Het vertrek van Sebas. De reguliere gaat gewoon door hoor, niks SL en Huub neemt gezellig afscheid van zijn bezoek.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Huub: What to do now. Gaan we je vader uitnodigen?
Vraag ik me toch af voor wie die fontein daarstraks was.
Dat is een tweede inderdaad en daar heb je een punt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef rooie3 het volgende:
Tot hij tot besef komt dat hij niet de winnaar is.Moet je kijken hoe hij zijn eigen dan gaat voelen.
Sebastiaan vertrokquote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Vraag ik me toch af voor wie die fontein daarstraks was.
Okee, dat klinkt aannemelijk. En nu maar hopen dat Joris er gauw in komt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor Sebastiaan, want die zien we nu niet meer.
2 viezerikken en die brian is niet blij geloof me.quote:
Ligt er een beetje aan wat die familie gaat afdingen achter. Maar dan is de vraag of Jaap daar wel mee akkoord gaat. Spel is spel en pesten is toegestaan. Ook al is het "de mooiste dag". Zo fucking naïef om daar te willen trouwen.....voor een redelijk serieus typetje als Clair. Die beseft dus echt niet waar ze in zit.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef avonne het volgende:
Claire heeft dus met niemand gepraat?
Ik ga er vanuit dat Claire denkt dat het een mooie bruiloft is. En dat wordt het niet, denken we toch?
Ik ga er ook vanuit dat Huub dat best weet.
Ik ook, baal van die KUT redactie en de euforie van de Tokkies. Hoor die Kenniet toch eens, alsof hij miljonair is.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef noekje het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze jankt. Zoals ze al zei net,' ik heb het gevoel dat ik ze dan afval.' Lastig hoor, loyaliteit en gevoelens die recht door die loyaliteit heenrammen.
Wat is er mis met troosten? En als zij dat graag wil met een liedje, prima toch?quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sakkerloot, Claire is echt een kind. Ze wil een mooie liedje horen........
Ik zeg...doe d'r maar een lolly bij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |