abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58147363
Ja wij vrijen vanavond en morgenavond voorkeur van mijn gyn hahahaha
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:44:00 #52
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58147418
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef Basimah het volgende:
Ja wij vrijen vanavond en morgenavond voorkeur van mijn gyn hahahaha
mijn gyn heeft het daarover nooit gehad... en begon meteen over IUI. Heeft onze voorkeur trouwens ook.... we hebben het niet zo op dat "verplichte" vrijen.
Make love, not war ☮
pi_58148188
Ik moet het zonder doen, althans gewoon door te klussen, ik heb het ook niet op verplicht klussen, maar voor ons is dit niet anders als een normaal weekend, dan doen we het ook gemiddeld 2/3 keer alleen nu hangt er een droompie omheen en andere keren niet
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:21:33 #54
114177 Diaan73
pi_58148500
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef Basimah het volgende:
Ik moet het zonder doen, althans gewoon door te klussen, ik heb het ook niet op verplicht klussen, maar voor ons is dit niet anders als een normaal weekend, dan doen we het ook gemiddeld 2/3 keer alleen nu hangt er een droompie omheen en andere keren niet
mooie gedachte!!
Make love, not war ☮
pi_58155125
Die gedachte vol blijven houden is het moeilijkste
Vannacht ging prima hoor maar of het nu komt door de pregnyl of door mijzelf, ik maal als een gek, lijkt wel of mijn hersentjes een enorm toerental maken momenteel

Maar goed het was gisteren dan ook een veelste heftige dag, alles bij elkaar.
S morgens een sollicitatie
S middags het ziekenhuis bezoek
S middags (ha het zkh) te horen krijgen dat je een voorstel van die sollicitatie in je mailbox hebt
S avonds een vriendin die even moest zeuren over een en ander dat mijn mood echt
S avonds wachten tot 'het gedaan mag worden
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:37:26 #56
114177 Diaan73
pi_58155826
Jeetje inderdaad wat een dag zeg.... ga je de baan accepteren? Spannend hoor!!
Make love, not war ☮
pi_58159518
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Pinkjes zijn ook prima... ben benieuwd hoe het met miss_sly is. Jose ook nog maar een paar dagen... spannend hoor.
Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?

Hoe het hier gaat... ik vind het zo vreselijk moeilijk om positief te zijn... ik zit de hele tijd maar 'maar ik ben niet zwanger hoor... ik word vandaag vast en zeker ongesteld..', mijn wordt daar soms wel een beetje boos om... en ik snap dat ook wel eigenlijk...

Nou meiden, zet 'm op allemaal! Dat we hier binnenkort eindelijk maar weer eens een paar positieve tests mogen hebben!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator zaterdag 19 april 2008 @ 16:18:24 #58
5428 crew  miss_sly
pi_58160161
We zijn weer terug
Vakantie was niet zo fantastisch als we hadden gehoopt, want schaap is de hele week ziek geweest: griep met behoorlijke koorts, hoestaanvallen en een dichte neus. Heeft meer paracetamol gegeten dan gewoon eten vond het zo sneu. Maar dus gaan we ergens in de loop van het jaar nog maar een keer om het goed te maken.

Mijn zusje is precies 14 dagen na de IUI ongesteld geworden, net als de vorige keren. Ik was de vorige keer op dag 16 ongesteld, en ik vermoed dat dat er vanavond of morgen ook weer aankomt. Gisteren de tampontest gedaan en toen zat er een druppeltje bloed op. Het heeft nog niet doorgezet, maar aangezien mijn temp vanochtend (wel om 5 uur ivm de vliegreis) weer laag was, ga ik ervan uit dat deze ronde ook is mislukt.

McLaura, ik las dat jullie 6e IUI ook mislukt is. Balen zeg. Even een pauze tot juli lijkt me best een goed idee

Basimah en Diaan, eitjes jullie spannende weken komen eraan. Wat zou het mooi zijn als jullie lekker kunnen vertrekken uit dit topic. Ik ga het voor jullie hopen

Jose, meis, ik snap wel dat je je zo voelt, hoor.Het is ook hartstikke lastig en verwarrend en je wilt helemaal geen valse hoop hebben! Maar een keer (misschien wel deze keer) vergis je je als je zegt dat je niet zwanger bent, want dan ben je het gewoon wel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:42:07 #59
114177 Diaan73
pi_58164002
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 15:35 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?

Hoe het hier gaat... ik vind het zo vreselijk moeilijk om positief te zijn... ik zit de hele tijd maar 'maar ik ben niet zwanger hoor... ik word vandaag vast en zeker ongesteld..', mijn wordt daar soms wel een beetje boos om... en ik snap dat ook wel eigenlijk...

Nou meiden, zet 'm op allemaal! Dat we hier binnenkort eindelijk maar weer eens een paar positieve tests mogen hebben!!
Ik heb nog geen Pregnyl gezet, over 20 minuten... zo maar eens de spuit klaarmaken... spannend....

miss_sly wat balen van die vakantie en het gevoel dat je waarschijnlijk ongi gaat worden. waar zijn jullie eigenlijk naartoe geweest??
Make love, not war ☮
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:02:49 #60
114177 Diaan73
pi_58164449
Hij is gezet de spuit op zich viel wel mee, maar moest even goed kijken hoe ik het moest mengen enz. maar het is goed gegaan......
Make love, not war ☮
pi_58164916
Gelukkig !
Nu op naar de volgende fase
Wij gaan vanavond vroeg naar bed
  Moderator zaterdag 19 april 2008 @ 20:29:49 #62
5428 crew  miss_sly
pi_58165137
Goed gedaan Diaan Maandag de IUI? Spannend!

Veel plezier vanavond Basimah

We waren naar Tunesie, heel mooi en goed hotel en ook mooi weer, dus dat was allemaal prima in orde! Alleen jammer dat schaap dus ziek was...
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:37:45 #63
114177 Diaan73
pi_58168025
Yeps, maandag de IUI, we vinden het ook erg spannend.... hopelijk zijn de zaadjes maandag ook van goede kwaliteit...

Veel plezier Basimah, al zul je nu al in bed liggen.

Zijn jullie nooit "bang" geweest dat je eisprong eerder is dan de IUI? Ik heb zelf het gevoel dat ie elk moment kan springen.. maar de experts zullen het wel weten.

Ow heerlijk, maar idd erg jammer dat Schaap ziek was. Gaat het nu wat beter met hem??
Make love, not war ☮
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:40:19 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58168088
Spannend Diaan.
Het lijkt me echt heel zenuwslopend idd. Ook om wat jij nu zegt, hoe weten ze zo zeker dat je lichaam die IUI braaf af wacht etc. etc.
Was het maar vast een paar dagen verder al.
pi_58168432
Diaan, ik vond het mengen enzo ook een heel gedoe... vooral omdat er een luchtbelletje in de naald bleef zitten die we er niet uitkrijgen, dus toen hebben we het hele goedje weer teruggespoten in één van de gebroken flesjes en toen weer opnieuw opgezogen (wel met een andere opzuignaald voor alle zekerheid). Maar mooi in ieder geval dat 'ie er nu in zit! En nu maar hopen op een geslaagde IUI poging! Ik ga voor jullie duimen!!
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Jose, meis, ik snap wel dat je je zo voelt, hoor.Het is ook hartstikke lastig en verwarrend en je wilt helemaal geen valse hoop hebben! Maar een keer (misschien wel deze keer) vergis je je als je zegt dat je niet zwanger bent, want dan ben je het gewoon wel
Hee Miss_Sly, daar ben je weer! Balen dat de vakantie niet zo leuk is geweest als gehoopt en ik denk dat het een goed voornemen is om het nog een keer over te doen!

Kl*te dat de poging van je zusje in ieder geval mislukt is... en voor jou is het dus nog even officieel afwachten. Wel super rot dat deze tweede poging waarschijnlijk ook mislukt is... .... hopelijk is het de derde ronde wel raak bij jou en ook bij je zusje!

Ja, ik vind het zeker lastig en verwarrend. Maar ik moet toch wel een beetje positief blijven, want ik wéét dat het ooit gewoon wel raak is... Maar of dat nu is?! Voor het moment geldt de regel 'geen bloed geeft moed...'
pi_58169063
vraagje; heeft iemand er weleens van gehoord dat door de Pregnyl je menstruatie later kan komen dan anders (oftewel dat je menstruatie daardoor een paar dagen kan worden uitgesteld)?
Ik maak mezelf weer eens gek denk ik...
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 10:05:53 #67
5428 crew  miss_sly
pi_58172965
Diaan, ik ben er ook telkens bang voor dat ze met de IUI te laat zullen zijn omdat de eisprong al geweest is. Het ei voelt altijd zo groot en aanwezig aan dat ik telkens denk dat het echt niet zo lang nog blijft zitten...maar zoals je zegt: de experts zullen het wel weten, denk ik dan ook maar.

Jose, op hoeveel dagen na de pregnyl zit je nu en wat hebben ze gezegd mbt testen? Hoeveel dagen na de pregnyl?
Tegen ons zeiden ze 15 dagen (dat was gisteren dus) maar ik ben nu weer op de ochtend van dag 16 ongesteld. Mijn zusje keurig op de 14e dag. Heel verschillend dus.
pi_58172993
miss sly...
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 20 april 2008 @ 10:25:12 #69
114177 Diaan73
pi_58173159
miss_sly wat balen dat je ongi bent geworden, hele dikke knuffel en hopelijk is het voor jullie 3x scheepsrecht!!
Make love, not war ☮
pi_58173363
Ik moet vandaag over 14 dagen testen. Wachtweken, en ik ben al zo geduldig
Gelukkig zitten er nog allerlei rampweken tussen want volgende week is het konininnedag en dan moet ik bij schoonloeder op visite want dan is haar moeder jarig, zo n dagje waar je niet onderuit komt.
Waarschijnlijk gaat zij zich er weer mee bemoeien, en ik gok dat zij zondag over 14 dagen dan ook aan de telefoon hangt of het 'gelukt' is. Wat de uitslag ook is de hele familie weet het dan, want ze kan haar mond niet houden.
Maar goed. Ik kan mijn niet verbieden met haar te praten erover en hij moet ook zijn verhaal kwijt, ik weet nu al dat hij dat geen week volhoudt helaas. Maar ik mag van mijzelf niet tussen hem en haar komen al vind ik het een loeder
Maar goed een kwestie van overleven Dag 14 komt ooit
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 11:14:31 #71
5428 crew  miss_sly
pi_58173785
Dank Lief en Diaan

Ik realiseerde me afgelopen week dat we in december 2006 voor het eerst naar het ziekenhuis gingen en we dus 15 maanden later pas aan de eerste IUI toe waren. Vind het, zeker gezien mijn leeftijd, eigenlijk wel te gek dat ze zo lang over al die onderzoeken hebben gedaan. Vanochtend iig weer gemeld voor de volgende poging, tussen 13 en 16 uur word ik teruggebeld of ik kan starten.
  zondag 20 april 2008 @ 11:58:51 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58174704
miss_sly... wat balen joh...
  zondag 20 april 2008 @ 12:26:30 #73
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58175236
miss_sly
Voor Basimah is het grote wachten begonnen
En Diaan, morgen de IUI, spannend!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 15:13:28 #74
5428 crew  miss_sly
pi_58178943
Ik heb een klein gelukje: ik had aangegeven op vakantie te zijn als ik ongesteld zou worden, dus niet in de buurt voor de uitgangsecho. Ik had vanochtend dus mooi niet gezegd dat we weer thuis zijn Geen uitgangsecho dus dinsdag 29 april om half 9 de eerste follikelmeting weer.

Driemaal moet maar gewoon scheepsrecht zijn En dat hoop ik des te meer, omdat ze in het VU na 3 keer IUI altijd een laparascopie doen en daar heb ik dus echt helemaal geen zin in
pi_58179024
Een gelukje mag ook gewoon hoor, miss_sly Wat fijn dat je zo snel weer terecht kunt Nog 9 dagen en hopelijk krijg je dan al een mooi ei te zien

En idd, derde keer goede keer
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 15:20:55 #76
5428 crew  miss_sly
pi_58179164
Ik had gehoopt zwanger te zijn (en te weten dat alles in orde is) voor de uitgerekende datum van de vorige zwangerschap. Met heel veel geluk gaat het eerste nog lukken: uitgaande van de vorige twee IUI's zou het einde van de wachtweken de volgende keer rond 21 mei afgelopen zijn. Wat zou het mooi zijn als ik dan een nieuwe positieve test in mijn handen zou hebben.
pi_58179463
miss-sly, dat zou heel mooi zijn!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 20 april 2008 @ 15:38:27 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_58179665
dat zou zeker heel mooi zijn
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 april 2008 @ 18:05:33 #79
114177 Diaan73
pi_58183626
miss_sly dat zou heel mooi zijn... geweldig dat je meteen weer mag beginnen en 29 april alweer je 1e follikelmeting hebt. Een laparoscopie valt op zich wel mee, vind ik... heb ik 4 jaar geleden ook gehad.
Make love, not war ☮
  zondag 20 april 2008 @ 19:44:12 #80
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58185823
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Jose, op hoeveel dagen na de pregnyl zit je nu en wat hebben ze gezegd mbt testen? Hoeveel dagen na de pregnyl?
Tegen ons zeiden ze 15 dagen (dat was gisteren dus) maar ik ben nu weer op de ochtend van dag 16 ongesteld. Mijn zusje keurig op de 14e dag. Heel verschillend dus.
Miss Sly... ten eerst wat rot dat je menstruatie nu toch weer is doorgezet... Maar ik sluit me helemaal aan bij '3 x is scheepsrecht!' Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet op zo'n kijkoperatie zit te wachten. Waarom doen ze dat eigenlijk standaard in het ziekenhuis? Ze zien toch ook al hoe de situatie is bij een HSG?

In het ziekenhuis hebben ze volgens mij gezegd dat ik na 14 dagen kon testen volgens mij...

Op hoeveel dagen ik nu zit na de pregnyl... het is echt heel erg ... maar dat is dus al dag 18 . Ik heb op woensdag 2 april de Pregnyl gezet... en ik ik heb volgens mij op donderdag (3 april dus) m'n eisprong gehad. Dus ik kon vanaf afgelopen donderdag mijn menstruatie verwachten. Meestal word ik dat op dag 16 na de ovulatie, maar zit dan nu op dag 17.

Ik ben dus nog steeds niet ongesteld, maar ik DURF gewoon niet te testen. Misschien heel naïef, maar aan de ene kant wil ik het gewoon niet weten als het toch negatief zou zijn, omdat je dan tenminste nog een heel klein beetje kunt hopen... aan de andere kant ben ik natuurlijk wel benieuwd. Ik wil mezelf gewoon niet gek maken... ik wacht gewoon 'geduldig' op mijn menstruatie... mocht die niet komen, dan zal ik ergens in de komende week wel gaan testen... ik heb geduld...

Bah, ik zit gewoon in tweestrijd. Ik ben gewoon bang dat ik raar op de Pregnyl reageer door later ongesteld te worden en ik heb geen zin om dáárom negatief te testen.

Nou... dat was weer een heel verhaal... wat ook zo dom is, ik heb altijd een soort van 'de Goden verzoeken'-gevoel als ik dus zeg maar kenbaar maak dat ik overtijd ben...
pi_58186504
miss-sly: oh wat jammer zeg... had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn deze keer.... maar wel fijn dat je meteen verder mag met een nieuwe behandeling. Hier mag dat niet, hier moet er minstens 1 rustmaand tussen zitten omdat het best heftig voor je lichaam is... hoe oud ben je als ik vragen mag?

jose81: laten we hopen dat je een positieve test krijgt deze keer!!!! Maar misschien nog even wachten, ik was ook een paar dagen later met mijn menstruatie na de pregnylspuit.

basimah: veel sterkte met je schoonloeder.... ook niet leuk zeg! Wat erg ook dat ze dan meteen aan de telefoon hangt en jij zoveel meemaakt op dat moment emotioneel.... is niet meer echt meeleven met je, maar meer de uitslag verspreiden als lopende vuurtjes... niet leuk dus!
Mijn schoonloeder is ook niet bepaald tactisch, maar nog niet zo erg....
sterkte ermee in ieder geval!

ben zooooooooo moe de hele tijd.... komt door de neusspray synarela. Misschien heet het in NL anders?
Heb nog steeds een hele droge vagina van binnen en vrijen doet heel erg pijn... nog meer mensen hier last van??? Als ik weer met de spuiten begin moeten wij ook zelf klussen, dus dat is wel een beetje pijnlijk....
Nu mogen we geen sex hebben (wel met condoom, maar dat doet nog meer pijn) ivm de neusspray.
  zondag 20 april 2008 @ 21:04:35 #82
114177 Diaan73
pi_58187955
Wilmadonna, ik heb geen ervaring met de neusspray... kan je helaas niet verder helpen.

Jose, wat spannend zeg!!! ik hoop zo dat je een positieve test hebt... Ik mag trouwens evt. pas testen op de 17e dag na de IUI, dus zo'n 19 dagen na de Pregnyl.
Make love, not war ☮
  zondag 20 april 2008 @ 21:31:30 #83
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_58188681
Diaan succes morgen

Miss_sly 3 keer is scheepsrecht it is

Basimah succes met het wachten

Jose spannend
pi_58188866
Rottdog, hoe is het met jou nu eigenlijk? Ik lees niet alles mee hier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58196390
quote:
Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef wilmadonna het volgende:
mcLaura, waarom moet je tot juli wachten met de behandeling???
Omdat er een wachtlijst is....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_58198440
Jose81 : heb je inmiddels durven testen. Ik duim met je mee hoor !

McLaura: he balen zeg, die wachtlijsten zijn soms enorm, hier moest ik toen ik begon ook eventjes wachten maar dat viel gelukkig mee, ik dacht zes weken, maar ik vond dat wel zes spannende weken hoor want ik wist niet waar ik aan toe was.

Ik mag na 14 dagen testen, dus gisteren over 14 dagen. Ik heb al een streepje op de muur staan voor het aftellen hahahaha. Van mijn eisprong heb ik niets gevoeld, maar dat schijnt wel vaker voor te komen dus ik wacht het maar af. Ik ben druk met mijn werk (mogelijk nieuwe baan accepteren) en in huis. Dat komt wel goed!. Ook heb ik mijn vakantie gepland . Hopen dat alles een beetje in elkaar gaat vallen.
pi_58199887
Hey Basimah!

Ik vind eigenlijk dat wij inmiddels al wel genoeg gewacht hebben, maar goed, zo'n wachtlijst kun je nou eenmaal niet beïnvloeden. Ik heb zelfs in principe mazzel gehad, omdat je normaliter pas na het intake-gesprek IVF op de planning mag. Ik heb echter de assistente gebeld, en gevraagd of ik vast ingepland mocht worden. Gelukkig kon dat, want toen wij 3 april het intakegesprek hadden, waren ze al in oktober aan het plannen, en wij mogen 21 juli beginnen.

Maar sowieso is het hele traject één grote wachtpartij geworden. In Oktober 2005 is de Mirena naar de vuilstort gegaan. Na een jaar was ik bij de huisarts en moest mijn man zijn zaad laten onderzoeken. Dat was niet zo goed, en hij moest naar de uroloog. Na de nodige onderzoeken bleek dat er niets mis was, en bij de volgende zaadcheck (3 maanden later) bleek dat mijn mans zaad juist erg goed was (gemiddeld 80 miljoen/ml waarvan 75% prima was) en verschoof de aandacht naar mij. Ik moest toen in een cyclus een paar keer bloedprikken. Weer wat weken later hoorde ik dat er qua hormonen niks aan de hand was.

De volgende stap was een HSG (baarmoederfoto), maar omdat ik daar enorm tegenop zag (sexueel misbruikt in het verleden en daardoor nogal een hekel aan mensen die 'daaro' zitten) heeft de gynaecoloog besloten een laparoscopie (kijkoperatie) te doen. Ook daar was niks raars te ontdekken. Inmiddels was het Februari 2007 en we mochten nog een half jaar thuis gaan proberen.

In Augustus kwamen we weer terug bij de gynaecoloog, en die wilde IUI proberen. Vol goede moed zijn we daaraan begonnen, maar de eerste 3 pogingen liepen op niks uit, en dus heb ik een maand rust genomen. Daarna heb ik weer twee pogingen gedaan en vervolgens 2 maanden rust genomen voordat ik de 6e poging wilde doen. Die is ook mislukt zoals jullie weten. En toen was het alweer April 2008.....

Twee-en-een-half jaar.... voor sommige mensen is het niks, maar voor ons is het een mensenleven.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_58199971
Nou ik vind twee en een haf jaar wel lang, ik vind die maanden van mij nu al lang, ik zit nu op bijna 2 jaar en nu zit ik aan de puregon en pregnyl, als deze tweede poging niet gelukt is, dan moet ik nog acht pogingen doen voor iui bij mij bespreekbaar gemaakt word in het traject waar ik in zit.
Ik moet er niet aan denken
pi_58200093
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:02 schreef Basimah het volgende:
Nou ik vind twee en een haf jaar wel lang, ik vind die maanden van mij nu al lang, ik zit nu op bijna 2 jaar en nu zit ik aan de puregon en pregnyl, als deze tweede poging niet gelukt is, dan moet ik nog acht pogingen doen voor iui bij mij bespreekbaar gemaakt word in het traject waar ik in zit.
Ik moet er niet aan denken
Nog 8??? Dat is bijna onmenselijk...... Ik hoop dat het snel werkt!
  maandag 21 april 2008 @ 12:32:45 #90
114177 Diaan73
pi_58200537
8 pogingen zelf doen nog? Pff dat is wel veel hoor. Krijg je tussentijds nog wel een gesprek.

Ik ben weer terug, de 1e IUI is een feit. En nu maar geduldig wachten en hopen. Het zag er trouwens allemaal mooi uit, mooi helder slijm, baarmoedermond prima.... eisprong nog niet geweest. Ze kon me ook vertellen dat het op zich niet zo erg was als je net je eisprong hebt gehad, 2 dagen voor en 2 dagen na de eisprong kun je nog zwanger worden. Het eitje is er dan nog......
Wij zijn inmiddels ook al ruim 2 jaar echt bezig.. vorig jaar niet medisch actief geweest maar wel geprobeerd zwanger te worden via natuurlijke manier. Time flies...
Make love, not war ☮
  maandag 21 april 2008 @ 12:41:13 #91
61800 Rottdog
pi_58200705
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef snoopy het volgende:
Rottdog, hoe is het met jou nu eigenlijk? Ik lees niet alles mee hier

Zoals het er voor staat is alles goed, heb een eisprong alleen maak ik te laat baarmoederslijm aan voor het vervoer van de zaadjes maar op zich weinig opstakels om zwanger te worden. Verder nog geen gedokter alleen clomid slikken voor de cyclus en in augustus terugkomen en verder praten. We gaan dus eerst verhuizen en zien het dan wel weer.

Ik haat wachtlijsten

Diaan benen bij elkaar en we gaan duimen
pi_58202667
Jose, weet je al iets? Ik hoop heel erg op een goed resultaat. Zet 'm op
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_58205139
Diaan, goed dat de eerste IUI nu een feit is! Toch weer een stap verder! Nu maar duimen voor een goed resultaat!!
Laura, tjonge, wat vreselijk wat je schrijft. Ik kan me goed voorstellen dat je vreselijk tegen die HSG op zag... Ik vind het wel super knap van je dat je nu dan toch op deze manier al zo ver bent gekomen! Nu maar hopen op het gewenste resultaat. En ja, 2,5 jaar ìs ook lang. Wij zijn nu ook ruim 2 jaar bezig en ik heb er ook wel genoeg van zo onderhand...
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
jose81: laten we hopen dat je een positieve test krijgt deze keer!!!! Maar misschien nog even wachten, ik was ook een paar dagen later met mijn menstruatie na de pregnylspuit.
Wilmadonna, weet je nog hoeveel dagen je overtijd was?
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:20 schreef Mariposa het volgende:
Jose, weet je al iets? Ik hoop heel erg op een goed resultaat. Zet 'm op
Hee !! Lang niet gezien/gehoord! Hoe is het met je?
Ik ben nog steeds niet ongesteld...! Ik heb het ziekenhuis gebeld en volgens hen moet ik er een test tegenaan gooien, omdat ik toch al wel ongesteld had moeten zijn zo onderhand... maar ik wil wachten tot woensdag...
ik ben gewoon zó bang om te testen... bah...

[ Bericht 2% gewijzigd door Jose81 op 21-04-2008 18:32:24 ]
  maandag 21 april 2008 @ 21:53:55 #94
61800 Rottdog
pi_58212494
Jose
kan het me zo goed voorstellen
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:01:20 #95
5428 crew  miss_sly
pi_58212731
Jose, snap het goed hoor
Maar als het ziekenhuis het zegt en je al zo ver in je cyclus bent, is een test niet raar. Woensdag is een mooie dag om te testen, bereid je daar gewoon langzaam op voor
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:04:59 #96
5428 crew  miss_sly
pi_58212846
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
miss-sly: oh wat jammer zeg... had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn deze keer.... maar wel fijn dat je meteen verder mag met een nieuwe behandeling. Hier mag dat niet, hier moet er minstens 1 rustmaand tussen zitten omdat het best heftig voor je lichaam is... hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik word in december 40. Het begint dus wel echt mee te tellen, de leeftijd
quote:
ben zooooooooo moe de hele tijd.... komt door de neusspray synarela. Misschien heet het in NL anders?
Heb nog steeds een hele droge vagina van binnen en vrijen doet heel erg pijn... nog meer mensen hier last van??? Als ik weer met de spuiten begin moeten wij ook zelf klussen, dus dat is wel een beetje pijnlijk....
Nu mogen we geen sex hebben (wel met condoom, maar dat doet nog meer pijn) ivm de neusspray.
Kun je geen glijmiddel gebruiken? Sowieso is er glijmiddel dat je kunt gebruiken met condooms, of condooms die al glijmiddel hebben.
En misschien is er ook wel glijmiddel dat je kunt gebruiken dat niet slecht is voor het sperma voor als je voor het echie mag. Het wordt er niet leuker op als het ook nog pijn doet.
  maandag 21 april 2008 @ 22:21:31 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58213411
Jose, wat is het spannend joh. Kan me voorstellen dat je het eng vindt hoor.

Diaan, hier gaan de duimen draaien hoor!
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:25:31 #98
5428 crew  miss_sly
pi_58213531
Diaan, vergeet ik voor jou wat neer te strooien!
Bij deze op een positieve test over een week of 2
pi_58213633
ik zit nu helemaal in een dip. Ik weet het gewoon niet meer. Nog geen spoor van de menstruatie, maar op de één of andere manier zit ik ineens weer een diep dal. Ik geloof er niet in dat het raak zou kunnen zijn, heb heel erg het gevoel van 'volgens mij word ik gelijk ongesteld als ik test, en houden mijn gedachten het nu tegen ofzo'.

Ik heb ook al een paar dagen zere borsten, vooral zonder beha... misschien klinkt dat heel dom, maar vooral dan zijn ze super gevoelig... en ik weet dat natuurlijk wel een teken kàn zijn... maar dan denk ik aan de andere kant 'misschien hoort dit wel bij de pregnyl, dat het nu zo rond de menstruatie zo gevoelig is'.

Je zult al wel in de gaten hebben, dat ik een beetje veel aan het doemdenken ben... ik voel me er echt rot bij. Ik moet gewoon blij zijn dat ik nog niet ongesteld ben... maar oh, wat is het moeilijk om er ook echt in de mogen geloven...

Ik ben ook gewoon moe nu, maar ik moest mijn ei even kwijt voordat ik zo naar bed ga... Morgen misschien wel weer meer nieuws...
  Moderator maandag 21 april 2008 @ 22:30:17 #100
5428 crew  miss_sly
pi_58213706
Ow, en bij mij wordt het steeds leuker: mijn beste vriendinnetje heeft morgen de eerste IUI voor een tweede kindje Hoop zo dat het lukt! En als dan mijn zusje en ik de volgende poging ook zwanger worden, zijn we lekker heel lang met z'n drietjes zwanger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')