abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58005467
Jaap wil dus het huwelijk van Claire en Huub verzieken. Maar op het huwelijk zijn ook de vader van Claire en de vader van Huub aanwezig. En ik gok zomaar dat die laffe vetzak dan niets durft te doen. Als Theo van Ballegooy tegen Jaap in gaat (en het is te hopen dat ie dat doet) dan staat Jaap met een mond vol frikandellen.
LafJaap. Geen enkel respect heb ik voor die vieze vetklep.
pi_58005468
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef MissSomebody het volgende:
Wat een verrotte plannen daar in de kapsalone......

Jaap wil de dag voor de bruiloft Clair's vader bellen en hem voor de keus stellen of de bruiloft nu af te blazen of morgen complete terror
Ach, dat was en is Jaap. Dit is DGK en als het je niet bevalt rot je maar op (H&C in dit geval).
Enige wat me daaraan stoort is dat dit zo gecreerd wordt door de FEBO én dat Jaap nooit zulke echte terror op B&A heeft uitgevoerd.
pi_58005476
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap: "TV is gewoon TV, het kan over de ene boeg of de andere boeg..."

Wat ik dus al zei. Jaap snapt het spel het beste. en speelt het ook het beste.
Jaap is zeker wel goed voor een maand of wat geweest, maar hij wordt nu te doorzichtig, nu is hij ook duidelijk aan het acteren en ook hij moet zich aan de regels houden.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58005488
als ze alle voornamen gingen turven welke naam zou dan het meest op de streams zijn voorgekomen?

En dan nog durven sommige te zeggen dat Huub niets doet.
Goedemorgen :W
pi_58005503
Wanneer gaat VetJaap nou eens een keer los op B en A? Dat durft LafJaap niet. Want Jaap is ook FeboJaap.
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 16:50:40 #56
135305 beequeen
Lost.
pi_58005510
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Margo37 het volgende:

Zowel bij de streamers als tv-kijkers zoveel mogelijk verwarring schoppen, spanning erin houden tot de ontslagronde en de cijfers opschroeven
I know dear, maar het zijn zulke verschrikkelijke gesprekken om naar te luisteren ( inmiddels gemute), het verziekt alles.
Ik begrijp niet dat de FEBO denkt dat dit tv maken is. Het zal wel aan mij liggen, ben wrs te netjes voor dit soort onzin gesprekken. Zeker nu crimi Kenniet ook nog eens in dat hok zit, stront, aso volk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:50:50 #57
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58005514
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:49 schreef blomst het volgende:
als ze alle voornamen gingen turven welke naam zou dan het meest op de streams zijn voorgekomen?

En dan nog durven sommige te zeggen dat Huub niets doet.
Huub hoeft helemaal niets meer te doen. Al zou die hele dagen gaan zonnebanken en slapen, dan nog hebben ze het 24/7 over hem
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58005518
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:

En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
Hoeveel extra kijkers levert dat huwelijk op? en hoeveel extra kijkers de dagen erna als ook nog is blijkt dat 't helemaal verrziekt is?

Betreffende de angst voor boetes heb je wel gelijk, maar dat kan natuurlijk doorgesproken worden.
pi_58005520
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef Marrije het volgende:
Brian wil iemand laten komen op het huwelijk van Huub, om een act op te voeren.

Gaby?
de imbeciel niet wetende dat zijn terror ook nog komt de lamzak
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58005523
Jaap speelt wel met vuur met dat dubbelspel van hem.
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
pi_58005550
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58005558
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
Al die spullen voor de bruiloft zijn persoonlijk bezit.
Als Jaap de bruidstaart in de vijver gooit, dan kost dat hem 1000 euro aan boete.
Leuk bruidskadootje

En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
Jaap is als de dood voor boetes, die durft echt geen risico te nemen.
Allemaal grootspraak
Ik denk dat een uitzending met gespeelde romantiek en terror meer oplevert.
pi_58005565
Anouk en Sebastiaan komen puur voor Huub en Claire dat stuk stront voor brajen is vanaf binnenkomst al met het spel bezig en doet alsof hij ook alles kan en mag daar stuk asociaal. Hij zal zowiezo al een hoop ellende krijgen na maandag LOL
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:54:52 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58005578
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
Hij heeft weinig keus, hij weet blijkbaar echt niet meer of ie op Huub kan vertrouwen.
pi_58005592
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is klaar met Huub en speelt duidelijk tegen Huub en blijft bij B & A
pi_58005603
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Dan speelt Claire haar rol wel goed
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58005615
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_58005620
Goedenmiddag.. Huub is bang om straks alleen uit te gaan, hij denkt er over om een bodyguard te nemen..Kost wat...
pi_58005625
paalbraadlappentijd......
pi_58005630
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.
pi_58005643
quote:
helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.
pi_58005663
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
Ze pikken vast nog een bonusje mee zo. Waarom de tv-makers zoveel waarde hechten aan een huwelijk, is mij een raadsel. Huub met Claire wordt met de dag saaier en Jaap's toneel is wel zo flauw dat het niet leuk is. Nou maar hopen dat H&C flink wat bonusjes zullen krijgen ivm het huwelijk, waarop rat en del met jaloezie en irritatie zullen reageren. Zonder enige vorm van compensatie, graag.
pi_58005667
quote:
Op de bank bij jensen?
pi_58005671
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.
klopt jaap is gewoon niet grappig (meer) horkerig bot en bovenal plat lijkt zijn motto. Opzouten met die mafkees.
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:01:19 #75
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58005682
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.
Maar als hij dit doet heeft hij ook 100% zekerheid dat Huub hem wegstemt.
En op dat rattenkoppel kan die zeker niet rekenen. Die willen hem al maanden kwijt.
En dat weet hij ook.
Als hij los zou gaan op b en a, dan heeft die dikke kans dat H voor hem kiest ipv voor C.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')