quote:Op maandag 14 april 2008 15:44 schreef Basimah het volgende:
Ja inderdaad diaan73
bij deze weiger ik dan ook maar een stap in het andere topic te zetten zonder je
Dus we gaan gewoon samen en welnu
Marie... je hebt gelijk... ooit is het voor ons ook raak inderdaad... hoe is het met jou? Alles goed met je grote kleine wonder?quote:Op zondag 13 april 2008 19:51 schreef Marie79 het volgende:
En voor jullie is het écht eens zover lieverds
Ik kan hier nog geen antwoord opgeven... heb net 7 dagen gespoten... volgens mij is dat heel erg verschillend per persoon. Ik ben nog wel op zoek geweest naar de "normale" groei van follikels, maar daar kan ik niets over vinden. Zou wel graag willen weten hoe de groeiverloop van een follikel in een normale cyclus is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:27 schreef wilmadonna het volgende:
hoeveel dagen moeten jullie ongeveer puregon prikken voordat je de pregnyl mag zetten?
Dat vroeg ik me gewoon af...
ik heb vorige keer 11 dagen puregon gespoten en de 12e dag pregnyl, maar misschien groeien de eitjes bij mij dan sneller, omdat ik daarnaast ook de neusspray gebruik???
en ja diaan, haha het moet dus 7 mei zijn... foutje bedaaaaaank, hahahaha
Basimah, wat is dan te snel volgens jouw gyn?quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Basimah het volgende:
Ik zit nu op dag 16 maar goed het is ook netjes, te snel is ook niet goed volgens mijn gyn
ik begin met prikken op dag 3 van mijn cyclus en voor dag 9 a 10 hoef je niet terug te komen bij de mijne, dan is het gewoon met een instapdosis beginnen.
De uitslag is door het ziekenhuis besproken met mijn huisarts, ik weet niet of deze arts een gynaecoloog was maar het is dus niet zo dat onze huisarts zelf besloten heeft dat het een slechte uitslag was.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:41 schreef Jose81 het volgende:
Fruppel, ik moet eerlijk gezegd wel gelijk denken aan onze eigen huisarts... ik vertelde je dat verhaal in het andere forum ook. Volgens onze huisarts was alleen IVF mogelijk voor ons, omdat het zaad zeer, zeer slecht zou zijn... maar volgens de gyn en de uroloog in het ziekenhuis was dat helemaal niet zo. Het zaad was niet super goed, maar redelijk normaal. Heb je het ook door een gynaecoloog laten checken?
Om je ook nog een beetje positief te stemmen; wij hadden de eerste keer 7 % goede zwemmers, de tweede keer 14 %... en op het totale aantal kwamen we volgens de gyn dan boven de 10 miljoen uit. Dus ik bedoel maar; het verschilt inderdaad per keer! En ik hoop ook echt dat het de volgende keer een betere uitslag is voor jullie!En dat je je kinderwens in duigen zag vallen... ik herken je gevoel. Toen wij van de huisarts dat bovenstaande te horen kregen, waren wij ook 'ontroostbaar', maar toen we net zoiets hadden van 'oke... het is nou eenmaal zo... we moeten het er maar mee doen', bleek het allemaal dus nogal mee te vallen.
Fruppel, in ieder geval "fijn" om te weten dat dit dan ook echt de uitslag is! Ik hoop gewoon heel erg voor jullie dat jullie de volgende keer een betere uitslag krijgen als er ook niks naast het potje geknoeid wordt.. wie weet scheelt dat dan toch nog behoorlijk!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
De uitslag is door het ziekenhuis besproken met mijn huisarts, ik weet niet of deze arts een gynaecoloog was maar het is dus niet zo dat onze huisarts zelf besloten heeft dat het een slechte uitslag was.
We kunnen er op het moment nog niet zoveel mee, willen eerst zien wat de volgende uitslag gaat brengen.
Wat een onwijs verschil zit er dus soms in he, jeetje mina! Het geeft inderdaad wel een beetje hoop!
Is slecht zaad bij jullie de hoofd reden van het uitblijven van de zwangerschap?
Moeten jullie nog vrijen dan? Wij niet...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef Basimah het volgende:
Mijn pregnyl staat !dus ik loop nu een avond voor op Diaan
En toch ga ik niet zonder je :|
Maarre vanavond en morgenavond mag er geklust worden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |