Daar rij je toch zo overheen met je Hummer ?quote:Op zondag 13 april 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
De FEBO heeft een auto voor het groene hek gezet volgens Huub.
Ik denk dat Claire nog steeds huilt en dat gaat vast nog wel ff door ookquote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef Ziet het volgende:
claire weet alleen dat ze staat te shaken
huub wil geen druk op haar leggen, maar ze moeten NU als koppel naar buiten komen met wat zij ervan vinden.
of ze wil blijven: ze vindt het zo moeilijk en huilt weer
vin jaap z'n tv momentjes beter te pruimenquote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire wil niet naar huis en wel met Huub trouwen ...
Met gemak!quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar rij je toch zo overheen met je Hummer ?
Ik denk dat die totaal geen idee heeft van wat er nou precies speelt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind, dat beste vriendin Anouk niet met Claire gaat praten?
Ik vond het ook vreemd dat Anouk lekker met de ratten buiten aan de bbq zit, maar misschien wilden huub en claire gewoon even alleen zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind, dat beste vriendin Anouk niet met Claire gaat praten?
Ik gok erop dat Claire nu met Huub wil praten en dat Anouk denkt dat ze daar niet bij hoort?quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
wel als je h v b heetquote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap ook niet wat er zo bijzonder is aan 'in De Kooi' trouwen trouwens...
Je mag maar 8 gasten uitnodigen. Marco Borsato komt echt niet voor je
zingen, zal wel gewoon een stapel tafeltjes en stoeltjes en een kok zijn.
En je komt op TV. Nou...............lekker belangrijk allemaal !!
John de Mol Sr. met hartproblemen naar ziekenhuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |