quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die haat van je.
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.
Bron Nowlive
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
Gek hm. Dat zijn juist zulke aardige mensenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
quote:
Dan pas krijg je kijkcijfersquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasiaquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
nee, dat zou ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.
Je kunt het ook een ander laten schrijvenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasia![]()
No way dat iemand het in z'n kop haalt om daar over te publiceren, hooguit een kleine 'verspreking' verwacht ik.
Die ouders hebben zich natuurlijk gister blind zitten ergeren toen Claire ging huilen. En daarna ook nog de schreeuwcussie met Amanda. Vader en Moeder Recourt hebben zich verschrikkelijk op zitten winden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Hij is van gisterenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?
Ben jij Char?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
En terecht, ik kan me zo voorstellen dat het goed is voor de verkoop van het format als je een winnaar hebt waar je nog eens wat van hoort, bij Huub, Jaap, Brian en Amanda zie ik dat nog wel gebeuren, maar bij Claire gewoon niet. Amanda lijkt me trouwens ook niet meest representatieve winnaar, maar nog altijd beter dan Claire.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar wordt maar wel kunnen bepalen wie het niet wordt.
Zou het? Quelle surprise!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
Claire is al een keer op haar bek gegaan, ze heeft een half jaar op zichzelf gewoond en moest daarna weer bij haar ouders komen wonen want ze trok het schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:12 schreef Margo37 het volgende:
Laat Claire lekker daar zitten is mijn mening, teveel beschermen is zeker niet goed, dan maar een keer gruwelijk op je bek gaan.
Wat Jaap vertelt heeft oke daar ben ik het ook niet mee eens maar dat moeten ze dan maar buiten Claire om doen.
Tja een vader die thuis blijft en kookt is een wonder binnen de Kubatz clanquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pappie bereidt het vlees. Dellie kijkt bewonderd toe. Kenniet vindt het zo'n event, die maakt er een foto van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |