Wat heeft Claire dan gezegd over haar moeder? Ze heeft alleen een opmerking gemaakt over het feit dat haar moeder wel meeging en dat Amanda dan kon zien hoe leuk zij het hadden toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:14 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in.
Brian en Amanda hebben het in de tuin over dat Claire ding. Mannie mag het niet meer hebben over 'maar wat je over mn moeder zei".
hoezo doet huub niets?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Huub zijn ook uit het zelfde laken een pak.
Beiden intrueren hun meiden wat ze moeten doen en zeggen en zelf doen ze niets.
Nu is Brian weer bezig om Amanda te vertellen wat ze moet doen en zeggen.
Geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 16:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft Claire dan gezegd over haar moeder? Ze heeft alleen een opmerking gemaakt over het feit dat haar moeder wel meeging en dat Amanda dan kon zien hoe leuk zij het hadden toch?
1. Skelteraktie was idee van Jaapquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:21 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo doet huub niets?
hij was toch degene die laatst met de skelter aktie amanda weer over de rooie kreeg?
heeft ie helemaal zelf gedaan
Ja daarom gaat hij nu ook zo veel met zijn broer omquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:26 schreef Marrije het volgende:
Brian: weet je wat ook zo prettig is met al die familie enzo, dat de tijd voor je gevoel, want het bijft natuurlijk net zo snel gaan, sneller gaat.
Gelukkig hebben we Kenneth ook nogquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zitten die Sebastiaan en Anouk er passief bij. Verschrikkelijk.
Wordt tijd dat er iemand voor Jaap komt. Marijn of/en Sjoerd. Dan heb je tenminste nog een actieve gast.
jaap die hobbelde erachteraan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Skelteraktie was idee van Jaap
2. Hij deed dat samen met Jaap
3. Amanda was helaas niet al te erg onder de indruk. Dus dat plannetje is kompleet mislukt, zowel voor Jaap als Huub.
4. De enige die blij was, was Brian, die zat de volgende dag de hele dag op de skelter.
Huub probeerde gisteren ook helemaal niets van die discussie te maken in navolging op discussie claire/amanda in de chill.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef miesy het volgende:
[..]
jaap die hobbelde erachteraan.
huub zat voorop.
daarna sprong huub met kleren en al de jacuuzi in waarna een felle discussie met amanda weer volgde.
Hoezo doet huub niets?
Ik zie Jaap er wel voor aan om die dag echt te verstieren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mentale TERROR van Jaap.
Dreigen om het huwelijk van Huub en Claire kompleet te gaan verpesten.
Daar meent hij geen bal van, maar hij geeft daarmee wel stress aan de anderen.
Althans dat denk ik, zoals hij het speelt. Ik kan ook niet in zijn hoofde kijken, maar Jaap zal never een bruilofd verknallen.
Draagt allemaal bij, aan het vooraf opgezette plan van de FEBO om het huwelijk te verkloten ...quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt tegen Brian dat, als het huwelijk van Huub en Claire doorgaat, hij het
hele huwelijk in puin gaat schoppen. Hij zegt dit expres op streams zodat de
ouders van Claire mee kunnen kijken en ervan weten.
Waar slaat dit op?
ook niet voor 1 miljoen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mentale TERROR van Jaap.
Dreigen om het huwelijk van Huub en Claire kompleet te gaan verpesten.
Daar meent hij geen bal van, maar hij geeft daarmee wel stress aan de anderen.
Althans dat denk ik, zoals hij het speelt. Ik kan ook niet in zijn hoofde kijken, maar Jaap zal never een bruilofd verknallen.
Zowel bij de streamers als tv-kijkers zoveel mogelijk verwarring schoppen, spanning erin houden tot de ontslagronde en de cijfers opschroevenquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt tegen Brian dat, als het huwelijk van Huub en Claire doorgaat, hij het hele huwelijk in puin gaat schoppen.
Hij zegt dit expres op de streams zodat de ouders van Claire mee kunnen kijken en ervan weten.
Waar slaat dit op?
Oh wacht, hij is bang dat hij weggestemt wordt......vette, laffe, klootzak. Hij, Brian en de FEBO.![]()
![]()
jaap is een grote sadist.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Marrije het volgende:
Jaap: ik lach me vooral rot om Claire dr vader, dit zit gewoon thuis terwijl hij wéét dat ze in een valstrik loopt, maar wat kan ie doen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er wel voor aan om die dag echt te verstieren.
Waar ik op hoop is dat Bram , de niet zo gemakkelijke broer van Claire, woester is op Jaap en Brian dan op Huub.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Draagt allemaal bij, aan het vooraf opgezette plan van de FEBO om het huwelijk te verkloten ...![]()
Hoop toch zo dat die laffe losers het zo terug gaan krijgen na de kooi ......
Als dat mag van achter, dan is het tegelijk duidelijk dat het een nephuwelijk is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er wel voor aan om die dag echt te verstieren.
Ik weet niet of het perse een nephuwelijk is als dat huwelijk verziekt mag worden, het blijft tv.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat mag van achter, dan is het tegelijk duidelijk dat het een nephuwelijk is.
Dus eigenlijk kan het alle kanten op en het houdt de streamers ook bezig. Dus Jaap speelt het spel wederom weer goed, want iedereen is aan het speculeren of Jaap er toe in staat is.
En dat is Jaap, die is spraakmakend als hij iets doet of zegt. Dat laat hij nu wel weer zien. Heeft hij geen saaie visite voor nodig zoals Anouk en Sebastiaan. Kenneth mengt zich tenminste nog een beetje in een discussie.
Ach, dat was en is Jaap. Dit is DGK en als het je niet bevalt rot je maar op (H&C in dit geval).quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef MissSomebody het volgende:
Wat een verrotte plannen daar in de kapsalone......![]()
![]()
![]()
Jaap wil de dag voor de bruiloft Clair's vader bellen en hem voor de keus stellen of de bruiloft nu af te blazen of morgen complete terror
Jaap is zeker wel goed voor een maand of wat geweest, maar hij wordt nu te doorzichtig, nu is hij ook duidelijk aan het acteren en ook hij moet zich aan de regels houden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap: "TV is gewoon TV, het kan over de ene boeg of de andere boeg..."
Wat ik dus al zei. Jaap snapt het spel het beste. en speelt het ook het beste.
I know dear, maar het zijn zulke verschrikkelijke gesprekken om naar te luisteren ( inmiddels gemute), het verziekt alles.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Margo37 het volgende:
Zowel bij de streamers als tv-kijkers zoveel mogelijk verwarring schoppen, spanning erin houden tot de ontslagronde en de cijfers opschroeven
Huub hoeft helemaal niets meer te doen. Al zou die hele dagen gaan zonnebanken en slapen, dan nog hebben ze het 24/7 over hemquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:49 schreef blomst het volgende:
als ze alle voornamen gingen turven welke naam zou dan het meest op de streams zijn voorgekomen?
En dan nog durven sommige te zeggen dat Huub niets doet.
Hoeveel extra kijkers levert dat huwelijk op? en hoeveel extra kijkers de dagen erna als ook nog is blijkt dat 't helemaal verrziekt is?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
de imbeciel niet wetende dat zijn terror ook nog komt de lamzakquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef Marrije het volgende:
Brian wil iemand laten komen op het huwelijk van Huub, om een act op te voeren.
Gaby?
Ik denk dat een uitzending met gespeelde romantiek en terror meer oplevert.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
Al die spullen voor de bruiloft zijn persoonlijk bezit.
Als Jaap de bruidstaart in de vijver gooit, dan kost dat hem 1000 euro aan boete.
Leuk bruidskadootje
En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
Jaap is als de dood voor boetes, die durft echt geen risico te nemen.
Allemaal grootspraak
Hij heeft weinig keus, hij weet blijkbaar echt niet meer of ie op Huub kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap speelt wel met vuur met dat dubbelspel van hem.
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
Jaap is klaar met Huub en speelt duidelijk tegen Huub en blijft bij B & Aquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap speelt wel met vuur met dat dubbelspel van hem.
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
Dan speelt Claire haar rol wel goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
Ze pikken vast nog een bonusje mee zo. Waarom de tv-makers zoveel waarde hechten aan een huwelijk, is mij een raadsel. Huub met Claire wordt met de dag saaier en Jaap's toneel is wel zo flauw dat het niet leuk is. Nou maar hopen dat H&C flink wat bonusjes zullen krijgen ivm het huwelijk, waarop rat en del met jaloezie en irritatie zullen reageren. Zonder enige vorm van compensatie, graag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Op de bank bij jensen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
klopt jaap is gewoon niet grappig (meer) horkerig bot en bovenal plat lijkt zijn motto. Opzouten met die mafkees.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.
Maar als hij dit doet heeft hij ook 100% zekerheid dat Huub hem wegstemt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.
Schuift stoeltje halve meter naar achterenquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar ik op hoop is dat Bram , de niet zo gemakkelijke broer van Claire, woester is op Jaap en Brian dan op Huub.
Dit kan toch echt niet, hoe fake het huwelijk ook is.
Ach, het is allemaal script dus waar maak ik me druk om. Volgens mij is Huub volledig op de hoogte dus, so what.
Wetende dat je gaat winnen lijkt me wel voldoende compensatie (kuch: te veel natuurlijk)quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze pikken vast nog een bonusje mee zo. Waarom de tv-makers zoveel waarde hechten aan een huwelijk, is mij een raadsel. Huub met Claire wordt met de dag saaier en Jaap's toneel is wel zo flauw dat het niet leuk is. Nou maar hopen dat H&C flink wat bonusjes zullen krijgen ivm het huwelijk, waarop rat en del met jaloezie en irritatie zullen reageren. Zonder enige vorm van compensatie, graag.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:02 schreef schatje het volgende:
Ik gun het Jaap zo dat de finale per sms wordt bepaald. Wat zal ie dan balen.
Dat ie ook niet bang is dat Brian en Amanda hem dumpen als ze Huub en Claire hebben weggewerkt. Foutje in een script.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Wetende dat je gaat winnen lijkt me wel voldoende compensatie (kuch: te veel natuurlijk)
Zit lekker hè?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:03 schreef Borga het volgende:
Schuift stoeltje halve meter naar achteren
Amanda krijgt vandaag alweer 'paaldans'les?quote:
Reintegratie alvastquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:13 schreef tipsch het volgende:
Amanda krijgt vandaag alweer 'paaldans'les?
het was niets, is niets en zal nooit wat wordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit lekker hè?![]()
Waarom mogen die ratten lullen bij deze pokkenherrie?
Dat paaldansen van Amanda lijkt werkelijk helemaal nergens op.
![]()
Ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Reintegratie alvastKan ze straks zo de Teasers weer in
Ben jij Riri?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub brengt zijn swingende en alles aanwezige vriend ten gehore waar hij niet goed in is.
Geweldig gevoel moet dat geven voor superactieve Sebastiaan, dat Huub hem verveelt om met zichzelf bezig te zijn in plaats van met zijn bezoek...
[ afbeelding ]
idd als hij anders om had gedaan had hij op meer krediet kunnen rekenen bij Huub nu niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als hij dit doet heeft hij ook 100% zekerheid dat Huub hem wegstemt.
En op dat rattenkoppel kan die zeker niet rekenen. Die willen hem al maanden kwijt.
En dat weet hij ook.
Als hij los zou gaan op b en a, dan heeft die dikke kans dat H voor hem kiest ipv voor C.
Hee......'t zijn de Kinderen Van God he !!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:18 schreef tipsch het volgende:
Mag zij zich niet vervelen, net als de anderen?
riri....quote:
oh, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:24 schreef miesy het volgende:
[..]
riri....![]()
maar nee, denk het niet, LS is niet te gefixeerd op huub en kan het gelukkig ook nog over de andere bewoners hebben.
Nooit gehoord van de FEBO en de term "Kindjes van God"?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:21 schreef tutjehola het volgende:
Ik zit meestal te lurken, vanmiddag weer eens streamen. Wat ik dus niet snap is dat Amandel met haar grote muil niet ondergesneeuwd wordt.
Iedereen? Er zijn wel uitzonderingen hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Weetje wat ik raar vindt?Dat is dat iedereen er enorm over struikelt dat ze de bruiloft van Huub en Claire terrorisen en als het bij Brian en Amanda zo zou iedereen het briljant zou vinden!
Ik vindt dat jullie iets minder doorzichtig moeten kijken.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Weetje wat ik raar vindt?Dat is dat iedereen er enorm over struikelt dat ze de bruiloft van Huub en Claire terrorisen en als het bij Brian en Amanda zo zou iedereen het briljant zou vinden!
Dat komt waarschijnlijk omdat er al die maanden nog nooit terror gepleegd is op Brian en Amanda, en dit is net een beetje té veel voor de gemiddelde streamer, schat ik zo in. Die wil dat die twee ook eens onder vuur komen te liggen, en dan niet één dag, maar een paar weken achter elkaar, 24/7, net zoals dat met Huub gedaan isquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
nee hoor, gaat meer over het feit dat B en A zo goed als nooit tegenstand krijgen,quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Verdomme.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hee......'t zijn de Kinderen Van God he !!!
Dat wil ik ook,Maar dat moet je jaap niet aanrekenen die doet waar hij goed in is en doet daar alles voor,top toch?De redactie zijn in mijn ogen de schuldige!quote:Dat komt waarschijnlijk omdat er al die maanden nog nooit terror gepleegd is op Brian en Amanda, en dit is net een beetje té veel voor de gemiddelde streamer, schat ik zo in. Die wil dat die twee ook eens onder vuur komen te liggen, en dan niet één dag, maar een paar weken achter elkaar, 24/7, net zoals dat met Huub gedaan is
Bij mijn weten gaan Brian en Amanda niet trouwen en hebben ze die plannen ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Natuurlijk is de redactie de schuldige, dat maakt het nog erger vind ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:33 schreef joep.t het volgende:
[..]
Dat wil ik ook,Maar dat moet je jaap niet aanrekenen die doet waar hij goed in is en doet daar alles voor,top toch?De redactie zijn in mijn ogen de schuldige!
Raar???? Huub krijgt het al bijna 1 1/2 jaar voor zijn kiezen. Eerst met Lieke en nu met Claire. Waarom de rollen niet eens omdraaien en Brian en Amanda de volle laag geven. Dat dat nooit is gebeurd vind ik pas raar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Natuurlijk wel, ik vind het zo jammer dat Clair het allemaal zo gelaten toelaat. Wat heb ik toch zin om die Amanda eens goed op haar nummer te zetten. Mijn eigen bruiloft volledig verknallen, dan wel zelf, en neit eenander. Dan maar een andere keer opnieuw trouwen, zo geregeld.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de FEBO en de term "Kindjes van God"?
BBQ van de Kubatzen? Sorry, exclusively voor Kubatzen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
Heeeeee, het regent in Eemnes. Valt nu de BBQ in van de Kubatzen in het water? Ach gossie.
moeder natuur helpt een handje mee..quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
Heeeeee, het regent in Eemnes. Valt nu de BBQ in van de Kubatzen in het water? Ach gossie.
Kenniet en Brian zij er de hele dag al over bezig. Brian had zelfs al een speciaal camerastandpunt gekozen zodat de streamers niks zouden missen van zijn BBQ skllls.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:41 schreef tipsch het volgende:
BBQ van de Kubatzen? Sorry, exclusively voor Kubatzen?
Kleine correctie, ik ben anti-Huub, pro-Jaap en probeer voor de rest zo objectief mogelijk te zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:24 schreef miesy het volgende:
[..]
riri....![]()
maar nee, denk het niet, LS is niet te gefixeerd op huub en kan het gelukkig ook nog over de andere bewoners hebben.
fine by mequote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kleine correctie, ik ben anti-Huub, pro-Jaap en probeer voor de rest zo objectief mogelijk te zijn.
De Huubsoppers hebben ook tunnelvisie, want die zien niet in wat voor achterbaks smerig mannetje het is. Ik zie tenminste nog in dat Jaap een geweldig dubbelspel aan het spelen in. En dat hij voor geen cent te vertrouwen is, maar hij doet het op een slimme manier en Huub op een smerige manier. Vanuit achter zijn ellebogen.
In 40-45 noemden ze dat soort mensen NSB'ers.
Nu zijn ze alleen maar achterbaks.
Brian en Amanda zijn al maanden besmet met tunnelvisie, dat was al zo in de tijd dat er ene Natasja nog in zat.
Clair is net zo aanwezig als haar vriendin, die ook heel veel streamers helemaal gek krijgt door haar spetterende acties..... NOT!!!!!!!
Sebastiaan is ook al zo'n goede keuze, die gaat waarschijnlijk wel de showbizz wereld in door zijn optreden in de kooi.
En dan Kenneth, een echte uit de moederkoek van Netty, waar ze Brian ook uit hebben gecreëerd.
Die jat een portemonnee en haalt die leeg en brengt vervolgens de portemonnee keurig naar de politie op de afdeling "gestolen voorwerpen"
(of zou hij toch gevonden voorwerpen hebben bedoeld?)
Donder toch eens op met die haat van je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en Huub op een smerige manier. Vanuit achter zijn ellebogen.
In 40-45 noemden ze dat soort mensen NSB'ers.
Lekker objectief. Zout toch eens op hier of blijf On Topic.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kleine correctie, ik ben anti-Huub, pro-Jaap en probeer voor de rest zo objectief mogelijk te zijn.
zou toch mooi zijn, een optie als deze,quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die haat van je.
Ja, als iedereen dat deed. Ik zeg er voor het eerst iets van, word snotziek van die hatelijkheid van hem. Wat is dat in sommige domme mensen dat ze slimme mensen haten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef miesy het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn, een optie als deze, [ afbeelding ]
Eerder vanmiddag heeft noekje een verzoek gedaan om vooral ontopic te blijven. Dat verzoek gold vast mede en met name voor jou, nog steeds. Succes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[bagger]
de forum die die optie heeft zorgt ervoor dat bepaalde posts verdwijnen zodat je niet steeds maar moet scrollen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als iedereen dat deed. Ik zeg er voor het eerst iets van, word snotziek van die hatelijkheid van hem. Wat is dat in sommige domme mensen dat ze slimme mensen haten.
+1 ben het hier helemaal mee eens.... stoort me enormquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:48 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ach, dat was en is Jaap. Dit is DGK en als het je niet bevalt rot je maar op (H&C in dit geval).
Enige wat me daaraan stoort is dat dit zo gecreerd wordt door de FEBO én dat Jaap nooit zulke echte terror op B&A heeft uitgevoerd.
alvast eet smakelijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:07 schreef beequeen het volgende:
Nu maakt Jaap weer plannen, samen met Huub en Claire, om de verjaardag van Brian te saboteren.
Schiet mij maar lek.
Tijd om in de pannen te roeren, tot straks.
1. Ik haat niemand, ik vind Huub gewoon een achterbakse speler.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als iedereen dat deed. Ik zeg er voor het eerst iets van, word snotziek van die hatelijkheid van hem. Wat is dat in sommige domme mensen dat ze slimme mensen haten.
Ja, nee jij hebt echt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet tegen die users die mij continue aanvallen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker objectief. Zout toch eens op hier of blijf On Topic.
On Topic: Volgens mij zit Suus Huub wel zitten, alles voor tievie hè?
Je moet het wel in context lezen... Hij had het over NSB'ers.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja, nee jij hebt echt helemaal gelijk.. Ls is de enige op dit forum die hatelijk is over iemand
Voor de rest hebben we het hier altijd even vriendelijk over iedereen, vooral over bijv. Brian wordt nooit iets hatelijks geschreven.
oooow, die had ik even gemist. sorry.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het wel in context lezen... Hij had het over NSB'ers.
Zoen eropquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:14 schreef Borga het volgende:
[..]
oooow, die had ik even gemist. sorry.
En hier heeft verder niemand het over een zekere rat en crimineel, Brian geheten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het wel in context lezen... Hij had het over NSB'ers.
huub vind ik slim sterker nog briljantquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Ik haat niemand, ik vind Huub gewoon een achterbakse speler.
2. Je hebt het over mijn haat jegens Huub en over slimme mensen. Dat van Huub staat onder punt 1.
Maar over welke slimme mensen heb je het dan?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hier heeft verder niemand het over een zekere rat en crimineel, Brian geheten.
Wat is het verschil tussen iemand te vergelijken met een NSB'er en een crimineel?
Als je dan toch zo nodig duidelijk wilt maken dat jij degene bent die ontopic is, kom dan met iets wat gezien kan worden als commentaar op de streams. De vraag of Huub zijn bezoek gewoon in de steek laat en of Sebastiaan al naar huis is, is jouw eigen suggestieve mening over de gang van zaken en geen objectief commentaar op de streams.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Sebastiaan al naar huis of laat Huub zijn bezoek gewoon in de steek?
En weer een Godwin punt.. Zucht...quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hier heeft verder niemand het over een zekere rat en crimineel, Brian geheten.
Wat is het verschil tussen iemand te vergelijken met een NSB'er en een crimineel?
Jaap is een vies ventje die bang is voor brajen en nu tegen huub speelt en over een week weg is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of ze zijn allemaal dom in de kooi óf ze prikken nog steeds niet door Jaap heen.
Het is toch overduidelijk dat hij een dubbelspel speelt.
Gelukkig dat we weten dat het allemaal echt is en geen script, want anders zou je er wel eens aan kunnen twijfelen of het niet tóch een script is.
Vriend van Huub, blijft een paar daagjes logeren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:20 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En weer een Godwin punt.. Zucht...
Maare.. Wie is die Sebastiaan eigenlijk? Vriend van Huub? Ben er even uit geweest..
het verschil dat die nsb er niet bestaat en die crimineel welquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Top-samenvattingquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Jaap is een vies ventje die bang is voor brajen en nu tegen huub speelt en over een week weg is.
Ah! Thanks!quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vriend van Huub, blijft een paar daagjes logeren.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Jaap is besmet met de taal van Brian: "Groep vrouwen die slachtoffer waren van huishoudhoudelijkgeweld.."
Ik zie de krantekoppen al, "Man slaat vrouw tijdens afwassen met afwasborstel..."
Hmmm.. En als die terror-clown nu eens Amanda, Brian en Kennieboy gaat lastig vallen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ze heben terror bedacht voor de verjaardag van Brian, terror-Jaap voor terror clown![]()
Nou, dat zal Brian flink over de rooie helpen ........ not.
Maakt toch niet uit wat ze tegen elkaar zeggen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
Huub heeft echt oogkleppen op wat Jaap bertreft.
En hopelijk gaan die kleppen voor 23 april af, en stuurt hij Jaap naar huis.
Maar Huub denkt nog steeds dat het goed tussen Jaap en hem zit.
Maar Jaap is al vanaf het begin bang voor Huub zijn populariteit in de popupol.
Ik denk dat als Jaap niet zoveel geswitst was hij veel hoger in de popupol had gestaan.
ja idd hier gaat Huub zwaar de fout in dor te denken dat Jaap en hij nog matties zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat als Jaap niet zoveel geswitst was hij veel hoger in de popupol had gestaan.
Het is eigenlijk absurd hè? Iemand die ín DGK zit momenteel mist de streams waarop hij de Gouden Kooi kan volgenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
Kenniet mist zijn streams. Hij vraagt zich af hoe Brian er nu achterkomt of Jaap geen plannen tegen hem aan het smeden is.
Nou Kennie, weest gerust, dat hoort Brian wl van de FEBO.
Kijk, normaal gesproken kijkt hij 4 streams, nu kan hij maar op 1 plek tegelijk zijn. Kun je nagaan wat een zool het is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
Het is eigenlijk absurd hè? Iemand die ín DGK zit momenteel mist de streams waarop hij de Gouden Kooi kan volgen
die hele kubatz klan is zieligquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk absurd hè? Iemand die ín DGK zit momenteel mist de streams waarop hij de Gouden Kooi kan volgen
ik denk dat huub bij jaap nog een deur probeert open te houden,quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
Maar wat heeft Amanda dan meegemaakt in de kooiquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
FOK! lag er even uit.
Amanda tegen Kenniet en Ricardo: Wat ik hier in de Kooi heb meegemaakt, is niks vergeleken bij wat ik thuis heb meegemaakt.
Kun je nagaan.
Volkkomen in tegenspraak met wat ze tegen de zangleraar zei.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
FOK! lag er even uit.
Amanda tegen Kenniet en Ricardo: Wat ik hier in de Kooi heb meegemaakt, is niks vergeleken bij wat ik thuis heb meegemaakt.
Kun je nagaan.
Ik neem aan dat ze doelt op alle agressie in dat hok, niet persoonlijk tegen haar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:16 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat heeft Amanda dan meegemaakt in de kooi![]()
Haar afgeknipt, nagel gebroken ??
wacht maar tot ze de kooi uit is en zonder camera's en beveiliging bij brian terecht komt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
FOK! lag er even uit.
Kun je nagaan.
Ik herinner me vaag een verhaal van haar waarin zij, moeder en zussen vechtend een hotel zijn uitgezet...quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Volkkomen in tegenspraak met wat ze tegen de zangleraar zei.
Laten we het op beperkt inzicht en geheugen houden.
Klopt, gevolgd door de rest van de verhalen over agressie binnen dat gezin. Ruziende zusters a la, maar elkaar de tent uitvechten, politieburo's, opvoedingsgestichten, hersenbloedingen etc. etc. De lijst is eindeloos.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
Ik herinner me vaag een verhaal van haar waarin zij, moeder en zussen vechtend een hotel zijn uitgezet...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Brian is echt gegroeid in zijn ageressiviteit.![]()
Amanda: Ik ben niet schoon op mijn spullen maar wel op mezelf.
Ik vind het op zich niet zo gek, ik zou dat ook 'missen' als ik daar was, niks is leuker dan op 4 streams tegelijk zien wie over wie aan het kletsen is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, normaal gesproken kijkt hij 4 streams, nu kan hij maar op 1 plek tegelijk zijn. Kun je nagaan wat een zool het is.
Ik trek die Kenniet echt niet, ligt dat aan mij?
Dat valt voor mij ook onder de noemer verstieren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:48 schreef Marrije het volgende:
Jaap mag dus niet echt de hele bruiloft verstieren van de febo als ik het goed begrijp, maar hij mag wel overal doorheen brullen.
Ja maar dus niet de hele bruiloft, dus geen taart de vijver in om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt voor mij ook onder de noemer verstieren.
Letterlijk zei ze tegen Jaap "als ik aan de tafel vast zit en jij gooit hem om"quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:01 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
waar zit zij nu weer mee?
brian's verjaardag?
oh, komen er handboeien aan te pas?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Letterlijk zei ze tegen Jaap "als ik aan de tafel vast zit en jij gooit hem om"
Ik zit die foto te bekijken maar wat zie ik daar nu "staan"?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:01 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
waar zit zij nu weer mee?
brian's verjaardag?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zit die foto te bekijken maar wat zie ik daar nu "staan"?
ik heb zoiets van, als ze brian al die info gunnen dan kunnen ze hem toch ook gewoon eventjes naar achteren roepen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit een hele vreemde situatie. Brian bijna drie kwartier off stream, laptop aanwezig.
Amanda komt beneden en hij vraagt direct wat ze gedaan heeft. De dj blijft strategisch staan zodat we niet kunnen zien wat hij op het scherm staat. Dat was een uur geleden anders, toen was duidelijk het Neroscherm te zien.
[ afbeelding ]
Word ik para en zo ja, wie heeft er nog pammetjes.?
Wel vreemd dat dj Ullie nu expliciet zegt dat hij nooit op het net zit met zijn laptop omdat hij bang is voor virussen en geen firewall heeft op zijn laptop, dat is natuurlijk een BS verhaal. Ook gaat de avondverlichting aan en ploseling valt al het licht uit beneden. Toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:14 schreef miesy het volgende:
ik heb zoiets van, als ze brian al die info gunnen dan kunnen ze hem toch ook gewoon eventjes naar achteren roepen?
Ja, dat dacht ik ook, ik heb al van alle kanten die foto bekeken, maar ik weet nog steeds niet wat het voorstelt, jij?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:11 schreef miesy het volgende:
[..]
nou je het zegt...lijkt wel een hele grote gele lol!
het lijkt een grote erecte penis maar is in feite een maar kussen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ik heb al van alle kanten die foto bekeken, maar ik weet nog steeds niet wat het voorstelt, jij?
Ze leunt tegen een geel kussen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, ik heb al van alle kanten die foto bekeken, maar ik weet nog steeds niet wat het voorstelt, jij?
Een geel kussenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wordt rellen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.
Bron Nowlive
Weet iemand wat die uitspraken zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.
Bron Nowlive
En dit geloof ik onmiddellijk. Vandaar Jaap's opmerking tegen Amanda dat iemand van plan was met zijn Hummer de poort te rammen en een bepaald persoon op te komen halen. Het kwartje is gevallen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
ik hou ervan........quote:
daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef avonne het volgende:
hoi,
even voor de duidelijkheid:
De Febo wil dus dat Huub 24 april iemand naar huis stuurt, en Huub mag zelf kiezen of dat Jaap of Claire is?
Allebei erin houden is geen optie?
Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
Claire zal wel contractuele verplichtingen hebben lopen en kan daarom niet zomaar weg.
Lieke flipte ook behoorlijk aan het eind en begon de dagen af te tellen.
De familie Recourt zou toch beter moeten weten...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
oke, ik had het anders verstaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)
dat Jaap en Huub zowiezo de finale spelen....... maar Claire is een onduidelijk verhaal
Daarbij is uitgesproken (H&J) dat de regie niet kan bepalen wie de winnaar wordt, maar wel wie hem zeker niet wordt.
Als Claire een contract heeft getekend waarin haar verblijf met een eventuele vertrekdatum vermeld staat en zij komt deze niet na zullen er wel juridische stappen volgen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte?
Allemaal bedankt voor het oplossen van het raadselquote:
Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar word maar wel kunnen bepalen wie het niet word.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
oke, ik had het anders verstaan.
Nog iemand anders die dit weet?
hoe heb jij het begrepen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
oke, ik had het anders verstaan.
Nog iemand anders die dit weet?
Dat geloof ik zomaar...die Jaap is achterlijk bezig en Claire gaat de dupe worden..niet gek dat die familie over de rooie is...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
idd... scherp Queeniequote:Op zaterdag 12 april 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit geloof ik onmiddellijk. Vandaar Jaap's opmerking tegen Amanda dat iemand van plan was met zijn Hummer de poort te rammen en een bepaald persoon op te komen halen. Het kwartje is gevallen.
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
Er vallen meer dingen op. Waarom zo laat beginnen met de BBQ (lawaai buiten?). Claire opvallend in beeld met trouwjurken magazines en het bedrukte gezicht van Huub. Amanda daarentegen is extra vrolijk en zingt: Iedereen houdt van doekoe.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:44 schreef Desii het volgende:
idd... scherp Queenie![]()
(sommige kwartjes vallen jaren later, maar dit was een rappe)![]()
Tot nu toe hadden ze het toch meestal bij het rechte einde..quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
Heb jij zurebommen gegeten of een fles azijn op?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat mensen dat nog serieus nemen ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die haat van je.
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
Gek hm. Dat zijn juist zulke aardige mensenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
quote:
Dan pas krijg je kijkcijfersquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasiaquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
nee, dat zou ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.
Je kunt het ook een ander laten schrijvenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasia![]()
No way dat iemand het in z'n kop haalt om daar over te publiceren, hooguit een kleine 'verspreking' verwacht ik.
Die ouders hebben zich natuurlijk gister blind zitten ergeren toen Claire ging huilen. En daarna ook nog de schreeuwcussie met Amanda. Vader en Moeder Recourt hebben zich verschrikkelijk op zitten winden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Hij is van gisterenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?
Ben jij Char?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
En terecht, ik kan me zo voorstellen dat het goed is voor de verkoop van het format als je een winnaar hebt waar je nog eens wat van hoort, bij Huub, Jaap, Brian en Amanda zie ik dat nog wel gebeuren, maar bij Claire gewoon niet. Amanda lijkt me trouwens ook niet meest representatieve winnaar, maar nog altijd beter dan Claire.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar wordt maar wel kunnen bepalen wie het niet wordt.
Zou het? Quelle surprise!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
Claire is al een keer op haar bek gegaan, ze heeft een half jaar op zichzelf gewoond en moest daarna weer bij haar ouders komen wonen want ze trok het schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:12 schreef Margo37 het volgende:
Laat Claire lekker daar zitten is mijn mening, teveel beschermen is zeker niet goed, dan maar een keer gruwelijk op je bek gaan.
Wat Jaap vertelt heeft oke daar ben ik het ook niet mee eens maar dat moeten ze dan maar buiten Claire om doen.
Tja een vader die thuis blijft en kookt is een wonder binnen de Kubatz clanquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pappie bereidt het vlees. Dellie kijkt bewonderd toe. Kenniet vindt het zo'n event, die maakt er een foto van.
Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Dan zal er inderdaad wel wat terror op de planning staan..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Dat afmaken geldt voornamelijk bij relatiesquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
Uitspraken van zus van Huub:
"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"
"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!
Met Huub en Claire komt het wel goed, tenminste dat zegt mijn gevoel.........
Vreemde toestand toch wel
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft iets met die BBQ. Zodra die van stal gehaald wordt staat hij erachter te kokkerellen.
Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"
"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!
fijne avond, jullie zien me op de bruiloft...meer post ik nu niet....!!!!"
Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..
Nou, dat is dan duidelijk, als die neefjes niet mogen komen komt er terror. De plannen liggen dus al klaar. Of het draaiboek...Sneu voor Huub, die is dol op die jochies. Alles, maar dan ook alles wordt verpest voor Huub en Clairequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
en met rood, bloederig vlees...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..
Maar het blijven psychische probleemgevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?
ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Ipv het vlees naar de anderen toe te brengen staan de Kubatzjes buiten alles naar binnen te knallen.
't Zijn net mensen.....eenieder heeft z'n gekkigheid...en vooral in DGK, daar zijn ze allemaal op geselecteerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het blijven psychische probleemgevallen
heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.
Mogen toch een half uur op de tv.En de trouwerij is overdag,de kids van Natasia waren er ook altijd tot 7 uur.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
[..]
heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?
* googlet even
Trust me dat is al gebeurd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengen
Daar hoop ik toch zó op!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Trust me dat is al gebeurd.
Maar wees gerust die gaan buiten keihard op hun bek en wij zullen hard lachen.
Ik meen me te herinneren dat deze zus niet meer zou reageren op een forum. Volgens mij vond en vind Huub het toch niet zo heel erg leuk als zijn zuster op een forum reageerd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
Wat dat betreft past ze precies bij Brian. Mazaru kom er maar in met je gifjes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
kan iemand de trog voor amanda halen ze vreet weer als een varken namelijk.
[ afbeelding ]
Je begreep het goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef Smash-it het volgende:
Er stond iets op de plasma voor Jaap? Hij reageert met ; bull fucking shit, ik heb dat afgedeald
Of begrijp ik het nu allemaal helemaal verkeerd?
I love you.quote:
Nee denk jij na voordat je met een oorbel gooit.De helft van de boetes van Huub is onzin.Er zijn er denk 4 terecht.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
tik tik tik, Huub krijgt ze om z'n oren van Amanda![]()
En hij kan er niet zoveel tegenin brengen, hij is idd de enige met 8 ton boete...dus zo nadenkend is hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |