abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58009994
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
ik ook. maar ik heb begrepen dat Jaap toch meer naar Huub trekt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:00:33 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58010078

En dit keer geen onwil, maar ik was helaas te laat.
Rat kreeg hem wel open
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58010114
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Donder toch eens op met die haat van je.
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
pi_58010121
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.

Bron Nowlive
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
pi_58010133
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
Rat kreeg hem wel open
En hoe...gewoon ruk...PLOP!
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:04:27 #231
38396 mazaru
pi_58010143
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?
pi_58010166
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gek hm. Dat zijn juist zulke aardige mensen
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:05:50 #233
38396 mazaru
pi_58010167
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:03 schreef T-lex het volgende:

[..]

En hoe...gewoon ruk...PLOP!

Ik had het willen cappen hoor, maar ik was nog bezig met die andere plaatjes.
Jammer, het was een leuke reeks geweest dan
pi_58010170
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
Dan pas krijg je kijkcijfers
pi_58010171
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasia
No way dat iemand het in z'n kop haalt om daar over te publiceren, hooguit een kleine 'verspreking' verwacht ik.
pi_58010182
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
pi_58010203
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:

[..]

9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.
nee, dat zou ik niet zeggen.
Zoals iedereen waarschijnlijk, wis ik alle onware info meteen uit mijn geheugen, maar ergens haakt bij mij toch de flinke waarschuwing "nowlive = bullshit-verhalen"
Het kan ook andersom zijn geweest, trouwens. Jaap zegt wat, en men verzint er iets om heen. Lekker vaag is het makkelijkst.

[ Bericht 0% gewijzigd door avonne op 12-04-2008 21:21:01 ]
pi_58010206
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef BarryK het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasia
No way dat iemand het in z'n kop haalt om daar over te publiceren, hooguit een kleine 'verspreking' verwacht ik.
Je kunt het ook een ander laten schrijven
pi_58010208
Dus Huub is bedrukt, En Brian en Amanda zijn heel vrolijk. Mmmmh. Net zei Kenny tegen Brian: "Gaat alles nog volgens plan?" Brian bevestigde dat alles idd nog volgens plan verloopt. Ook Jaap bevestigde dat. Nou ik ben benieuwd welke terror er komt.

Kenniet vertelt weer een onzin verhaal over vroeger. Brian: "Niet te hard praten, Jaap komt er zo aan."
pi_58010242
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
pi_58010266
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Die ouders hebben zich natuurlijk gister blind zitten ergeren toen Claire ging huilen. En daarna ook nog de schreeuwcussie met Amanda. Vader en Moeder Recourt hebben zich verschrikkelijk op zitten winden.

Kenniet vindt dat eten eigenlijk alleen uit vlees en een klein beetje groente hoort te bestaan. Net als op Bonaire bij Ed en dingetje. Daar krijg je een bord vlees en een bak friet. Dat is goed eten, vindt Kenniet.
pi_58010275
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?
Hij is van gisteren
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58010283
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
Ben jij Char?
pi_58010290
Laat Claire lekker daar zitten is mijn mening, teveel beschermen is zeker niet goed, dan maar een keer gruwelijk op je bek gaan.
Wat Jaap vertelt heeft oke daar ben ik het ook niet mee eens maar dat moeten ze dan maar buiten Claire om doen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:12:38 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58010297
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar wordt maar wel kunnen bepalen wie het niet wordt.
En terecht, ik kan me zo voorstellen dat het goed is voor de verkoop van het format als je een winnaar hebt waar je nog eens wat van hoort, bij Huub, Jaap, Brian en Amanda zie ik dat nog wel gebeuren, maar bij Claire gewoon niet. Amanda lijkt me trouwens ook niet meest representatieve winnaar, maar nog altijd beter dan Claire.
pi_58010301
Kom je ook eten, vraagt Amanda aan haar Meester. Ik kom later, zegt Brian. Oei,oei, gaat ie terroren???
pi_58010305
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Zou het? Quelle surprise!!
pi_58010309
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:12 schreef Margo37 het volgende:
Laat Claire lekker daar zitten is mijn mening, teveel beschermen is zeker niet goed, dan maar een keer gruwelijk op je bek gaan.
Wat Jaap vertelt heeft oke daar ben ik het ook niet mee eens maar dat moeten ze dan maar buiten Claire om doen.
Claire is al een keer op haar bek gegaan, ze heeft een half jaar op zichzelf gewoond en moest daarna weer bij haar ouders komen wonen want ze trok het schijnbaar niet.
pi_58010332

Pappie bereidt het vlees. Dellie kijkt bewonderd toe. Kenniet vindt het zo'n event, die maakt er een foto van.
pi_58010371
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Pappie bereidt het vlees. Dellie kijkt bewonderd toe. Kenniet vindt het zo'n event, die maakt er een foto van.
Tja een vader die thuis blijft en kookt is een wonder binnen de Kubatz clan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')