Haha, zo denk ik ook! Maar aangezien de frustratie hier steeds hoger oploopt heb ik net werkelijk al het jongensspul naar een vriendin gebracht.... Die krijgt in juni een zoon. Ik was het zo zat die kleertjes elke keer tegen te komen....quote:Op zondag 6 april 2008 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Mocht er geen baby komen of mocht het een jongetje zijn, kan ik ze altijd nog weggeven
Ik denk er eigenlijk niet zo over, hoor. Ik heb alleen een rompertje, paar sokjes en een speentje van mijn vorige zwangerschap, maar verder wil ik niets kopen, omdat nog niet zeker is of het wel gaat lukken. Dit was echter een buitenkansje, dus ik dacht: voor deze ene keer danquote:Op zondag 6 april 2008 20:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Haha, zo denk ik ook! Maar aangezien de frustratie hier steeds hoger oploopt heb ik net werkelijk al het jongensspul naar een vriendin gebracht.... Die krijgt in juni een zoon. Ik was het zo zat die kleertjes elke keer tegen te komen....
Wat fijn en goed om te horen dat je helemaal nergens last van hebt gehad. Jij bent nu ook in de 2 zware wachtweken terecht gekomen of niet? Heel veel succes!!!quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef Jose81 het volgende:
Miss_Sly, hopelijk kun je die kleertjes over 9 maanden ook echt gebruiken...![]()
Diaan, succes met je behandeling!! Eindelijk gaat het beginnen![]()
Hier vind ik het ècht een verademing, die Puregon en Pregnyl! Ik heb dus echt helemaal nergens last van, dat was met Clomid wel anders.![]()
Fijne zondag nog allemaal!
Was het een uitgangsecho? Of follikelmeting?quote:Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Basimah het volgende:
Ik ben ook weer in het ziekenhuis geweest.
Geen groei van eitjes en geen verhoging dosis.
Donderdag terugkomen
Okay, ik dacht het ook al, maar twijfelde. Okay, hopelijk heb je donderdag een heel mooi ei!!quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Basimah het volgende:
het was een folikelmeting, ik zit nu op dag 9 van de cyclus dus dag 6 van het prikken (vanavond is de zesde keer dus)
Donderdag terug dan mag ik eindelijk weer bij mijn eigen gyn! Dat is wel fijn, nu kom ik steeds bij degene de spreekuur heeft.
Ik voel nog niets en er was dus ook nog niets maar vorige keer ging het ook wel heel erg snel vond ik. In 3 dagen. Hopen dat het een mooi ei word dat bruikbaar is !
Yups nog steeds in eigen hand over 2 weken weer eens naar de gyn en dan zullen we het wel weer horen. Alleen mijn cyclus begint raar te doen vorige cyclus was op de kop af 28 dg normaal 30 en nu voel ik al druk in mijn blaas van een opkomende eisprong terwijl het morgen nog maar dag 14 is terwijl ik hem altijd op dag 16 hebquote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Rottdog hoe is het bij jou nu dan? Jullie moeten nog steeds zelf proberen??
Heel herkenbaarquote:Op zondag 13 april 2008 01:26 schreef Basimah het volgende:
Ik zou willend at ik zwanger was![]()
Dat ik zeker wist dat het ooit ging gebeuren en wanneerDat de onzekerheid voorbij was.
Dat ik weer gewoon mijn eige vrolijke ikke kan zijn zonder hormoontoestanden en energie vretende ziekenhuisboeken![]()
Ik wil zoveel
Moet geduld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |