddel gebruiken? Sowieso is er glijmiddel dat je kunt gebruiken met condooms, of condooms die al glijmiddel hebben.
En misschien is er ook wel glijmiddel dat je kunt gebruiken dat niet slecht is voor het sperma voor als je voor het echie mag. Het wordt er niet leuker op als het ook nog pijn doet.
  maandag 21 april 2008 @ 22:21:31 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58213411
Jose, wat is het spannend joh. Kan me voorstellen dat je het eng vindt hoor.

Diaan, hier gaan de duimen draaien hoor!
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:25:31 #98
5428 crew  miss_sly
pi_58213531
Diaan, vergeet ik voor jou wat neer te strooien!
Bij deze op een positieve test over een week of 2
pi_58213633
ik zit nu helemaal in een dip. Ik weet het gewoon niet meer. Nog geen spoor van de menstruatie, maar op de één of andere manier zit ik ineens weer een diep dal. Ik geloof er niet in dat het raak zou kunnen zijn, heb heel erg het gevoel van 'volgens mij word ik gelijk ongesteld als ik test, en houden mijn gedachten het nu tegen ofzo'.

Ik heb ook al een paar dagen zere borsten, vooral zonder beha... misschien klinkt dat heel dom, maar vooral dan zijn ze super gevoelig... en ik weet dat natuurlijk wel een teken kàn zijn... maar dan denk ik aan de andere kant 'misschien hoort dit wel bij de pregnyl, dat het nu zo rond de menstruatie zo gevoelig is'.

Je zult al wel in de gaten hebben, dat ik een beetje veel aan het doemdenken ben... ik voel me er echt rot bij. Ik moet gewoon blij zijn dat ik nog niet ongesteld ben... maar oh, wat is het moeilijk om er ook echt in de mogen geloven...

Ik ben ook gewoon moe nu, maar ik moest mijn ei even kwijt voordat ik zo naar bed ga... Morgen misschien wel weer meer nieuws...
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:30:17 #100
5428 crew  miss_sly
pi_58213706
Ow, en bij mij wordt het steeds leuker: mijn beste vriendinnetje heeft morgen de eerste IUI voor een tweede kindje Hoop zo dat het lukt! En als dan mijn zusje en ik de volgende poging ook zwanger worden, zijn we lekker heel lang met z'n drietjes zwanger
  maandag 21 april 2008 @ 22:33:25 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58213856
Oh Jose, meisje toch...
Die zere borsten in combinatie met het feit dat het ziekenhuis zegt dat je toch echt wel mag testen nu...
Maar ik snap dat je het eng vindt... Hopelijk durf je snel te testen en krijg je dan toch eindelijk die superpositieven uitslag.
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:33:51 #102
5428 crew  miss_sly
pi_58213877
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Jose81 het volgende:
ik zit nu helemaal in een dip. Ik weet het gewoon niet meer. Nog geen spoor van de menstruatie, maar op de één of andere manier zit ik ineens weer een diep dal. Ik geloof er niet in dat het raak zou kunnen zijn, heb heel erg het gevoel van 'volgens mij word ik gelijk ongesteld als ik test, en houden mijn gedachten het nu tegen ofzo'.

Ik heb ook al een paar dagen zere borsten, vooral zonder beha... misschien klinkt dat heel dom, maar vooral dan zijn ze super gevoelig... en ik weet dat natuurlijk wel een teken kàn zijn... maar dan denk ik aan de andere kant 'misschien hoort dit wel bij de pregnyl, dat het nu zo rond de menstruatie zo gevoelig is'.

Je zult al wel in de gaten hebben, dat ik een beetje veel aan het doemdenken ben... ik voel me er echt rot bij. Ik moet gewoon blij zijn dat ik nog niet ongesteld ben... maar oh, wat is het moeilijk om er ook echt in de mogen geloven...

Ik ben ook gewoon moe nu, maar ik moest mijn ei even kwijt voordat ik zo naar bed ga... Morgen misschien wel weer meer nieuws...
Jose, lieve meid
Het is al een paar keer gezegd, ook tegen mij omdat ik ook twijfelde daarover, maar de pregnyl heeft echt na bijna 3 weken geen invloed meer! En die pijnlijke borsten, vooral zonder bh, herinner ik me ook van mijn zwangerschap. Vooral als ik 's avonds me uitkleedde om naar bed te gaan en ik deed mijn bh uit dat deed echt pijn
Verder moet je doen waar je je fijn bij voelt. Als je morgen nog niet genoeg zekerheid voelt om te testen, doe je het toch niet? Als je zwanger bent, is de test woensdag of donderdag of vrijdag nog steeds positief! Dus neem je tijd en doe het zoals het goed voelt voor jou

Nu lekker slapen en goed uitrusten!
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:12:32 #103
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58218969
Uuuh.... ik had toch iets minder geduld dan wachten tot woensdag blijkbaar.... en zie hier het resultaat!!!

en daar stonden we dan heerlijk samen te janken in de badkamer met maar één woord 'EIN-DE-LIJK!"
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 07:37:55 #104
5428 crew  miss_sly
pi_58219068
Jose
Wat geweldig
Zo onrtzettend lang op gewacht en daar issie dan: de positieve test

Van harte gefeliciteerd, meid, ook voor je man
pi_58219112
Jose, dat zijn geweldige streepjes zeg
Gefeliciteerd!!!
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:47:10 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58219124
Kippenvel hier!
Gefeliciteerd, Jose81!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:47:14 #107
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58219125
Jose en van harte! ! !
Super!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Jubileum moderator dinsdag 22 april 2008 @ 07:49:50 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58219148
Jose wat geweldig!!! Gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58219198
Jose

Een woord GEWELDIG
pi_58219255
Jose
pi_58219307
Jose... GEFELICITEERD !!!!
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:17:03 #112
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58219349
Jose, wat fijn!!!
Van harte met je zwangerschap! Hopelijk gaat alles voorspoedig en heb je over een kleine 9 maanden een hele lieve beeb in je armen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58219538
Jose wat super!!! Gefeliciteerd!!!!
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:36:03 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58219544
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Dat is nog eens een dikke vette streep zeg!

Oh meid, ik heb het kippevel op mijn benen staan!
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:52:31 #115
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58219745
Jose!!!!!!! Inderdaad, Ein-de-lijk! Maar vooral: Ge-wel-dig! Gefeliciteerd lieve moeder-in-spe!!!!! Ik ben er helemaal ontroert van.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:57:05 #116
114177 Diaan73
pi_58219823
Jose wat geweldig zeg!!! Van harte gefelciteerd en ik krijg er tranen in mn ogen van. Echt super.... Ik hoop dat je een voorbeeldige zwangerschap hebt... als compensatie voor de periode van het proberen zwanger te worden. Ow ik ben zo blij voor je
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:03:01 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58219904
Jose, wat geweldig!!

En nu mag de rest van de vaste posters hier aansluiten in de polonaise achter Jose aan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58219985
Gefeliciteerd Jose. Wat ontzettend goed!
  Moderator dinsdag 22 april 2008 @ 09:09:32 #119
5428 crew  miss_sly
pi_58220000
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:03 schreef E.T. het volgende:
Jose, wat geweldig!!

En nu mag de rest van de vaste posters hier aansluiten in de polonaise achter Jose aan
Het lijkt me geweldig als Z&G dadelijk eens een maand of 9 bevolkt wordt door veel dames uit dit topic
Maar vooralsnog ben ik gewoon blij voor Jose dat ze eindelijk weg kan
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:12:33 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_58220055
Jose ik heb niet helemaal gevolgd welke behandeling je hebt gehad, ik las over pregnyl, is dat het enige?

wat goed joh Ik ben enorm blij voor jullie!!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:16:07 #121
114177 Diaan73
pi_58220122
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het lijkt me geweldig als Z&G dadelijk eens een maand of 9 bevolkt wordt door veel dames uit dit topic
Maar vooralsnog ben ik gewoon blij voor Jose dat ze eindelijk weg kan
Daar sluit ik me bij aan....

Leuk trouwens dat een vriendinnetje van je ook in IUI-traject zit.. in die zin dat jullie evt. gelijk opgaan. Het is natuurlijk op zich niet leuk in een IUI-traject te zitten.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:30:38 #122
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58220405
JOSE wauw echt in een woord GEWELDIG
Echt van harte gefeliciteerd voor jou en je hubby!
pi_58221301
jippie josé!!!! wat heerlijk voor jullie!! al dat wachten beloond! ik wens je een hele voorspoedige en gelukkige zwangerschap!
pi_58222373
Gefeliciteerd Jose! Wat ontzettend fijn voor jullie!
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:18:10 #125
61800 Rottdog
  † In Memoriam † dinsdag 22 april 2008 @ 12:41:39 #126
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58224277
Oh José, wat prachtig!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_58224437
Super José!!! Van harte!!!
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:52:13 #128
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58224491
oooww... dank je wel allemaal... zit op mijn werk, maar ik kan mijn hoofd er helemaal niet bijhouden. Het is zóóó onwerkelijk...

Ja, hup! En nu allemaal achter mij aan naar Z&G!!
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:54:12 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58224535
José, wat super! Proficiat zeg! Heerlijk!!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:54:50 #130
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58224547
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:12 schreef Belana het volgende:
Jose ik heb niet helemaal gevolgd welke behandeling je hebt gehad, ik las over pregnyl, is dat het enige?

wat goed joh Ik ben enorm blij voor jullie!!!
wij zijn 2 jaar en 4 maanden bezig geweest. Eerst een jaar zelf klussen, daarna een jaar Clomid. Dat heeft niet voldoende gewerkt... ik heb één ronde Puregon en Pregnyl gespoten en dus nu (al) zwanger...

...het kàn dus toch gewoon in één keer raak zijn...

Lieve meiden hier, natuurlijk blijf ik jullie hier ook volgen.. ik wil jullie gewoon allemaal heeeeel veel succes wensen en ik hoop dat jullie mij snel volgen...
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:21:18 #131
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58225146
Jose ik vind het echt geweldig! Eindelijk is jullie lange wachten beloond!
Kan je het een beetje bevatten ?

(wat was de reden dat het niet "lukte" bij jullie en je aan de clomid enzo moest? Sorry ben nog niet helemaal thuis hier )
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:30:56 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58225380
Jose81 wat goed, ooh wat fijn na zoveel wachten zo gewenst en eindelijk je 2e streepje
proficiat !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_58225970
JOEHOEHOE!!!! José wat geweldig!
Straks een !!
Daar kom ik wel even mijn lurkstand voor uit
Zwanger na 2 jaar en 4 maanden, dat geeft hoop, daar zit ik nu ook zo'n beetje aan

Geniet van je zwangerschap voor zover je dat kan maar iets zegt me dat jij dat vast heel goed kan!! en hopelijk gaat alls nu gewoon helemaal goed!!
moi moi het leven is mooi
pi_58227061
Jose wat geweldig!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:44:53 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_58227107
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 12:54 schreef Jose81 het volgende:

[..]

wij zijn 2 jaar en 4 maanden bezig geweest. Eerst een jaar zelf klussen, daarna een jaar Clomid. Dat heeft niet voldoende gewerkt... ik heb één ronde Puregon en Pregnyl gespoten en dus nu (al) zwanger...

...het kàn dus toch gewoon in één keer raak zijn...

Lieve meiden hier, natuurlijk blijf ik jullie hier ook volgen.. ik wil jullie gewoon allemaal heeeeel veel succes wensen en ik hoop dat jullie mij snel volgen...
ik weet nog goed dat je hier (in OUD) binnen kwam
ik ben echt reuze blij
stormy waters...
sailin'
pi_58227446
het is echt super, weet het nog zo goed, dat we samen "wachten op het tweede streepje" binnen kwamen....ik was al snel weer vertrokken. maar jullie moesten zo lang wachten
Maar eindelijk is het wachten beloond, het kan niet anders of daar komt een geweldig superkind van!!!

HEEEEEEL ERG ONTZETTEND GEFELICITEERD!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:05:45 #137
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58227580
Gefeliciteerd Jose, wat een heerlijk nieuws!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58229013
Mijn buuf zou hier ook wel eens kunnen verschijnen.... In dat geval...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY BUUF!
pi_58230402
Jose, helemaal super, helemaal geweldig, wauw Wat ontzettend leuk voor jullie!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58233783
jose: GEFELICITEERD !!!! Joehoe!!!!!! Oh wat geweldig meid, al na de eerste injectie poging!!!! Misschien late reaktie en waarschijnlijk heb je er niks meer aan, haha, maar ik kreeg mijn menstruatie na de pregnyl 7 dagen later!
Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed gaat!!!! Laat wel even over 9 maanden weten wat het is geworden he?!!!!

Oh meiden... een dagje niet gekeken en meteen zoveel reakties, hahhaha
Hopelijk lukt het bij ons allemaal ook zo snel mogelijk, zodat we met zijn allen over kunnen stappen naar een ander forum.

pi_58234192
José, ontzettend gefeliciteerd
pi_58235611
Jose, ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat een geweldig nieuws!!!!
pi_58236985
Jose, wat een prachtige streep!

Heel erg gefeliciteerd!!!
pi_58238930
Jose! Wat geweldig goed nieuws!! Lekker genieten!
Ik hoop dat de eerste 12 weekjes hard voorbij vliegen en dat je je geen zorgen hoeft te maken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58242546
Kan niet slapen dus ben even wat topics aan het checken en val helemaal in groot nieuws hier!

Jose, wat geweldig meid, gefeliciteerd!

Eindelijk is het lange (en vaak ongeduldige ) wachten beloond!
Heerlijk dat dit jullie wondermiddel bleek te zijn! Ik zie je snel verschijnen in Z&G.
Ik heb trouwens dezelfde test gebruikt, mijn streepje was veel lichter, heb echt paar keer zitten kijken maar hier is echt geen twijfel over mogelijk!

Ik hoop dat de rest hier je heel snel volgt...
pi_58248689
Jose Eindelijk, wat geweldig meid. Ik ben superblij voor jullie. Geniet er maar goed van

Je vroeg hoe het met mij ging. Eigenlijk gaat het heel erg goed, mijn depressie (want ik denk dat je het zo wel mag noemen) is over en ik krijg het gevoel dat ik weer tot leven gewekt ben. (Lang opblijven, meer sporten en dan niet extreem moe zijn enz)

Pas geleden waren we nog in het ziekenhuis bij de interniste die mij begeleid, we gaan in september toch het bloeddrukmedicijn dat invloed op je hart heeft uit proberen. Eerst kijken we hoe dat gaat en of dat werkt zonder dat mij ritme nog langzamer wordt. Ik hoop dat dat echt gaat werken. Pas als we weten of die medicijnencombo gaat werken, dan ga ik ook pas weer met de pil stoppen.

Als het niet werkt hebben we nog een keuze die we moeten maken, maar die niet makkelijk is. Ik kan dan proberen zwanger te worden met mijn huidige medicijnen (in 2e en 3e trimester absoluut gevaarlijk) en dan op het moment van conceptie direct afbouwen naar de medicijenencombi die ik vorig jaar had. Er is echter wel een onderzoek dat ook ook het eerste trimester de kansen op afwijkingen groter lijken dan wanneer je die medicijnen niet slikt. Bijvoorbeeld 2,7 meer kan op genetische misvormingen, 3,6 keer meer kans op hartafwijkingen en 4,5 keer meer kans op afwijkingen van het centrale zenuwstelsel
Echter aan dat onderzoek (en dat is het enige) zitten wat haken en ogen zeker als je het naar mijn situatie vertaald. We weten nog niet zo goed wat we hiermee moeten doen, voor dat onderzoek er was heeft mijn arts aan meerdere vrouwen dezelfde medicijnen in het eerste trimester voorgeschreven, en bij hun is alles goed gegaan.

We gaan in ieder geval dat onderzoek nog eens goed doorlezen en ik zat te denken om iemand die ik ken te vragen wat die kansberekeningen nou precies inhouden.

Nou ja, toch wel weer een lang verhaal. Ik hoop in ieder geval weer aan het eind van het jaar de derde poging in te gaan
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 13:03:53 #147
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58251816
Jose wat een geweldig nieuws! Ein-de-lijk dat tweede streepje. Echt supernieuws is dit. Ik ben er helemaal hyper van Wat heftig, wat spannend, wat super, wat waanzinnig, wat heerlijk voor jullie. Het is jullie zo gegund
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:20:34 #148
114177 Diaan73
pi_58252162
Even een vraagje.... als je IUI doet en je gebruikt Puregon/Pregnyl.... heb je dan rond je eisprong wel dat lijmachtige slijm?? Ik heb dat nu namelijk niet gehad en ik ben een beetje onzeker of ik wel een eisprong heb gehad. Het zou wel gek zijn als ik geen eisprong zou hebben gehad of niet??
Make love, not war ☮
pi_58254686
Diaan : ik had dat wel met Clomid, maar weet niks van Puregon.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:06:30 #150
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58256307
Mariposa, wat fijn dat je je een stuk beter voelt! Wat dat betreft is het begin er zéker als ik het zo lees! Maar... tjonge... wat een gedoe zeg... wat lijkt het mij een ingewikkelde en lastige situatie waar je in zit. In ieder geval is het fijn dat er toch wel wat vooruitgang te zien is... ik ben heel benieuwd hoe dat volgende medicijn aanslaat en hoe je daarop reageert... ik kan niet meer zeggen dan sterkte!! Ik hoop gewoon dat het voor jullie ook allemaal eens voor de wind zal gaan, zowel op jouw 'lichamelijk' vlak als op zwangerschapsvlak...

Fruppel, waar het bij ons aan lag, was toch echt ikke... ik had geen/zeer onregelmatige eisprong. Met het zaad van bleek toch niet zoveel mis te zijn, al was het geen super kwaliteit... Maar goed, zo zie je maar... ben nu wel zwanger (wat is het toch vreselijk onwerkelijk om te zeggen..!!) van die 'gewone benzine' zoals onze gyn dat eens noemde

Diaan, ik had met de Puregon wel dat draderige slijm twee dagen vóór en de de dag van de ovulatie. Daarna was het ook meteen weg. Ik heb het niet zo gek veel gehad. Ik merkte het vooral na de ontlasting of als ik een hele volle blaas had en dan ging plassen. Ik denk dat je wel een eisprong hebt gehad, hoor! Daar zorgt die Pregnyl echt wel voor! Toen ik het zelf moest gaan gebruiken afgelopen maand, ben ik eens rond gaan neuzen op internet en kwam wel wat reacties tegen van mensen waarbij de Pregnyl niet werkte, maar dan was er ook vaak wel wat mis met de hormoonhuishouding... Als ik jou was zou ik er gewoon vanuit gaan dat het wel heeft gewerkt hoor!! Ik heb ook gedacht 'stel dat ik nou ook zo'n geval ben waar de Pregnyl niet bij werkt...', maar daar heb ik maar niet te lang over na gedacht... en blijkbaar heeft het toch z'n werk wel gedaan

Ik wil nog even zeggen dat ik de reacties hier zo lief en leuk en super en..... gewoon GEWELDIG vind... Dank jullie wel allemaal...

Ik ga er nu vandoor naar het andere topic... maar ik blijf jullie volgen hoor!!! Ik blijf ook gewoon hopen en duimen dat jullie ook snel aan de andere kant zullen komen...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:01:48 #151
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_58257665
Jose, van harte gefeliciteerd meid! Eindelijk!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_58261168
José!!! Ik ben zo blij voor jullie!! Al dat lange wachten eindelijk beloond!

En de rest van de dames ook gauw wegwezen hier!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_58273375
Jose!!!! Wat een geweldig nieuws meid!!! Van harte gefeliciteerd!!!!

zo en nu weer richting ziekenhuis
pi_58282757
Ik voel niets. Geen hormonen geen auw geen kramp
heb ook mijn eisprong niet gevoeld
ik voel helemaal niets
denk dat het mislukt is deze keer
  donderdag 24 april 2008 @ 18:18:13 #155
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58283460
Pffff.... Ik lees hier eigenlijk nooit, dus José, ik ken je alleen maar zijdelings van naam.
Maar meid, de tranen staan in mijn ogen bij je posts.
Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 24 april 2008 @ 18:19:18 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58283485
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Basimah het volgende:
ik voel helemaal niets
Naar he, zo'n onzekerheid.

pi_58284052
Jose, wat fantastisch!!! GEFELICITEERD!!!

Dit goede nieuws geeft hoop voor ons allemaal

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met genieten van je zwangerschap
pi_58284191
quote:
ik voel helemaal niets
Niet de hoop opgeven
pi_58284970
Ik zit ondertussen op dag 45 na m'n eerste clomid. Geen uitblinkende follikel, wel opbouw van baarmoederslijmvlies, maar niet ongesteld geworden. Dus maar aan de duphaston (vandaag dag 9 van de 14). Heb het idee dat dit wel wat met m'n emoties doet, maar zeker weten doe ik het niet. Kan ook met m'n werk te maken hebben.

Ik heb er de pest in dat ik al anderhalve maand bezig ben en nog nul resultaat heb. Ik had gehoopt dat ik toch in ieder geval ongesteld zou worden Nog een week en dan hoop ik toch wel echt ongesteld te zijn...

Er zullen niet veel vrouwen zijn die zo ongeduldig zijn om ongesteld te worden
  Moderator donderdag 24 april 2008 @ 20:00:55 #160
5428 crew  miss_sly
pi_58285898
quote:
ik voel helemaal niets
Basimah, het kan best zijn dat je niet zwanger bent geworden, maar dat je je eisprong niet hebt gevoeld zegt echt helemaal niets! En als je dus wel een eisprong hebt gehad, is dat toch een goed iets? Op welke dag in je cyclus zit je nu?

Niet de moed opgeven hoor
  Moderator donderdag 24 april 2008 @ 20:02:43 #161
5428 crew  miss_sly
pi_58285928
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zit ondertussen op dag 45 na m'n eerste clomid. Geen uitblinkende follikel, wel opbouw van baarmoederslijmvlies, maar niet ongesteld geworden. Dus maar aan de duphaston (vandaag dag 9 van de 14). Heb het idee dat dit wel wat met m'n emoties doet, maar zeker weten doe ik het niet. Kan ook met m'n werk te maken hebben.

Ik heb er de pest in dat ik al anderhalve maand bezig ben en nog nul resultaat heb. Ik had gehoopt dat ik toch in ieder geval ongesteld zou worden Nog een week en dan hoop ik toch wel echt ongesteld te zijn...

Er zullen niet veel vrouwen zijn die zo ongeduldig zijn om ongesteld te worden
Hoeveel mg clomid heb je geslikt?
Vervelend he, dat het niet op lijkt te schieten. Dat duphaston iets met je emoties doet, geloof ik zeker, want ik had daar ook last van. Word je niet pas ongesteld een paar dagen nadat je de laatste duphaston hebt geslikt?
pi_58286784
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoeveel mg clomid heb je geslikt?
Vervelend he, dat het niet op lijkt te schieten. Dat duphaston iets met je emoties doet, geloof ik zeker, want ik had daar ook last van. Word je niet pas ongesteld een paar dagen nadat je de laatste duphaston hebt geslikt?
Ik heb 50 mg geslikt. De 2x50 voor de volgende keer heb ik al in huis

Volgende week dinsdag is de laatste dag duphaston. Dan hoop ik op donderdag of vrijdag toch wel wat te merken. Ik kan niets anders doen dan afwachten en niet te veel erbij stil staan
  donderdag 24 april 2008 @ 20:46:14 #163
61800 Rottdog
pi_58286819
En ja hoor hier kwamen ze gisteren weer met zwaar geschut
  Moderator donderdag 24 april 2008 @ 20:50:19 #164
5428 crew  miss_sly
pi_58286931
He Rottdog, wat balen weer het schiet ook niet op voor jullie he?

CrazyPrincess ik denk dat je inderdaad eind van de week ongeveer ongesteld wordt. Maar schrik niet als dat niet zo is, want duphaston legt niet je cyclus stil en een eisprong is zelfs nog mogelijk.

100 mg doet het bij mij erg goed. Ik hoop dat dat voor jou ook de goede dosis is
pi_58287237
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Rottdog het volgende:
En ja hoor hier kwamen ze gisteren weer met zwaar geschut
Wat bedoel je met zwaar geschut?
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef miss_sly het volgende:
He Rottdog, wat balen weer het schiet ook niet op voor jullie he?

CrazyPrincess ik denk dat je inderdaad eind van de week ongeveer ongesteld wordt. Maar schrik niet als dat niet zo is, want duphaston legt niet je cyclus stil en een eisprong is zelfs nog mogelijk.

100 mg doet het bij mij erg goed. Ik hoop dat dat voor jou ook de goede dosis is
Dat wist ik niet... Maar ik vermoed dat ik gewoon ongesteld zal worden. Het zou me verbazen als er ineens wel een follikel gegroeid zou zijn. Maar je weet maar nooit he

Ik denk dat de 2x50 bij mij ook wel gaat werken. Bij de eerste gebeurde wel iets, maar gewoon net niet genoeg.
  donderdag 24 april 2008 @ 21:07:32 #166
114177 Diaan73
pi_58287361
Rottdog het lukt ook maar niet bij jullie.. dikke knuffel
Make love, not war ☮
  donderdag 24 april 2008 @ 21:18:32 #167
61800 Rottdog
pi_58287655
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef CrazyPrincess het volgende:

Wat bedoel je met zwaar geschut?
Mijn ongesteldheid die inslaat als een bom
  donderdag 24 april 2008 @ 21:24:53 #168
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_58287838
Jose!! Eeeeeeeeindelijk!! Wat helemaal fantastisch voor je zeg!! Gefeliciteerd!!
pi_58287871
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:18 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Mijn ongesteldheid die inslaat als een bom
Owh, hahaha, mooie metafoor

Leuke icon btw
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:50:42 #170
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58297450
Rottdog wat klote zeg!

Hier lijkt het erop dat ik nu toch echt ongesteld ga worden, 3 dagen overtijd.
Wat een stom gedoe weer! Mijn cyclus is echt een beetje van slag, hoop dat dit snel weer regelmatig word.
pi_58302871
ik zit nog te wachten op mijn zwaar geschut... haha
moet het rond deze periode krijgen, en ik hoop dat ook echt, want de 7e mei moet ik weer met de benen wijd gaan liggen en dat kan dus niet als ik nog ongesteld ben...
Ik wil gewoon dat ik vanaf de 7e weer mag beginnen met de puregon injecties...

fruppel: die van mij is nu ook verstoord, maar dat komt door de behandelingen...
pi_58317881
Een kleine *hiep hoi* hier. Vanmorgen een heel voorzichtig begin van ongesteldheid gemerkt. Ik vertrouw erop dat het door gaat zetten
pi_58339339
Oh wat zijn we hier stil geworden zeg.
Ik zit ook nog steeds in mijn wachtdagen (nog minimaal een week voor ik mag testen)
De tijd kruipt voorbij, echt heel traag maar er komen nu allerlei dagen aan met afleiding.
Aan mijn lichaam kan ik niets afleiden maar ik hoop natuurlijk elke dag op een positieve test volgende week.
  zondag 27 april 2008 @ 19:54:46 #174
114177 Diaan73
pi_58344998
Inderdaad stilletjes hier... ik vind juist de tijd snel voorbij gaan. Ik merk dat ik erg op wat ik voel in mn lichaam... heb pijn in de liezen en gevoelige/zere borsten al een paar dagen. Maar dat is wel erg vroeg haha, ik wacht gewoon verder af.

miss_sly, hoe is het met jou?
Make love, not war ☮
pi_58348068
nog steeds niet ongesteld... had het vandaag toch wel moeten worden... erge pijnlijke borsten en ik MOET chocolade hebben, dus ik zal binnenkort wel ongesteld worden.
Hopelijk heb ik het ruim voor de 7e, want dan kan ik gewoon op controle komen in het ziekenhuis en hopelijk dan weer beginnen met de puregon injecties...
wachten is voor mij erg moeilijk merk ik, haha

Vraagje: neemt iedereen hier al foliumzuur (ik wel) en wat laat je? Drink je bijvoorbeeld geen cola en koffie meer, en welke thee is beter??? Ik drink nu groene of witte thee, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt met het coffeine gedeelte... iemand goede tips???
pi_58348505
Ik doe nu nog helemaal niets anders. Ik drink gewone thee (aardbei) maar koffie drink ik eens per week een kopje, alchohol is het enige dat ik laat staan.
Geen folium voor mij nog dan zou ik dat onafgebroken moeten gebruiken de laatste anderhalf jaar
  zondag 27 april 2008 @ 22:51:01 #177
61800 Rottdog
pi_58348673
Wel foliumzuur al meer als 2 jaar en voor de rest let ik nergens op

Eet normaal en drinkt geen alcohol (is niet mijn ding) leef gezond that's it.
  Moderator zondag 27 april 2008 @ 22:55:48 #178
5428 crew  miss_sly
pi_58348767
Spannend Diaan! Al bijna de eerste wachtweek voorbij

wilmadonna, hoop dat het snel doorzet en je de 7e kunt beginnen met de injecties.

Hier gaat het zijn gangetje. Gisteren laatste dosis clomid weggewerkt en dinsdag CD10 de eerste meting weer.

Ik slik al zeker wel een jaar foliumzuur. Het kan geen kwaad als je niet zwanger bent en het wordt gewoon al aangeraden te starten voor je zwanger bent. Dus iedere ochtend slik ik een pilletje. Verder ga ik meestal vanaf de eerste meting weer in de zwanger-worden modus: geen sigaretten, geen alcohol, geen filet of ander rauw vlees, maximaal 1 kop koffie met cafeine per dag en gezond groenten en fruit eten. Dat hou ik vol tot de dag dat ik weer ongesteld ben, en dan neem ik het er eventjes weer van tot de eerste meting
Deze poging is het een dag later, want ik wil nog wel een beetje van Koniginnedag genieten
pi_58352819
ben vannacht dan toch eindelijk ongesteld geworden, dus ik kan de 7e naar het ziekenhuis, gelukkig!

Ik rook niet en drink ook geen alchohol, en koffie drink ik de laatste tijd niet meer.. wel thee.
En ja, soms ook cola.... cola zero... Rauw vlees eet ik zowieso niet... maar wat bedoel je met filet? Bedoel je kipfilet????
Krijgen jullie daar trouwens info over tijdens de ziekenhuis bezoeken, wat je wel en niet mag eten?
Foliumzuur begin ik te slikken steeds als ik met de neusspray begin (zo'n drie weken voor de injecties).

30 april hebben we hier het valborgsfeest, dan worden er overal hele grote kampvuren aangestoken met een vuurwerkshow erachter aan. We vieren dan dat de donkere winterperiode achter de rug is en verwelkomen we de lente en zomer en het licht. Is altijd erg gezellig en als je zo met alle mensen samen bent heerst er een warm gevoel. Heb ik toch nog een beetje Koninginnedag gevoel, haha

miss_sly: sterkte dinsdag!!!
  maandag 28 april 2008 @ 08:47:07 #180
114177 Diaan73
pi_58353025
Ja inderdaad de eerste wachtweek voorbij... en dat ging eigenlijk best snel.

Ik slik nou ja als ik het niet vergeet elke dag foliumzuur maar verder eet en drink ik normaal. Ik rook ook niet, af en toe drink ik wel gewoon alcohol, ik eet ook zoiezo geen rauw vlees en filet americain (die filet bedoelde miss_sly) en drink ook helemaal geen koffie. Zolang ik geen positieve test heb, wil ik normaal leven/eten/drinken. Op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben, ga ik me pas aanpassen. De vorige zwangerschap wist ik pas na 8 weken dat ik zwanger was..... en dat is ook gewoon goed gegaan. Ik wil niet dat het zwanger worden teveel mijn leven gaat beheersen, ik vind het al veel nu we met IUI bezig zijn.

Vanmiddag trouwens uitgangsecho...

Wilmadonna wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden en dat je de 7e naar het ziekenhuis kan. Ik vind het toch maar ingewikkeld hoe dat bij jou gaat

Spannend morgen miss_sly!!
Make love, not war ☮
pi_58353900
Ik let er eigenlijk helemaal niet op wat ik eet. Ik eet gewoon zo gezond mogelijk (net als altijd) maar eet ook gerust wel eens filet oid als dat zo uitkomt. En ik drink ook net als altijd, dwz soms ook in het weekend wel wat te veel. Ik weet dat dat wel invloed kan hebben maar ik heb geen zin om al die tijd m’n leven zo verschrikkelijk aan te passen en zo bewust bezig te zijn met het feit dat ik een kind wil. Dan zou ik dus bijna 3 jaar geleden al gestopt moeten zijn met drinken en had ik al die tijd al foliumzuur moeten slikken, dat gaat me een beetje ver. Zodra ik zwanger ben dan zal ik m’n eet- en drinkpatroon wel aanpassen Overigens begin ik soms ook wel eens met foliumzuur als ik een beetje een goed gevoel heb bij m’n cyclus maar de laatste tijd voel ik vanaf mijn eisprong altijd zo’n beetje de ongesteldheidssymptomen al weer aankomen en laat ik die pilletjes dus maar zitten….
moi moi het leven is mooi
pi_58355908
Diaan73: Wat gaan ze bekijken op de uitgangsecho ? Kunnen ze daar iets op zien ?
  maandag 28 april 2008 @ 11:47:44 #183
114177 Diaan73
pi_58356344
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Basimah het volgende:
Diaan73: Wat gaan ze bekijken op de uitgangsecho ? Kunnen ze daar iets op zien ?
Ze kunnen helaas niet zien of je zwanger bent. Ze willen kijken of de eistokken e.d. rustig zijn zodat je - als je ongi wordt - meteen weer kunt beginnen. Bij ons doen ze die echo dus 10 dagen na de Pregnyl... ik krijg dan ook meteen weer medicijnen mee voor een evt. nieuwe ronde. Daarna pas weer echo op CD9, 10 of 11.
Make love, not war ☮
pi_58356804
maar je gaat helemaal geen nieuwe medicijnen gebruiken, wij gaan volgende week alleibei goed nieuws krijgen.
Ik ga niet weg zonder je
  maandag 28 april 2008 @ 12:15:05 #185
114177 Diaan73
pi_58356872
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:10 schreef Basimah het volgende:
maar je gaat helemaal geen nieuwe medicijnen gebruiken, wij gaan volgende week alleibei goed nieuws krijgen.
Ik ga niet weg zonder je
dat is lief van je..... ik hoop het ook van harte, maar uit zelfbescherming ga ik er gewoon vanuit dat er een nieuwe ronde komt.... Ik ga trouwens ook niet weg zonder jou...

@crazy princess... is het doorgezet??
Make love, not war ☮
  maandag 28 april 2008 @ 15:46:42 #186
114177 Diaan73
pi_58360747
En weer terug.... alles zag er rustig uit.... dus als ik ongi word, kan ik meteen door. Wel met een hogere dosering omdat ze toch wel graag wilde dat ik 2 eitjes zou produceren.
Make love, not war ☮
pi_58363070
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Diaan73 het volgende:

dat is lief van je..... ik hoop het ook van harte, maar uit zelfbescherming ga ik er gewoon vanuit dat er een nieuwe ronde komt.... Ik ga trouwens ook niet weg zonder jou...

En toch heb ik wel dat kleine beetje hoop. Ook zelfbescherming aan de ene kant aan de andere kant ben ik gewoon positief ingesteld.
Was het maar niet zo dubbel allemaal
  maandag 28 april 2008 @ 19:09:09 #188
114177 Diaan73
pi_58364484
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:56 schreef Basimah het volgende:

[..]

En toch heb ik wel dat kleine beetje hoop. Ook zelfbescherming aan de ene kant aan de andere kant ben ik gewoon positief ingesteld.
Was het maar niet zo dubbel allemaal
Hoop heb ik ook nog steeds hoor, hoop doet leven en ik ben ook een positief ingesteld persoon maar met zwanger worden een beetje negatiever.
Make love, not war ☮
pi_58366465
@ wilmadonna > mooi zo van je ongesteldheid! En dat feest klinkt goed. Ik hoop dat het bij jou mooier weer is dan het hier dreigt te worden op Koninginnedag

@ Diaan > Het is doorgezet Geen heftige ongesteldheid, maar wel echt een echte Vandaag met clomid begonnen. Weet niet wat er mis ging, maar ik slikte de pil vanmorgen door en proefde daarbij hoe die pil smaakt. Ik ging echt letterlijk bijna over m'n nek Vanavond ging beter, pil was in een keer weg.
En mooi dat alles er rustig uitzag bij jou. Dat geeft hoop

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 28-04-2008 20:46:59 ]
  Moderator dinsdag 29 april 2008 @ 09:23:46 #190
5428 crew  miss_sly
pi_58374932
Net terug van de CD10 meting. Nog niets te zien, maar dat is iedere keer zo. Zaterdagochtend terug.

Meteen even over de laparascopie gesproken. Moest ik met afdeling opname bellen, wat ik dus maar meteen even gedaan heb. Ik dacht: kunnen ze me vast op de wachtlijst zetten, want die is er natuurlijk ook weer. Dat doen ze dus niet, want de 3e IUI kan natuurlijk ook lukken. Pas als die mislukt is, kun je bellen voor een afspraak voor de laparascopie. En daarvoor is de wachtlijst maximaal 3 maanden. Ze proberen het binnen 1 of 2 maanden te plannen, maar 3 maanden moet zeker lukken...3 maanden, dat wil zeggen augustus En in de tussentijd dus geen IUI ofzo...voel me nu echt voor het eerst sinds lang nogal Een dipje waarschijnlijk ook door de hormonen waardoor ik het even niet zie zitten. Dadelijk een heel jaar weggegooid aan iets dat toch niet lukt.

Moeten ze me in de tussentijd toch maar clomid geven, zodat we het nog zelf kunnen proberen...

Bah
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:55:05 #191
114177 Diaan73
pi_58375397
Jeetje miss_sly... wat stom zeg. Ze kunnen je toch op de wachtijst zetten en als het toch lukt weer vanaf halen? Wat belachelijk zeg.... Ik kan me zo goed voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt en in een dipje zit...

Hopelijk heb je in ieder geval zaterdag een mooi eitje en gaat deze IUI gewoon lukken, dan heb je de hele laparoscopie niet nodig. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_58376139
Wat een enorme tijd wachten
Ik zou mij ook verloren voelen in dat jaar hoor
Ik hoop dat het lukt om de moed weer te hervinden
pi_58377575
Nog vijf dagen afwachten voor ik kan testen. Velen doen al een eerste test op 10 dagen hoorde ik, theoretisch gezien moet dat kunnen maar ik wil neit te vroeg blij worden. Daarnaast kan ik na 18 dagen vanaf de pregnyl pas in het ziekenhuis komen voor een bloedtest.
Ik doe dus gewoon zondag de test dat is 16 dagen na de pregnyl en dus 14 dagen na eisprong. Dan kan ik maandag altijd nog bellen naar het ziekenhuis.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:12:05 #194
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58377800
Wat Diaan ook zegt, zo stom dat ze je niet alvast op de wachtlijst plaatsen miss_sly! Overal wordt rekening gehouden met je leeftijd, en nu totaal niet!
Het lijkt me geweldig om met jou en Diaan (en natuurlijk ook de rest) tegelijk in Z&G te kunnen posten
pi_58377928
Ja mij ook Marie79 maar ook als ik in Z&G kom dan blijf ik hier posten. Ik vind dat iedereen die hier is alle support verdient want tjee wat is die weg lang zegggg. Ene moment vol met moed het andere moment dan is alles zwart
en dat soms allemaal tegelijk.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:31:38 #196
114177 Diaan73
pi_58378166
Basimah dat je zo snel al gaat testen... ik heb een bloedhekel aan testen haha, van het ziekenhuis mag ik pas op dag 17 na de inseminatie testen... voor mezelf heb ik dat al bijgesteld naar minimaal dag 18.

Marie dat zou wel erg leuk zijn
Make love, not war ☮
pi_58378314
Ik test op dag 14. Ik heb geen hekel aan testen want de uitslag kan ik toch niet veranderen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:44:29 #198
114177 Diaan73
pi_58378364
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:40 schreef Basimah het volgende:
Ik test op dag 14. Ik heb geen hekel aan testen want de uitslag kan ik toch niet veranderen.
Dat is waar, maar je kunt net op dag 15 ongi worden,dan hoef je niet meer te testen. En aangezien ik wel vaker langere cyclussen heb gehad, wacht ik zoiezo wat langer met testen.
Make love, not war ☮
pi_58378989
Ik heb geen cyclus Dus ik zou niet weten of het te vroeg is of niet, maar het is natuurlijk wel een eerste indicatie en ik ben liever daarop zo vroeg mogelijk berekend

(ik wil gewoon een plan A - B - C kunnen maken)
  Moderator dinsdag 29 april 2008 @ 13:35:40 #200
5428 crew  miss_sly
pi_58379459
Ik had net mijn zusje aan de telefoon, die ook helemaal verontwaardigd en vol onbegrip was over weer een wachtlijst. Ze vroeg waarom ik niet toch terug ga naar de kliniek waar ik 10 jaar geleden ook liep en waar zij heengaat. Het is wel ver (120 km vanaf Amsterdam), maar ik weet dat de gyneacologen heel fijn zijn, de resultaten zijn daar goed, en het is ene kliniek puur gericht op vruchtbaarheidsbehandelingen, verder helemaal niets! Mijn zusje heeft er 2 kindjes van, mijn beste vriendinnetje ook 1.

Ik ga er eens over denken en ze een mailtje sturen denk ik.

Marie, ik zou erg graag een tijdje met jou in Z&G wandelen! For now ben ik gewoon erg blij voor je dat jij er al zit en dat alles goed is
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:39:47 #201
114177 Diaan73
pi_58380716
Basimah, als het goed is, heb je nu toch wel een soort van cyclus? Ik ben helemaal niet bezig met plannen, just wait and see.

miss_sly, ik zou ook mailen/bellen als ik jou was hoor. Wel lastig die afstand, maar kun je dan niet de metingen in een ziekenhuis in de buurt blijven doen?
Make love, not war ☮
pi_58380952
Diaan73 : Ja wel een cyclus maar geen idee van hoelang, of dat het 10 dagen is of 12 of langer. Maar de Gyn had gezegd na 14 dagen testen en als het positief is dan een afspraak maken voor 4 dagen erna voor een bloedtest.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:05:24 #203
114177 Diaan73
pi_58381183
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Basimah het volgende:
Diaan73 : Ja wel een cyclus maar geen idee van hoelang, of dat het 10 dagen is of 12 of langer. Maar de Gyn had gezegd na 14 dagen testen en als het positief is dan een afspraak maken voor 4 dagen erna voor een bloedtest.
Okay, dat is wel duidelijke taal!! Alvast heel veel succes zondag!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:31:06 #204
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58386264
Miss_Sly, wat stom zeg! Ik vind het ook belachelijk dat je steeds met die wachtlijsten te maken hebt... ik kan me goed voorstellen dat je augustus nog erg ver weg vindt, want dat is ook zo... vooral inderdaad in verband met je leeftijd. Maar ja... regels zijn regels en helaas kun je daar meestal niet al te veel aan veranderen.

Hopelijk kan die andere kliniek wat voor je betekenen... want dat klinkt toch wel erg goed!!

Basimah, ik ben benieuwd of je een positieve test gaat krijgen. Ben je niet bang dat je een negatieve test krijgt doordat je simpelweg te vroeg test? Het kàn je een hoop verdriet/teleurstelling besparen... Maar goed, je moet doen waar je je goed bij voelt...
pi_58387008
@ Miss_Sly > Belachelijk zeg. Je mag toch wel verwachten dat ze snappen dat elke maand langer wachten er een te veel is... Alsof je voor de lol op een wachtlijst wilt staan

@ Basimah > Spannend! Ik ga voor je duimen
pi_58388071
Jose81: ik ga er niet vanuit dat 14 dagen te vroeg is. Mijn gyn heeft gezegd na 14 dagen dus dan hou ik mij daar aan. En tsja teleurstelling is natuurlijk altijd vervelend maar ik zal daar toch doorheen moeten dan.
ik heb de 50000 eenheden versie gehad trouwens.
pi_58389795
nou ja zeg, dat je zo lang moet wachten.... dat ze niet meteen gewoon jou op de lijst automatisch plaatsen snap ik niet, je bent toch al een tijd bezig en dan zou jij ineens weer moeten wachten... raar hoor

misschien is het bij mij anders omdat ik van 1994 tot en met 2005 niet ongesteld meer was... het is in augustus 2005 spontaan weer teruggekomen. En hier zijn natuurlijk weer andere regels dan in NL. Hier geen wachtlijsten namelijk... maar zo'n behandeling met puregon en pregnyl duurt bij mij dan ook wel veel langer dan bij jullie, omdat ik ook eerst 3 weken die neusspray moet gebruiken en na de pregnyl nog 20 dagen lang de vaginale capsules. Ik mag ook pas 3 weken na de pregnylspuit testen.
wel heb ik heel vaak inwendige controles...

Vandaag een ***dag gehad want de zoon van mijn man (17 jaar inmiddels) ligt in het ziekenhuis, hij heeft diabetici vanaf zijn 5e en vandaag was het goed mis. Bijna dood zelfs, dus ik ben helemaal op...
Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar het kan zijn dat hij een week in het ziekenhuis moet blijven.
Geen feest voor ons dus morgenavond (de grote kampvuren hier).... want dan zitten we weer in het ziekenhuis.
Probeer me rustig te houden en niet al te veel op te stressen... kan ik er nu niet bijhebben, ben al helemaal gebroken steeds door die neusspray... (moe, ik ga vaak 's middags even op bed liggen)

Nou, ik duim voor jullie meiden... hopelijk gaan jullie snel naar het andere forum... hoe heet dat eigenlijk precies? Altijd makkelijk om te weten mocht het lukken
pi_58405650
is er vandaag niemand online???
pi_58405729
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef wilmadonna het volgende:
Vandaag een ***dag gehad want de zoon van mijn man (17 jaar inmiddels) ligt in het ziekenhuis, hij heeft diabetici vanaf zijn 5e en vandaag was het goed mis. Bijna dood zelfs, dus ik ben helemaal op...
Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar het kan zijn dat hij een week in het ziekenhuis moet blijven.
Geen feest voor ons dus morgenavond (de grote kampvuren hier).... want dan zitten we weer in het ziekenhuis.
Probeer me rustig te houden en niet al te veel op te stressen... kan ik er nu niet bijhebben, ben al helemaal gebroken steeds door die neusspray... (moe, ik ga vaak 's middags even op bed liggen)

Nou, ik duim voor jullie meiden... hopelijk gaan jullie snel naar het andere forum... hoe heet dat eigenlijk precies? Altijd makkelijk om te weten mocht het lukken
Heel veel sterkte...

Ik heb vandaag allerlei dozen die in de kelder stonden uitgemest en kwam een baby T-shirtje tegen wat waarschijnlijk nog door mij is gedragen. Ik zie het maar als teken dat ik op korte termijn zwanger ben
pi_58406514
dank je CrazyPrincess!

Ja, dat is gewoon een teken!!!! We hopen er gewoon op!!!!
pi_58406661
Heel veel sterkte Wilmadonna ik hoop dat je snel beter nieuws gaat krijgen
Ik ben er helemaal stil van.
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:04:42 #212
114177 Diaan73
pi_58411142
Jeetje wilmadonna dat is schrikken zeg... heel veel sterkte.

Dat andere topic heet zwangerschap en geboorte.

Ik vind trouwens dat ze het bij jullie wel omslachtig doen, maar daar zal wel een reden voor zijn.
Make love, not war ☮
pi_58423535
Ik heb een dag
Eergisteren een financiele tegenvaller gehad dus nu bedenken 'hoe lossen we dat nu weer op'.
Daarnaast lijkt het wel of er een olifant op mijn blaas ligt de hele dag
Zou het blaasontsteking zijn ?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 08:31:44 #214
114177 Diaan73
pi_58430316
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 21:19 schreef Basimah het volgende:
Ik heb een dag
Eergisteren een financiele tegenvaller gehad dus nu bedenken 'hoe lossen we dat nu weer op'.
Daarnaast lijkt het wel of er een olifant op mijn blaas ligt de hele dag
Zou het blaasontsteking zijn ?
Ik herken die financiele tegenvaller, die heb ik vorige week gehad en dan kun je even flink van uit je hum zijn. Hopelijk vinden jullie een goede oplossing...

Ja hoor een blaasontsteking heb je ook pijn bij het plassen?
Make love, not war ☮
pi_58431221
Nee geen pijn alleen maar alsof er de hele dag iets heel zwaars bovenop mijn blaas ligt.
Dus ik moet de hele dag plassen, althans ik denk dat, en dan ga ik naar de wc en dan niets.
Nou na een keer of vier voor janmetdekorteachternaam heen en weer lopen had ik dat ook wel bekeken
pi_58432521
Ik heb inmiddels een paar druppeltjes bloed althans een minivlekje
nu wachten tot het doorzet
Het is donkerrood en nu zegt mijn GYN altijd dat het pas echt geldt als het helderrood spul is geworden

[ Bericht 35% gewijzigd door Basimah op 02-05-2008 13:31:44 ]
pi_58432797
'stiefzoon' is inmiddels uit het ziekenhuis en bij ons thuis, maar hij moet erg rustig aandoen... bloedsuikerspiegel stijgt alweer....

basimah ga voor de zekerheid met je plas in een potje naar je huisarts!
Hopelijk kunnen jullie je financiele tegenvaller snel oplossen.

ja Diaan... het is wel omslachtig bij ons.... ze doen alles volgens het boekje... maar ja, het is wel goed in ieder geval. Gisteren zo'n lief klein poepie zien liggen in een wiegje in het ziekenhuis... ach, ik kreeg het er meteen moeilijk mee.... ik zou het zo uit het wiegje willen halen en in mijn armen willen hebben...

Hoe zit dat bij jullie eigenlijk? Als jullie een babietje zien of als er iemand uit jullie omgeving een baby heeft gekregen? Ik heb het er altijd moeilijk mee.... ik vind het voor de kennis dan heel erg leuk, maar ik heb dan toch wel gemengde gevoelens erbij... ook moet ik dan vaak huilen als ik thuis kom...
Had het er dus wel even moeilijk mee toen ik gisteren dat poepie zag liggen hoor!
pi_58433213
Ik doe zondag zelf een test het kan innestelingsbloed zijn, maar goed, laten ik maar uit gaan van het ergste. Ik denk niet dat het gelukt is gezien de klachten die ik heb, hopelijk kan ik snel met een nieuwe poging beginnen (het liefste komende week nog want dan red ik deze poging nog net voor ik aan mijn nieuwe baan (moet) beginnen)

Ik heb het daar ook moeilijk mee. Vooral omdat juist die mensen zeggen 'voor jou komt het ooit ook nog wel'. Ik ben niet jaloers aangelegd maar het voelt heel dubbel en soms denk ik weleens waarom verdien jij het wel en ik niet. Ik huil er niet om maar ik voel mij soms wel een beetje grrrrr er door.
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 00:01:12 #219
5428 crew  miss_sly
pi_58447003
Ik heb het er normaalgesproken niet moeilijk mee. Mijn blijdschap voor anderen staat gelukkig helemaal los van het al dan niet lukken bij ons. Ik heb ook geen gevoel van oneerlijk of onrechtvaardig; wanneer is het dan wel eerlijk en rechtvaardg? Het is....meer kun je er niet van zeggen.

Op dit moment heb ik het echter wel even moeilijk. Het is inmiddels 3 mei. 21 mei was de uitgerekende datum. Volgende week zou de laatste moederdag zijn dat ik geen moeder zou zijn, of misschien zou het wel mijn eerste moederdag zijn. Ik zou nu zwangerschapsverlof moeten hebben en met een dikke buik rondlopen en aftellen naar de bevalling, nieuwsgierig naar dat kindje in mijn buik.

Niks van dit alles, en momenteel voel ik me daar best verdrietig om.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 07:19:52 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58450285
Miss_sly Kan me heel goed voorstellen dat je je daar verdrietig door voelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_58450448
Oh Miss-sly.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:27:08 #222
114177 Diaan73
pi_58451146
Basimah hoe is het vandaag?

wilmadonna wat fijn dat je stiefzoon weer thuis is en het beter met hem gaat. Een zorg minder. Ik heb geen problemen met babies, ik vind het veel moeilijker om te horen dat iemand zwanger is. Want dat is wat ik wil... een mooie positieve test en dito echo. Binnenkort word ik weer tante en dat vind ik ook echt super.

miss_sly ik kan me het zo goed voorstellen... ik heb ook ooit een miskraam gehad en de uitgerekende datum vergeet je nooit meer. Ik hoop zo voor je dat deze maand je weer vreugde kan brengen
Hoe was de meting vanmorgen?
Make love, not war ☮
pi_58451293
Ik heb gelukkig wel een paar uur geslapen want ik was compleet energieloos geworden. Ik ga vandaag boodschappen doen en wat afleiding zoeken. Morgen de test maar ik weet nu voor 90% zeker dat die negatief gaat zijn, maar goed, je mag de hoop niet verliezen.
Maandag ga ik gelijk bellen hoe het nu aan te pakken want ik wil deze maand wel een nieuwe poging doen. Alhoewel de pijn in mijn liezen mij vertelt dat mijn eierstokken niet rustig zijn op het moment.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:36:25 #224
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58451845
miss_sly
Basimah
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:59:38 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58452155
Oh miss_sly, ik kan me voorstellen dat het even flink slikken is hoor...

Basimah
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:10:29 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_58452293
ach miss sly, ik vind het rot! ik kan me erg inleven in hoe je je nu voelt. bah.

stormy waters...
sailin'
pi_58454027
oh wat een verdriet hier weer allemaal... niet leuk...
ik wou dat ik iets positiefs kon schrijven, maar dat lukt me helaas niet...
Laten we gewoon hopen dat we allemaal snel weg zijn van dit forum en overgaan naar het andere!!!

sterkte basimah en miss_sly.. en ook alle andere natuurlijk!
pi_58454562
voor Miss Sly....
pi_58455136
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
pi_58455325
Miss Sly en Basimah, voor allebei een dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 16:18:51 #231
5428 crew  miss_sly
pi_58455693
lief allemaal

Het zijn gewoon lastige dagen nu, het is best confronterend. Ik ben eigenlijk niet van het vluchten, maar ik geloof dat we een geslaagde poging hebben gedaan om moederdag volgende week uit de weg te gaan. Jammer voor de beide moeders, maar het is dit jaar even niet anders.
Door de clomid ben ik ook nogal aangekomen en mijn leuke kleren van vorige voorjaar/zomer zitten gewoon niet meer mooi, voor zover ze nog passen. En als het dan mooi weer begint te worden, is dat ook niet echt leuk.

Kortom, alle ingredienten voor een dipje.

Maar:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mm en dat al op dag 14
Maandag moet ik de pregnyl zetten, ik word nog gebeld over het tijdstip en dan hoor ik ook meteen hoe laat woensdag de IUI is.
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 16:21:21 #232
5428 crew  miss_sly
pi_58455732
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
Basimah, wat kl*te
Menstruatie opwekken hoeft niet, want je bent nu toch ongesteld? Dus wat dat betreft zou duphaston ofzo nu niet nodig zijn. Ik weet alleen niet of ze in het ziekenhuis meteen door willen gaan of een maand rust willen. Dat is meer afhankelijk van het protocol, denk ik.
pi_58456922
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mm en dat al op dag 14
Mooi, goed om te horen! Wie weet gaat deze poging wel voor een hele mooi 2e streepje zorgen zo rond 21 mei, het is jullie van harte gegund!
  zondag 4 mei 2008 @ 09:42:24 #234
114177 Diaan73
pi_58467213
Basimah, wat balen zeg.... en wat miss_sly zegt, als je gewoon ongesteld bent geworden, hoef je geen duphaston te gebruiken en zou je evt. meteen door kunnen mits je uitgangsecho natuurlijk goed is. Hier in het ziekenhuis gaan ze gewoon door....

miss_sly wat een mooi resultaat, 2 eitjes van 16 mm super zeg en a.s. woensdag alweer de inseminatie, de tijd gaat snel. Het zou wel helemaal geweldig zijn om rond de 21e een heel mooi 2e streepje te hebben.
Make love, not war ☮
pi_58467355
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)

Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
  zondag 4 mei 2008 @ 10:07:57 #236
114177 Diaan73
pi_58467420
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:00 schreef Basimah het volgende:
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)

Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
Toch nog getest? In ieder geval sterkte en vandaag mag je lekker sippen!!
Make love, not war ☮
  zondag 4 mei 2008 @ 10:25:57 #237
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58467623
Voor Basimah nog een keer een en je mag sippen hoor! En balen

miss_sly, voor jou 2 streepjes hoor deze keer over 2 weekjes
  zondag 4 mei 2008 @ 12:15:35 #238
186094 Floria
Ghost of shark
pi_58468958
Ha lieve allemaal,
Een x aantal weken geleden plaatste ik hier nog wel eens berichtje maar omdat ik er helemaal door heen zat en eigenlijk wilde stoppen met de hormoonbehandelingen en het allemaal klote vond en kinderen tóch stom waren (tsja je bedenkt wat door die zelfbescherming) ben ik gestopt met schrijven.
Deze laatste Clomid behandeling 100MG leek niet aan te slaan, vreemde temp, mega buikpijnen; ellende.

En ik dacht dat ik het gewoon niet kon, twee streepjes plassen maar gister was het dan raak: zwanger! De digitale clearblue zegt zwanger en de streepjes van die test knallen je tegemoed. Ik ga me geen zorgen maken, elke dag ben ik verder dan ik ooit was en dat koester ik.
Voor de statestieken: 3x 50mg Clomid en de 1e x 100mg was het raak.

Ik wens iedereen die het nog zó hard aan het proberen is waanzinnig veel succes en hoop dat jullie die tranen van geluk ook snel mee mogen maken.

Floria
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 12:19:12 #239
5428 crew  miss_sly
pi_58469021
Floria, wat een fijne verrassing! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt
pi_58469289
Floria, wat fijn!!! Gefeliciteerd!!
  zondag 4 mei 2008 @ 12:41:20 #241
186094 Floria
Ghost of shark
pi_58469442
Jullie zijn lief! En miss_sly ik hoop ook zó zó zó dat allemaal toch onverwachts snel gaat straks bij jullie (allemaal!). Die wachtlijsten zijn echt killing! Ik zou rellen voor Clomid en wie weet?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zondag 4 mei 2008 @ 16:18:42 #242
114177 Diaan73
pi_58473510
Floria wat een goed nieuws zeg Super en van harte gefeliciteerd Ga je 11 mei nog naar Tom McRae??
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 20:47:52 #243
5428 crew  miss_sly
pi_58478598
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
pi_58478797
Pffffff kom ik thuis na een weekend niksen en gezelligheid, vind ik de "IVF instructies" op de mat.....

Wat een lol.... ik dacht dat ik wat hormonen moest spuiten, maar ik moet gewoon meer dan een maand aan de pil. Dat wil ik het liefst niet, want ik heb 3 jaar geleden trombose gehad door de pil.......

Vervolgens vanaf 11 juli Decapeptyl spuiten, en vanaf 23 juli Decapeptyl en Puregon....

En woensdag 30 juli de eerste echo.

Ik ga van 14 tot en met 21 juli met vakantie, dus ik hoop voor mijn reisgenoten dat ik niet teveel last van de Decapeptyl zal hebben......
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 21:01:34 #245
5428 crew  miss_sly
pi_58478943
De pil is neem ik aan om de cyclus stil te leggen?
Spannend McLaura. Ik begrijp wel dat het niet niks is, maar in ieder geval zit er dan weer schot in, toch?

Wanneer start je dan met de pil?
  zondag 4 mei 2008 @ 21:06:17 #246
114177 Diaan73
pi_58479073
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan. Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.

McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Make love, not war ☮
  zondag 4 mei 2008 @ 21:22:35 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_58479506
diaan, ik ga enorm voor je duimen!
stormy waters...
sailin'
  zondag 4 mei 2008 @ 21:23:41 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_58479536
en floria van harte!
stormy waters...
sailin'
pi_58479580
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 08:05:39 #250
5428 crew  miss_sly
pi_58485344
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan. Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.

McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor je
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:25 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
Jammer dat je menstruatie net te vroeg komt, zodat je nog een cyclus moet wachten. Ik hoop voor jullie dat IVF de juiste manier blijkt en dat het meteen lukt!
  maandag 5 mei 2008 @ 09:09:49 #251
114177 Diaan73
pi_58485748
quote:
Op maandag 5 mei 2008 08:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor je
ik had inderdaad de 21e de IUI en is het vandaag de 14e dag. Van het ziekenhuis mag ik op de 17e dag testen. Aangezien ik wel vaker langere cyclussen heb gehad, wil ik nog even wachten. Is het zo dat je altijd rond de 14e dag na je eisprong ongi moet worden trouwens?
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 09:31:35 #252
5428 crew  miss_sly
pi_58486000
Nee hoor, ik werd beide keren op de 16e dag na IUI ongesteld. Zelf zou ik dus niet eerder dan dag 16/17 testen en als ze bij jou dag 17 aangaven, zou ik ook zeke rniet eerder testen. Spannende dagen hoor! Ik hoop zo dat het gelukt is

Kreeg net een smsje van mijn vriendinnetje dat ze ongesteld is Poging 1 niet gelukt, helaas.

En ik voel mijn eieren nog steeds zitten hoor! Jeumig, dat voel je echt
pi_58486597
Floria: gefeliciteerd!!!!!

diaan: heel veel sterkte, ik hoop dat je niet ongesteld wordt!!!

woensdag weer mijn eerste inwendige onderzoek, ik hoop dat ik vanaf die dag puregon mag gaan spuiten....
ik verlang ernaar om te spuiten, haha wat klinkt dat raar,.... ik die zo bang is voor naalden....

sterkte allemaal meiden!!!
  maandag 5 mei 2008 @ 10:45:51 #254
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58487033
Floria, gefeliciteerd

Diaan, ik duim voor je hoor
  maandag 5 mei 2008 @ 12:17:34 #255
114177 Diaan73
pi_58488715
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, ik werd beide keren op de 16e dag na IUI ongesteld. Zelf zou ik dus niet eerder dan dag 16/17 testen en als ze bij jou dag 17 aangaven, zou ik ook zeke rniet eerder testen. Spannende dagen hoor! Ik hoop zo dat het gelukt is

Kreeg net een smsje van mijn vriendinnetje dat ze ongesteld is Poging 1 niet gelukt, helaas.

En ik voel mijn eieren nog steeds zitten hoor! Jeumig, dat voel je echt
Okay... ik was ook zeker niet van plan eerder te testen hoor.... nog even een paar spannende dagen dus.... al ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi wordt deze week.

Die eitjes voel je idd echt.. ik had er ook "last" van en was blij dat de eisprong was geweest.

Wat sneu voor je vriendinnetje trouwens.... wanneer heeft ze de IUI gehad?

Wilmadonna heel logisch hoor dat je zin hebt om te gaan spuiten... had ik ook.
Make love, not war ☮
  maandag 5 mei 2008 @ 13:55:32 #256
61800 Rottdog
pi_58490573
Wat gaan we hard en spannend
  maandag 5 mei 2008 @ 15:32:22 #257
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58492055
Even een vraagje.... ik hang inmiddels al een tijdje rond in het 'Wachten op een 2e streepjes topic' en na ruim 10 maanden hebben we morgen een eerste afspraak bij de huisarts om eventuele onderzoeken/testen te bespreken.

Kan iemand me helpen aan informatie die ik zou moeten meenemen? Ikzelf wil wel een overzicht maken van mijn cyclus-informatie (lengte en data) en wanneer ik met de pil ben gestopt maar misschien is er wel meer waar naar gevraagd wordt?
  maandag 5 mei 2008 @ 15:44:24 #258
114177 Diaan73
pi_58492252
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje.... ik hang inmiddels al een tijdje rond in het 'Wachten op een 2e streepjes topic' en na ruim 10 maanden hebben we morgen een eerste afspraak bij de huisarts om eventuele onderzoeken/testen te bespreken.

Kan iemand me helpen aan informatie die ik zou moeten meenemen? Ikzelf wil wel een overzicht maken van mijn cyclus-informatie (lengte en data) en wanneer ik met de pil ben gestopt maar misschien is er wel meer waar naar gevraagd wordt?
Bij mij werd er niet veel gevraagd.... maar cyclusinformatie lijkt me het belangrijkst.....
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 15:51:17 #259
5428 crew  miss_sly
pi_58492386
Als je toevallig al een temperactuurcurve hebt van een paar maanden, zou dat erg handig zijn. Kans is best aanwezig dat je naar huis gestuurd wordt met oa de opdracht om te gaan temperaturen.
Behalve cyclusinformatie kan eventueel info over moeder of zussen van belang zijn: hoe snel of juist niet werden zij zwanger.

Ik moet vandaag tussen 17.30 en 18.00 uur pregnyl spuiten en woensdagochtend om 11.20 uur is de IUI!
  maandag 5 mei 2008 @ 16:03:22 #260
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58492618
Bedankt voor de info in ieder geval. Wil inderdaad ook de gegevens van de ovulatietesten meenemen (waarop steeds geen duidelijke piek was in LH waarde...). Temperaturen heb ik niet gedaan.

miss_sly succes met de IUI in ieder geval! en diaan, ik hoop echt voor je dat je niet ongi wordt.
  maandag 5 mei 2008 @ 16:04:44 #261
114177 Diaan73
pi_58492650
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
Als je toevallig al een temperactuurcurve hebt van een paar maanden, zou dat erg handig zijn. Kans is best aanwezig dat je naar huis gestuurd wordt met oa de opdracht om te gaan temperaturen.
Behalve cyclusinformatie kan eventueel info over moeder of zussen van belang zijn: hoe snel of juist niet werden zij zwanger.

Ik moet vandaag tussen 17.30 en 18.00 uur pregnyl spuiten en woensdagochtend om 11.20 uur is de IUI!
Spannend woensdag succes vanavond met de Pregnyl . En hoe is het met je zusje?
Make love, not war ☮
  maandag 5 mei 2008 @ 17:05:45 #262
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58493801
Miss_Sly, ik kan me goed voorstellen dat je je verdrietig voelt... en dat mag ook. Ik ga gewoon voor je duimen dat je rond je uitgerekende datum een nieuwe positieve test in handen hebt... dat zou ècht heel mooi zijn!!

Diaan, spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat het gelukt is!!

Ik voel me nog steeds zo thuis hier... ik lees ook nog steeds meer hier mee, dan het andere topic ... Ik zag net dat ik nog in de OP sta...wil iemand mij daar uit halen?
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 17:59:52 #263
5428 crew  miss_sly
pi_58494757
De pregnyl zit er weer in

Jose, lieve meid Ik hoop dat je je gauw helemaal thuisvoelt in het andere topic en dat je maar mag genieten van een heerlijke zwangerschap

Diaan, mijn zusje had vrijdag nog geen follikel boven de 10 mm, dus die moet woensdag voor een nieuwe meting. Dus hoewel zij verder is in haar cyclus, is mijn IUI eerder. Wat kan het toch raar lopen, wat zijn die lichamen toch rare dingen!
pi_58498390
Diaan, wat is het spannend voor jou, ik ga heel hard voor je duimen!

Miss Sly, wat gaat dat snel joh, alweer de 3e poging.... 3x is scheepsrecht toch?
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 09:07:39 #265
5428 crew  miss_sly
pi_58506145
Pregnyl heeft zeker ook invloed op ovulatietesten, he?
Gisteren voor de pregnyl een test gedaan, negatief, en vanochtend weer, positief. Dat laatste komt dan zeker door de pregnyl?
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 11:30:42 #266
5428 crew  miss_sly
pi_58508594
Ik vind het echt heel raar, maar gisteren ongeveer de hele dag tot het naar bed gaan, voelde ik echt mijn rechtereierstok waar de twee follikels zitten. Nu voel ik niks meer...ik maak me dan zorgen dat de eisprong al geweest is en de IUI morgen echt grote onzin. Stomme is dat ze hier nooit nog even kijken hoe het zit met de follikels. Ze zouden aan het slijmvlies kunnen zien of het nog netjes op tijd is...

Nou, deze ronde heb ik nu al geen goed gevoel over, en dan moet ie nog beginnen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:29:42 #267
3011 E.T.
pi_58509772
Het zou zo kunnen zijn dat door de pregnyl het 'schilletje' van de follikel zachter is (voordat ie 'springt') en dat 't daarom meer 'meegeeft' en je daardoor niks meer voelt.
Maar goed, dat is ook maar boerenwijsheid.. geen idee of dat echt zo werkt

De invloed van pregnyl op ovu-testen weet ik niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:12:16 #268
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58511905
Miss_sly... ik weet ook niet of de Pregnyl invloed heeft op een ovulatietest... Maar mag je niet gewoon alsnog vrijen nu vóór de IUI als je het gevoel hebt dat de eisprong al geweest is of moet je een paar dagen onthouding hebben i.v.m de IUI?

De score van jouw man was toch super netjes de vorige keer (32 mln toch)? Ik denk dan zo "dan zit er morgen bij de IUI ook echt nog wel wat goeds in!"... maar ja... ik ben geen gyn... en ik zou me ook aan de afspraken met het ziekenhuis houden....

Shit joh, dat je nu met zo'n rotgevoel door moet... hopelijk is je gevoel onterecht!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:44:05 #269
114177 Diaan73
pi_58512580
miss_sly ik herken het wel... maar toen ik voor de IUI ging, zag het er gewoon goed uit.... Trouwens voor de IUI mag je tot 2 dagen ervoor geen gemeenschap hebben, na de IUI maakt het niet meer uit. Ik ga ervan uit dat ze bij het ziekenhuis al weten wat ze doen... degene die bij de IUI deed, vertelde dat je van 2 dagen voor tot 2 dagen na de eisprong vruchtbaar bent. Dus als je eitjes vandaag gesprongen zijn en morgen is je IUI, dan zou je nog op tijd zijn.

Bij ons in het ziekenhuis kijken ze ook niet eerst naar de follikels voordat ze de IUI doen, vond ik ook vreemd... maar kreeg toen ook deze uitleg.

De twijfel gaat nu toeslaan of niet miss_sly? Dat had ik ook... hele dikke knuffel Positive thinking meid!!

V.w.b. de ovulatietesten, daar heb ik in het geheel geen ervaringen mee.
Make love, not war ☮
pi_58513194
volgens mij kan je eitje (of eitjes) bevrucht worden tot 2 dagen na de eisprong toch???
Ik denk dat het wel oke is hoor....
Probeer positief te zijn... ook al is het zo moeilijk...
Sterkte met de IUI !!!!
Laten we hopen dat er 1 of 2 de goede richting op zwemmen!!!!!

ik mag in ieder geval pas na 3 weken na de pregnylspuit testen... maar ik denk wel dat het door de pregnyl komt dat je een positieve uitslag had. Zitten natuurlijk wel zwangerschapshormonen in.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:13:58 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58513235
Diaan, wat maak je het spannend joh! Mijn water zegt dat het wel heel goed klinkt, maar ja... mijn water zegt wel meer.

miss_sly, wat naar dat je er zo'n onzeker gevoel over hebt...

Jose, ik ga je uit de OP halen hoor! En ik zag dat Marie er ook nog in stond!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 06-05-2008 22:06:18 ]
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:32:24 #272
114177 Diaan73
pi_58513655
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, wat maak je het spannend joh! [sub[Mijn water zegt dat het wel heel goed klinkt, maar ja... mijn water zegt wel meer. [/sub]
Thats me nou ja.. mijn lichaam en ik hoop dat jouw water het toch bij het recht eind heeft
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:38:49 #273
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58514631
Diaan.. ik hoop ook dat BE's water gelijk heeft!

Oh... en... BE dank je wel dat je me eruit haalt!
pi_58518701
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het echt heel raar, maar gisteren ongeveer de hele dag tot het naar bed gaan, voelde ik echt mijn rechtereierstok waar de twee follikels zitten. Nu voel ik niks meer...ik maak me dan zorgen dat de eisprong al geweest is en de IUI morgen echt grote onzin. Stomme is dat ze hier nooit nog even kijken hoe het zit met de follikels. Ze zouden aan het slijmvlies kunnen zien of het nog netjes op tijd is...

Nou, deze ronde heb ik nu al geen goed gevoel over, en dan moet ie nog beginnen
Blijven vertrouwen dat het goed komt hoor! Je lichaam kan die negatieve energie helemaal niet gebruiken nu. Gelukkig hebben de andere meiden wat inhoudelijkere redenen waarom je nog niet moet wanhopen. Ik ga voor je duimen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:15:10 #275
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58519332
miss_sly: Bij ons werd er gezegd dat we gewoon sex mochten hebben tijdens de IUI, ook voor de inseminatie. Beter 2x geschoten dan helemaal mis werd er bij ons gezegd...
En als je zelf zo twijfelt of je al je eisprong hebt gehad, zou je toch gewoon om een echo kunnen vragen! Waarom zouden ze niet 2 minuutjes kunnen kijken om jou gerust te stellen?
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 21:16:05 #276
5428 crew  miss_sly
pi_58519349
Fijn die opbeurende woorden
Mijn buik is toch weer pijnlijk en opgezet geworden in de loop van de dag, dus ik denk dat er nog wel een follikel of wat aanwezig is Vannacht goed slapen en dan morgen positief aan de wachtweken beginnen
Vandaag nog seks vind ik te kort voor de IUI. Minstens 2 dagen onthouding is toch wel het beste. Maar wellicht dwalen er nog wel wat zwemmertjes rond van zondagavond

Diaan, nog niks? Dag 15 is al voorbij! Ik vind het zo spannend en ik sluit me bij BE's water aan
pi_58520243
Is het eigenlijk normaal dat je iets van je eitjes voelt? Ik heb vorige week een 2x50 clomid kuur gehad en ik heb komende vrijdag de eerste controle echo. Net als de eerste poging met 1x50 clomid merk ik geen verschil in m'n humeur of gezeur aan m'n lichaam. En ik voel al helemaal geen eitjes opkomen

Stiekem ben ik ook wel bang dat de clomid weer niet voldoende is aangeslagen, maar het heeft weinig zin om negatief te zijn denk ik dan maar. Vrijdag gaan we gewoon een mooie, gegroeide follikel zien op de echo!
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 22:06:12 #278
5428 crew  miss_sly
pi_58520381
CrazyPrincess, je hoeft ze niet te voelen hoor. Ik voelde het ook niet toen het er maar eentje was, en twee voelde ik ook pas vanaf CD15-16 ofzo. En het kan ook best zo zijn dat je ook twee tegelijk niet voelt. Dus vanwege het niet voelen nog geen verkeerde conclusie trekken. Je hebt vrijdag vast een mooie follikel
Welke cyclusdag is het vrijdag voor je?
pi_58520654
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:06 schreef miss_sly het volgende:
CrazyPrincess, je hoeft ze niet te voelen hoor. Ik voelde het ook niet toen het er maar eentje was, en twee voelde ik ook pas vanaf CD15-16 ofzo. En het kan ook best zo zijn dat je ook twee tegelijk niet voelt. Dus vanwege het niet voelen nog geen verkeerde conclusie trekken. Je hebt vrijdag vast een mooie follikel
Welke cyclusdag is het vrijdag voor je?
Vrijdag is al de 14e cyclusdag. Dan zou er toch zeker al wat te zien moeten zijn. Bij de vorige poging was op dag 14 na de eerste clomid (ik had geen cyclus) het baarmoederslijmvlies in ieder geval wel gegroeid. Helaas wilde de follikel niet mee Maar voor iemand zonder cyclus was ik al lang blij dat het slijmvlies wel reageerde op de clomid. De dubbele dosis gaat nu gewoon zijn werk goed doen! Het moet!
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 22:48:39 #280
5428 crew  miss_sly
pi_58521312
Op dag 14 kan er wel al iets te zien zijn, maar het kan ook dan nog best klein zijn. Een dubbele dosis clomid is echt wel een redelijk sterk middel, maar het is nu eenmaal goed mogelijk clomifeen-resistent te zijn of te worden. Ik vind het verbazend dat mijn lichaam nu al 3 keer op de dubbele dosis keurig werkt.

Ik duim gewoon voor je dat er vrijdag een mooie te zien is
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:42:33 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58525606
Diaan, hoe is het op dag 16?

miss_sly, succes vandaag! Hopelijk gaat alles goed!
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:46:43 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58525663
Succes Miss-Sly!
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:47:55 #283
114177 Diaan73
pi_58525689
Het is hier nog steeds -vrij. Voel me nog steeds hetzelfde... Dag 16 is dus "rustig" aangebroken.

miss_sly, heel veel succes straks!!!
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 08:51:13 #284
5428 crew  miss_sly
pi_58525737
Diaan 16 dagen na IUI is lang Oe, ik word plaatsvervangend nerveus en hyper Enig idee hoe lang je nog wil wachten met testen?

Thanks meiden
De zwemmertjes zijn inmiddels ingeleverd, dus straks kan ik weer broeden
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:54:30 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58525790
Haha, dat wilde ik ook vragen idd, hoe lang ga je ons nog in spanning laten zitten?
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 08:56:17 #286
5428 crew  miss_sly
pi_58525818
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, dat wilde ik ook vragen idd, hoe lang ga je ons nog in spanning laten zitten?
Ja, "ons" inderdaad
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:08:52 #287
114177 Diaan73
pi_58526007
hahaha ik laat jullie nog even een paar dagen in spanning hoor Ik denk zelf aan zaterdag testen..... is dag 34 van de cyclus. Of gaat dat in dit geval niet zo op? Heb eigenlijk geen idee.

sorry dames!
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 09:19:37 #288
5428 crew  miss_sly
pi_58526204
Ik kan me best voorstellen dat je voorzichtig bent, Diaan Maar echt tot 19 dagen na IUI wachten is veel te lang. 14-16/17 dagen na de IUI moet je echt ongesteld worden, na hormonen en pregnyl etc. Heeft niets meer te maken met je normale cyclus, maar alles met zoveel dagen na de eisprong

Maar goed, ik hoop dat ik zaterdag nog nagels over heb
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:26:07 #289
3011 E.T.
pi_58526351
ik sluit me aan bij miss_sly... zaterdag is echt te lang
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:40:00 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58526604
Zaterdag! Men...
Maar... (heb je haar weer met 'r water ) 'ervaring' hier leert wel dat veel mensen die lang wachten met testen toch wel heel erg ehm... zwanger zijn vaak hoor. Die hebben toch meer rust lijkt het.

Ik zet het maar in sub, ik wil niet te erg gaan hyperen enzo...
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:42:22 #291
114177 Diaan73
pi_58526643
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je voorzichtig bent, Diaan Maar echt tot 19 dagen na IUI wachten is veel te lang. 14-16/17 dagen na de IUI moet je echt ongesteld worden, na hormonen en pregnyl etc. Heeft niets meer te maken met je normale cyclus, maar alles met zoveel dagen na de eisprong

Maar goed, ik hoop dat ik zaterdag nog nagels over heb
is dat echt zo?? Ik geloof julie wel, E.T. en jij zijn - helaas - materie-experts... maar kan het ook niet zijn dat je geest dat beinvloedt?? ik word er een beetje onzeker van
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 10:04:35 #292
5428 crew  miss_sly
pi_58527091
Tja, geest...ik denk dat dat nogal meevalt, anders zou niemand die met via die in de mmm zit ongesteld worden op zoveel dagen na de behandeling. Al die meiden zijn er natuurlijk zo mee bezig, dat dat dan de menstruatie behoorlijk zou moeten beinvloeden.

Then again, ik wil je niet gek maken, hoor. Als jij je nog niet prettig voelt bij testen, stel je het gewoon nog even uit. Als je zwanger bent, ben je dat zaterdag nog steeds
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:24:12 #293
114177 Diaan73
pi_58527460
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Tja, geest...ik denk dat dat nogal meevalt, anders zou niemand die met via die in de mmm zit ongesteld worden op zoveel dagen na de behandeling. Al die meiden zijn er natuurlijk zo mee bezig, dat dat dan de menstruatie behoorlijk zou moeten beinvloeden.

Then again, ik wil je niet gek maken, hoor. Als jij je nog niet prettig voelt bij testen, stel je het gewoon nog even uit. Als je zwanger bent, ben je dat zaterdag nog steeds
Dat is waar natuurlijk. Ik wacht in ieder geval de 17e dag (morgen) nog even af.... vind het wel erg spannend worden. En als ik dan toch niet zwanger ben... word ik liever zsm ongi.
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 10:26:33 #294
5428 crew  miss_sly
pi_58527505
Diaan, ik ga je met zoveel plezier uitzwaaien naar het andere topic! Ik hoop zo voor je dat je Jose lekker achterna kunt
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:48:32 #295
114177 Diaan73
pi_58527926
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik ga je met zoveel plezier uitzwaaien naar het andere topic! Ik hoop zo voor je dat je Jose lekker achterna kunt
Ik hoop het ook.... maar vind het ook wel een beetje eng.
Make love, not war ☮
pi_58528611
Ik ga morgen naar de gyn toe
uitgangsecho en dan hopelijk weer spuiten morgenavond
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 11:48:39 #297
5428 crew  miss_sly
pi_58529201
6 miljoen kwalitatief goede zwemmertjes vandaag Goede score tesamen met 2 mooie eitjes van mij zou toch ergens rond eind januari volgend jaar moeten kunnen resulteren in een geweldige mooie, lieve, schattige baby

Diaan, is ook hartstikke eng!! Gewoon testen als je voldoende moed verzameld hebt

Basimah, succes morgen, hoop dat de echo goed is en je met spuiten mag beginnen!

Wij gaan nu even lekker picknicken in het park. Daarna moet schaap nog wat werken, maar ik vind het eigenlijk te mooi weer, dus ik denk dat ik met een boek in het park blijf hangen. Lekker broeden in de zon
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:53:24 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58529309
Broed ze!
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:19:08 #299
114177 Diaan73
pi_58529954
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
6 miljoen kwalitatief goede zwemmertjes vandaag Goede score tesamen met 2 mooie eitjes van mij zou toch ergens rond eind januari volgend jaar moeten kunnen resulteren in een geweldige mooie, lieve, schattige baby

Diaan, is ook hartstikke eng!! Gewoon testen als je voldoende moed verzameld hebt

Basimah, succes morgen, hoop dat de echo goed is en je met spuiten mag beginnen!

Wij gaan nu even lekker picknicken in het park. Daarna moet schaap nog wat werken, maar ik vind het eigenlijk te mooi weer, dus ik denk dat ik met een boek in het park blijf hangen. Lekker broeden in de zon
en maar eentje hoeft super zn best te doen.... broedze !! Heerlijk in het park met dit weer. * jaloers is

Basimah, heel veel succes morgen en hopelijk mag je morgenavond weer spuiten.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 12:20:56 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58529983
nou huppetee miss-sly lekker binnenhouden die handel!

en diaan, je maakt het wel spannend
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:20:16 #301
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58532570
Miss sly! Succes met broeden!

Diaan, wat ontzettend spannend~! Ik duim heel, heel, hard en ik vind het heel, heel positief klinken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')