abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:39:47 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58380716
Basimah, als het goed is, heb je nu toch wel een soort van cyclus? Ik ben helemaal niet bezig met plannen, just wait and see.

miss_sly, ik zou ook mailen/bellen als ik jou was hoor. Wel lastig die afstand, maar kun je dan niet de metingen in een ziekenhuis in de buurt blijven doen?
Make love, not war ☮
pi_58380952
Diaan73 : Ja wel een cyclus maar geen idee van hoelang, of dat het 10 dagen is of 12 of langer. Maar de Gyn had gezegd na 14 dagen testen en als het positief is dan een afspraak maken voor 4 dagen erna voor een bloedtest.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:05:24 #203
114177 Diaan73
pi_58381183
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Basimah het volgende:
Diaan73 : Ja wel een cyclus maar geen idee van hoelang, of dat het 10 dagen is of 12 of langer. Maar de Gyn had gezegd na 14 dagen testen en als het positief is dan een afspraak maken voor 4 dagen erna voor een bloedtest.
Okay, dat is wel duidelijke taal!! Alvast heel veel succes zondag!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:31:06 #204
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58386264
Miss_Sly, wat stom zeg! Ik vind het ook belachelijk dat je steeds met die wachtlijsten te maken hebt... ik kan me goed voorstellen dat je augustus nog erg ver weg vindt, want dat is ook zo... vooral inderdaad in verband met je leeftijd. Maar ja... regels zijn regels en helaas kun je daar meestal niet al te veel aan veranderen.

Hopelijk kan die andere kliniek wat voor je betekenen... want dat klinkt toch wel erg goed!!

Basimah, ik ben benieuwd of je een positieve test gaat krijgen. Ben je niet bang dat je een negatieve test krijgt doordat je simpelweg te vroeg test? Het kàn je een hoop verdriet/teleurstelling besparen... Maar goed, je moet doen waar je je goed bij voelt...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_58387008
@ Miss_Sly > Belachelijk zeg. Je mag toch wel verwachten dat ze snappen dat elke maand langer wachten er een te veel is... Alsof je voor de lol op een wachtlijst wilt staan

@ Basimah > Spannend! Ik ga voor je duimen
pi_58388071
Jose81: ik ga er niet vanuit dat 14 dagen te vroeg is. Mijn gyn heeft gezegd na 14 dagen dus dan hou ik mij daar aan. En tsja teleurstelling is natuurlijk altijd vervelend maar ik zal daar toch doorheen moeten dan.
ik heb de 50000 eenheden versie gehad trouwens.
pi_58389795
nou ja zeg, dat je zo lang moet wachten.... dat ze niet meteen gewoon jou op de lijst automatisch plaatsen snap ik niet, je bent toch al een tijd bezig en dan zou jij ineens weer moeten wachten... raar hoor

misschien is het bij mij anders omdat ik van 1994 tot en met 2005 niet ongesteld meer was... het is in augustus 2005 spontaan weer teruggekomen. En hier zijn natuurlijk weer andere regels dan in NL. Hier geen wachtlijsten namelijk... maar zo'n behandeling met puregon en pregnyl duurt bij mij dan ook wel veel langer dan bij jullie, omdat ik ook eerst 3 weken die neusspray moet gebruiken en na de pregnyl nog 20 dagen lang de vaginale capsules. Ik mag ook pas 3 weken na de pregnylspuit testen.
wel heb ik heel vaak inwendige controles...

Vandaag een ***dag gehad want de zoon van mijn man (17 jaar inmiddels) ligt in het ziekenhuis, hij heeft diabetici vanaf zijn 5e en vandaag was het goed mis. Bijna dood zelfs, dus ik ben helemaal op...
Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar het kan zijn dat hij een week in het ziekenhuis moet blijven.
Geen feest voor ons dus morgenavond (de grote kampvuren hier).... want dan zitten we weer in het ziekenhuis.
Probeer me rustig te houden en niet al te veel op te stressen... kan ik er nu niet bijhebben, ben al helemaal gebroken steeds door die neusspray... (moe, ik ga vaak 's middags even op bed liggen)

Nou, ik duim voor jullie meiden... hopelijk gaan jullie snel naar het andere forum... hoe heet dat eigenlijk precies? Altijd makkelijk om te weten mocht het lukken
pi_58405650
is er vandaag niemand online???
pi_58405729
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef wilmadonna het volgende:
Vandaag een ***dag gehad want de zoon van mijn man (17 jaar inmiddels) ligt in het ziekenhuis, hij heeft diabetici vanaf zijn 5e en vandaag was het goed mis. Bijna dood zelfs, dus ik ben helemaal op...
Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar het kan zijn dat hij een week in het ziekenhuis moet blijven.
Geen feest voor ons dus morgenavond (de grote kampvuren hier).... want dan zitten we weer in het ziekenhuis.
Probeer me rustig te houden en niet al te veel op te stressen... kan ik er nu niet bijhebben, ben al helemaal gebroken steeds door die neusspray... (moe, ik ga vaak 's middags even op bed liggen)

Nou, ik duim voor jullie meiden... hopelijk gaan jullie snel naar het andere forum... hoe heet dat eigenlijk precies? Altijd makkelijk om te weten mocht het lukken
Heel veel sterkte...

Ik heb vandaag allerlei dozen die in de kelder stonden uitgemest en kwam een baby T-shirtje tegen wat waarschijnlijk nog door mij is gedragen. Ik zie het maar als teken dat ik op korte termijn zwanger ben
pi_58406514
dank je CrazyPrincess!

Ja, dat is gewoon een teken!!!! We hopen er gewoon op!!!!
pi_58406661
Heel veel sterkte Wilmadonna ik hoop dat je snel beter nieuws gaat krijgen
Ik ben er helemaal stil van.
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:04:42 #212
114177 Diaan73
pi_58411142
Jeetje wilmadonna dat is schrikken zeg... heel veel sterkte.

Dat andere topic heet zwangerschap en geboorte.

Ik vind trouwens dat ze het bij jullie wel omslachtig doen, maar daar zal wel een reden voor zijn.
Make love, not war ☮
pi_58423535
Ik heb een dag
Eergisteren een financiele tegenvaller gehad dus nu bedenken 'hoe lossen we dat nu weer op'.
Daarnaast lijkt het wel of er een olifant op mijn blaas ligt de hele dag
Zou het blaasontsteking zijn ?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 08:31:44 #214
114177 Diaan73
pi_58430316
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 21:19 schreef Basimah het volgende:
Ik heb een dag
Eergisteren een financiele tegenvaller gehad dus nu bedenken 'hoe lossen we dat nu weer op'.
Daarnaast lijkt het wel of er een olifant op mijn blaas ligt de hele dag
Zou het blaasontsteking zijn ?
Ik herken die financiele tegenvaller, die heb ik vorige week gehad en dan kun je even flink van uit je hum zijn. Hopelijk vinden jullie een goede oplossing...

Ja hoor een blaasontsteking heb je ook pijn bij het plassen?
Make love, not war ☮
pi_58431221
Nee geen pijn alleen maar alsof er de hele dag iets heel zwaars bovenop mijn blaas ligt.
Dus ik moet de hele dag plassen, althans ik denk dat, en dan ga ik naar de wc en dan niets.
Nou na een keer of vier voor janmetdekorteachternaam heen en weer lopen had ik dat ook wel bekeken
pi_58432521
Ik heb inmiddels een paar druppeltjes bloed althans een minivlekje
nu wachten tot het doorzet
Het is donkerrood en nu zegt mijn GYN altijd dat het pas echt geldt als het helderrood spul is geworden

[ Bericht 35% gewijzigd door Basimah op 02-05-2008 13:31:44 ]
pi_58432797
'stiefzoon' is inmiddels uit het ziekenhuis en bij ons thuis, maar hij moet erg rustig aandoen... bloedsuikerspiegel stijgt alweer....

basimah ga voor de zekerheid met je plas in een potje naar je huisarts!
Hopelijk kunnen jullie je financiele tegenvaller snel oplossen.

ja Diaan... het is wel omslachtig bij ons.... ze doen alles volgens het boekje... maar ja, het is wel goed in ieder geval. Gisteren zo'n lief klein poepie zien liggen in een wiegje in het ziekenhuis... ach, ik kreeg het er meteen moeilijk mee.... ik zou het zo uit het wiegje willen halen en in mijn armen willen hebben...

Hoe zit dat bij jullie eigenlijk? Als jullie een babietje zien of als er iemand uit jullie omgeving een baby heeft gekregen? Ik heb het er altijd moeilijk mee.... ik vind het voor de kennis dan heel erg leuk, maar ik heb dan toch wel gemengde gevoelens erbij... ook moet ik dan vaak huilen als ik thuis kom...
Had het er dus wel even moeilijk mee toen ik gisteren dat poepie zag liggen hoor!
pi_58433213
Ik doe zondag zelf een test het kan innestelingsbloed zijn, maar goed, laten ik maar uit gaan van het ergste. Ik denk niet dat het gelukt is gezien de klachten die ik heb, hopelijk kan ik snel met een nieuwe poging beginnen (het liefste komende week nog want dan red ik deze poging nog net voor ik aan mijn nieuwe baan (moet) beginnen)

Ik heb het daar ook moeilijk mee. Vooral omdat juist die mensen zeggen 'voor jou komt het ooit ook nog wel'. Ik ben niet jaloers aangelegd maar het voelt heel dubbel en soms denk ik weleens waarom verdien jij het wel en ik niet. Ik huil er niet om maar ik voel mij soms wel een beetje grrrrr er door.
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 00:01:12 #219
5428 crew  miss_sly
pi_58447003
Ik heb het er normaalgesproken niet moeilijk mee. Mijn blijdschap voor anderen staat gelukkig helemaal los van het al dan niet lukken bij ons. Ik heb ook geen gevoel van oneerlijk of onrechtvaardig; wanneer is het dan wel eerlijk en rechtvaardg? Het is....meer kun je er niet van zeggen.

Op dit moment heb ik het echter wel even moeilijk. Het is inmiddels 3 mei. 21 mei was de uitgerekende datum. Volgende week zou de laatste moederdag zijn dat ik geen moeder zou zijn, of misschien zou het wel mijn eerste moederdag zijn. Ik zou nu zwangerschapsverlof moeten hebben en met een dikke buik rondlopen en aftellen naar de bevalling, nieuwsgierig naar dat kindje in mijn buik.

Niks van dit alles, en momenteel voel ik me daar best verdrietig om.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 3 mei 2008 @ 07:19:52 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58450285
Miss_sly Kan me heel goed voorstellen dat je je daar verdrietig door voelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_58450448
Oh Miss-sly.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:27:08 #222
114177 Diaan73
pi_58451146
Basimah hoe is het vandaag?

wilmadonna wat fijn dat je stiefzoon weer thuis is en het beter met hem gaat. Een zorg minder. Ik heb geen problemen met babies, ik vind het veel moeilijker om te horen dat iemand zwanger is. Want dat is wat ik wil... een mooie positieve test en dito echo. Binnenkort word ik weer tante en dat vind ik ook echt super.

miss_sly ik kan me het zo goed voorstellen... ik heb ook ooit een miskraam gehad en de uitgerekende datum vergeet je nooit meer. Ik hoop zo voor je dat deze maand je weer vreugde kan brengen
Hoe was de meting vanmorgen?
Make love, not war ☮
pi_58451293
Ik heb gelukkig wel een paar uur geslapen want ik was compleet energieloos geworden. Ik ga vandaag boodschappen doen en wat afleiding zoeken. Morgen de test maar ik weet nu voor 90% zeker dat die negatief gaat zijn, maar goed, je mag de hoop niet verliezen.
Maandag ga ik gelijk bellen hoe het nu aan te pakken want ik wil deze maand wel een nieuwe poging doen. Alhoewel de pijn in mijn liezen mij vertelt dat mijn eierstokken niet rustig zijn op het moment.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:36:25 #224
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58451845
miss_sly
Basimah
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:59:38 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58452155
Oh miss_sly, ik kan me voorstellen dat het even flink slikken is hoor...

Basimah
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:10:29 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_58452293
ach miss sly, ik vind het rot! ik kan me erg inleven in hoe je je nu voelt. bah.

stormy waters...
sailin'
pi_58454027
oh wat een verdriet hier weer allemaal... niet leuk...
ik wou dat ik iets positiefs kon schrijven, maar dat lukt me helaas niet...
Laten we gewoon hopen dat we allemaal snel weg zijn van dit forum en overgaan naar het andere!!!

sterkte basimah en miss_sly.. en ook alle andere natuurlijk!
pi_58454562
voor Miss Sly....
pi_58455136
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
pi_58455325
Miss Sly en Basimah, voor allebei een dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 16:18:51 #231
5428 crew  miss_sly
pi_58455693
lief allemaal

Het zijn gewoon lastige dagen nu, het is best confronterend. Ik ben eigenlijk niet van het vluchten, maar ik geloof dat we een geslaagde poging hebben gedaan om moederdag volgende week uit de weg te gaan. Jammer voor de beide moeders, maar het is dit jaar even niet anders.
Door de clomid ben ik ook nogal aangekomen en mijn leuke kleren van vorige voorjaar/zomer zitten gewoon niet meer mooi, voor zover ze nog passen. En als het dan mooi weer begint te worden, is dat ook niet echt leuk.

Kortom, alle ingredienten voor een dipje.

Maar:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mm en dat al op dag 14
Maandag moet ik de pregnyl zetten, ik word nog gebeld over het tijdstip en dan hoor ik ook meteen hoe laat woensdag de IUI is.
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 16:21:21 #232
5428 crew  miss_sly
pi_58455732
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
Basimah, wat kl*te
Menstruatie opwekken hoeft niet, want je bent nu toch ongesteld? Dus wat dat betreft zou duphaston ofzo nu niet nodig zijn. Ik weet alleen niet of ze in het ziekenhuis meteen door willen gaan of een maand rust willen. Dat is meer afhankelijk van het protocol, denk ik.
pi_58456922
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mm en dat al op dag 14
Mooi, goed om te horen! Wie weet gaat deze poging wel voor een hele mooi 2e streepje zorgen zo rond 21 mei, het is jullie van harte gegund!
  zondag 4 mei 2008 @ 09:42:24 #234
114177 Diaan73
pi_58467213
Basimah, wat balen zeg.... en wat miss_sly zegt, als je gewoon ongesteld bent geworden, hoef je geen duphaston te gebruiken en zou je evt. meteen door kunnen mits je uitgangsecho natuurlijk goed is. Hier in het ziekenhuis gaan ze gewoon door....

miss_sly wat een mooi resultaat, 2 eitjes van 16 mm super zeg en a.s. woensdag alweer de inseminatie, de tijd gaat snel. Het zou wel helemaal geweldig zijn om rond de 21e een heel mooi 2e streepje te hebben.
Make love, not war ☮
pi_58467355
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)

Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
  zondag 4 mei 2008 @ 10:07:57 #236
114177 Diaan73
pi_58467420
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:00 schreef Basimah het volgende:
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)

Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
Toch nog getest? In ieder geval sterkte en vandaag mag je lekker sippen!!
Make love, not war ☮
  zondag 4 mei 2008 @ 10:25:57 #237
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58467623
Voor Basimah nog een keer een en je mag sippen hoor! En balen

miss_sly, voor jou 2 streepjes hoor deze keer over 2 weekjes
  zondag 4 mei 2008 @ 12:15:35 #238
186094 Floria
Ghost of shark
pi_58468958
Ha lieve allemaal,
Een x aantal weken geleden plaatste ik hier nog wel eens berichtje maar omdat ik er helemaal door heen zat en eigenlijk wilde stoppen met de hormoonbehandelingen en het allemaal klote vond en kinderen tóch stom waren (tsja je bedenkt wat door die zelfbescherming) ben ik gestopt met schrijven.
Deze laatste Clomid behandeling 100MG leek niet aan te slaan, vreemde temp, mega buikpijnen; ellende.

En ik dacht dat ik het gewoon niet kon, twee streepjes plassen maar gister was het dan raak: zwanger! De digitale clearblue zegt zwanger en de streepjes van die test knallen je tegemoed. Ik ga me geen zorgen maken, elke dag ben ik verder dan ik ooit was en dat koester ik.
Voor de statestieken: 3x 50mg Clomid en de 1e x 100mg was het raak.

Ik wens iedereen die het nog zó hard aan het proberen is waanzinnig veel succes en hoop dat jullie die tranen van geluk ook snel mee mogen maken.

Floria
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 12:19:12 #239
5428 crew  miss_sly
pi_58469021
Floria, wat een fijne verrassing! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt
pi_58469289
Floria, wat fijn!!! Gefeliciteerd!!
  zondag 4 mei 2008 @ 12:41:20 #241
186094 Floria
Ghost of shark
pi_58469442
Jullie zijn lief! En miss_sly ik hoop ook zó zó zó dat allemaal toch onverwachts snel gaat straks bij jullie (allemaal!). Die wachtlijsten zijn echt killing! Ik zou rellen voor Clomid en wie weet?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zondag 4 mei 2008 @ 16:18:42 #242
114177 Diaan73
pi_58473510
Floria wat een goed nieuws zeg Super en van harte gefeliciteerd Ga je 11 mei nog naar Tom McRae??
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 20:47:52 #243
5428 crew  miss_sly
pi_58478598
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
pi_58478797
Pffffff kom ik thuis na een weekend niksen en gezelligheid, vind ik de "IVF instructies" op de mat.....

Wat een lol.... ik dacht dat ik wat hormonen moest spuiten, maar ik moet gewoon meer dan een maand aan de pil. Dat wil ik het liefst niet, want ik heb 3 jaar geleden trombose gehad door de pil.......

Vervolgens vanaf 11 juli Decapeptyl spuiten, en vanaf 23 juli Decapeptyl en Puregon....

En woensdag 30 juli de eerste echo.

Ik ga van 14 tot en met 21 juli met vakantie, dus ik hoop voor mijn reisgenoten dat ik niet teveel last van de Decapeptyl zal hebben......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 21:01:34 #245
5428 crew  miss_sly
pi_58478943
De pil is neem ik aan om de cyclus stil te leggen?
Spannend McLaura. Ik begrijp wel dat het niet niks is, maar in ieder geval zit er dan weer schot in, toch?

Wanneer start je dan met de pil?
  zondag 4 mei 2008 @ 21:06:17 #246
114177 Diaan73
pi_58479073
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan. Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.

McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Make love, not war ☮
  zondag 4 mei 2008 @ 21:22:35 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_58479506
diaan, ik ga enorm voor je duimen!
stormy waters...
sailin'
  zondag 4 mei 2008 @ 21:23:41 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_58479536
en floria van harte!
stormy waters...
sailin'
pi_58479580
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 08:05:39 #250
5428 crew  miss_sly
pi_58485344
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan. Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.

McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor je
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:25 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
Jammer dat je menstruatie net te vroeg komt, zodat je nog een cyclus moet wachten. Ik hoop voor jullie dat IVF de juiste manier blijkt en dat het meteen lukt!
  maandag 5 mei 2008 @ 09:09:49 #251
114177 Diaan73
pi_58485748
quote:
Op maandag 5 mei 2008 08:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor je
ik had inderdaad de 21e de IUI en is het vandaag de 14e dag. Van het ziekenhuis mag ik op de 17e dag testen. Aangezien ik wel vaker langere cyclussen heb gehad, wil ik nog even wachten. Is het zo dat je altijd rond de 14e dag na je eisprong ongi moet worden trouwens?
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 09:31:35 #252
5428 crew  miss_sly
pi_58486000
Nee hoor, ik werd beide keren op de 16e dag na IUI ongesteld. Zelf zou ik dus niet eerder dan dag 16/17 testen en als ze bij jou dag 17 aangaven, zou ik ook zeke rniet eerder testen. Spannende dagen hoor! Ik hoop zo dat het gelukt is

Kreeg net een smsje van mijn vriendinnetje dat ze ongesteld is Poging 1 niet gelukt, helaas.

En ik voel mijn eieren nog steeds zitten hoor! Jeumig, dat voel je echt
pi_58486597
Floria: gefeliciteerd!!!!!

diaan: heel veel sterkte, ik hoop dat je niet ongesteld wordt!!!

woensdag weer mijn eerste inwendige onderzoek, ik hoop dat ik vanaf die dag puregon mag gaan spuiten....
ik verlang ernaar om te spuiten, haha wat klinkt dat raar,.... ik die zo bang is voor naalden....

sterkte allemaal meiden!!!
  maandag 5 mei 2008 @ 10:45:51 #254
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58487033
Floria, gefeliciteerd

Diaan, ik duim voor je hoor
  maandag 5 mei 2008 @ 12:17:34 #255
114177 Diaan73
pi_58488715
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, ik werd beide keren op de 16e dag na IUI ongesteld. Zelf zou ik dus niet eerder dan dag 16/17 testen en als ze bij jou dag 17 aangaven, zou ik ook zeke rniet eerder testen. Spannende dagen hoor! Ik hoop zo dat het gelukt is

Kreeg net een smsje van mijn vriendinnetje dat ze ongesteld is Poging 1 niet gelukt, helaas.

En ik voel mijn eieren nog steeds zitten hoor! Jeumig, dat voel je echt
Okay... ik was ook zeker niet van plan eerder te testen hoor.... nog even een paar spannende dagen dus.... al ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi wordt deze week.

Die eitjes voel je idd echt.. ik had er ook "last" van en was blij dat de eisprong was geweest.

Wat sneu voor je vriendinnetje trouwens.... wanneer heeft ze de IUI gehad?

Wilmadonna heel logisch hoor dat je zin hebt om te gaan spuiten... had ik ook.
Make love, not war ☮
  maandag 5 mei 2008 @ 13:55:32 #256
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_58490573
Wat gaan we hard en spannend
  maandag 5 mei 2008 @ 15:32:22 #257
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58492055
Even een vraagje.... ik hang inmiddels al een tijdje rond in het 'Wachten op een 2e streepjes topic' en na ruim 10 maanden hebben we morgen een eerste afspraak bij de huisarts om eventuele onderzoeken/testen te bespreken.

Kan iemand me helpen aan informatie die ik zou moeten meenemen? Ikzelf wil wel een overzicht maken van mijn cyclus-informatie (lengte en data) en wanneer ik met de pil ben gestopt maar misschien is er wel meer waar naar gevraagd wordt?
  maandag 5 mei 2008 @ 15:44:24 #258
114177 Diaan73
pi_58492252
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje.... ik hang inmiddels al een tijdje rond in het 'Wachten op een 2e streepjes topic' en na ruim 10 maanden hebben we morgen een eerste afspraak bij de huisarts om eventuele onderzoeken/testen te bespreken.

Kan iemand me helpen aan informatie die ik zou moeten meenemen? Ikzelf wil wel een overzicht maken van mijn cyclus-informatie (lengte en data) en wanneer ik met de pil ben gestopt maar misschien is er wel meer waar naar gevraagd wordt?
Bij mij werd er niet veel gevraagd.... maar cyclusinformatie lijkt me het belangrijkst.....
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 15:51:17 #259
5428 crew  miss_sly
pi_58492386
Als je toevallig al een temperactuurcurve hebt van een paar maanden, zou dat erg handig zijn. Kans is best aanwezig dat je naar huis gestuurd wordt met oa de opdracht om te gaan temperaturen.
Behalve cyclusinformatie kan eventueel info over moeder of zussen van belang zijn: hoe snel of juist niet werden zij zwanger.

Ik moet vandaag tussen 17.30 en 18.00 uur pregnyl spuiten en woensdagochtend om 11.20 uur is de IUI!
  maandag 5 mei 2008 @ 16:03:22 #260
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58492618
Bedankt voor de info in ieder geval. Wil inderdaad ook de gegevens van de ovulatietesten meenemen (waarop steeds geen duidelijke piek was in LH waarde...). Temperaturen heb ik niet gedaan.

miss_sly succes met de IUI in ieder geval! en diaan, ik hoop echt voor je dat je niet ongi wordt.
  maandag 5 mei 2008 @ 16:04:44 #261
114177 Diaan73
pi_58492650
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
Als je toevallig al een temperactuurcurve hebt van een paar maanden, zou dat erg handig zijn. Kans is best aanwezig dat je naar huis gestuurd wordt met oa de opdracht om te gaan temperaturen.
Behalve cyclusinformatie kan eventueel info over moeder of zussen van belang zijn: hoe snel of juist niet werden zij zwanger.

Ik moet vandaag tussen 17.30 en 18.00 uur pregnyl spuiten en woensdagochtend om 11.20 uur is de IUI!
Spannend woensdag succes vanavond met de Pregnyl . En hoe is het met je zusje?
Make love, not war ☮
  maandag 5 mei 2008 @ 17:05:45 #262
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58493801
Miss_Sly, ik kan me goed voorstellen dat je je verdrietig voelt... en dat mag ook. Ik ga gewoon voor je duimen dat je rond je uitgerekende datum een nieuwe positieve test in handen hebt... dat zou ècht heel mooi zijn!!

Diaan, spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat het gelukt is!!

Ik voel me nog steeds zo thuis hier... ik lees ook nog steeds meer hier mee, dan het andere topic ... Ik zag net dat ik nog in de OP sta...wil iemand mij daar uit halen?
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 17:59:52 #263
5428 crew  miss_sly
pi_58494757
De pregnyl zit er weer in

Jose, lieve meid Ik hoop dat je je gauw helemaal thuisvoelt in het andere topic en dat je maar mag genieten van een heerlijke zwangerschap

Diaan, mijn zusje had vrijdag nog geen follikel boven de 10 mm, dus die moet woensdag voor een nieuwe meting. Dus hoewel zij verder is in haar cyclus, is mijn IUI eerder. Wat kan het toch raar lopen, wat zijn die lichamen toch rare dingen!
pi_58498390
Diaan, wat is het spannend voor jou, ik ga heel hard voor je duimen!

Miss Sly, wat gaat dat snel joh, alweer de 3e poging.... 3x is scheepsrecht toch?
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 09:07:39 #265
5428 crew  miss_sly
pi_58506145
Pregnyl heeft zeker ook invloed op ovulatietesten, he?
Gisteren voor de pregnyl een test gedaan, negatief, en vanochtend weer, positief. Dat laatste komt dan zeker door de pregnyl?
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 11:30:42 #266
5428 crew  miss_sly
pi_58508594
Ik vind het echt heel raar, maar gisteren ongeveer de hele dag tot het naar bed gaan, voelde ik echt mijn rechtereierstok waar de twee follikels zitten. Nu voel ik niks meer...ik maak me dan zorgen dat de eisprong al geweest is en de IUI morgen echt grote onzin. Stomme is dat ze hier nooit nog even kijken hoe het zit met de follikels. Ze zouden aan het slijmvlies kunnen zien of het nog netjes op tijd is...

Nou, deze ronde heb ik nu al geen goed gevoel over, en dan moet ie nog beginnen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:29:42 #267
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58509772
Het zou zo kunnen zijn dat door de pregnyl het 'schilletje' van de follikel zachter is (voordat ie 'springt') en dat 't daarom meer 'meegeeft' en je daardoor niks meer voelt.
Maar goed, dat is ook maar boerenwijsheid.. geen idee of dat echt zo werkt

De invloed van pregnyl op ovu-testen weet ik niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:12:16 #268
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58511905
Miss_sly... ik weet ook niet of de Pregnyl invloed heeft op een ovulatietest... Maar mag je niet gewoon alsnog vrijen nu vóór de IUI als je het gevoel hebt dat de eisprong al geweest is of moet je een paar dagen onthouding hebben i.v.m de IUI?

De score van jouw man was toch super netjes de vorige keer (32 mln toch)? Ik denk dan zo "dan zit er morgen bij de IUI ook echt nog wel wat goeds in!"... maar ja... ik ben geen gyn... en ik zou me ook aan de afspraken met het ziekenhuis houden....

Shit joh, dat je nu met zo'n rotgevoel door moet... hopelijk is je gevoel onterecht!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:44:05 #269
114177 Diaan73
pi_58512580
miss_sly ik herken het wel... maar toen ik voor de IUI ging, zag het er gewoon goed uit.... Trouwens voor de IUI mag je tot 2 dagen ervoor geen gemeenschap hebben, na de IUI maakt het niet meer uit. Ik ga ervan uit dat ze bij het ziekenhuis al weten wat ze doen... degene die bij de IUI deed, vertelde dat je van 2 dagen voor tot 2 dagen na de eisprong vruchtbaar bent. Dus als je eitjes vandaag gesprongen zijn en morgen is je IUI, dan zou je nog op tijd zijn.

Bij ons in het ziekenhuis kijken ze ook niet eerst naar de follikels voordat ze de IUI doen, vond ik ook vreemd... maar kreeg toen ook deze uitleg.

De twijfel gaat nu toeslaan of niet miss_sly? Dat had ik ook... hele dikke knuffel Positive thinking meid!!

V.w.b. de ovulatietesten, daar heb ik in het geheel geen ervaringen mee.
Make love, not war ☮
pi_58513194
volgens mij kan je eitje (of eitjes) bevrucht worden tot 2 dagen na de eisprong toch???
Ik denk dat het wel oke is hoor....
Probeer positief te zijn... ook al is het zo moeilijk...
Sterkte met de IUI !!!!
Laten we hopen dat er 1 of 2 de goede richting op zwemmen!!!!!

ik mag in ieder geval pas na 3 weken na de pregnylspuit testen... maar ik denk wel dat het door de pregnyl komt dat je een positieve uitslag had. Zitten natuurlijk wel zwangerschapshormonen in.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:13:58 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58513235
Diaan, wat maak je het spannend joh! Mijn water zegt dat het wel heel goed klinkt, maar ja... mijn water zegt wel meer.

miss_sly, wat naar dat je er zo'n onzeker gevoel over hebt...

Jose, ik ga je uit de OP halen hoor! En ik zag dat Marie er ook nog in stond!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 06-05-2008 22:06:18 ]
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:32:24 #272
114177 Diaan73
pi_58513655
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, wat maak je het spannend joh! [sub[Mijn water zegt dat het wel heel goed klinkt, maar ja... mijn water zegt wel meer. [/sub]
Thats me nou ja.. mijn lichaam en ik hoop dat jouw water het toch bij het recht eind heeft
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:38:49 #273
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58514631
Diaan.. ik hoop ook dat BE's water gelijk heeft!

Oh... en... BE dank je wel dat je me eruit haalt!
pi_58518701
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het echt heel raar, maar gisteren ongeveer de hele dag tot het naar bed gaan, voelde ik echt mijn rechtereierstok waar de twee follikels zitten. Nu voel ik niks meer...ik maak me dan zorgen dat de eisprong al geweest is en de IUI morgen echt grote onzin. Stomme is dat ze hier nooit nog even kijken hoe het zit met de follikels. Ze zouden aan het slijmvlies kunnen zien of het nog netjes op tijd is...

Nou, deze ronde heb ik nu al geen goed gevoel over, en dan moet ie nog beginnen
Blijven vertrouwen dat het goed komt hoor! Je lichaam kan die negatieve energie helemaal niet gebruiken nu. Gelukkig hebben de andere meiden wat inhoudelijkere redenen waarom je nog niet moet wanhopen. Ik ga voor je duimen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:15:10 #275
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58519332
miss_sly: Bij ons werd er gezegd dat we gewoon sex mochten hebben tijdens de IUI, ook voor de inseminatie. Beter 2x geschoten dan helemaal mis werd er bij ons gezegd...
En als je zelf zo twijfelt of je al je eisprong hebt gehad, zou je toch gewoon om een echo kunnen vragen! Waarom zouden ze niet 2 minuutjes kunnen kijken om jou gerust te stellen?
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 21:16:05 #276
5428 crew  miss_sly
pi_58519349
Fijn die opbeurende woorden
Mijn buik is toch weer pijnlijk en opgezet geworden in de loop van de dag, dus ik denk dat er nog wel een follikel of wat aanwezig is Vannacht goed slapen en dan morgen positief aan de wachtweken beginnen
Vandaag nog seks vind ik te kort voor de IUI. Minstens 2 dagen onthouding is toch wel het beste. Maar wellicht dwalen er nog wel wat zwemmertjes rond van zondagavond

Diaan, nog niks? Dag 15 is al voorbij! Ik vind het zo spannend en ik sluit me bij BE's water aan
pi_58520243
Is het eigenlijk normaal dat je iets van je eitjes voelt? Ik heb vorige week een 2x50 clomid kuur gehad en ik heb komende vrijdag de eerste controle echo. Net als de eerste poging met 1x50 clomid merk ik geen verschil in m'n humeur of gezeur aan m'n lichaam. En ik voel al helemaal geen eitjes opkomen

Stiekem ben ik ook wel bang dat de clomid weer niet voldoende is aangeslagen, maar het heeft weinig zin om negatief te zijn denk ik dan maar. Vrijdag gaan we gewoon een mooie, gegroeide follikel zien op de echo!
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 22:06:12 #278
5428 crew  miss_sly
pi_58520381
CrazyPrincess, je hoeft ze niet te voelen hoor. Ik voelde het ook niet toen het er maar eentje was, en twee voelde ik ook pas vanaf CD15-16 ofzo. En het kan ook best zo zijn dat je ook twee tegelijk niet voelt. Dus vanwege het niet voelen nog geen verkeerde conclusie trekken. Je hebt vrijdag vast een mooie follikel
Welke cyclusdag is het vrijdag voor je?
pi_58520654
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:06 schreef miss_sly het volgende:
CrazyPrincess, je hoeft ze niet te voelen hoor. Ik voelde het ook niet toen het er maar eentje was, en twee voelde ik ook pas vanaf CD15-16 ofzo. En het kan ook best zo zijn dat je ook twee tegelijk niet voelt. Dus vanwege het niet voelen nog geen verkeerde conclusie trekken. Je hebt vrijdag vast een mooie follikel
Welke cyclusdag is het vrijdag voor je?
Vrijdag is al de 14e cyclusdag. Dan zou er toch zeker al wat te zien moeten zijn. Bij de vorige poging was op dag 14 na de eerste clomid (ik had geen cyclus) het baarmoederslijmvlies in ieder geval wel gegroeid. Helaas wilde de follikel niet mee Maar voor iemand zonder cyclus was ik al lang blij dat het slijmvlies wel reageerde op de clomid. De dubbele dosis gaat nu gewoon zijn werk goed doen! Het moet!
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 22:48:39 #280
5428 crew  miss_sly
pi_58521312
Op dag 14 kan er wel al iets te zien zijn, maar het kan ook dan nog best klein zijn. Een dubbele dosis clomid is echt wel een redelijk sterk middel, maar het is nu eenmaal goed mogelijk clomifeen-resistent te zijn of te worden. Ik vind het verbazend dat mijn lichaam nu al 3 keer op de dubbele dosis keurig werkt.

Ik duim gewoon voor je dat er vrijdag een mooie te zien is
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:42:33 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58525606
Diaan, hoe is het op dag 16?

miss_sly, succes vandaag! Hopelijk gaat alles goed!
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:46:43 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58525663
Succes Miss-Sly!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:47:55 #283
114177 Diaan73
pi_58525689
Het is hier nog steeds -vrij. Voel me nog steeds hetzelfde... Dag 16 is dus "rustig" aangebroken.

miss_sly, heel veel succes straks!!!
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 08:51:13 #284
5428 crew  miss_sly
pi_58525737
Diaan 16 dagen na IUI is lang Oe, ik word plaatsvervangend nerveus en hyper Enig idee hoe lang je nog wil wachten met testen?

Thanks meiden
De zwemmertjes zijn inmiddels ingeleverd, dus straks kan ik weer broeden
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:54:30 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58525790
Haha, dat wilde ik ook vragen idd, hoe lang ga je ons nog in spanning laten zitten?
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 08:56:17 #286
5428 crew  miss_sly
pi_58525818
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, dat wilde ik ook vragen idd, hoe lang ga je ons nog in spanning laten zitten?
Ja, "ons" inderdaad
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:08:52 #287
114177 Diaan73
pi_58526007
hahaha ik laat jullie nog even een paar dagen in spanning hoor Ik denk zelf aan zaterdag testen..... is dag 34 van de cyclus. Of gaat dat in dit geval niet zo op? Heb eigenlijk geen idee.

sorry dames!
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 09:19:37 #288
5428 crew  miss_sly
pi_58526204
Ik kan me best voorstellen dat je voorzichtig bent, Diaan Maar echt tot 19 dagen na IUI wachten is veel te lang. 14-16/17 dagen na de IUI moet je echt ongesteld worden, na hormonen en pregnyl etc. Heeft niets meer te maken met je normale cyclus, maar alles met zoveel dagen na de eisprong

Maar goed, ik hoop dat ik zaterdag nog nagels over heb
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:26:07 #289
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58526351
ik sluit me aan bij miss_sly... zaterdag is echt te lang
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:40:00 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58526604
Zaterdag! Men...
Maar... (heb je haar weer met 'r water ) 'ervaring' hier leert wel dat veel mensen die lang wachten met testen toch wel heel erg ehm... zwanger zijn vaak hoor. Die hebben toch meer rust lijkt het.

Ik zet het maar in sub, ik wil niet te erg gaan hyperen enzo...
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:42:22 #291
114177 Diaan73
pi_58526643
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je voorzichtig bent, Diaan Maar echt tot 19 dagen na IUI wachten is veel te lang. 14-16/17 dagen na de IUI moet je echt ongesteld worden, na hormonen en pregnyl etc. Heeft niets meer te maken met je normale cyclus, maar alles met zoveel dagen na de eisprong

Maar goed, ik hoop dat ik zaterdag nog nagels over heb
is dat echt zo?? Ik geloof julie wel, E.T. en jij zijn - helaas - materie-experts... maar kan het ook niet zijn dat je geest dat beinvloedt?? ik word er een beetje onzeker van
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 10:04:35 #292
5428 crew  miss_sly
pi_58527091
Tja, geest...ik denk dat dat nogal meevalt, anders zou niemand die met via die in de mmm zit ongesteld worden op zoveel dagen na de behandeling. Al die meiden zijn er natuurlijk zo mee bezig, dat dat dan de menstruatie behoorlijk zou moeten beinvloeden.

Then again, ik wil je niet gek maken, hoor. Als jij je nog niet prettig voelt bij testen, stel je het gewoon nog even uit. Als je zwanger bent, ben je dat zaterdag nog steeds
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:24:12 #293
114177 Diaan73
pi_58527460
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Tja, geest...ik denk dat dat nogal meevalt, anders zou niemand die met via die in de mmm zit ongesteld worden op zoveel dagen na de behandeling. Al die meiden zijn er natuurlijk zo mee bezig, dat dat dan de menstruatie behoorlijk zou moeten beinvloeden.

Then again, ik wil je niet gek maken, hoor. Als jij je nog niet prettig voelt bij testen, stel je het gewoon nog even uit. Als je zwanger bent, ben je dat zaterdag nog steeds
Dat is waar natuurlijk. Ik wacht in ieder geval de 17e dag (morgen) nog even af.... vind het wel erg spannend worden. En als ik dan toch niet zwanger ben... word ik liever zsm ongi.
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 10:26:33 #294
5428 crew  miss_sly
pi_58527505
Diaan, ik ga je met zoveel plezier uitzwaaien naar het andere topic! Ik hoop zo voor je dat je Jose lekker achterna kunt
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:48:32 #295
114177 Diaan73
pi_58527926
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, ik ga je met zoveel plezier uitzwaaien naar het andere topic! Ik hoop zo voor je dat je Jose lekker achterna kunt
Ik hoop het ook.... maar vind het ook wel een beetje eng.
Make love, not war ☮
pi_58528611
Ik ga morgen naar de gyn toe
uitgangsecho en dan hopelijk weer spuiten morgenavond
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 11:48:39 #297
5428 crew  miss_sly
pi_58529201
6 miljoen kwalitatief goede zwemmertjes vandaag Goede score tesamen met 2 mooie eitjes van mij zou toch ergens rond eind januari volgend jaar moeten kunnen resulteren in een geweldige mooie, lieve, schattige baby

Diaan, is ook hartstikke eng!! Gewoon testen als je voldoende moed verzameld hebt

Basimah, succes morgen, hoop dat de echo goed is en je met spuiten mag beginnen!

Wij gaan nu even lekker picknicken in het park. Daarna moet schaap nog wat werken, maar ik vind het eigenlijk te mooi weer, dus ik denk dat ik met een boek in het park blijf hangen. Lekker broeden in de zon
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:53:24 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58529309
Broed ze!
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:19:08 #299
114177 Diaan73
pi_58529954
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
6 miljoen kwalitatief goede zwemmertjes vandaag Goede score tesamen met 2 mooie eitjes van mij zou toch ergens rond eind januari volgend jaar moeten kunnen resulteren in een geweldige mooie, lieve, schattige baby

Diaan, is ook hartstikke eng!! Gewoon testen als je voldoende moed verzameld hebt

Basimah, succes morgen, hoop dat de echo goed is en je met spuiten mag beginnen!

Wij gaan nu even lekker picknicken in het park. Daarna moet schaap nog wat werken, maar ik vind het eigenlijk te mooi weer, dus ik denk dat ik met een boek in het park blijf hangen. Lekker broeden in de zon
en maar eentje hoeft super zn best te doen.... broedze !! Heerlijk in het park met dit weer. * jaloers is

Basimah, heel veel succes morgen en hopelijk mag je morgenavond weer spuiten.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 12:20:56 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58529983
nou huppetee miss-sly lekker binnenhouden die handel!

en diaan, je maakt het wel spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')