abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:10:29 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_58452293
ach miss sly, ik vind het rot! ik kan me erg inleven in hoe je je nu voelt. bah.

stormy waters...
sailin'
pi_58454027
oh wat een verdriet hier weer allemaal... niet leuk...
ik wou dat ik iets positiefs kon schrijven, maar dat lukt me helaas niet...
Laten we gewoon hopen dat we allemaal snel weg zijn van dit forum en overgaan naar het andere!!!

sterkte basimah en miss_sly.. en ook alle andere natuurlijk!
pi_58454562
voor Miss Sly....
pi_58455136
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
pi_58455325
Miss Sly en Basimah, voor allebei een dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 16:18:51 #231
5428 crew  miss_sly
pi_58455693
lief allemaal

Het zijn gewoon lastige dagen nu, het is best confronterend. Ik ben eigenlijk niet van het vluchten, maar ik geloof dat we een geslaagde poging hebben gedaan om moederdag volgende week uit de weg te gaan. Jammer voor de beide moeders, maar het is dit jaar even niet anders.
Door de clomid ben ik ook nogal aangekomen en mijn leuke kleren van vorige voorjaar/zomer zitten gewoon niet meer mooi, voor zover ze nog passen. En als het dan mooi weer begint te worden, is dat ook niet echt leuk.

Kortom, alle ingredienten voor een dipje.

Maar:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mm en dat al op dag 14
Maandag moet ik de pregnyl zetten, ik word nog gebeld over het tijdstip en dan hoor ik ook meteen hoe laat woensdag de IUI is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 16:21:21 #232
5428 crew  miss_sly
pi_58455732
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
Basimah, wat kl*te
Menstruatie opwekken hoeft niet, want je bent nu toch ongesteld? Dus wat dat betreft zou duphaston ofzo nu niet nodig zijn. Ik weet alleen niet of ze in het ziekenhuis meteen door willen gaan of een maand rust willen. Dat is meer afhankelijk van het protocol, denk ik.
pi_58456922
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mm en dat al op dag 14
Mooi, goed om te horen! Wie weet gaat deze poging wel voor een hele mooi 2e streepje zorgen zo rond 21 mei, het is jullie van harte gegund!
  zondag 4 mei 2008 @ 09:42:24 #234
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58467213
Basimah, wat balen zeg.... en wat miss_sly zegt, als je gewoon ongesteld bent geworden, hoef je geen duphaston te gebruiken en zou je evt. meteen door kunnen mits je uitgangsecho natuurlijk goed is. Hier in het ziekenhuis gaan ze gewoon door....

miss_sly wat een mooi resultaat, 2 eitjes van 16 mm super zeg en a.s. woensdag alweer de inseminatie, de tijd gaat snel. Het zou wel helemaal geweldig zijn om rond de 21e een heel mooi 2e streepje te hebben.
Make love, not war ☮
pi_58467355
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)

Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
  zondag 4 mei 2008 @ 10:07:57 #236
114177 Diaan73
pi_58467420
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:00 schreef Basimah het volgende:
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)

Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
Toch nog getest? In ieder geval sterkte en vandaag mag je lekker sippen!!
Make love, not war ☮
  zondag 4 mei 2008 @ 10:25:57 #237
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58467623
Voor Basimah nog een keer een en je mag sippen hoor! En balen

miss_sly, voor jou 2 streepjes hoor deze keer over 2 weekjes
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 4 mei 2008 @ 12:15:35 #238
186094 Floria
Ghost of shark
pi_58468958
Ha lieve allemaal,
Een x aantal weken geleden plaatste ik hier nog wel eens berichtje maar omdat ik er helemaal door heen zat en eigenlijk wilde stoppen met de hormoonbehandelingen en het allemaal klote vond en kinderen tóch stom waren (tsja je bedenkt wat door die zelfbescherming) ben ik gestopt met schrijven.
Deze laatste Clomid behandeling 100MG leek niet aan te slaan, vreemde temp, mega buikpijnen; ellende.

En ik dacht dat ik het gewoon niet kon, twee streepjes plassen maar gister was het dan raak: zwanger! De digitale clearblue zegt zwanger en de streepjes van die test knallen je tegemoed. Ik ga me geen zorgen maken, elke dag ben ik verder dan ik ooit was en dat koester ik.
Voor de statestieken: 3x 50mg Clomid en de 1e x 100mg was het raak.

Ik wens iedereen die het nog zó hard aan het proberen is waanzinnig veel succes en hoop dat jullie die tranen van geluk ook snel mee mogen maken.

Floria
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 12:19:12 #239
5428 crew  miss_sly
pi_58469021
Floria, wat een fijne verrassing! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt
pi_58469289
Floria, wat fijn!!! Gefeliciteerd!!
  zondag 4 mei 2008 @ 12:41:20 #241
186094 Floria
Ghost of shark
pi_58469442
Jullie zijn lief! En miss_sly ik hoop ook zó zó zó dat allemaal toch onverwachts snel gaat straks bij jullie (allemaal!). Die wachtlijsten zijn echt killing! Ik zou rellen voor Clomid en wie weet?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zondag 4 mei 2008 @ 16:18:42 #242
114177 Diaan73
pi_58473510
Floria wat een goed nieuws zeg Super en van harte gefeliciteerd Ga je 11 mei nog naar Tom McRae??
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 20:47:52 #243
5428 crew  miss_sly
pi_58478598
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
pi_58478797
Pffffff kom ik thuis na een weekend niksen en gezelligheid, vind ik de "IVF instructies" op de mat.....

Wat een lol.... ik dacht dat ik wat hormonen moest spuiten, maar ik moet gewoon meer dan een maand aan de pil. Dat wil ik het liefst niet, want ik heb 3 jaar geleden trombose gehad door de pil.......

Vervolgens vanaf 11 juli Decapeptyl spuiten, en vanaf 23 juli Decapeptyl en Puregon....

En woensdag 30 juli de eerste echo.

Ik ga van 14 tot en met 21 juli met vakantie, dus ik hoop voor mijn reisgenoten dat ik niet teveel last van de Decapeptyl zal hebben......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 4 mei 2008 @ 21:01:34 #245
5428 crew  miss_sly
pi_58478943
De pil is neem ik aan om de cyclus stil te leggen?
Spannend McLaura. Ik begrijp wel dat het niet niks is, maar in ieder geval zit er dan weer schot in, toch?

Wanneer start je dan met de pil?
  zondag 4 mei 2008 @ 21:06:17 #246
114177 Diaan73
pi_58479073
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan. Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.

McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Make love, not war ☮
  zondag 4 mei 2008 @ 21:22:35 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_58479506
diaan, ik ga enorm voor je duimen!
stormy waters...
sailin'
  zondag 4 mei 2008 @ 21:23:41 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_58479536
en floria van harte!
stormy waters...
sailin'
pi_58479580
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 08:05:39 #250
5428 crew  miss_sly
pi_58485344
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan. Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.

McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor je
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:25 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
Jammer dat je menstruatie net te vroeg komt, zodat je nog een cyclus moet wachten. Ik hoop voor jullie dat IVF de juiste manier blijkt en dat het meteen lukt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')