Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Dan zal er inderdaad wel wat terror op de planning staan..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Dat afmaken geldt voornamelijk bij relatiesquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
Uitspraken van zus van Huub:
"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"
"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!
Met Huub en Claire komt het wel goed, tenminste dat zegt mijn gevoel.........
Vreemde toestand toch wel
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft iets met die BBQ. Zodra die van stal gehaald wordt staat hij erachter te kokkerellen.
Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"
"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!
fijne avond, jullie zien me op de bruiloft...meer post ik nu niet....!!!!"
Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..
Nou, dat is dan duidelijk, als die neefjes niet mogen komen komt er terror. De plannen liggen dus al klaar. Of het draaiboek...Sneu voor Huub, die is dol op die jochies. Alles, maar dan ook alles wordt verpest voor Huub en Clairequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
fijne avond, jullie zien me op de bruiloft...meer post ik nu niet....!!!!"
en met rood, bloederig vlees...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..
Maar het blijven psychische probleemgevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?
ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Ipv het vlees naar de anderen toe te brengen staan de Kubatzjes buiten alles naar binnen te knallen.
't Zijn net mensen.....eenieder heeft z'n gekkigheid...en vooral in DGK, daar zijn ze allemaal op geselecteerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het blijven psychische probleemgevallen
heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.
Mogen toch een half uur op de tv.En de trouwerij is overdag,de kids van Natasia waren er ook altijd tot 7 uur.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
[..]
heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?
* googlet even
Trust me dat is al gebeurd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |