Mariposa, wat fijn dat je je een stuk beter voelt! Wat dat betreft is het begin er zéker als ik het zo lees!

Maar... tjonge... wat een gedoe zeg... wat lijkt het mij een ingewikkelde en lastige situatie waar je in zit. In ieder geval is het fijn dat er toch wel wat vooruitgang te zien is... ik ben heel benieuwd hoe dat volgende medicijn aanslaat en hoe je daarop reageert... ik kan niet meer zeggen dan sterkte!! Ik hoop gewoon dat het voor jullie ook allemaal eens voor de wind zal gaan, zowel op jouw 'lichamelijk' vlak als op zwangerschapsvlak...
Fruppel, waar het bij ons aan lag, was toch echt ikke... ik had geen/zeer onregelmatige eisprong. Met het zaad van

bleek toch niet zoveel mis te zijn, al was het geen super kwaliteit... Maar goed, zo zie je maar... ben nu wel zwanger (wat is het toch vreselijk onwerkelijk om te zeggen..!!) van die 'gewone benzine' zoals onze gyn dat eens noemde
Diaan, ik had met de Puregon wel dat draderige slijm twee dagen vóór en de de dag van de ovulatie. Daarna was het ook meteen weg. Ik heb het niet zo gek veel gehad. Ik merkte het vooral na de ontlasting of als ik een hele volle blaas had en dan ging plassen. Ik denk dat je wel een eisprong hebt gehad, hoor! Daar zorgt die Pregnyl echt wel voor! Toen ik het zelf moest gaan gebruiken afgelopen maand, ben ik eens rond gaan neuzen op internet en kwam wel wat reacties tegen van mensen waarbij de Pregnyl niet werkte, maar dan was er ook vaak wel wat mis met de hormoonhuishouding... Als ik jou was zou ik er gewoon vanuit gaan dat het wel heeft gewerkt hoor!!

Ik heb ook gedacht 'stel dat ik nou ook zo'n geval ben waar de Pregnyl niet bij werkt...', maar daar heb ik maar niet te lang over na gedacht... en blijkbaar heeft het toch z'n werk wel gedaan
Ik wil nog even zeggen dat ik de reacties hier zo lief en leuk en super en..... gewoon GEWELDIG vind... Dank jullie wel allemaal...
Ik ga er nu vandoor naar het andere topic... maar ik blijf jullie volgen hoor!!! Ik blijf ook gewoon hopen en duimen dat jullie ook snel aan de andere kant zullen komen...