quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef Basimah het volgende:
Ja wij vrijen vanavond en morgenavondvoorkeur van mijn gyn hahahaha
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef Basimah het volgende:
Ik moet het zonder doen, althans gewoon door te klussen, ik heb het ook niet op verplicht klussen, maar voor ons is dit niet anders als een normaal weekend, dan doen we het ook gemiddeld 2/3 keer alleen nu hangt er een droompie omheen en andere keren niet
Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Pinkjes zijn ook prima... ben benieuwd hoe het met miss_sly is. Jose ook nog maar een paar dagen... spannend hoor.
Ik heb nog geen Pregnyl gezet, over 20 minuten... zo maar eens de spuit klaarmaken... spannend....quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:35 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Goed, hoor dat je de Pregnyl gezet hebt. Hoe ging het? Viel het mee?
Hoe het hier gaat... ik vind het zo vreselijk moeilijk om positief te zijn... ik zit de hele tijd maar 'maar ik ben niet zwanger hoor... ik word vandaag vast en zeker ongesteld..', mijnwordt daar soms wel een beetje boos om... en ik snap dat ook wel eigenlijk...
Nou meiden, zet 'm op allemaal! Dat we hier binnenkort eindelijk maar weer eens een paar positieve tests mogen hebben!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee Miss_Sly, daar ben je weer! Balen dat de vakantie niet zo leuk is geweest als gehoopt en ik denk dat het een goed voornemen is om het nog een keer over te doen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Jose, meis, ik snap wel dat je je zo voelt, hoor.Het is ook hartstikke lastig en verwarrend en je wilt helemaal geen valse hoop hebben! Maar een keer (misschien wel deze keer) vergis je je als je zegt dat je niet zwanger bent, want dan ben je het gewoon wel![]()
Miss Sly... ten eerst wat rot dat je menstruatie nu toch weer is doorgezet... Maar ik sluit me helemaal aan bij '3 x is scheepsrecht!' Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet op zo'n kijkoperatie zit te wachten. Waarom doen ze dat eigenlijk standaard in het ziekenhuis? Ze zien toch ook al hoe de situatie is bij een HSG?quote:Op zondag 20 april 2008 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Jose, op hoeveel dagen na de pregnyl zit je nu en wat hebben ze gezegd mbt testen? Hoeveel dagen na de pregnyl?
Tegen ons zeiden ze 15 dagen (dat was gisteren dus) maar ik ben nu weer op de ochtend van dag 16 ongesteld. Mijn zusje keurig op de 14e dag. Heel verschillend dus.
Omdat er een wachtlijst is....quote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef wilmadonna het volgende:
mcLaura, waarom moet je tot juli wachten met de behandeling???
Nog 8??? Dat is bijna onmenselijk...... Ik hoop dat het snel werkt!quote:Op maandag 21 april 2008 12:02 schreef Basimah het volgende:
Nou ik vind twee en een haf jaar wel lang, ik vind die maanden van mij nu al lang, ik zit nu op bijna 2 jaar en nu zit ik aan de puregon en pregnyl, als deze tweede poging niet gelukt is, dan moet ik nog acht pogingen doen voor iui bij mij bespreekbaar gemaakt word in het traject waar ik in zit.
Ik moet er niet aan denken
quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef snoopy het volgende:
Rottdog, hoe is het met jou nu eigenlijk? Ik lees niet alles mee hier![]()
Wilmadonna, weet je nog hoeveel dagen je overtijd was?quote:Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
jose81: laten we hopen dat je een positieve test krijgt deze keer!!!! Maar misschien nog even wachten, ik was ook een paar dagen later met mijn menstruatie na de pregnylspuit.
Heequote:Op maandag 21 april 2008 14:20 schreef Mariposa het volgende:
Jose, weet je al iets? Ik hoop heel erg op een goed resultaat. Zet 'm op
Ik word in december 40. Het begint dus wel echt mee te tellen, de leeftijdquote:Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef wilmadonna het volgende:
miss-sly: oh wat jammer zeg... had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn deze keer.... maar wel fijn dat je meteen verder mag met een nieuwe behandeling. Hier mag dat niet, hier moet er minstens 1 rustmaand tussen zitten omdat het best heftig voor je lichaam is... hoe oud ben je als ik vragen mag?
Kun je geen glijmiddel gebruiken? Sowieso is er glijmiddel dat je kunt gebruiken met condooms, of condooms die al glijmiddel hebben.quote:ben zooooooooo moe de hele tijd.... komt door de neusspray synarela. Misschien heet het in NL anders?
Heb nog steeds een hele droge vagina van binnen en vrijen doet heel erg pijn... nog meer mensen hier last van??? Als ik weer met de spuiten begin moeten wij ook zelf klussen, dus dat is wel een beetje pijnlijk....
Nu mogen we geen sex hebben (wel met condoom, maar dat doet nog meer pijn) ivm de neusspray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |