Kenniet spoort niet! Ik zie toch echt op de streams een Huub die zijn meisje knuffelt, troost, met haar praat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Kenneth vraagt aan Anouk of zij vindt dat Huub Claire steunt, want hij ziet dat niet. Anouk vindt dat Huub Claire wel steunt.
Vind dat Anouk het wel goed doet!quote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef rooie3 het volgende:
En nu laat die Anouk zich nog uithoren ook.Wat een dom mens zeg.
Kenniet houd er gewoon een andere definitie op na net als die rat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kenniet spoort niet! Ik zie toch echt op de streams een Huub die zijn meisje knuffelt, troost, met haar praat.
Maar goed, Kenniet snapt dat niet, Kenniet kan dat niet.
Zeldzaam domme gast.
Amanda mag alles daar en maar lullen dat ze alles aankan.Ja gek he als je steeds je zin krijgt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: Amanda gaat dwars door afspraken heen. lalalala
Hij is ook een beetje boos, geloof ik.
Opvallende uitspraak idd.!quote:Op zondag 13 april 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: Amanda gaat dwars door afspraken heen. lalalala
Hij is ook een beetje boos, geloof ik.
Binnen dgk dan hè? In het echte leven zou zij gewoon op haar roze wolk kunnen blijven zitten zonder enig gezeik.quote:Op zondag 13 april 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bottom line is gewoon dat Claire het spel niet speelt, naïef is en op een roze wolk zit. Dat is het enige vertrekpunt waardoor dit soort situaties ontstaan.
Ik ook. Ze houden ongetwijfeld van Claire maar doen dit voor zichzelf...quote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
'Alles wat ze doen is natuurlijk ook alleen maar uit liefde voor mij.'
Ik twijfel daaraan.
Viel mij ook al op dat hij dat meerdere malen zei. B&A mogen wel contact punten delen, ik mag niks aan C geven. Alleen B&A mogen dat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:37 schreef Kaleddis het volgende:
Eerder op de dag maakte hij zich ook al zo druk dat Brian en Amanda wel CP's mogen delen en ieder ander niet.
En dan zegt kut Kenny dat Huub haar nooit troost.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
Het is toch ook niet te geloven. Huub maakt al meer dan een jaar dag in, dag uit tv. Is 's ochtends het eerst zijn bed uit ( begin de dag met een dansje![]()
), altijd in voor een goed gesprek, eigenlijk altijd vrolijk en zie hem nu zitten met een verdrietige Claire.
Ondank is 's werelds loon, ik kan wel janken.
alles is al tegen haar gezegt ???quote:Op zondag 13 april 2008 20:38 schreef BarryK het volgende:
"dit is niet slachtofferhulp het is een keihard spel" en dit zegt Amanda.
Ja, Amanda ja... hoeveel dingen mag je tegen haar wel niet zeggen.
Nog leuker met een stuk touw om haar nekquote:Op zondag 13 april 2008 20:40 schreef MissSomebody het volgende:
Leuk voor in de schuur....![]()
[ afbeelding ]
Zinvol ook om dat tegen Anouk te vertellen. Zij zit niet in dat spel dus om nu dan stoer te gaan doen terwijl zijzelf al moet janken als de zangleraar zegt dat haar stem niet goed genoeg is. Hoe is het?quote:Op zondag 13 april 2008 20:38 schreef BarryK het volgende:
"dit is niet slachtofferhulp het is een keihard spel" en dit zegt Amanda.
Ja, Amanda ja... hoeveel dingen mag je tegen haar wel niet zeggen.
Ik vind het ook egoistisch. Zij willen een mooi huwelijk, zij willen hun kindje beschermen; zelfs een oom komt eraan te pas. Het lijkt me een beetje een zieke familie.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook. Ze houden ongetwijfeld van Claire maar doen dit voor zichzelf...
Dat ie er maar in mag stikken...quote:
De Kubatzjes kwakken hun vriendin om af te koelen onder de douche en pakken ze dan van achteren als troost.quote:Op zondag 13 april 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kenniet houd er gewoon een andere definitie op na net als die rat.
Mishandelen noemen ze beschermen![]()
![]()
![]()
De voice over bracht het als kortsluiting![]()
H&C hebben zelfs veel meer recht om CP's te delen aangezien zij al in ondertrouw zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat hij dat meerdere malen zei. B&A mogen wel contact punten delen, ik mag niks aan C geven. Alleen B&A mogen dat.
Ongetwijfeld is haar gewone leven erger dan het zgn keiharde spel van haar. Gelukkig is haar referentiekader maar heel beperkt en zijn er heel veel mensen die wel in een gewone wereld leven.quote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef Dark het volgende:
Volgens Amanda is Claire niet geschikt voor de gewone wereld.
Anouk - Je kan de kooi niet vergelijken met de gewone wereld.
Amanda - De gewone wereld is veel erger dan hier, dit is niks..............
Nee makkelijk te zeggen als je zo beschermd word als Amanda.quote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Amanda - Ik heb hier kans om op m'n 20ste miljonair te worden, no fokking way dat ik me weg laat terroriseren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |