Wat een lelijke jongen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian helemaal hyper..
Ik hoor een straaljager ipv een Hummer
Hoe weet je dat, van NL?quote:Op zondag 13 april 2008 20:19 schreef cobain94 het volgende:
Pappa is onderweg..Hij rijd net de snelweg af richting kooi..Onder politiebegeleiding..;) tword spannend...
Juist! Dat is ook heel moeilijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef noekje het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze jankt. Zoals ze al zei net,' ik heb het gevoel dat ik ze dan afval.' Lastig hoor, loyaliteit en gevoelens die recht door die loyaliteit heenrammen.
2 cossen terug moet je ff doorlezen, de vorige is niks bijzonders, alleen speculatie. Tijdens de hele cos was een SL.quote:Op zondag 13 april 2008 20:19 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heb ik het een en ander gemist
quote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef avonne het volgende:
van nowlive
Ze komen net aan bij de kooi en er schijnt erg veel beveiliging te staan bij de kooi.
Ja hoor, ik vind het prima, voor het slapen gaan nog wat wiegelliedjes ook.....quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is er mis met troosten? En als zij dat graag wil met een liedje, prima toch?
Dit zou me niks verbazen, een typische Tapla truc, bah.quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef Kaat38 het volgende:
ik wil toch even reageren op dat intervieuw in de telegraaf. ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de vader van claire dit intervieuw niet heeft gegeven aan de telegraaf,maar dat talpa/rtl dit zelf heeft doorgegeven aan de krant nadat de vader van claire talpa/rtl heeft gebeld over het verpesten van de bruiloft,waarom word dat hier niet verteld.
dit las ik van Hetty op nowlive.
Hoe komen ze bij NL dan aan die info, heeft oom Toine telefonisch contact met NL ofzo?quote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef avonne het volgende:
van nowlive
Ze komen net aan bij de kooi en er schijnt erg veel beveiliging te staan bij de kooi.
Ja dat snap ik dus ook niet,ze deed net zelfs Amanda haar haar goedquote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Anouk nou weer blij te doen met de rattenfamilie, terwijl haar beste vriendin in de kreukels ligt?
Ik hou durvanquote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
De pa van Claire rijd met politiebegeleiding richting de kooi?![]()
Het wachten is op de volgende SL.quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
Net als Claire, veel te naief, denkt dat ze een paar dagen op vakantie is ........quote:Op zondag 13 april 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet,ze deed net zelfs Amanda haar haar goed
Mooooi houden ze nog een stukkie vlees over voor op de BBQ??quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
heel aannemelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef Kaat38 het volgende:
ik wil toch even reageren op dat intervieuw in de telegraaf. ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de vader van claire dit intervieuw niet heeft gegeven aan de telegraaf,maar dat talpa/rtl dit zelf heeft doorgegeven aan de krant nadat de vader van claire talpa/rtl heeft gebeld over het verpesten van de bruiloft,waarom word dat hier niet verteld.
dit las ik van Hetty op nowlive.
Emiel ratelband is ook onderweg(in zijn hummer)om clair op te peppen..je kan het..JE KAN HET CLAIR..JE KAN HET...quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
Snap ik ook niets van, fijne vriendin zeg!quote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Anouk nou weer blij te doen met de rattenfamilie, terwijl haar beste vriendin in de kreukels ligt?
Of zeug...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |