de forum die die optie heeft zorgt ervoor dat bepaalde posts verdwijnen zodat je niet steeds maar moet scrollen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als iedereen dat deed. Ik zeg er voor het eerst iets van, word snotziek van die hatelijkheid van hem. Wat is dat in sommige domme mensen dat ze slimme mensen haten.
+1 ben het hier helemaal mee eens.... stoort me enormquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:48 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ach, dat was en is Jaap. Dit is DGK en als het je niet bevalt rot je maar op (H&C in dit geval).
Enige wat me daaraan stoort is dat dit zo gecreerd wordt door de FEBO én dat Jaap nooit zulke echte terror op B&A heeft uitgevoerd.
alvast eet smakelijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:07 schreef beequeen het volgende:
Nu maakt Jaap weer plannen, samen met Huub en Claire, om de verjaardag van Brian te saboteren.
Schiet mij maar lek.
Tijd om in de pannen te roeren, tot straks.
1. Ik haat niemand, ik vind Huub gewoon een achterbakse speler.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als iedereen dat deed. Ik zeg er voor het eerst iets van, word snotziek van die hatelijkheid van hem. Wat is dat in sommige domme mensen dat ze slimme mensen haten.
Ja, nee jij hebt echt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet tegen die users die mij continue aanvallen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker objectief. Zout toch eens op hier of blijf On Topic.
On Topic: Volgens mij zit Suus Huub wel zitten, alles voor tievie hè?
Je moet het wel in context lezen... Hij had het over NSB'ers.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja, nee jij hebt echt helemaal gelijk.. Ls is de enige op dit forum die hatelijk is over iemand
Voor de rest hebben we het hier altijd even vriendelijk over iedereen, vooral over bijv. Brian wordt nooit iets hatelijks geschreven.
oooow, die had ik even gemist. sorry.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het wel in context lezen... Hij had het over NSB'ers.
Zoen eropquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:14 schreef Borga het volgende:
[..]
oooow, die had ik even gemist. sorry.
En hier heeft verder niemand het over een zekere rat en crimineel, Brian geheten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het wel in context lezen... Hij had het over NSB'ers.
huub vind ik slim sterker nog briljantquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Ik haat niemand, ik vind Huub gewoon een achterbakse speler.
2. Je hebt het over mijn haat jegens Huub en over slimme mensen. Dat van Huub staat onder punt 1.
Maar over welke slimme mensen heb je het dan?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hier heeft verder niemand het over een zekere rat en crimineel, Brian geheten.
Wat is het verschil tussen iemand te vergelijken met een NSB'er en een crimineel?
Als je dan toch zo nodig duidelijk wilt maken dat jij degene bent die ontopic is, kom dan met iets wat gezien kan worden als commentaar op de streams. De vraag of Huub zijn bezoek gewoon in de steek laat en of Sebastiaan al naar huis is, is jouw eigen suggestieve mening over de gang van zaken en geen objectief commentaar op de streams.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Sebastiaan al naar huis of laat Huub zijn bezoek gewoon in de steek?
En weer een Godwin punt.. Zucht...quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hier heeft verder niemand het over een zekere rat en crimineel, Brian geheten.
Wat is het verschil tussen iemand te vergelijken met een NSB'er en een crimineel?
Jaap is een vies ventje die bang is voor brajen en nu tegen huub speelt en over een week weg is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of ze zijn allemaal dom in de kooi óf ze prikken nog steeds niet door Jaap heen.
Het is toch overduidelijk dat hij een dubbelspel speelt.
Gelukkig dat we weten dat het allemaal echt is en geen script, want anders zou je er wel eens aan kunnen twijfelen of het niet tóch een script is.
Vriend van Huub, blijft een paar daagjes logeren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:20 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En weer een Godwin punt.. Zucht...
Maare.. Wie is die Sebastiaan eigenlijk? Vriend van Huub? Ben er even uit geweest..
het verschil dat die nsb er niet bestaat en die crimineel welquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Top-samenvattingquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Jaap is een vies ventje die bang is voor brajen en nu tegen huub speelt en over een week weg is.
Ah! Thanks!quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vriend van Huub, blijft een paar daagjes logeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |