Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.quote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Het is van de zotte dat een ander de schuld van dit alles krijgt. Eigenlijk is er maar een schuldige en dat zijn ze zelf.
ik denk dat Huub er ook heel erg mee in zijn maag zit. Die durft nu helmaal niet meer aan zijn monogamiteit te tornen.
Ze zitten samen aan de piano......jeetje mina wat een toestand, lijkt wel een begrafenis. Wat heeft dit kind een aandacht nodig.
Ach ja, het zou mij niet verbazen als dat kreng nog wint ook maar dan is haar poen binnen een jaar op en is ze nog steeds de ordinaire aso sloerie met nog meer kapsones dan nu. Gossie wat een winst.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik heb hier kans om op m'n 20ste miljonair te worden, no fokking way dat ik me weg laat terroriseren!
Niet omdat ze zoveel om Claire geven.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
Waarom maakt Amanda en de anderen zich druk om het voorgenomen huwelijk??
Ik hoop het zo!quote:Op zondag 13 april 2008 20:44 schreef MissSomebody het volgende:
Volgens mij gaat Claire dit niet redden hoor, hoe graag ze ook wil.....![]()
[ afbeelding ]
Ja, op spectaculaire wijze zal Ron met z'n parachute in de tuin springen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Komt Ron wel op bezoek vandaag, of is dat niet bekend?
quote:
Amanda sowieso uit jalouzie, al krijst ze telkens dat ze nooit op die manier zou willen trouwen, ze baalt er stevig van dat die RAT niet met haar wil trouwen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
Waarom maakt Amanda en de anderen zich druk om het voorgenomen huwelijk??
Ouwe rellerdquote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
De Kubatzjes kwakken hun vriendin om af te koelen onder de douche en pakken ze dan van achteren als troost.
(voor een soortgelijke opmerking kreeg ik binnen 1 min. een ban op het 10 forum, ik ben trots op mijzelf)
wat heeft jaap gedaan ?quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef BarryK het volgende:
Het zal me niets verbazen als BAJ verder zijn gegaan dan was afgesproken, vooral Jaap weet dat het niet wordt bestraft aangezien het in het voordeel van B&A is.
Vraag me af wie de kans krijgt om haar weg te terroriseren. Tot nu toe heeft niemand haar een stro(pruik) breed in de weg gezeten. En als ze aangevallen wordt ( af en toe gunt de FEBO Huub ook wat), trek ze haar slabek open en is er geen enkele discussie meer mogelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik heb hier kans om op m'n 20ste miljonair te worden, no fokking way dat ik me weg laat terroriseren!
Nope. Op dit moment zijn alleen het A-Team, Airwolf, Michael Knight,quote:
huub wordt beschermtquote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Kom op dit is geen spel meerAmanda en Brian krijgen steeds vrij baan en worden beschermd.
quote:Op zondag 13 april 2008 20:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nope. Op dit moment zijn alleen het A-Team, Airwolf, Michael Knight,
de Grobbebollen, De Hulk en Bassie en Adriaan binnen..
(KITT staat buiten....)
zelfde taktiek als huub dusquote:Op zondag 13 april 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag me af wie de kans krijgt om haar weg te terroriseren. Tot nu toe heeft niemand haar een stro(pruik) breed in de weg gezeten. En als ze aangevallen wordt ( af en toe gunt de FEBO Huub ook wat), trek ze haar slabek open en is er geen enkele discussie meer mogelijk.
Ik schrik ervan!quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
dat ik mezelf ooit jaap en lieke fan heb genoemd. als ik op twee mensen kots, dan zijn hun het wel.![]()
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
Misschien kan je vragen of ze je username aan willen passenquote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
dat ik mezelf ooit jaap en lieke fan heb genoemd. als ik op twee mensen kots, dan zijn hun het wel.![]()
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
quote:Op zondag 13 april 2008 20:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub wordt beschermt
alleen de familie van de speciaal voor hem der ingezette prostituee doet zgn ff moelijk
das pas oneerlijk
Als ze pappie ziet wordt ze meteen weer hysterisch ja.quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef Marrije het volgende:
Claire probeert zich toonbaar te maken. Hou maar op, verspilde moeite.
Inderdaad volgens mij krijgt zij straks de volle laag van de tokkies......quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef Marrije het volgende:
Claire probeert zich toonbaar te maken. Hou maar op, verspilde moeite.
Of hij zit morgen te janken naast de paardenbak dat het moest van Talpa, boehoe.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef BarryK het volgende:
Het zal me niets verbazen als BAJ verder zijn gegaan dan was afgesproken, vooral Jaap weet dat het toch niet wordt bestraft aangezien het in het voordeel van B&A is.
Jups......quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Binnen dgk dan hè? In het echte leven zou zij gewoon op haar roze wolk kunnen blijven zitten zonder enig gezeik.
Ik vind Kennie soms ook leuk, omdat hij zo'n lekkere domme uitstraling heeftquote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef MissSomebody het volgende:
Kennie denkt dat hij een stoere goser is maar heeft niet door hoe super onnozel hij overkomt...soms gewoon hilarisch....![]()
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeel soms dan...![]()
Hij moet niet zo zeuren. Jaap krijgt helemaal geen fuck, die hoor je daar maar zelden over.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat hij dat meerdere malen zei. B&A mogen wel contact punten delen, ik mag niks aan C geven. Alleen B&A mogen dat.
Mooi, je bent tot inkeer gekomen. Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
Mooi!!!quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
LOL, daar ben je dan mooi klaar mee, met die username.quote:Op zondag 13 april 2008 20:53 schreef JaapLiekefan het volgende:
twee hypocrieten kutten.
huub is de enige gave.
Het gaat er toch niet om dat ze het niet eens zijn met het huwelijk?quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.
Zo gek is dat toch niet, of ligt dit nou aan mij. Als de relatie tussen de kinderen en de ouders goed is, ga je er toch vanuit dat je dochter een beetje anders komt vertellen dat ze in het huwelijk gaat treden als dat ze nu doet. Ze is toch niet helemaal van de pot getrokken en zal toch wel begrijpen dat haar ouders dit niet in dank afnemen ? En zeker zo'n huwelijk niet.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.
Dat ging over B+A+J dat die gebruik zouden kunnen maken van Claires gemoedstoestand.quote:Op zondag 13 april 2008 20:58 schreef BarryK het volgende:
Wat zegt Huub nou over achter?
"ik zou er bovenop springen als ik hun was" hoorde ik nog...
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Jaap mag op dit moment niks doen tegen Claire. Hij komt uit het kantoor met de woorden: Ik vind Claire heel lief.
Ze gaat echt niet weg. Ze vind het daar veel te leuk. Al die aandacht en al die leuke dingen, ja je zal het moeten missen.quote:
Volgens mij is die vader ook niet echt tegen het huwleijk an sich, maar die heisa er omheen bevalt hem niet, de uitspraken en dreiging van Jaap dat ie de boel gaat verstieren en Clair's moeder wel ff vaginaal wil nemen etc.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet, of ligt dit nou aan mij. Als de relatie tussen de kinderen en de ouders goed is, ga je er toch vanuit dat je dochter een beetje anders komt vertellen dat ze in het huwelijk gaat treden als dat ze nu doet. Ze is toch niet helemaal van de pot getrokken en zal toch wel begrijpen dat haar ouders dit niet in dank afnemen ? En zeker zo'n huwelijk niet.
Wat ik alleen niet begrijp is, dat die vader toestemming heeft gegeven voor dit huwelijk. Hierdoor dacht Claire dat het wel allemaal goed zat met haar ouders.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.
Dat is een werkopdrachtquote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.
Als de familie van Claire slim is............wachten ze een paar dagen met die Hummer............quote:Op zondag 13 april 2008 21:01 schreef Smash-it het volgende:
H kijkt door de voordeur, grinnikt en zegt 'die auto ook echt'..
Het was Brian die telefoon kreeg. Ze zaten er met z'n drieen te wachten, Brian nam op, zei iets als 'ok' en toen vertrokken Brian en Amanda weer.quote:Op zondag 13 april 2008 21:09 schreef Prospera het volgende:
In de private krijgt Jaap telefoon.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |