abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:28:55 #201
521 ruby
Hell yeah!
pi_58009497
Amanda vraagt weer eens aan iemand (weet niet wie het is) wat z'n sterrenbeeld is.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_58009514
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat wordt rellen.
ik hou ervan........

Trouwens vind wel dat die familie gelijk heeft..... Claire is niet in de wieg gelegd voor dit programma
edit: de terror van Jaap vind ik nogal meevallen ri. Claire.... dus daar gaat het mij niet om

[ Bericht 7% gewijzigd door Desii op 12-04-2008 21:05:09 ]
pi_58009546
Claire zal wel contractuele verplichtingen hebben lopen en kan daarom niet zomaar weg.
Lieke flipte ook behoorlijk aan het eind en begon de dagen af te tellen.
De familie Recourt zou toch beter moeten weten...
pi_58009562
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef avonne het volgende:
hoi,
even voor de duidelijkheid:
De Febo wil dus dat Huub 24 april iemand naar huis stuurt, en Huub mag zelf kiezen of dat Jaap of Claire is?
Allebei erin houden is geen optie?
daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)
dat Jaap en Huub zowiezo de finale spelen....... maar Claire is een onduidelijk verhaal
Daarbij is uitgesproken (H&J) dat de regie niet kan bepalen wie de winnaar wordt, maar wel wie hem zeker niet wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:53 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_58009586
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
Claire zal wel contractuele verplichtingen hebben lopen en kan daarom niet zomaar weg.
Lieke flipte ook behoorlijk aan het eind en begon de dagen af te tellen.
De familie Recourt zou toch beter moeten weten...

Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:34:27 #206
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58009601
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.

Bron Nowlive

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58009626
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Desii het volgende:

[..]

daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)
dat Jaap en Huub zowiezo de finale spelen....... maar Claire is een onduidelijk verhaal
Daarbij is uitgesproken (H&J) dat de regie niet kan bepalen wie de winnaar wordt, maar wel wie hem zeker niet wordt.
oke, ik had het anders verstaan.

Nog iemand anders die dit weet?
pi_58009651
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte?
Als Claire een contract heeft getekend waarin haar verblijf met een eventuele vertrekdatum vermeld staat en zij komt deze niet na zullen er wel juridische stappen volgen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:36:38 #209
38396 mazaru
pi_58009654
Ze zitten ook echt allemaal met hen ongewassen jatten aan dat eten he?
pi_58009660
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:25 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Een geel kussen
Allemaal bedankt voor het oplossen van het raadsel ik moet nog steeds goed kijken, kan er gewoon geen kussen in zien, sorry
pi_58009664
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:

[..]

Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar word maar wel kunnen bepalen wie het niet word.
pi_58009674
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:

[..]

hoe heb jij het begrepen dan?
pi_58009763
quote:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.

Bron Nowlive
Dat geloof ik zomaar...die Jaap is achterlijk bezig en Claire gaat de dupe worden..niet gek dat die familie over de rooie is...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58009776
Zo gaat lekker daar lees ik.Ik zou Claire ook gewoon weghalen,hier kan je verder niks tegen doen.Er worden smerige spelletjes gespeeld,vind het ook al raar dat Bart ineens niet meer hier en daar komt.
Na de gouden kooi gaan we nog een hoop horen,het is voor hun te hopen dat Huub gaat winnen,anders houd Huub echt nooit zijn mond,als hij weet hoe erg genaaid hij is.
pi_58009786
Huub was even bij jaap toen straks en die kenniet vraagt gelijk wat Huub had te vertellen waar bemoeid annie de rooy zich mee .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58009806
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

En dit geloof ik onmiddellijk. Vandaar Jaap's opmerking tegen Amanda dat iemand van plan was met zijn Hummer de poort te rammen en een bepaald persoon op te komen halen. Het kwartje is gevallen.
idd... scherp Queenie

(sommige kwartjes vallen jaren later, maar dit was een rappe)
pi_58009878
quote:

Bron Nowlive
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:49:48 #218
38396 mazaru
pi_58009900
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.
De redactie van de gouden kooi heeft niet voor niets een schurft aan Nowlive.
Dat is een heel goed teken.
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 20:50:45 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_58009916
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:44 schreef Desii het volgende:

idd... scherp Queenie

(sommige kwartjes vallen jaren later, maar dit was een rappe)
Er vallen meer dingen op. Waarom zo laat beginnen met de BBQ (lawaai buiten?). Claire opvallend in beeld met trouwjurken magazines en het bedrukte gezicht van Huub. Amanda daarentegen is extra vrolijk en zingt: Iedereen houdt van doekoe.
Er klopt gewoon iets niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58009922
Ik denk dat de redactie nu wel erg ver is gegaan en dat allemaal voor die 2 asoos op tv komen ze er niet zo mooi mee weg .
pi_58009923
quote:

[..]

Tot nu toe hadden ze het toch meestal bij het rechte einde..
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:51:46 #222
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_58009934
quote:

[..]

Heb jij zurebommen gegeten of een fles azijn op?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_58009953
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
pi_58009969
heeft kenniet een schop onder zijn ballen gehad ?
pi_58009991
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?
En dat mensen dat nog serieus nemen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')