quote:De is momenteel geen contact meer met de ouders en regie, telefoons worden bij de regie niet meer opgenomen en de familie is nu onderweg om daadwerkelijk Claire te gaan halen. Wij hebben ook rechtstreekse contacten met mensen en weten dat er enorm veel aan de hand is. De ouders van Claire zijn op, gekwetst en gekrenkt. En je kan hier lang en breed over praten dat ouders wisten hoe en wat van te voren maar wij zeiden het al eerder, stel je voor dat het jouw familie aangaat. Wij zullen alles up to date houden op de site en de gang van zaken meteen vermelden.
Beter!quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee NEE!! Niet offcam lullen. Ophalen met veel bravoure en snel bitte.
Blame Canada.............quote:
Dat is wel weer humor.quote:Op zondag 13 april 2008 20:06 schreef T-lex het volgende:
BBQ aan de gang...Claire en Huub in gesprek in de Chill..Huub geeft aan dat er een auto tussen het hek geparkeerd staat ofzo...als extra baricade voor de hummer? hahaha
Daar rij je toch zo overheen met je Hummer ?quote:Op zondag 13 april 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
De FEBO heeft een auto voor het groene hek gezet volgens Huub.
Ik denk dat Claire nog steeds huilt en dat gaat vast nog wel ff door ookquote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef Ziet het volgende:
claire weet alleen dat ze staat te shaken
huub wil geen druk op haar leggen, maar ze moeten NU als koppel naar buiten komen met wat zij ervan vinden.
of ze wil blijven: ze vindt het zo moeilijk en huilt weer
vin jaap z'n tv momentjes beter te pruimenquote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire wil niet naar huis en wel met Huub trouwen ...
Met gemak!quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar rij je toch zo overheen met je Hummer ?
Ik denk dat die totaal geen idee heeft van wat er nou precies speelt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind, dat beste vriendin Anouk niet met Claire gaat praten?
Ik vond het ook vreemd dat Anouk lekker met de ratten buiten aan de bbq zit, maar misschien wilden huub en claire gewoon even alleen zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind, dat beste vriendin Anouk niet met Claire gaat praten?
Ik gok erop dat Claire nu met Huub wil praten en dat Anouk denkt dat ze daar niet bij hoort?quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
wel als je h v b heetquote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap ook niet wat er zo bijzonder is aan 'in De Kooi' trouwen trouwens...
Je mag maar 8 gasten uitnodigen. Marco Borsato komt echt niet voor je
zingen, zal wel gewoon een stapel tafeltjes en stoeltjes en een kok zijn.
En je komt op TV. Nou...............lekker belangrijk allemaal !!
John de Mol Sr. met hartproblemen naar ziekenhuisquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 20:11 schreef fleurtjemichel het volgende:
Was het niet Hummie die eraan komt? ipv Hummer
Dat weet hij drommels goed en daar leent hij zich bewust voor. Denk ik dan hè.quote:Op zondag 13 april 2008 20:10 schreef rooie3 het volgende:
Huub zeur niet zo,jij komt er straks nog wel achter hoe je gebruikt ben en dan is het te laat.
Tot hij tot besef komt dat hij niet de winnaar is.Moet je kijken hoe hij zijn eigen dan gaat voelen.quote:Op zondag 13 april 2008 20:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat weet hij drommels goed en daar leent hij zich bewust voor. Denk ik dan hè.
Anouk, Claire's beste vriendin, zit gezellig te borrelen met de Tokkies?quote:
Ja, een gezonde reactie was geweest als ze boos was geworden op de familie die haar zo onder druk zet.quote:Op zondag 13 april 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
Wat een jankerd zeg en dat moet dan de toekomstige vrouw van Huub worden.
Ik zie Sebastiaan nergens?quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Huub: What to do now. Gaan we je vader uitnodigen?
Vraag ik me toch af voor wie die fontein daarstraks was.
voor Sebastiaan, want die zien we nu niet meer.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Voor Bas die wegging.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Volgens mij ookquote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef BarryK het volgende:
Is er kans dat hij (vader Claire) hier ineens voor de deur staat? Bij een andere deur antwoord Claire (volgens mij)
Het vertrek van Sebas. De reguliere gaat gewoon door hoor, niks SL en Huub neemt gezellig afscheid van zijn bezoek.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Dat is een tweede inderdaad en daar heb je een punt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef rooie3 het volgende:
Tot hij tot besef komt dat hij niet de winnaar is.Moet je kijken hoe hij zijn eigen dan gaat voelen.
Sebastiaan vertrokquote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Okee, dat klinkt aannemelijk. En nu maar hopen dat Joris er gauw in komt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor Sebastiaan, want die zien we nu niet meer.
2 viezerikken en die brian is niet blij geloof me.quote:
Ligt er een beetje aan wat die familie gaat afdingen achter. Maar dan is de vraag of Jaap daar wel mee akkoord gaat. Spel is spel en pesten is toegestaan. Ook al is het "de mooiste dag". Zo fucking naïef om daar te willen trouwen.....voor een redelijk serieus typetje als Clair. Die beseft dus echt niet waar ze in zit.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef avonne het volgende:
Claire heeft dus met niemand gepraat?
Ik ga er vanuit dat Claire denkt dat het een mooie bruiloft is. En dat wordt het niet, denken we toch?
Ik ga er ook vanuit dat Huub dat best weet.
Ik ook, baal van die KUT redactie en de euforie van de Tokkies. Hoor die Kenniet toch eens, alsof hij miljonair is.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef noekje het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze jankt. Zoals ze al zei net,' ik heb het gevoel dat ik ze dan afval.' Lastig hoor, loyaliteit en gevoelens die recht door die loyaliteit heenrammen.
Wat is er mis met troosten? En als zij dat graag wil met een liedje, prima toch?quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sakkerloot, Claire is echt een kind. Ze wil een mooie liedje horen........
Ik zeg...doe d'r maar een lolly bij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |