quote:De is momenteel geen contact meer met de ouders en regie, telefoons worden bij de regie niet meer opgenomen en de familie is nu onderweg om daadwerkelijk Claire te gaan halen. Wij hebben ook rechtstreekse contacten met mensen en weten dat er enorm veel aan de hand is. De ouders van Claire zijn op, gekwetst en gekrenkt. En je kan hier lang en breed over praten dat ouders wisten hoe en wat van te voren maar wij zeiden het al eerder, stel je voor dat het jouw familie aangaat. Wij zullen alles up to date houden op de site en de gang van zaken meteen vermelden.
Beter!quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee NEE!! Niet offcam lullen. Ophalen met veel bravoure en snel bitte.
Blame Canada.............quote:
Dat is wel weer humor.quote:Op zondag 13 april 2008 20:06 schreef T-lex het volgende:
BBQ aan de gang...Claire en Huub in gesprek in de Chill..Huub geeft aan dat er een auto tussen het hek geparkeerd staat ofzo...als extra baricade voor de hummer? hahaha
Daar rij je toch zo overheen met je Hummer ?quote:Op zondag 13 april 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
De FEBO heeft een auto voor het groene hek gezet volgens Huub.
Ik denk dat Claire nog steeds huilt en dat gaat vast nog wel ff door ookquote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef Ziet het volgende:
claire weet alleen dat ze staat te shaken
huub wil geen druk op haar leggen, maar ze moeten NU als koppel naar buiten komen met wat zij ervan vinden.
of ze wil blijven: ze vindt het zo moeilijk en huilt weer
vin jaap z'n tv momentjes beter te pruimenquote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire wil niet naar huis en wel met Huub trouwen ...
Met gemak!quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar rij je toch zo overheen met je Hummer ?
Ik denk dat die totaal geen idee heeft van wat er nou precies speelt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind, dat beste vriendin Anouk niet met Claire gaat praten?
Ik vond het ook vreemd dat Anouk lekker met de ratten buiten aan de bbq zit, maar misschien wilden huub en claire gewoon even alleen zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind, dat beste vriendin Anouk niet met Claire gaat praten?
Ik gok erop dat Claire nu met Huub wil praten en dat Anouk denkt dat ze daar niet bij hoort?quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
wel als je h v b heetquote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap ook niet wat er zo bijzonder is aan 'in De Kooi' trouwen trouwens...
Je mag maar 8 gasten uitnodigen. Marco Borsato komt echt niet voor je
zingen, zal wel gewoon een stapel tafeltjes en stoeltjes en een kok zijn.
En je komt op TV. Nou...............lekker belangrijk allemaal !!
John de Mol Sr. met hartproblemen naar ziekenhuisquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 20:11 schreef fleurtjemichel het volgende:
Was het niet Hummie die eraan komt? ipv Hummer
Dat weet hij drommels goed en daar leent hij zich bewust voor. Denk ik dan hè.quote:Op zondag 13 april 2008 20:10 schreef rooie3 het volgende:
Huub zeur niet zo,jij komt er straks nog wel achter hoe je gebruikt ben en dan is het te laat.
Tot hij tot besef komt dat hij niet de winnaar is.Moet je kijken hoe hij zijn eigen dan gaat voelen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat weet hij drommels goed en daar leent hij zich bewust voor. Denk ik dan hè.
Anouk, Claire's beste vriendin, zit gezellig te borrelen met de Tokkies?quote:
Ja, een gezonde reactie was geweest als ze boos was geworden op de familie die haar zo onder druk zet.quote:Op zondag 13 april 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
Wat een jankerd zeg en dat moet dan de toekomstige vrouw van Huub worden.
Ik zie Sebastiaan nergens?quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Huub: What to do now. Gaan we je vader uitnodigen?
Vraag ik me toch af voor wie die fontein daarstraks was.
voor Sebastiaan, want die zien we nu niet meer.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Voor Bas die wegging.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Volgens mij ookquote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef BarryK het volgende:
Is er kans dat hij (vader Claire) hier ineens voor de deur staat? Bij een andere deur antwoord Claire (volgens mij)
Het vertrek van Sebas. De reguliere gaat gewoon door hoor, niks SL en Huub neemt gezellig afscheid van zijn bezoek.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Dat is een tweede inderdaad en daar heb je een punt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef rooie3 het volgende:
Tot hij tot besef komt dat hij niet de winnaar is.Moet je kijken hoe hij zijn eigen dan gaat voelen.
Sebastiaan vertrokquote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Okee, dat klinkt aannemelijk. En nu maar hopen dat Joris er gauw in komt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor Sebastiaan, want die zien we nu niet meer.
2 viezerikken en die brian is niet blij geloof me.quote:
Ligt er een beetje aan wat die familie gaat afdingen achter. Maar dan is de vraag of Jaap daar wel mee akkoord gaat. Spel is spel en pesten is toegestaan. Ook al is het "de mooiste dag". Zo fucking naïef om daar te willen trouwen.....voor een redelijk serieus typetje als Clair. Die beseft dus echt niet waar ze in zit.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef avonne het volgende:
Claire heeft dus met niemand gepraat?
Ik ga er vanuit dat Claire denkt dat het een mooie bruiloft is. En dat wordt het niet, denken we toch?
Ik ga er ook vanuit dat Huub dat best weet.
Ik ook, baal van die KUT redactie en de euforie van de Tokkies. Hoor die Kenniet toch eens, alsof hij miljonair is.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef noekje het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze jankt. Zoals ze al zei net,' ik heb het gevoel dat ik ze dan afval.' Lastig hoor, loyaliteit en gevoelens die recht door die loyaliteit heenrammen.
Wat is er mis met troosten? En als zij dat graag wil met een liedje, prima toch?quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sakkerloot, Claire is echt een kind. Ze wil een mooie liedje horen........
Ik zeg...doe d'r maar een lolly bij....
Wat een lelijke jongen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian helemaal hyper..
Ik hoor een straaljager ipv een Hummer
Hoe weet je dat, van NL?quote:Op zondag 13 april 2008 20:19 schreef cobain94 het volgende:
Pappa is onderweg..Hij rijd net de snelweg af richting kooi..Onder politiebegeleiding..;) tword spannend...
Juist! Dat is ook heel moeilijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef noekje het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze jankt. Zoals ze al zei net,' ik heb het gevoel dat ik ze dan afval.' Lastig hoor, loyaliteit en gevoelens die recht door die loyaliteit heenrammen.
2 cossen terug moet je ff doorlezen, de vorige is niks bijzonders, alleen speculatie. Tijdens de hele cos was een SL.quote:Op zondag 13 april 2008 20:19 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heb ik het een en ander gemist
quote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef avonne het volgende:
van nowlive
Ze komen net aan bij de kooi en er schijnt erg veel beveiliging te staan bij de kooi.
Ja hoor, ik vind het prima, voor het slapen gaan nog wat wiegelliedjes ook.....quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is er mis met troosten? En als zij dat graag wil met een liedje, prima toch?
Dit zou me niks verbazen, een typische Tapla truc, bah.quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef Kaat38 het volgende:
ik wil toch even reageren op dat intervieuw in de telegraaf. ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de vader van claire dit intervieuw niet heeft gegeven aan de telegraaf,maar dat talpa/rtl dit zelf heeft doorgegeven aan de krant nadat de vader van claire talpa/rtl heeft gebeld over het verpesten van de bruiloft,waarom word dat hier niet verteld.
dit las ik van Hetty op nowlive.
Hoe komen ze bij NL dan aan die info, heeft oom Toine telefonisch contact met NL ofzo?quote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef avonne het volgende:
van nowlive
Ze komen net aan bij de kooi en er schijnt erg veel beveiliging te staan bij de kooi.
Ja dat snap ik dus ook niet,ze deed net zelfs Amanda haar haar goedquote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Anouk nou weer blij te doen met de rattenfamilie, terwijl haar beste vriendin in de kreukels ligt?
Ik hou durvanquote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
De pa van Claire rijd met politiebegeleiding richting de kooi?![]()
Het wachten is op de volgende SL.quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
Net als Claire, veel te naief, denkt dat ze een paar dagen op vakantie is ........quote:Op zondag 13 april 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet,ze deed net zelfs Amanda haar haar goed
Mooooi houden ze nog een stukkie vlees over voor op de BBQ??quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
heel aannemelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef Kaat38 het volgende:
ik wil toch even reageren op dat intervieuw in de telegraaf. ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de vader van claire dit intervieuw niet heeft gegeven aan de telegraaf,maar dat talpa/rtl dit zelf heeft doorgegeven aan de krant nadat de vader van claire talpa/rtl heeft gebeld over het verpesten van de bruiloft,waarom word dat hier niet verteld.
dit las ik van Hetty op nowlive.
Emiel ratelband is ook onderweg(in zijn hummer)om clair op te peppen..je kan het..JE KAN HET CLAIR..JE KAN HET...quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
Snap ik ook niets van, fijne vriendin zeg!quote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Anouk nou weer blij te doen met de rattenfamilie, terwijl haar beste vriendin in de kreukels ligt?
Of zeug...quote:
Kenniet spoort niet! Ik zie toch echt op de streams een Huub die zijn meisje knuffelt, troost, met haar praat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Kenneth vraagt aan Anouk of zij vindt dat Huub Claire steunt, want hij ziet dat niet. Anouk vindt dat Huub Claire wel steunt.
Vind dat Anouk het wel goed doet!quote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef rooie3 het volgende:
En nu laat die Anouk zich nog uithoren ook.Wat een dom mens zeg.
Kenniet houd er gewoon een andere definitie op na net als die rat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kenniet spoort niet! Ik zie toch echt op de streams een Huub die zijn meisje knuffelt, troost, met haar praat.
Maar goed, Kenniet snapt dat niet, Kenniet kan dat niet.
Zeldzaam domme gast.
Amanda mag alles daar en maar lullen dat ze alles aankan.Ja gek he als je steeds je zin krijgt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: Amanda gaat dwars door afspraken heen. lalalala
Hij is ook een beetje boos, geloof ik.
Opvallende uitspraak idd.!quote:Op zondag 13 april 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: Amanda gaat dwars door afspraken heen. lalalala
Hij is ook een beetje boos, geloof ik.
Binnen dgk dan hè? In het echte leven zou zij gewoon op haar roze wolk kunnen blijven zitten zonder enig gezeik.quote:Op zondag 13 april 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bottom line is gewoon dat Claire het spel niet speelt, naïef is en op een roze wolk zit. Dat is het enige vertrekpunt waardoor dit soort situaties ontstaan.
Ik ook. Ze houden ongetwijfeld van Claire maar doen dit voor zichzelf...quote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
'Alles wat ze doen is natuurlijk ook alleen maar uit liefde voor mij.'
Ik twijfel daaraan.
Viel mij ook al op dat hij dat meerdere malen zei. B&A mogen wel contact punten delen, ik mag niks aan C geven. Alleen B&A mogen dat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:37 schreef Kaleddis het volgende:
Eerder op de dag maakte hij zich ook al zo druk dat Brian en Amanda wel CP's mogen delen en ieder ander niet.
En dan zegt kut Kenny dat Huub haar nooit troost.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
Het is toch ook niet te geloven. Huub maakt al meer dan een jaar dag in, dag uit tv. Is 's ochtends het eerst zijn bed uit ( begin de dag met een dansje![]()
), altijd in voor een goed gesprek, eigenlijk altijd vrolijk en zie hem nu zitten met een verdrietige Claire.
Ondank is 's werelds loon, ik kan wel janken.
alles is al tegen haar gezegt ???quote:Op zondag 13 april 2008 20:38 schreef BarryK het volgende:
"dit is niet slachtofferhulp het is een keihard spel" en dit zegt Amanda.
Ja, Amanda ja... hoeveel dingen mag je tegen haar wel niet zeggen.
Nog leuker met een stuk touw om haar nekquote:Op zondag 13 april 2008 20:40 schreef MissSomebody het volgende:
Leuk voor in de schuur....![]()
[ afbeelding ]
Zinvol ook om dat tegen Anouk te vertellen. Zij zit niet in dat spel dus om nu dan stoer te gaan doen terwijl zijzelf al moet janken als de zangleraar zegt dat haar stem niet goed genoeg is. Hoe is het?quote:Op zondag 13 april 2008 20:38 schreef BarryK het volgende:
"dit is niet slachtofferhulp het is een keihard spel" en dit zegt Amanda.
Ja, Amanda ja... hoeveel dingen mag je tegen haar wel niet zeggen.
Ik vind het ook egoistisch. Zij willen een mooi huwelijk, zij willen hun kindje beschermen; zelfs een oom komt eraan te pas. Het lijkt me een beetje een zieke familie.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook. Ze houden ongetwijfeld van Claire maar doen dit voor zichzelf...
Dat ie er maar in mag stikken...quote:
De Kubatzjes kwakken hun vriendin om af te koelen onder de douche en pakken ze dan van achteren als troost.quote:Op zondag 13 april 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kenniet houd er gewoon een andere definitie op na net als die rat.
Mishandelen noemen ze beschermen![]()
![]()
![]()
De voice over bracht het als kortsluiting![]()
H&C hebben zelfs veel meer recht om CP's te delen aangezien zij al in ondertrouw zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat hij dat meerdere malen zei. B&A mogen wel contact punten delen, ik mag niks aan C geven. Alleen B&A mogen dat.
Ongetwijfeld is haar gewone leven erger dan het zgn keiharde spel van haar. Gelukkig is haar referentiekader maar heel beperkt en zijn er heel veel mensen die wel in een gewone wereld leven.quote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef Dark het volgende:
Volgens Amanda is Claire niet geschikt voor de gewone wereld.
Anouk - Je kan de kooi niet vergelijken met de gewone wereld.
Amanda - De gewone wereld is veel erger dan hier, dit is niks..............
Nee makkelijk te zeggen als je zo beschermd word als Amanda.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik heb hier kans om op m'n 20ste miljonair te worden, no fokking way dat ik me weg laat terroriseren!
Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.quote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Het is van de zotte dat een ander de schuld van dit alles krijgt. Eigenlijk is er maar een schuldige en dat zijn ze zelf.
ik denk dat Huub er ook heel erg mee in zijn maag zit. Die durft nu helmaal niet meer aan zijn monogamiteit te tornen.
Ze zitten samen aan de piano......jeetje mina wat een toestand, lijkt wel een begrafenis. Wat heeft dit kind een aandacht nodig.
Ach ja, het zou mij niet verbazen als dat kreng nog wint ook maar dan is haar poen binnen een jaar op en is ze nog steeds de ordinaire aso sloerie met nog meer kapsones dan nu. Gossie wat een winst.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik heb hier kans om op m'n 20ste miljonair te worden, no fokking way dat ik me weg laat terroriseren!
Niet omdat ze zoveel om Claire geven.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
Waarom maakt Amanda en de anderen zich druk om het voorgenomen huwelijk??
Ik hoop het zo!quote:Op zondag 13 april 2008 20:44 schreef MissSomebody het volgende:
Volgens mij gaat Claire dit niet redden hoor, hoe graag ze ook wil.....![]()
[ afbeelding ]
Ja, op spectaculaire wijze zal Ron met z'n parachute in de tuin springen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Komt Ron wel op bezoek vandaag, of is dat niet bekend?
quote:
Amanda sowieso uit jalouzie, al krijst ze telkens dat ze nooit op die manier zou willen trouwen, ze baalt er stevig van dat die RAT niet met haar wil trouwen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
Waarom maakt Amanda en de anderen zich druk om het voorgenomen huwelijk??
Ouwe rellerdquote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
De Kubatzjes kwakken hun vriendin om af te koelen onder de douche en pakken ze dan van achteren als troost.
(voor een soortgelijke opmerking kreeg ik binnen 1 min. een ban op het 10 forum, ik ben trots op mijzelf)
wat heeft jaap gedaan ?quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef BarryK het volgende:
Het zal me niets verbazen als BAJ verder zijn gegaan dan was afgesproken, vooral Jaap weet dat het niet wordt bestraft aangezien het in het voordeel van B&A is.
Vraag me af wie de kans krijgt om haar weg te terroriseren. Tot nu toe heeft niemand haar een stro(pruik) breed in de weg gezeten. En als ze aangevallen wordt ( af en toe gunt de FEBO Huub ook wat), trek ze haar slabek open en is er geen enkele discussie meer mogelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Nope. Op dit moment zijn alleen het A-Team, Airwolf, Michael Knight,quote:
huub wordt beschermtquote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Kom op dit is geen spel meerAmanda en Brian krijgen steeds vrij baan en worden beschermd.
quote:Op zondag 13 april 2008 20:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nope. Op dit moment zijn alleen het A-Team, Airwolf, Michael Knight,
de Grobbebollen, De Hulk en Bassie en Adriaan binnen..
(KITT staat buiten....)
zelfde taktiek als huub dusquote:Op zondag 13 april 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag me af wie de kans krijgt om haar weg te terroriseren. Tot nu toe heeft niemand haar een stro(pruik) breed in de weg gezeten. En als ze aangevallen wordt ( af en toe gunt de FEBO Huub ook wat), trek ze haar slabek open en is er geen enkele discussie meer mogelijk.
Ik schrik ervan!quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
dat ik mezelf ooit jaap en lieke fan heb genoemd. als ik op twee mensen kots, dan zijn hun het wel.![]()
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
Misschien kan je vragen of ze je username aan willen passenquote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
dat ik mezelf ooit jaap en lieke fan heb genoemd. als ik op twee mensen kots, dan zijn hun het wel.![]()
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
quote:Op zondag 13 april 2008 20:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub wordt beschermt
alleen de familie van de speciaal voor hem der ingezette prostituee doet zgn ff moelijk
das pas oneerlijk
Als ze pappie ziet wordt ze meteen weer hysterisch ja.quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef Marrije het volgende:
Claire probeert zich toonbaar te maken. Hou maar op, verspilde moeite.
Inderdaad volgens mij krijgt zij straks de volle laag van de tokkies......quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef Marrije het volgende:
Claire probeert zich toonbaar te maken. Hou maar op, verspilde moeite.
Of hij zit morgen te janken naast de paardenbak dat het moest van Talpa, boehoe.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef BarryK het volgende:
Het zal me niets verbazen als BAJ verder zijn gegaan dan was afgesproken, vooral Jaap weet dat het toch niet wordt bestraft aangezien het in het voordeel van B&A is.
Jups......quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Binnen dgk dan hè? In het echte leven zou zij gewoon op haar roze wolk kunnen blijven zitten zonder enig gezeik.
Ik vind Kennie soms ook leuk, omdat hij zo'n lekkere domme uitstraling heeftquote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef MissSomebody het volgende:
Kennie denkt dat hij een stoere goser is maar heeft niet door hoe super onnozel hij overkomt...soms gewoon hilarisch....![]()
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeel soms dan...![]()
Hij moet niet zo zeuren. Jaap krijgt helemaal geen fuck, die hoor je daar maar zelden over.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat hij dat meerdere malen zei. B&A mogen wel contact punten delen, ik mag niks aan C geven. Alleen B&A mogen dat.
Mooi, je bent tot inkeer gekomen. Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
Mooi!!!quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
LOL, daar ben je dan mooi klaar mee, met die username.quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
Het gaat er toch niet om dat ze het niet eens zijn met het huwelijk?quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.
Zo gek is dat toch niet, of ligt dit nou aan mij. Als de relatie tussen de kinderen en de ouders goed is, ga je er toch vanuit dat je dochter een beetje anders komt vertellen dat ze in het huwelijk gaat treden als dat ze nu doet. Ze is toch niet helemaal van de pot getrokken en zal toch wel begrijpen dat haar ouders dit niet in dank afnemen ? En zeker zo'n huwelijk niet.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.
Dat ging over B+A+J dat die gebruik zouden kunnen maken van Claires gemoedstoestand.quote:Op zondag 13 april 2008 20:58 schreef BarryK het volgende:
Wat zegt Huub nou over achter?
"ik zou er bovenop springen als ik hun was" hoorde ik nog...
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Jaap mag op dit moment niks doen tegen Claire. Hij komt uit het kantoor met de woorden: Ik vind Claire heel lief.
Ze gaat echt niet weg. Ze vind het daar veel te leuk. Al die aandacht en al die leuke dingen, ja je zal het moeten missen.quote:
Volgens mij is die vader ook niet echt tegen het huwleijk an sich, maar die heisa er omheen bevalt hem niet, de uitspraken en dreiging van Jaap dat ie de boel gaat verstieren en Clair's moeder wel ff vaginaal wil nemen etc.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet, of ligt dit nou aan mij. Als de relatie tussen de kinderen en de ouders goed is, ga je er toch vanuit dat je dochter een beetje anders komt vertellen dat ze in het huwelijk gaat treden als dat ze nu doet. Ze is toch niet helemaal van de pot getrokken en zal toch wel begrijpen dat haar ouders dit niet in dank afnemen ? En zeker zo'n huwelijk niet.
Wat ik alleen niet begrijp is, dat die vader toestemming heeft gegeven voor dit huwelijk. Hierdoor dacht Claire dat het wel allemaal goed zat met haar ouders.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.
Dat is een werkopdrachtquote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.
Als de familie van Claire slim is............wachten ze een paar dagen met die Hummer............quote:Op zondag 13 april 2008 21:01 schreef Smash-it het volgende:
H kijkt door de voordeur, grinnikt en zegt 'die auto ook echt'..
Het was Brian die telefoon kreeg. Ze zaten er met z'n drieen te wachten, Brian nam op, zei iets als 'ok' en toen vertrokken Brian en Amanda weer.quote:Op zondag 13 april 2008 21:09 schreef Prospera het volgende:
In de private krijgt Jaap telefoon.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |