Wat heeft Claire dan gezegd over haar moeder? Ze heeft alleen een opmerking gemaakt over het feit dat haar moeder wel meeging en dat Amanda dan kon zien hoe leuk zij het hadden toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:14 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in.
Brian en Amanda hebben het in de tuin over dat Claire ding. Mannie mag het niet meer hebben over 'maar wat je over mn moeder zei".
hoezo doet huub niets?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Huub zijn ook uit het zelfde laken een pak.
Beiden intrueren hun meiden wat ze moeten doen en zeggen en zelf doen ze niets.
Nu is Brian weer bezig om Amanda te vertellen wat ze moet doen en zeggen.
Geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 16:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft Claire dan gezegd over haar moeder? Ze heeft alleen een opmerking gemaakt over het feit dat haar moeder wel meeging en dat Amanda dan kon zien hoe leuk zij het hadden toch?
1. Skelteraktie was idee van Jaapquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:21 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo doet huub niets?
hij was toch degene die laatst met de skelter aktie amanda weer over de rooie kreeg?
heeft ie helemaal zelf gedaan
Ja daarom gaat hij nu ook zo veel met zijn broer omquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:26 schreef Marrije het volgende:
Brian: weet je wat ook zo prettig is met al die familie enzo, dat de tijd voor je gevoel, want het bijft natuurlijk net zo snel gaan, sneller gaat.
Gelukkig hebben we Kenneth ook nogquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zitten die Sebastiaan en Anouk er passief bij. Verschrikkelijk.
Wordt tijd dat er iemand voor Jaap komt. Marijn of/en Sjoerd. Dan heb je tenminste nog een actieve gast.
jaap die hobbelde erachteraan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Skelteraktie was idee van Jaap
2. Hij deed dat samen met Jaap
3. Amanda was helaas niet al te erg onder de indruk. Dus dat plannetje is kompleet mislukt, zowel voor Jaap als Huub.
4. De enige die blij was, was Brian, die zat de volgende dag de hele dag op de skelter.
Huub probeerde gisteren ook helemaal niets van die discussie te maken in navolging op discussie claire/amanda in de chill.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef miesy het volgende:
[..]
jaap die hobbelde erachteraan.
huub zat voorop.
daarna sprong huub met kleren en al de jacuuzi in waarna een felle discussie met amanda weer volgde.
Hoezo doet huub niets?
Ik zie Jaap er wel voor aan om die dag echt te verstieren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mentale TERROR van Jaap.
Dreigen om het huwelijk van Huub en Claire kompleet te gaan verpesten.
Daar meent hij geen bal van, maar hij geeft daarmee wel stress aan de anderen.
Althans dat denk ik, zoals hij het speelt. Ik kan ook niet in zijn hoofde kijken, maar Jaap zal never een bruilofd verknallen.
Draagt allemaal bij, aan het vooraf opgezette plan van de FEBO om het huwelijk te verkloten ...quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt tegen Brian dat, als het huwelijk van Huub en Claire doorgaat, hij het
hele huwelijk in puin gaat schoppen. Hij zegt dit expres op streams zodat de
ouders van Claire mee kunnen kijken en ervan weten.
Waar slaat dit op?
ook niet voor 1 miljoen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mentale TERROR van Jaap.
Dreigen om het huwelijk van Huub en Claire kompleet te gaan verpesten.
Daar meent hij geen bal van, maar hij geeft daarmee wel stress aan de anderen.
Althans dat denk ik, zoals hij het speelt. Ik kan ook niet in zijn hoofde kijken, maar Jaap zal never een bruilofd verknallen.
Zowel bij de streamers als tv-kijkers zoveel mogelijk verwarring schoppen, spanning erin houden tot de ontslagronde en de cijfers opschroevenquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt tegen Brian dat, als het huwelijk van Huub en Claire doorgaat, hij het hele huwelijk in puin gaat schoppen.
Hij zegt dit expres op de streams zodat de ouders van Claire mee kunnen kijken en ervan weten.
Waar slaat dit op?
Oh wacht, hij is bang dat hij weggestemt wordt......vette, laffe, klootzak. Hij, Brian en de FEBO.![]()
![]()
jaap is een grote sadist.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:42 schreef Marrije het volgende:
Jaap: ik lach me vooral rot om Claire dr vader, dit zit gewoon thuis terwijl hij wéét dat ze in een valstrik loopt, maar wat kan ie doen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er wel voor aan om die dag echt te verstieren.
Waar ik op hoop is dat Bram , de niet zo gemakkelijke broer van Claire, woester is op Jaap en Brian dan op Huub.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Draagt allemaal bij, aan het vooraf opgezette plan van de FEBO om het huwelijk te verkloten ...![]()
Hoop toch zo dat die laffe losers het zo terug gaan krijgen na de kooi ......
Als dat mag van achter, dan is het tegelijk duidelijk dat het een nephuwelijk is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie Jaap er wel voor aan om die dag echt te verstieren.
Ik weet niet of het perse een nephuwelijk is als dat huwelijk verziekt mag worden, het blijft tv.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat mag van achter, dan is het tegelijk duidelijk dat het een nephuwelijk is.
Dus eigenlijk kan het alle kanten op en het houdt de streamers ook bezig. Dus Jaap speelt het spel wederom weer goed, want iedereen is aan het speculeren of Jaap er toe in staat is.
En dat is Jaap, die is spraakmakend als hij iets doet of zegt. Dat laat hij nu wel weer zien. Heeft hij geen saaie visite voor nodig zoals Anouk en Sebastiaan. Kenneth mengt zich tenminste nog een beetje in een discussie.
Ach, dat was en is Jaap. Dit is DGK en als het je niet bevalt rot je maar op (H&C in dit geval).quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef MissSomebody het volgende:
Wat een verrotte plannen daar in de kapsalone......![]()
![]()
![]()
Jaap wil de dag voor de bruiloft Clair's vader bellen en hem voor de keus stellen of de bruiloft nu af te blazen of morgen complete terror
Jaap is zeker wel goed voor een maand of wat geweest, maar hij wordt nu te doorzichtig, nu is hij ook duidelijk aan het acteren en ook hij moet zich aan de regels houden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap: "TV is gewoon TV, het kan over de ene boeg of de andere boeg..."
Wat ik dus al zei. Jaap snapt het spel het beste. en speelt het ook het beste.
I know dear, maar het zijn zulke verschrikkelijke gesprekken om naar te luisteren ( inmiddels gemute), het verziekt alles.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Margo37 het volgende:
Zowel bij de streamers als tv-kijkers zoveel mogelijk verwarring schoppen, spanning erin houden tot de ontslagronde en de cijfers opschroeven
Huub hoeft helemaal niets meer te doen. Al zou die hele dagen gaan zonnebanken en slapen, dan nog hebben ze het 24/7 over hemquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:49 schreef blomst het volgende:
als ze alle voornamen gingen turven welke naam zou dan het meest op de streams zijn voorgekomen?
En dan nog durven sommige te zeggen dat Huub niets doet.
Hoeveel extra kijkers levert dat huwelijk op? en hoeveel extra kijkers de dagen erna als ook nog is blijkt dat 't helemaal verrziekt is?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
de imbeciel niet wetende dat zijn terror ook nog komt de lamzakquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef Marrije het volgende:
Brian wil iemand laten komen op het huwelijk van Huub, om een act op te voeren.
Gaby?
Ik denk dat een uitzending met gespeelde romantiek en terror meer oplevert.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
Al die spullen voor de bruiloft zijn persoonlijk bezit.
Als Jaap de bruidstaart in de vijver gooit, dan kost dat hem 1000 euro aan boete.
Leuk bruidskadootje
En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
Jaap is als de dood voor boetes, die durft echt geen risico te nemen.
Allemaal grootspraak
Hij heeft weinig keus, hij weet blijkbaar echt niet meer of ie op Huub kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap speelt wel met vuur met dat dubbelspel van hem.
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
Jaap is klaar met Huub en speelt duidelijk tegen Huub en blijft bij B & Aquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap speelt wel met vuur met dat dubbelspel van hem.
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
Dan speelt Claire haar rol wel goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
Ze pikken vast nog een bonusje mee zo. Waarom de tv-makers zoveel waarde hechten aan een huwelijk, is mij een raadsel. Huub met Claire wordt met de dag saaier en Jaap's toneel is wel zo flauw dat het niet leuk is. Nou maar hopen dat H&C flink wat bonusjes zullen krijgen ivm het huwelijk, waarop rat en del met jaloezie en irritatie zullen reageren. Zonder enige vorm van compensatie, graag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Op de bank bij jensen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
klopt jaap is gewoon niet grappig (meer) horkerig bot en bovenal plat lijkt zijn motto. Opzouten met die mafkees.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.
Maar als hij dit doet heeft hij ook 100% zekerheid dat Huub hem wegstemt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.
Schuift stoeltje halve meter naar achterenquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar ik op hoop is dat Bram , de niet zo gemakkelijke broer van Claire, woester is op Jaap en Brian dan op Huub.
Dit kan toch echt niet, hoe fake het huwelijk ook is.
Ach, het is allemaal script dus waar maak ik me druk om. Volgens mij is Huub volledig op de hoogte dus, so what.
Wetende dat je gaat winnen lijkt me wel voldoende compensatie (kuch: te veel natuurlijk)quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze pikken vast nog een bonusje mee zo. Waarom de tv-makers zoveel waarde hechten aan een huwelijk, is mij een raadsel. Huub met Claire wordt met de dag saaier en Jaap's toneel is wel zo flauw dat het niet leuk is. Nou maar hopen dat H&C flink wat bonusjes zullen krijgen ivm het huwelijk, waarop rat en del met jaloezie en irritatie zullen reageren. Zonder enige vorm van compensatie, graag.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:02 schreef schatje het volgende:
Ik gun het Jaap zo dat de finale per sms wordt bepaald. Wat zal ie dan balen.
Dat ie ook niet bang is dat Brian en Amanda hem dumpen als ze Huub en Claire hebben weggewerkt. Foutje in een script.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Wetende dat je gaat winnen lijkt me wel voldoende compensatie (kuch: te veel natuurlijk)
Zit lekker hè?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:03 schreef Borga het volgende:
Schuift stoeltje halve meter naar achteren
Amanda krijgt vandaag alweer 'paaldans'les?quote:
Reintegratie alvastquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:13 schreef tipsch het volgende:
Amanda krijgt vandaag alweer 'paaldans'les?
het was niets, is niets en zal nooit wat wordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit lekker hè?![]()
Waarom mogen die ratten lullen bij deze pokkenherrie?
Dat paaldansen van Amanda lijkt werkelijk helemaal nergens op.
![]()
Ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Reintegratie alvastKan ze straks zo de Teasers weer in
Ben jij Riri?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub brengt zijn swingende en alles aanwezige vriend ten gehore waar hij niet goed in is.
Geweldig gevoel moet dat geven voor superactieve Sebastiaan, dat Huub hem verveelt om met zichzelf bezig te zijn in plaats van met zijn bezoek...
[ afbeelding ]
idd als hij anders om had gedaan had hij op meer krediet kunnen rekenen bij Huub nu niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als hij dit doet heeft hij ook 100% zekerheid dat Huub hem wegstemt.
En op dat rattenkoppel kan die zeker niet rekenen. Die willen hem al maanden kwijt.
En dat weet hij ook.
Als hij los zou gaan op b en a, dan heeft die dikke kans dat H voor hem kiest ipv voor C.
Hee......'t zijn de Kinderen Van God he !!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:18 schreef tipsch het volgende:
Mag zij zich niet vervelen, net als de anderen?
riri....quote:
oh, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:24 schreef miesy het volgende:
[..]
riri....![]()
maar nee, denk het niet, LS is niet te gefixeerd op huub en kan het gelukkig ook nog over de andere bewoners hebben.
Nooit gehoord van de FEBO en de term "Kindjes van God"?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:21 schreef tutjehola het volgende:
Ik zit meestal te lurken, vanmiddag weer eens streamen. Wat ik dus niet snap is dat Amandel met haar grote muil niet ondergesneeuwd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |