Basimah, wat kl*tequote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef Basimah het volgende:
Ik ben nu echt ongesteld dit is geen innestelingsbloed meer.
Ik hoop dat ik komende week gelijk met een nieuwe poging kan beginnen
Of zou ik eerst weer een 'reset' moeten h ebben met duphastron of een ander middel om de menstruatie op te wekken ? Iemand ervaring daarmee ?
Ik hoop echt dat ik weer puregon kan prikken komende week
Mooi, goed om te horen! Wie weet gaat deze poging wel voor een hele mooi 2e streepje zorgen zo rond 21 mei, het is jullie van harte gegund!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
vanochtend goed nieuws bij de echo: 2 op rechts van 16 mmen dat al op dag 14
Toch nog getest? In ieder geval sterkte en vandaag mag je lekker sippen!!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:00 schreef Basimah het volgende:
Hij is dus negatief maar dat wist ik al door al dat bloed.
Ik ga morgen bellen voor een uitgangsecho want ik wil gelijk weer beginnen, zit er nu in en ik wil gewoon doorgaan.
Ik ben nu wel een beetje verdrietig maar ik had het al wel verwacht. Dus een dagje mag ik treurig zijn, het is toch zondag, en morgen gaan we er weer tegenaan. Driemaal is scheepsrecht (derde poging)
Kan de OP aangepast worden:
Basimah: Morgen bellen naar gyn voor derde poging puregon - pregnyl
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
Je had toch de 21e de IUI? Dan is het toch vandaag dag 14? Ga je dan nog de hele week afwachten? Die zenuwen kunnen wij hier niet aan hoor! Ik duim voor jequote:Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik voel me op zich goed, maar ben heel moe, slaap vroeg en heb vandaag zelfs een middagslaapje gedaan.Verder voel ik van alles: steken in de liezen, zere/gevoelige borsten.... maar daar ga ik niet op af, mn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden. Vanmorgen dacht ik ongi te worden, had wat krampen in mn buik en rug... maar dat was dus niet zo.. geen spoortje van zelfs. Ik wacht deze week gewoon nog even af, maar ik vind het wel spannend worden hoor. Ik blijf hopen en duimen.
McLaura dat hadden ze voordetijd niet met je besproken? Vreemd hoor dat je alle instructies thuis krijgt gestuurd, ik vind met zoiets ingrijpends dat er toch een gesprek moet plaatsvinden. Morgen maar eens bellen of niet??
Jammer dat je menstruatie net te vroeg komt, zodat je nog een cyclus moet wachten. Ik hoop voor jullie dat IVF de juiste manier blijkt en dat het meteen lukt!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:25 schreef McLaura het volgende:
Miss Sly : ik moet op de derde dag van de cyclus die na 22 mei begint, met de pil beginnen. Ik denk dat dat in juni wordt, want ik verwacht de volgende menstruatie de 15de van mei al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |