Hij zal wel achter het stuur willen springen, weer eens wat anders dan een golfkar, of skelter.quote:Op zondag 13 april 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian wacht op de binnenkomst van de Hummer? Past wel bij hem, vind je niet? Met geweld ergens binnenstormen.
.................een uur later.................niks aan de hand?quote:Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dit is gewoon de "gescripte streamlock"....niks aan de hand, over een paar minuten gaat hij er weer af.
Mijn idee.quote:Op zondag 13 april 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, ik kan het Jaap, Brian en Amanda niet kwalijk nemen. Ze spelen gewoon het spel, op een redelijk softe manier tegen Claire. Het is er wel veel harder aan toegegaan.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:50 schreef PeterNB het volgende:
Ik geloof dat we compleet zijn
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 13 april 2008 19:51 schreef akveor het volgende:
Okay filmpje van het telefoongesprek met d'n onkel
ik denk eigenlijk dat de oprit (witte stenen en palmbomen) hem doen denken aan het ideale Bonaire.quote:Op zondag 13 april 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian wacht op de binnenkomst van de Hummer? Past wel bij hem, vind je niet? Met geweld ergens binnenstormen.
Dat ene uurtje is dus off streamquote:Op zondag 13 april 2008 19:53 schreef rooie3 het volgende:
En we mogen niks zien.Wat een bullshit zeg,zijn zeker bang dat pappa Claire de waarheid gaat zeggen.
Ja, en dan ontvangst, zenders, heen en weer gepraat, onvrede, sussen, oplossing, doe er nog maar een uur bij?quote:Op zondag 13 april 2008 19:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
nog 10 min ongeveer.
Wacht maar tot gekke Twan écht kwaad wordt.quote:Op zondag 13 april 2008 19:48 schreef PeterNB het volgende:
Okee, het A-Team, Airwolf, De Grobbebollen, Michael en KITT zijn ter plaatse
dus de StreamLock kan er af hoor regie !!!
Wat is de waarheid danquote:Op zondag 13 april 2008 19:53 schreef rooie3 het volgende:
En we mogen niks zien.Wat een bullshit zeg,zijn zeker bang dat pappa Claire de waarheid gaat zeggen.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
Wtf, ze dragen iets naar binnen..
nonkel tione wil op vuist met de grote beveiligingsjongens van talpa !!!!quote:Op zondag 13 april 2008 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks!
Hij zei ook nog even dat het gigantisch uit de hand gaat lopen.
![]()
Ik denk eerder dat het zo was dat Huub de pa van Claire ging staan opwachten, en dat Jaap en Brian zich gewoon opdrongen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:56 schreef Prospera het volgende:
Wel opvallend dat Jaap naast Huub op het bordes staat, misschien om te suggereren dat alles maar een spel is en het terror natuurlijk niet doorgaat op het huwelijk.
Precies, laten we hopen dat dit op dezelfde manier aflooptquote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef noekje het volgende:
Het heeft wel veel weg van Jaap's huwelijk toendertijd.
Nee nee NEE!! Niet offcam lullen. Ophalen met veel bravoure en snel bitte.quote:Op zondag 13 april 2008 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, laten we hopen dat dit op dezelfde manier afloopt
Spannend hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |