Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.quote:Op zondag 13 april 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Het is van de zotte dat een ander de schuld van dit alles krijgt. Eigenlijk is er maar een schuldige en dat zijn ze zelf.
ik denk dat Huub er ook heel erg mee in zijn maag zit. Die durft nu helmaal niet meer aan zijn monogamiteit te tornen.
Ze zitten samen aan de piano......jeetje mina wat een toestand, lijkt wel een begrafenis. Wat heeft dit kind een aandacht nodig.
Ach ja, het zou mij niet verbazen als dat kreng nog wint ook maar dan is haar poen binnen een jaar op en is ze nog steeds de ordinaire aso sloerie met nog meer kapsones dan nu. Gossie wat een winst.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik heb hier kans om op m'n 20ste miljonair te worden, no fokking way dat ik me weg laat terroriseren!
Niet omdat ze zoveel om Claire geven.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
Waarom maakt Amanda en de anderen zich druk om het voorgenomen huwelijk??
Ik hoop het zo!quote:Op zondag 13 april 2008 20:44 schreef MissSomebody het volgende:
Volgens mij gaat Claire dit niet redden hoor, hoe graag ze ook wil.....![]()
[ afbeelding ]
Ja, op spectaculaire wijze zal Ron met z'n parachute in de tuin springen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Komt Ron wel op bezoek vandaag, of is dat niet bekend?
quote:
Amanda sowieso uit jalouzie, al krijst ze telkens dat ze nooit op die manier zou willen trouwen, ze baalt er stevig van dat die RAT niet met haar wil trouwen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
Waarom maakt Amanda en de anderen zich druk om het voorgenomen huwelijk??
Ouwe rellerdquote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
De Kubatzjes kwakken hun vriendin om af te koelen onder de douche en pakken ze dan van achteren als troost.
(voor een soortgelijke opmerking kreeg ik binnen 1 min. een ban op het 10 forum, ik ben trots op mijzelf)
wat heeft jaap gedaan ?quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef BarryK het volgende:
Het zal me niets verbazen als BAJ verder zijn gegaan dan was afgesproken, vooral Jaap weet dat het niet wordt bestraft aangezien het in het voordeel van B&A is.
Vraag me af wie de kans krijgt om haar weg te terroriseren. Tot nu toe heeft niemand haar een stro(pruik) breed in de weg gezeten. En als ze aangevallen wordt ( af en toe gunt de FEBO Huub ook wat), trek ze haar slabek open en is er geen enkele discussie meer mogelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik heb hier kans om op m'n 20ste miljonair te worden, no fokking way dat ik me weg laat terroriseren!
Nope. Op dit moment zijn alleen het A-Team, Airwolf, Michael Knight,quote:
huub wordt beschermtquote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Kom op dit is geen spel meerAmanda en Brian krijgen steeds vrij baan en worden beschermd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |