Okay, dat is wel duidelijke taal!! Alvast heel veel succes zondag!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Basimah het volgende:
Diaan73 : Ja wel een cyclus maar geen idee van hoelang, of dat het 10 dagen is of 12 of langer. Maar de Gyn had gezegd na 14 dagen testen en als het positief is dan een afspraak maken voor 4 dagen erna voor een bloedtest.
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef wilmadonna het volgende:
Vandaag een ***dag gehad want de zoon van mijn man (17 jaar inmiddels) ligt in het ziekenhuis, hij heeft diabetici vanaf zijn 5e en vandaag was het goed mis. Bijna dood zelfs, dus ik ben helemaal op...
Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar het kan zijn dat hij een week in het ziekenhuis moet blijven.
Geen feest voor ons dus morgenavond (de grote kampvuren hier).... want dan zitten we weer in het ziekenhuis.
Probeer me rustig te houden en niet al te veel op te stressen... kan ik er nu niet bijhebben, ben al helemaal gebroken steeds door die neusspray... (moe, ik ga vaak 's middags even op bed liggen)
Nou, ik duim voor jullie meiden... hopelijk gaan jullie snel naar het andere forum... hoe heet dat eigenlijk precies? Altijd makkelijk om te weten mocht het lukken
Ik herken die financiele tegenvaller, die heb ik vorige week gehad en dan kun je even flink van uit je hum zijn. Hopelijk vinden jullie een goede oplossing...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:19 schreef Basimah het volgende:
Ik heb eendag
Eergisteren een financiele tegenvaller gehad dus nu bedenken 'hoe lossen we dat nu weer op'.
Daarnaast lijkt het wel of er een olifant op mijn blaas ligt de hele dag
Zou het blaasontsteking zijn ?
Basimah, wat kl*tequote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
Mooi, goed om te horen! Wie weet gaat deze poging wel voor een hele mooi 2e streepje zorgen zo rond 21 mei, het is jullie van harte gegund!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mmen dat al op dag 14
Toch nog getest? In ieder geval sterkte en vandaag mag je lekker sippen!!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:00 schreef Basimah het volgende:
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)
Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor jequote:Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan.Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.
McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Jammer dat je menstruatie net te vroeg komt, zodat je nog een cyclus moet wachten. Ik hoop voor jullie dat IVF de juiste manier blijkt en dat het meteen lukt!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:25 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor je
Okay... ik was ook zeker niet van plan eerder te testen hoor.... nog even een paar spannende dagen dus.... al ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi wordt deze week.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, ik werd beide keren op de 16e dag na IUI ongesteld. Zelf zou ik dus niet eerder dan dag 16/17 testen en als ze bij jou dag 17 aangaven, zou ik ook zeke rniet eerder testen. Spannende dagen hoor! Ik hoop zo dat het gelukt is
Kreeg net een smsje van mijn vriendinnetje dat ze ongesteld isPoging 1 niet gelukt, helaas.
En ik voel mijn eieren nog steeds zitten hoor! Jeumig, dat voel je echt
Bij mij werd er niet veel gevraagd.... maar cyclusinformatie lijkt me het belangrijkst.....quote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje.... ik hang inmiddels al een tijdje rond in het 'Wachten op een 2e streepjes topic' en na ruim 10 maanden hebben we morgen een eerste afspraak bij de huisarts om eventuele onderzoeken/testen te bespreken.
Kan iemand me helpen aan informatie die ik zou moeten meenemen? Ikzelf wil wel een overzicht maken van mijn cyclus-informatie (lengte en data) en wanneer ik met de pil ben gestopt maar misschien is er wel meer waar naar gevraagd wordt?
Spannend woensdagquote:Op maandag 5 mei 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
Als je toevallig al een temperactuurcurve hebt van een paar maanden, zou dat erg handig zijn. Kans is best aanwezig dat je naar huis gestuurd wordt met oa de opdracht om te gaan temperaturen.
Behalve cyclusinformatie kan eventueel info over moeder of zussen van belang zijn: hoe snel of juist niet werden zij zwanger.
Ik moet vandaag tussen 17.30 en 18.00 uur pregnyl spuiten en woensdagochtend om 11.20 uur is de IUI!
Thats mequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, wat maak je het spannend joh! [sub[Mijn water zegt dat het wel heel goed klinkt, maar ja... mijn water zegt wel meer.[/sub]
Blijven vertrouwen dat het goed komt hoor! Je lichaam kan die negatieve energie helemaal niet gebruiken nu. Gelukkig hebben de andere meiden wat inhoudelijkere redenen waarom je nog niet moet wanhopen. Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het echt heel raar, maar gisteren ongeveer de hele dag tot het naar bed gaan, voelde ik echt mijn rechtereierstok waar de twee follikels zitten. Nu voel ik niks meer...ik maak me dan zorgen dat de eisprong al geweest is en de IUI morgen echt grote onzin. Stomme is dat ze hier nooit nog even kijken hoe het zit met de follikels. Ze zouden aan het slijmvlies kunnen zien of het nog netjes op tijd is...
Nou, deze ronde heb ik nu al geen goed gevoel over, en dan moet ie nog beginnen
Vrijdag is al de 14e cyclusdag. Dan zou er toch zeker al wat te zien moeten zijn. Bij de vorige poging was op dag 14 na de eerste clomid (ik had geen cyclus) het baarmoederslijmvlies in ieder geval wel gegroeid. Helaas wilde de follikel niet meequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:06 schreef miss_sly het volgende:
CrazyPrincess, je hoeft ze niet te voelen hoor. Ik voelde het ook niet toen het er maar eentje was, en twee voelde ik ook pas vanaf CD15-16 ofzo. En het kan ook best zo zijn dat je ook twee tegelijk niet voelt. Dus vanwege het niet voelen nog geen verkeerde conclusie trekken. Je hebt vrijdag vast een mooie follikel
Welke cyclusdag is het vrijdag voor je?
Ja, "ons" inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, dat wilde ik ook vragen idd, hoe lang ga je onsnog in spanning laten zitten?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je voorzichtig bent, DiaanMaar echt tot 19 dagen na IUI wachten is veel te lang. 14-16/17 dagen na de IUI moet je echt ongesteld worden, na hormonen en pregnyl etc. Heeft niets meer te maken met je normale cyclus, maar alles met zoveel dagen na de eisprong
Maar goed, ik hoop dat ik zaterdag nog nagels over heb
Dat is waar natuurlijk. Ik wacht in ieder geval de 17e dag (morgen) nog even af.... vind het wel erg spannend worden. En als ik dan toch niet zwanger ben... word ik liever zsm ongi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Tja, geest...ik denk dat dat nogal meevalt, anders zou niemand die met via die in de mmm zit ongesteld worden op zoveel dagen na de behandeling. Al die meiden zijn er natuurlijk zo mee bezig, dat dat dan de menstruatie behoorlijk zou moeten beinvloeden.
Then again, ik wil je niet gek maken, hoor. Als jij je nog niet prettig voelt bij testen, stel je het gewoon nog even uit. Als je zwanger bent, ben je dat zaterdag nog steeds
Ik hoop het ook.... maar vind het ook wel een beetje eng.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik ga je met zoveel plezier uitzwaaien naar het andere topic! Ik hoop zo voor je dat je Jose lekker achterna kunt
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
6 miljoen kwalitatief goede zwemmertjes vandaagGoede score tesamen met 2 mooie eitjes van mij zou toch ergens rond eind januari volgend jaar moeten kunnen resulteren in een geweldige mooie, lieve, schattige baby
![]()
Diaan, is ook hartstikke eng!! Gewoon testen als je voldoende moed verzameld hebt
Basimah, succes morgen, hoop dat de echo goed is en je met spuiten mag beginnen!
Wij gaan nu even lekker picknicken in het park. Daarna moet schaap nog wat werken, maar ik vind het eigenlijk te mooi weer, dus ik denk dat ik met een boek in het park blijf hangen. Lekker broeden in de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |