Jose, lieve meidquote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Jose81 het volgende:
ik zit nu helemaal in een dip. Ik weet het gewoon niet meer. Nog geen spoor van de menstruatie, maar op de één of andere manier zit ik ineens weer een diep dal. Ik geloof er niet in dat het raak zou kunnen zijn, heb heel erg het gevoel van 'volgens mij word ik gelijk ongesteld als ik test, en houden mijn gedachten het nu tegen ofzo'.
Ik heb ook al een paar dagen zere borsten, vooral zonder beha... misschien klinkt dat heel dom, maar vooral dan zijn ze super gevoelig... en ik weet dat natuurlijk wel een teken kàn zijn... maar dan denk ik aan de andere kant 'misschien hoort dit wel bij de pregnyl, dat het nu zo rond de menstruatie zo gevoelig is'.
Je zult al wel in de gaten hebben, dat ik een beetje veel aan het doemdenken ben... ik voel me er echt rot bij. Ik moet gewoon blij zijn dat ik nog niet ongesteld ben... maar oh, wat is het moeilijk om er ook echt in de mogen geloven...![]()
Ik ben ook gewoon moe nu, maar ik moest mijn ei even kwijt voordat ik zo naar bed ga... Morgen misschien wel weer meer nieuws...
Het lijkt me geweldig als Z&G dadelijk eens een maand of 9 bevolkt wordt door veel dames uit dit topicquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:03 schreef E.T. het volgende:
Jose, wat geweldig!!![]()
![]()
![]()
En nu mag de rest van de vaste posters hier aansluiten in de polonaise achter Jose aan![]()
Daar sluit ik me bij aan....quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig als Z&G dadelijk eens een maand of 9 bevolkt wordt door veel dames uit dit topic
Maar vooralsnog ben ik gewoon blij voor Jose dat ze eindelijk weg kan
wij zijn 2 jaar en 4 maanden bezig geweest. Eerst een jaar zelf klussen, daarna een jaar Clomid. Dat heeft niet voldoende gewerkt... ik heb één ronde Puregon en Pregnyl gespoten en dus nu (al) zwanger...quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:12 schreef Belana het volgende:
Joseik heb niet helemaal gevolgd welke behandeling je hebt gehad, ik las over pregnyl, is dat het enige?
wat goed johIk ben enorm blij voor jullie!!!
ik weet nog goed dat je hier (in OUD) binnen kwamquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:54 schreef Jose81 het volgende:
[..]
wij zijn 2 jaar en 4 maanden bezig geweest. Eerst een jaar zelf klussen, daarna een jaar Clomid. Dat heeft niet voldoende gewerkt... ik heb één ronde Puregon en Pregnyl gespoten en dus nu (al) zwanger...
...het kàn dus toch gewoon in één keer raak zijn...
Lieve meiden hier, natuurlijk blijf ik jullie hier ook volgen.. ik wil jullie gewoon allemaal heeeeel veel succes wensen en ik hoop dat jullie mij snel volgen...![]()
![]()
![]()
Naar he, zo'n onzekerheid.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Basimah het volgende:
Ik voel niets. Geen hormonen geen auw geen kramp
heb ook mijn eisprong niet gevoeld
ik voel helemaal niets
denk dat het mislukt is deze keer
Niet de hoop opgevenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Basimah het volgende:
ik voel helemaal niets
Basimah, het kan best zijn dat je niet zwanger bent geworden, maar dat je je eisprong niet hebt gevoeld zegt echt helemaal niets! En als je dus wel een eisprong hebt gehad, is dat toch een goed iets? Op welke dag in je cyclus zit je nu?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Basimah het volgende:
ik voel helemaal niets
Hoeveel mg clomid heb je geslikt?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zit ondertussen op dag 45 na m'n eerste clomid. Geen uitblinkende follikel, wel opbouw van baarmoederslijmvlies, maar niet ongesteld geworden. Dus maar aan de duphaston (vandaag dag 9 van de 14). Heb het idee dat dit wel wat met m'n emoties doet, maar zeker weten doe ik het niet. Kan ook met m'n werk te maken hebben.
Ik heb er de pest in dat ik al anderhalve maand bezig ben en nog nul resultaat heb. Ik had gehoopt dat ik toch in ieder geval ongesteld zou wordenNog een week en dan hoop ik toch wel echt ongesteld te zijn...
Er zullen niet veel vrouwen zijn die zo ongeduldig zijn om ongesteld te worden![]()
![]()
Ik heb 50 mg geslikt. De 2x50 voor de volgende keer heb ik al in huisquote:Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoeveel mg clomid heb je geslikt?
Vervelend he, dat het niet op lijkt te schieten. Dat duphaston iets met je emoties doet, geloof ik zeker, want ik had daar ook last van. Word je niet pas ongesteld een paar dagen nadat je de laatste duphaston hebt geslikt?
Wat bedoel je met zwaar geschut?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Rottdog het volgende:
En ja hoor hier kwamen ze gisteren weer met zwaar geschut
Dat wist ik niet... Maar ik vermoed dat ik gewoon ongesteld zal worden. Het zou me verbazen als er ineens wel een follikel gegroeid zou zijn. Maar je weet maar nooit hequote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef miss_sly het volgende:
He Rottdog, wat balen weerhet schiet ook niet op voor jullie he?
CrazyPrincess ik denk dat je inderdaad eind van de week ongeveer ongesteld wordt. Maar schrik niet als dat niet zo is, want duphaston legt niet je cyclus stil en een eisprong is zelfs nog mogelijk.
100 mg doet het bij mij erg goed. Ik hoop dat dat voor jou ook de goede dosis is
Mijn ongesteldheid die inslaat als een bomquote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat bedoel je met zwaar geschut?![]()
Owh, hahaha, mooie metafoorquote:Op donderdag 24 april 2008 21:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Mijn ongesteldheid die inslaat als een bom
Ze kunnen helaas niet zien of je zwanger bent. Ze willen kijken of de eistokken e.d. rustig zijn zodat je - als je ongi wordt - meteen weer kunt beginnen. Bij ons doen ze die echo dus 10 dagen na de Pregnyl... ik krijg dan ook meteen weer medicijnen mee voor een evt. nieuwe ronde. Daarna pas weer echo op CD9, 10 of 11.quote:Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Basimah het volgende:
Diaan73: Wat gaan ze bekijken op de uitgangsecho ? Kunnen ze daar iets op zien ?
quote:Op maandag 28 april 2008 12:10 schreef Basimah het volgende:
maar je gaat helemaal geen nieuwe medicijnen gebruiken, wij gaan volgende week alleibei goed nieuws krijgen.
Ik ga niet weg zonder je
En toch heb ik wel dat kleine beetje hoop. Ook zelfbescherming aan de ene kant aan de andere kant ben ik gewoon positief ingesteld.quote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
dat is lief van je..... ik hoop het ook van harte, maar uit zelfbescherming ga ik er gewoon vanuit dat er een nieuwe ronde komt.... Ik ga trouwens ook niet weg zonder jou...
Hoop heb ik ook nog steeds hoor, hoop doet levenquote:Op maandag 28 april 2008 17:56 schreef Basimah het volgende:
[..]
En toch heb ik wel dat kleine beetje hoop. Ook zelfbescherming aan de ene kant aan de andere kant ben ik gewoon positief ingesteld.
Was het maar niet zo dubbel allemaal
Dat is waar, maar je kunt net op dag 15 ongi worden,dan hoef je niet meer te testen. En aangezien ik wel vaker langere cyclussen heb gehad, wacht ik zoiezo wat langer met testen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:40 schreef Basimah het volgende:
Ik test op dag 14. Ik heb geen hekel aan testen want de uitslag kan ik toch niet veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |