Zo gek is dat toch niet, of ligt dit nou aan mij. Als de relatie tussen de kinderen en de ouders goed is, ga je er toch vanuit dat je dochter een beetje anders komt vertellen dat ze in het huwelijk gaat treden als dat ze nu doet. Ze is toch niet helemaal van de pot getrokken en zal toch wel begrijpen dat haar ouders dit niet in dank afnemen ? En zeker zo'n huwelijk niet.quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss in dit geval niet helemaal onbegrijpelijk. Het is nogal wat als je familie het niet met je voorgenomen huwelijk eens is.
Dat ging over B+A+J dat die gebruik zouden kunnen maken van Claires gemoedstoestand.quote:Op zondag 13 april 2008 20:58 schreef BarryK het volgende:
Wat zegt Huub nou over achter?
"ik zou er bovenop springen als ik hun was" hoorde ik nog...
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Jaap mag op dit moment niks doen tegen Claire. Hij komt uit het kantoor met de woorden: Ik vind Claire heel lief.
Ze gaat echt niet weg. Ze vind het daar veel te leuk. Al die aandacht en al die leuke dingen, ja je zal het moeten missen.quote:
Volgens mij is die vader ook niet echt tegen het huwleijk an sich, maar die heisa er omheen bevalt hem niet, de uitspraken en dreiging van Jaap dat ie de boel gaat verstieren en Clair's moeder wel ff vaginaal wil nemen etc.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet, of ligt dit nou aan mij. Als de relatie tussen de kinderen en de ouders goed is, ga je er toch vanuit dat je dochter een beetje anders komt vertellen dat ze in het huwelijk gaat treden als dat ze nu doet. Ze is toch niet helemaal van de pot getrokken en zal toch wel begrijpen dat haar ouders dit niet in dank afnemen ? En zeker zo'n huwelijk niet.
Wat ik alleen niet begrijp is, dat die vader toestemming heeft gegeven voor dit huwelijk. Hierdoor dacht Claire dat het wel allemaal goed zat met haar ouders.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas pure spelvervalsing als dat waar zou zijn. Als er al iemand beschermd wordt, dan zijn het Huub,en consorten keer op keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |