Ach, dat was en is Jaap. Dit is DGK en als het je niet bevalt rot je maar op (H&C in dit geval).quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:44 schreef MissSomebody het volgende:
Wat een verrotte plannen daar in de kapsalone......![]()
![]()
![]()
Jaap wil de dag voor de bruiloft Clair's vader bellen en hem voor de keus stellen of de bruiloft nu af te blazen of morgen complete terror
Jaap is zeker wel goed voor een maand of wat geweest, maar hij wordt nu te doorzichtig, nu is hij ook duidelijk aan het acteren en ook hij moet zich aan de regels houden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap: "TV is gewoon TV, het kan over de ene boeg of de andere boeg..."
Wat ik dus al zei. Jaap snapt het spel het beste. en speelt het ook het beste.
I know dear, maar het zijn zulke verschrikkelijke gesprekken om naar te luisteren ( inmiddels gemute), het verziekt alles.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Margo37 het volgende:
Zowel bij de streamers als tv-kijkers zoveel mogelijk verwarring schoppen, spanning erin houden tot de ontslagronde en de cijfers opschroeven
Huub hoeft helemaal niets meer te doen. Al zou die hele dagen gaan zonnebanken en slapen, dan nog hebben ze het 24/7 over hemquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:49 schreef blomst het volgende:
als ze alle voornamen gingen turven welke naam zou dan het meest op de streams zijn voorgekomen?
En dan nog durven sommige te zeggen dat Huub niets doet.
Hoeveel extra kijkers levert dat huwelijk op? en hoeveel extra kijkers de dagen erna als ook nog is blijkt dat 't helemaal verrziekt is?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
de imbeciel niet wetende dat zijn terror ook nog komt de lamzakquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:45 schreef Marrije het volgende:
Brian wil iemand laten komen op het huwelijk van Huub, om een act op te voeren.
Gaby?
Ik denk dat een uitzending met gespeelde romantiek en terror meer oplevert.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
Al die spullen voor de bruiloft zijn persoonlijk bezit.
Als Jaap de bruidstaart in de vijver gooit, dan kost dat hem 1000 euro aan boete.
Leuk bruidskadootje
En de regel is ook dat festiviteiten niet meer verziekt mogen worden.
De gouden kooi stopt heel veel geld in dit huwelijk, je denkt toch niet dat ze dat door Jaap zullen laten verzieken?
Jaap is als de dood voor boetes, die durft echt geen risico te nemen.
Allemaal grootspraak
Hij heeft weinig keus, hij weet blijkbaar echt niet meer of ie op Huub kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap speelt wel met vuur met dat dubbelspel van hem.
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
Jaap is klaar met Huub en speelt duidelijk tegen Huub en blijft bij B & Aquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap speelt wel met vuur met dat dubbelspel van hem.
Joris komt ook nog de kooi in en die kan dit gesprek weer doorvertellen aan Huub.
Dan speelt Claire haar rol wel goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik niet snap : als jaap die bruiloft verstiert wat voor spelwinst levert hem dat dan op?
Ze pikken vast nog een bonusje mee zo. Waarom de tv-makers zoveel waarde hechten aan een huwelijk, is mij een raadsel. Huub met Claire wordt met de dag saaier en Jaap's toneel is wel zo flauw dat het niet leuk is. Nou maar hopen dat H&C flink wat bonusjes zullen krijgen ivm het huwelijk, waarop rat en del met jaloezie en irritatie zullen reageren. Zonder enige vorm van compensatie, graag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:53 schreef Lady-night het volgende:
IK denk gewoon dat het door Claire en Huub dit samen bekokstoofd hebben en dat het niet echt is, binnen drie maanden kun je zonder rompslomp weer scheiden toch??
Op de bank bij jensen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
klopt jaap is gewoon niet grappig (meer) horkerig bot en bovenal plat lijkt zijn motto. Opzouten met die mafkees.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
helemaal niks en ik denk dat de kijker dit toneel spel ook snel beu zal zijn netzoals wij het ook zat zijn die toneelstukjes zijn er ook al niet meer omdat ze wel heel erg flauw waren.
Maar als hij dit doet heeft hij ook 100% zekerheid dat Huub hem wegstemt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen maar hij kan er gif op innemen dat hij na de 24e thuis zit als hij nu niets doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |