Kenniet spoort niet! Ik zie toch echt op de streams een Huub die zijn meisje knuffelt, troost, met haar praat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Kenneth vraagt aan Anouk of zij vindt dat Huub Claire steunt, want hij ziet dat niet. Anouk vindt dat Huub Claire wel steunt.
Vind dat Anouk het wel goed doet!quote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef rooie3 het volgende:
En nu laat die Anouk zich nog uithoren ook.Wat een dom mens zeg.
Kenniet houd er gewoon een andere definitie op na net als die rat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kenniet spoort niet! Ik zie toch echt op de streams een Huub die zijn meisje knuffelt, troost, met haar praat.
Maar goed, Kenniet snapt dat niet, Kenniet kan dat niet.
Zeldzaam domme gast.
Amanda mag alles daar en maar lullen dat ze alles aankan.Ja gek he als je steeds je zin krijgt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: Amanda gaat dwars door afspraken heen. lalalala
Hij is ook een beetje boos, geloof ik.
Opvallende uitspraak idd.!quote:Op zondag 13 april 2008 20:34 schreef noekje het volgende:
Huub: Amanda gaat dwars door afspraken heen. lalalala
Hij is ook een beetje boos, geloof ik.
Binnen dgk dan hè? In het echte leven zou zij gewoon op haar roze wolk kunnen blijven zitten zonder enig gezeik.quote:Op zondag 13 april 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bottom line is gewoon dat Claire het spel niet speelt, naïef is en op een roze wolk zit. Dat is het enige vertrekpunt waardoor dit soort situaties ontstaan.
Ik ook. Ze houden ongetwijfeld van Claire maar doen dit voor zichzelf...quote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
'Alles wat ze doen is natuurlijk ook alleen maar uit liefde voor mij.'
Ik twijfel daaraan.
Viel mij ook al op dat hij dat meerdere malen zei. B&A mogen wel contact punten delen, ik mag niks aan C geven. Alleen B&A mogen dat.quote:Op zondag 13 april 2008 20:37 schreef Kaleddis het volgende:
Eerder op de dag maakte hij zich ook al zo druk dat Brian en Amanda wel CP's mogen delen en ieder ander niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |